جاباما
۸۷۳۵۴۴
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

ترامپ: اوباما، «بایدن» را از میان زباله‌ها جمع کرد

رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران درباره معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ هم هست اظهار نظر کرد و گفت که او از نظر عقلی از همه رقیبان دیگرش ضعیف‌تر است.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت دوست دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ با «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا رقابت کند.

به نوشته واشنگتن‌پست، جو بایدن را که در حال حاضر نامزد پیشتاز حزب دموکرات برای رقابت در انتخابات ۲۰۲۰ است فردی «بازنده» توصیف کرد که رئیس‌جمهور سابق آمریکا او را از میان انبوهی از زباله بیرون کشید.

رئیس‌جمهور آمریکا درباره بایدن گفت: «[الان] او آدم متفاوتی شده است. نسبت به گذشته، متفاوت به نظر می‌رسد. متفاوت از آنچه سابقاً بوده عمل می‌کند و البته کندتر از آن چیزی که قبلاً بوده عمل می‌کند.»

ترامپ: اوباما، «بایدن» را از میان زباله‌ها جمع کرد

ترامپ در ادامه گفت: «ترجیح می‌دهم با جو بایدن رقابت کنم تا هر شخص دیگری- فکر می‌کنم او از لحاظ عقلی از همه ضعیف‌تر است.»

اظهارات ترامپ بعد از آن مطرح شد که ستاد تبلیغاتی بایدن بخشی از سخنان او در انتقاد از ترامپ را منتشر کرد. او در این سخنان به تندی از ترامپ بابت آغاز جنگ‌های تجاری با چین و مکزیک و آثار آن روی زندگی کشاورزان انتقاد کرده است.

بایدن در جمع هوادارانش در ایالت آیووا گفت: «قاطع بودن، وقتی که دیگران برای آن هزینه پرداخت می‌کنند کار آسانی است. به نظرتان ترامپ بابت ضربه‌ای که به زندگی کشاورزها می‌زند چند شب بی‌خوابی کشیده است؟ هیچ!»

«جو بایدن» ماه گذشته نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات درون‌حزبی حزب دموکرات اعلام کرد. او در صورتی که بتواند به عنوان نامزد این حزب معرفی شود، در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ رقیب ترامپ خواهد بود.

او در اکثر نظرسنجی‌هایی که تا کنون انجام شده‌اند نامزد پیشتاز حزب دموکرات بوده و بعد از او برنی سندرز در رتبه دوم قرار داشته است.

سناتور «کملا هریس»، از دیگر نامزدهای حزب دموکرات هم با کسب حمایت ۸ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی در جایگاه سوم قرار گرفته است.

تاکنون ۲۳ سیاستمدار دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ نامزد شده‌اند. بر اساس قوانین حزب، این افراد باید در انتخابات درون حزبی با یکدیگر رقابت کنند تا نهایتا یک نفر به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ رو در روی نامزد حزب جمهوری‌خواه که احتمالا «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا باشد، انتخاب شود.

از حدود یک ماه پیش که بایدن برای حضور در انتخابات سال ۲۰۲۰ اعلام آمادگی کرد، ترامپ بارها به شخص او حمله کرده است. بر اساس نظرسنجی‌های صورت‌گرفته میان حامیان حزب دموکرات، بایدن از بیشترین بخت برای پیروزی در رقابت‌های داخلی حزب دموکرات برای رقابت با ترامپ برخودار است.

بایدن چند هفته پیش در میان حامیانش در «کارولینای جنوبی» اظهارات ترامپ را «مضحک» خواند و گفت: «لقب‌های زیادی هست که مایلم به این آدم بدهم. مثلا می‌توانیم با دلقک شروع کنیم.»

ترامپ در سخنان خود شامگاه سه‌شنبه مدعی شد اینکه بایدن به او حمله می‌کند به دلیل این است که راهبردهای تبلیغاتی‌اش جواب نداده است.

وی گفت: «شنیده‌ام کل محور تبلیغاتش حمله به من است. وقتی فردی مجبور می‌شود در یکی از سخنرانی‌هایش ۷۶ بار از من اسم بیاورد، یعنی اینکه به دردسر افتاده است.»

ترامپ نظرسنجی‌هایی که نشان می‌دهد بایدن از او در تگزاس، میشیگان و پنسیلوانیا پیش افتاده را رد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا رو بفرستند خانه سالمندان هی تو سر و کله هم بزنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترامپ ترسیده ، این حرفها نشون میده که از شکست ترسیده ، البته اشاره نکرده که خودش هم بدرد دیوانه خانه میخوره

    • بدون نام

      سگ زرد برادر شوقاله همشون جنایت کارن

    • رحیم

      یه چیزبگم خیال همه راحت بشه هیچ ریس جمهوری به اندازه ترامپ رشد اقتصادی نداشته وهیچ ریس جمهوری به اندازه ترامپ مالیات هارو کاهش نداده و حتی چنان اعتباری به دفترچه های درمانی داده که انواع جراحی های زیبای و دندان روهم زیر پوشش ۹۰درصدی برده پس خیالتون تخت که دور بعد هم ریس جمهور میمونه.

    • بدون نام

      بازم ترامپ رای میاره

    • بدون نام

      البته شايد منظورش اين بوده كه برعكس،،،اين بايدن بوده كه اوباما را از زباله ها پيدا كرده به اين جا رسانده و هنر بيشتري ندارد،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج