اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۷۸۷۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

معاون روحانی: برخی از لغو تحریم‌ها نگرانند

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: عده ای همگام با رسانه‌های صهیونیستی از تلاش پرثمر دولت و اقداماتی که برای رفع مشکل تحریم توسط دولت انجام می‌شود، ابراز نگرانی می‌کنند و درخصوص تضعیف تیم مذاکره‌کننده مشغول به کارشکنی هستند .

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در مراسمی که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در کانون توحید برگزار شده، با بیان این‌که امروز شخصیت‌های بزرگ و سرمایه‌های اجتماعی نظام به بدترین اتهامات متهم شده‌اند، تأکید کرد: ایجاد این کینه‌ها توسط عده‌ای است که نام و نان‌شان، تفرقه‌انگیزی است.

مردم با اراده و علاقه خود دولتی را برگزیدند و امیدی در قلب مردم جوانه زده اما دست‌هایی به کار افتاده که بدبینی و اختلاف‌افکنی را القا می‌کند تا مردم از برخی شخصیت‌ها دور باشند و ذهنیت جامعه مخدوش شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری یادآور شد: من در اینجا نه به عنوان معاون پارلمانی بلکه به عنوان یک شهروند از کسانی که دانسته یا ندانسته، همگام با رسانه‌های صهیونیستی از تلاش پرثمر دولت و اقداماتی که برای رفع مشکل تحریم توسط دولت انجام می‌شود، ابراز نگرانی می‌کنند و درخصوص تضعیف تیم مذاکره‌کننده مشغول به کارشکنی هستند و اگر زورشان برسد، چوب لای چرخ دولت می‌گذارند، می‌پرسم آیا این کارها با آموزه‌های امام و رهبری و پیامبر اکرم(ص) سازگار است؟

انصاری با بیان این‌که برخی افراد فلاکت، اخم و غم را در چهره مردم راحت‌تر از شادمانی تحمل می‌کنند، تصریح کرد: کسانی که دست به قلم دارند، باید بعد رحمانی چهره پیامبر(ص) را تبلیغ کنند و به جای ابراز نگرانی از این‌که جوان‌ها فاسد شده‌اند و تذکر دادن هر روزه به دولت، بدانند که جوان‌ها از دین، قرآن و اسلام فاصله نگرفته‌اند، بلکه از امثال بنده فاصله گرفته‌اند و از برخی رفتارهای سختگیرانه و اسلام خشن که عده‌ای آن را ترویج می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج