۸۸۰۱۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

۷ تا از اون صندلی ها!

صندلی ها همیشه در طرح ها و شکل های متنوع موجود هستند. برخی از آنها نیز بسیار منحصربه فرد هستند و نمی توان نمونه های آن را در جایی غیر از آنجا که هستند، یافت.

7 تا از اون صندلی ها!
برترین ها: صندلی ها همیشه در طرح ها و شکل های متنوع موجود هستند. برخی از آنها نیز بسیار منحصربه فرد هستند و نمی توان نمونه های آن را در جایی غیر از آنجا که هستند، یافت.

یک جفت صندلی زاویه‌دار

7 تا از اون صندلی ها!

این اتاق ساده اما مینیمال با داشتن صندلی های زاویه‌دار طراحی «پائولو داگانلو» و چراغ تک پایه بلندی که در پشت آنها قرار دارد، بسیار شیک دیده می شوند. فاصله میان الوارهای پشت این صندلی ها باعث عبور نور می شوند و این بر زیبایی فضا می افزاید.

یک جفت صندلی طاووسی

7 تا از اون صندلی ها!

دیوارهای این بخش از خانه با طرحی از پرهای طاووس نما شده است. بنابراین، کاملا طبیعی است صندلی هایی به شکل خود طاووس برای آن انتخاب شده باشد. میز کنار این صندلی ها از مالاکیت ساخته شده است.

صندلی نرم

7 تا از اون صندلی ها!

این صندلی چوبی را هنرمندی به نام «استیون ولپ» طراحی کرده است.

یک جفت صندلی پیچ و تاب‌خورده

7 تا از اون صندلی ها!

در این خانه مراکشی، کاناپه ای که در اتاق نشیمن قرار گرفته است و روکش مخملی معمولی دارد. اما در مقابل آن، یک جفت صندلی پیچ‌وتا‌ب‌خورده قرار دارد که با پارچه های هندی تزئین شده اند. این صندلی همچون خمیر نانی است که به صورت نواری برش داده شده و با بی حوصلگی روی هم تا شده اند.

صندلی گوسفندی

7 تا از اون صندلی ها!

طراحی این اتاق بسیار عجیب و شلوغ است. تابلوهایی که بی نظم و بی قاعده روی دیوار - از بالا تا پایین - نصب شده اند و رنگ تیره دیوار و حتی تخت و میز و وسایل دکوری همه در نوع خود خاص هستند. اما این صندلی همچون بره ای نرم در میان آنها نشسته است و بدون بازیگوشی اجازه می دهد صاحب خانه روی آن لم دهد و استراحت کند. این اتاق به دکوراتوری به نام «گووین گریفیت» تعلق دارد. همه محصولات موجود در این اتاق از کشورها و شهرهای مختلف دنیا گردآوری شده اند. جاشمعی ها از فرانسه، کمد از اسپانیا و ...

صندلی فیبرگلاس قالب‌ریزی شده

7 تا از اون صندلی ها!

در و دیوار این خانه به رنگ ماهونی (سنجدی) است اما ترکیبات دیگر اتاق با رنگ های متفاوت انتخاب شده اند. از جمله باید به تک صندلی فایبرگلاس نارنجی رنگی اشاره کرد که در مقابل کاناپه های نرم سرمه ای قرار گرفته و گرمای خوبی به محیط بخشیده است. طراحی خاص این صندلی آن را در نوع خود بی نظیر کرده است.

صندلی سیمی

7 تا از اون صندلی ها!

این صندلی چند زاویه‌ای از چیدمان سیم های ضخیم در کنار هم تشکیل شده است. این خانه به دلال آثار هنری به نام «برنت سیلکما» تعلق دارد و در منهتن واقع شده است. همه وسایل موجود در اینجا خاص و آثار هنری کمیابی هستند که سیکلما در خانه خود گردآوری کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه صندلیهای مسخره ای .

    • بدون نام

      lمن گوسفندیرو میخوام...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج