اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۸۱۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تساوي نوجوانان ايران برابر آينتراخت فرانکفورت

تيم ملي نوجوانان در آخرين بازي خود از مرحله گروهي تورنمنت بين المللي فرنز کاپ برابر نماينده آلمان به ميدان رفت که اين بازي در پايان ۹۰ دقيفه با تساوي صفر بر صفر بدون گل به پايان رسيد.

ورزش سه: در دقيقه ۱۲ اين ديدار مهرداد پورابوالقاسم با دريافت کارت قرمز از زمين بازي اخراج شد و بازيکنان ۷۸ دقيقه ۱۰ نفره به بازي ادامه دادند.

به گزارش واحد مرکزي خبر،‌ بازيکنان تيم ملي نوجوانان با وجود ۱۰ نفره شدن برابر تيم آينتراخت فرانکفورت به تساوي رسيد هرچند در بسياري از دقايق بازي ايران تيم برتر ميدان بود و بازيکنان چندين فرصت آشکار گلزني را نيز از دست دادند.

لازم به ذکر است در اين بازي طبق نظر و صلاحديد سر مربي و کادر فني به تعدادي از بازيکنان اصلي تيم براي استراحت ، رفع مصدوميت و دو کارت نشدن در مرحله نيمه نهايي مسابقات استراحت داده شد تا در بازي هاي مرحله بعد با توان بدني بالا حضور پيدا کنند.

در اين ديدار محمد بهرامي، مهدي عبدالله وند ، مهرداد پورابوالقاسم ، علي خدادادي ( از دقيقه ۶۶ رضا شکاري) ، سعيد حسين پور( از دقيقه ۷۳ حسام سلطان پور) ، رضا دهقاني( از دقيقه ۸۷ نيما مختاري ) ،يوسف ملاکاظم( از دقيقه ۵۷ محمد شمسي )، وحيد افتاري . باقر نياري ، رضا کريمي و محمد خاکي به ميدان رفتند.

تيم ملي نوجوانان با کسب ۱۰ امتياز ، تفاضل گل ۱۰+ و بدون دريافت هيچ گلي به عنوان سرگروه گروه (ب) اين مسابقات به مرحله نيمه نهايي صعود کرد تا در مرحله نيمه نهايي اين مسابقات در روز پنج شنبه به مصاف تيم اينترناسيونال برزيل برود که طبق اعلام کميته برگزاري مسابقات اين ديدار در شهر کوالامپور برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج