adexo3
۸۸۹۹۲۳
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

حکم جالب قاضی برای فرد سگ‌آزار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت از محکومیت شخصی که اقدام به سگ آزاری در این شهرستان کرده بود، خبر داد و حکم صادرشده از سوی دادگستری را نگهداری او از حیوانات مصدوم اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت از محکومیت شخصی که اقدام به سگ آزاری در این شهرستان کرده بود، خبر داد و حکم صادرشده از سوی دادگستری را نگهداری او از حیوانات مصدوم اعلام کرد.

رضا زمانی گفت: دادگستری شهرستان متهم را برای کمک به حیوانات تحت مراقبت و فراگیری نحوه نگهداری حیوانات مصدوم به مدت چهار ساعت روزانه و به میزان ۲۰۰ ساعت محکوم کرده و اداره حفاظت محیط زیست نیز موظف شده پس از اتمام کار، نتیجه را بطور کتبی به دادستانی گزارش دهد .

وی با قدردانی از دستگاه قضایی برای حکم زیست محیطی (سبز) اضافه کرد: این اداره با هر گونه خشونت علیه حیوانات و حیوان آزاری که موجب جریحه دار شدن احساسات حامیان محیط زیست است ، برخورد می کند.

شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

بر اساس گزارشی از روابط عمومی محیط زیست گیلان به ایرنا، طبق گزارش های مردمی و گشت و کنترل همکاران یگان حفاظت پاسگاه سرمحیط بانی سراوان، حاشیه رودخانه سفیدرود مورد پایش و گشت و کنترل کامل قرار گرفت و براساس دستور دادستان به پاسگاه انتظامی و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت ، چند نفر از متخلفان حین برداشت شن و ماسه دستگیر و ادوات جرم آنان شامل سه دستگاه کامیون کمپرسی خاور توقیف شد.

به گفته حمزه عشوری رئیس اداره حفاظت محیط زیست رشت با توجه به برداشت های غیر اصولی و غیر مجاز شن و ماسه از حاشیه و اطراف رودخانه سفیدرود در حوزه استحفاظی شهرستان و ایجاد کند و کاوها و تغییر کاربری زمین های مجاور ، بطور مستمر این مناطق تحت کنترل و پایش بوده و متخلفان با شدت و حدت تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین به این قاضی

    • بدون نام

      چه حکم مضخرفی...بایدپول نگهداری ازحیوانات ازش میگرفتند ..به یه آدم سالم که عاشق نگهداری ازحیوانات هستش میدادند..حیوان آزارها مریض هستند ..مخفیانه دوباره حیوانات را آزارمیده..بعیده چنین حکمی...حیوان آزار طبیعت آزار باید حبس سنگین بکشه تاآدم بشه

    • بدون نام

      دست قاضی درد نکنه انشااله قضات محترم برای آسیب به درختان و ریختن زباله در محیط زیست هم از این احکام صادر کنند

    • بدون نام

      زمانش را بیشتر کنید تا بی خردان تنبیه شوند ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج