۸۹۶۵
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

چه کسی پشت در است ؟

چشمی دیجیتال برینو

با گذشت چهل سال از تولید چشمی های اپتیکال، حالا نسل جدید چشمی های دیجیتال به بازار آمده که خواص فوق العاده ای دارد. از جمله این که در شرایطی که در چشمی های اپتیکال کیفیت تصویر پایین است و در نور ضعیف چهره فرد قابل تشخیص نیست، در چشمی های دیجیتال به راحتی با فشار یک دکمه تصویر بزرگ و روشنی از فردی که پشت در ایستاده نمایش داده می شود.

با گذشت چهل سال از تولید چشمی های اپتیکال، حالا نسل جدید چشمی های دیجیتال به بازار آمده که خواص فوق العاده ای دارد. از جمله این که در شرایطی که در چشمی های اپتیکال کیفیت تصویر پایین است و در نور ضعیف چهره فرد قابل تشخیص نیست، در چشمی های دیجیتال به راحتی با فشار یک دکمه تصویر بزرگ و روشنی از فردی که پشت در ایستاده نمایش داده می شود.

اگرچه در چشمی های اپتیکال برای مشاهده پشت در، فرد باید چشم خود را به چشمی بچسباند، اما در چشمی های دیجیتال تصویر شفاف روی LCD این امکان را فراهم می کند تا همه اعضای خانواده تصویر را به راحتی ببینند.

در ضمن فراموش نکنید که ارتفاع چشمی های اپتیکال گاهی برای بچه ها دردسر ساز می شود، در صورتی که در چشمی های دیجیتال چنین مشکلی وجود ندارد. برای افراد مسن هم که دید چندان قوی ندارند، چشمی های دیجیتال کارآرایی بیشتری از چشمی های اپتیکال دارند.


چشمی دیجیتال برینو

چشمی درب دیجیتالی جدید
نسل جدید چشمی با قابلیت ثبت تصاویر به بازار آمده که وقتی شما دکمه رافشار می دهید دستگاه شما عکس مهمان را روی یک میکرو اس دی کارت ثبت خواهد کرد. به ویژه شما می توانید سنسور حرکتی و سنسور لرزشی را نصب کنید، چشمی درب حتی اگر شما خانه نباشید عکس مهمان را ثبت خواهد کرد.

سنسور حرکتی شامل یک سنسور گیرنده و سنسور شناساگر
سنسور لرزشی شامل یک سنسور شناساگر

چشمی دیجیتال برینو

چشمی دیجیتال جدید با حالت دید در شب به بازار آمد. این چشمی به شما این امکان را می دهد که تصویر در یک محیط کم نور را روشن تر ببینید.

چشمی دیجیتال برینو

چشمی درب دیجیتالی جميليون ها نفر عكس گرفتن را دوست دارند . ميليون ها نفر مشاهده پرندگان را دوست دارند. ميليون ها نفر عكس گرفتن از پرندگاني كه به آنها نگاه مي كنند را دوست دارند . مشكل اساسي اكثر مردم آن است كه هرگز زمان كافي براي انجام اين كار به طور همزمان (مشاهده پرندگان و عكس گرفتن از آنها ) وجود ندارد. اكنون يك راه آسان و جالب براي انجام هر دو كار وجود دارد حتي اگر فرصت كافي آنگونه كه مد نظر شما است وجود نداشته باشد.

چشمی دیجیتال برینو



چشمی دیجیتال برینو

دوربین پرنده نگر
ميليون ها نفر عكس گرفتن را دوست دارند . ميليون ها نفر مشاهده پرندگان را دوست دارند. ميليون ها نفر عكس گرفتن از پرندگاني كه به آنها نگاه مي كنند را دوست دارند . مشكل اساسي اكثر مردم آن است كه هرگز زمان كافي براي انجام اين كار به طور همزمان (مشاهده پرندگان و عكس گرفتن از آنها ) وجود ندارد. اكنون يك راه آسان و جالب براي انجام هر دو كار وجود دارد حتي اگر فرصت كافي آنگونه كه مد نظر شما است وجود نداشته باشد.

چشمی دیجیتال برینو

• BirdWatchCam دوربيني است يا قيمت ارزان، استفاده آسان، مقاوم به شرايط هوايي، و فعال شونده با حركت پرندگان كه مي توان آن را به آساني مستقر كرد و جهت ديد آن روي تغذيه پرندگان، حمام كردن پرندگان يا هر كار ديگري كه پرندگان انجام مي دهند تمركز كند.

چشمی دیجیتال برینو

• BirdWatchCam طوري طراحي شده است كه به حركت پرندگاني كه در ميدان ديد دوربين قرار مي گيرند حساس است . زماني كه سنسور حركتي فعال مي شود BirdWatchCam براي مدت 20 ثانيه بيدار مي BirdWatchCam ، شود تا به طور متوسط 20 عكس با كيفيت بالا و قالب بندي شده زماني ثابت را بگيرد 2 كه در دوربين تعبيه شده GB رم با ظرفيت SD و آن را روي كارت مجددا به خواب مي ذخيره نمايد . بعد از گرفتن عسك ها رود تا اينكه پرنده ديگري آن را مجددا فعال كند . باطري هاي AA اطمينان مي دهد كه 4 دوربين بتوانند براي مدت طولاني كار كنند.


چشمی دیجیتال برینو

دوربین باغچه نگر
هر ساله ده ها ميليون نفر طراحي، كاشت گياهان و مراقبت از باغچه هاي خود را دوست دارند . باغباني باعث مي شود كه ساعت ها احساس آرامش و لذت نماييد و احساس رضايت به شما دست مي دهد كه قادر هستيم اين زيبايي را با ديگران سهيم شويد. با اين وجود باغباني تنها تا اندازه اي به طول مي انجامد كه فصل رشد تمام نشده باشد و تنها افرادي كه به باغچه ها سر مي زنند مي توانند از زيبايي منحصر به فرد آنها لذت ببرند . يك باغبان ممكن است به خاطر داشته باشد كه يك يا دو عكسي را از كل تجربه مربوطه گرفته باشد.

چشمی دیجیتال برینو


چشمی دیجیتال برینو

GardenWatchCam اين كار را با گرفتن عكس از مراحل رشد باغچه ها از اولين ساقه هايي كه از زمين بيرون مي آيند تا زماني كه برگ و گل مي دهند و تا شب هاي سرد انجام مي دهد. اين دوربين به راحتي قابل استفاده است و مي توان آن را در هر جايي نصب كرد و تصاوير لحظه اي با كيفيت بالا را از باغچه شما در زمان هاي از پيش تعيين شده براي چندين ماه مي گيرد . نه تنها باغچه ها… بلكه هر چيزي كه با گذشت زمان دستخوش تغيير باشند را نيز مي توان با اين دوربين عكس گرفت. برگ درختان پاييزي را مي توان با همه آن درخشندگي كه دارند در فواصل زماني ساعتي عكس گرفت و اطمينان حاصل نمود كه هرگز اين فرصت استثنايي را از دست ندهيم . شكوفه هاي درخت سرخك يا زغال اخته كه شما را با رنگ خود متحير مي كند را مي توانيد با اين دوربين عكس برداري كنيد. حتي خانه اي كه ساخته مي شود چه توسط شما يا توسط عنكبوتي در باغچه باشد را مي توانيد در كل فرايند ساختمان سازي عكس برداري كنيد.


چشمی دیجیتال برینو


مشخصات :
• GardenWatchCam داراي قيمتي ارزان، استفاده آسان، مقاوم به شرايط آب و هوايي، و دوربيني است كه عكس هاي لحظه اي مي گيرد.

• GardenWatchCam به آساني در روي زمين نصب مي شود و داراي لنزهاي با كيفيت بالا براي عكس برداري از مناطق باغچه انتخابي شما يا يك شكوفه دادن واحد مي باشد.

• براي گرفتن عكس ها در وضعيت هاي زماني از پيش تعيين شده خاص توسط يك كاربر طراحي شده است. كاربر مي تواند بين ۷ وضعيت زماني مختلف انتخاب نمايد:
وضعيت اول: ۱ دقيقه

وضعيت دوم: 5 دقيقه

وضعيت سوم: ۳۰ دقيقه

وضعيت چهارم: 1 ساعت

وضعيت پنجم: ۴ ساعت

وضعيت ششم: 24 ساعت

وضعيت هفتم: وضعيت سفارشي شده كه توسط كاربر روي يك
كامپيوتري كه نرم افزار Brinno در آن نصب شده است تعيين مي شود.


وضعيت اول را مي توانيد به سادگي با باز كردن دوربين و تغيير كليد آن براي زمان دلخواه در هنگامي كه دستگاه خاموش است انتخاب كنيد . وضعيت سفارشي هفتم توسط كاربر با قرار دادن درايو فلش USB به GardenWatchCam تعيين مي شود كه در اين حالت بايد نرم افزار مربوطه نصب شده باشد.آنگاه كاربر مي تواند درايو فلاش USB را به كامپيوتر متصل نمايد و از دستورات نشان داده شده روي صفحه نمايش پيروي كند تا بتواند وضعيت زماني دلخواه را براي دوربين تنظيم نمايد.


بازرگانی مصدق نمایندگی رسمی چشمی های دیجیتال با برندBrinno در ایران افتخار دارد که این محصولِ جدید را به شما عرضه نماید.

تلفن سفارشات:

33968235 ، 33968236 ، 88923079 ، 88923080 ، 88141523

www.mossadegh.co


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اصغری

      لطفا قیمت محصولات خود را در کنار محصول درج نمایید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج