۸۹۷۹۴۹
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش انصاری به مشاجره آملی لاریجانی و یزدی

حجت الاسلام مجیدانصاری در باره کشمکش های بین آیت الله یزدی و آیت الله آملی لاریجانی به روزنامه اعتماد گفت:به راستی تاسف خوردم از اتفاقات رخ‌داده ولی باید این موضوع را ابراز کنم که به عنوان طلبه‌ای کوچک و عضوی از جامعه حوزویان، به‌شدت رنج می‌برم از فضایی که در پی چنین اظهاراتی در کشور ساخته می‌شود.

حجت الاسلام مجیدانصاری در باره کشمکش های بین آیت الله یزدی و آیت الله آملی لاریجانی به روزنامه اعتماد گفت:به راستی تاسف خوردم از اتفاقات رخ‌داده ولی باید این موضوع را ابراز کنم که به عنوان طلبه‌ای کوچک و عضوی از جامعه حوزویان، به‌شدت رنج می‌برم از فضایی که در پی چنین اظهاراتی در کشور ساخته می‌شود.

وی اظهار داشت:

*در شرایطی که تمامی رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب و مخالفان نظام تمام تمرکز و توان خود را برای تخریب و کوبیدن روحانیت به کار گرفته‌اند و در پی سست کردن پیوند بین روحانیت و مرجعیت با عموم جامعه و مردم هستند، ما باید شاهد چنین ادبیات و اتهاماتی از سوی بزرگانی باشیم که طبیعتا باید بیش از هر فرد و گروه و دسته دیگری درصدد حفظ حرمت روحانیت و پایداری از میراث حوزه‌های علمیه باشند.

*متاسفانه اظهارات بین آقایان یزدی و آملی لاریجانی و ادبیات به کارگرفته شده توسط آنان، دست‌آویز رسانه‌های بیگانه شده و قطعا روحانیت متعهد و فضلای حوزه را آزرده‌خاطر کرده است. به‌طوری‌که اگر حضرت امام امروز در بین ما بودند، فریاد «این تذهبون» را دوباره سر می‌دادند.

*بنده واقعا نمی‌دانم آقایان (با این اقدامات‌شان) به کجا می‌روند و اعتبار مرجعیت و حوزه را به کجا می‌خواهند بکشانند. امیدواریم واکنش مراجع باعث شود که این نوع حوادث دیگر تکرار نشود. به هرحال روحانیت همیشه مرجع اخلاقی و فکری جامعه بوده است. اگر قرار باشد از این جایگاه پیام بداخلاقی و به کار بردن ادبیات نامناسب به جامعه پمپاژ شود، چه انتظاری می‌توان از مردم عادی و عموم جامعه داشت. بنده واقعا متاسفم، خیلی متاسفم.

* آقایان یزدی و آملی لاریجانی با کمترین توجهی به آثار این نوع برخوردها درخواهند یافت که باید این مساله را به‌طور جدی پایان دهند و از دامن زدن به این مشاجرات خودداری کنند چراکه تداوم این اقدامات لطمه‌ای اساسی به جایگاه نهادی که این افراد در آنها مشغول فعالیت هستند، می‌زند و علاوه بر آن، شخصیت این افراد را نیز با آسیب‌های جدی مواجه می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدا...

      جناب آقای انصاری ، همه ما از این وضع پیش آمده نگران و ناخشنودیم بفرمایید سکوت کردن دیگران و شکایتشان را بدرگاه خداوند باری تعالی بردند چه ثمری
      داشت که الان شما تاسف میخورید .

    • بدون نام

      اتحاد ملی باید حفظ شود.........‌‌...

    • بدون نام

      جناب یزد خیلی هم گل گفتن

    • بدون نام

      همه رفسنجانی نمیشن که بخاطر انقلاب هر تهمتی رو به جان خرید و جواب نداد وحتی به آقای یک بار درجواب از کلمه قرآنی سلام استفاده کرد

    • علب

      آفرین برشما که خوب گفتید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید گفت بسیار عالی درود برهردو

    • بدون نام

      این بحث ها چه فایده ای دارد ؟ استاد محترم جناب آقای یزدی استدعا می کنم جناب عالی سکوت بفرمایید.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج