۹۰۱۳۴۷
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

نظر وزیر صنعت درباره دلایل کاهش قیمت خودرو

به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، عرضه خودروهای کف پارکینگ در دو هفته گذشته از مهمترین دلایل کاهش قیمت خودرو در روزهای اخیر بوده است.

خبرگزاری ایسنا: به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، عرضه خودروهای کف پارکینگ در دو هفته گذشته از مهمترین دلایل کاهش قیمت خودرو در روزهای اخیر بوده است.

رضا رحمانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا تغییر مدیرعامل یک خودروسازی در کاهش قیمت خودرو موثر است؟ اظهار کرد: الان هم قیمت کم شده است و علتش تغییر مدیر نبوده یا تغییر مدیرعامل شاید یک علت آن بوده است. دلیل دیگر آن این است که عرضه کف پارکینگ نیز افزایش یافته است.

او تصریح کرد: بخشی از خودروها که در ماه های گذشته گفته می شد کف پارکینگ است و به دلیل کمبود قطعات قابل عرضه نبود، در دو هفته گذشته عرضه شد. برخی از قطعات باید از خارج وارد می شد که این کار در حال انجام است و در داخل هم برای تامین قطعات همت شد، در نتیجه در دو هفته اخیر عرضه خوبی داشتیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این عرضه به عنوان یکی از پارامترهای اصلی است، تولید هم باید رونق داشته باشد تا عرضه زیاد شود. در نتیجه عرضه و تقاضا در قیمت تاثیر دارد، در ادامه تغییر مدیرعامل و واکنش بازار هم در جای خود تاثیر داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب وزیر کدوم کاهش میگی چراخودتون مسخره همه میکنید.چه کاهشی وقتی پراید دوریالی شده بالای پنجاه میلیون تومان خجالت آوره که ازارزونی حرف میزنید.منکه بولابجای شما خجالت میکشم.حالاشماچه روی داریدنمیدونم

    • علی

      علت اصلیش دستگیری دزدان است. خدا به آقای رییسی خیر و برکت بده

    • بدون نام

      آقای وزیر ،پس تکلیف اوت دسته افرادی که شهریور ماه پارسال طبق فرمولی که شما اختراع کردین(یعنی پنج درصد زیر قیمت بازار ) چی میشه ،پول ما رو گرفتن ،ماشین روهم که چهار ماه از موعدش گذشته تحویل ندادن که هیچ،روز به روز هم قیمتها میاد پایین ،به نمایندگی هم که مراجعه میکنیم اصلا پاسخگو نیستن ومیگن که مابالتفاوت را هم نمیدیم تکلیف ما چیه

    • بدون نام

      ای مرد ریا کار تمام بدبختی ما از سیاست های اقای شریعتمداری و شما است که بدون احترام به قراردادهای منعقده گروه سایپا با مردم و چپاول آنها با نامه شما جلو واگذاری خودرو را به علت محدودیت کد ملی بسته و حالا داری حق مردم میخوری مردک بطور مثال در قرارداد منعقده نوشته اند در بیماردلان ثبت نام نداشته باشی و سایپا تعهد سال 95 را در سال 97 داده است اعلام می دارند چون فاکتور در سال 97 ایت دیگر خودرو تحویل نمی دهیم ولی در قرار داد صراحتا گفته است که در سال 97 ثبت نام نداشته باشید نه خودرو گرفته اید حال اگر این اشتباه است پس چرا دعوتنامه میدهی و پرداخت توصیه را هم میگیریم دزدی در روز روشن با نظارت وزیر. انشالله شما را هم مثل مدیران بانک مرکزی در دادگاه عدل الهی می بینیم و بدان هر روز و شب بر روحت حمد و ثنا می فرستیم

    • بدون نام

      اگر انحصار گرای وباندبازی ازبین برود همه چیز ارزان خواهد شد .درسیسم کنونی وبا وجود مدیران فاسد رسیدن به چنین ا رمانی جزو محلات است.

    • واقعیت

      داداش کجا ارزون شده چرا ما نمیبینیم ...شاید ما خوابیم شما بیدار چقدر دروغ اخه ..ارزون یعنی اینکه پژو بشه همون ۳۰میلیون هایما جک برگرد به ۱۰۰میلیون پراید ۲۰میلیون این قیمت واقعی با تورم و ارزش پولی ما

    • مسئولان بی لیاقت:بدبخت شدن ملت

      قسم میخورم که حداقل 50درصدمشکلات مردم ومملکت مقصرشه معاون اول و وزیرصنعت و وزیراقتصادن. آقای رئیسی بایداینا رو بکشونه پای میز محاکمه.

    • بدون نام

      قیمت سه برابر شود حالا میگه ارزون شود چه میگه این

    • بدون نام

      برای کنتل بازار خودرو باید تعرفه واردات صفر شود

    • بدون نام

      نه بابا چرا شکسته نفسی میکنین حاصل کار مدیرتی و برنامه ریزی شما و دولت بوده که این کار رو کردین پس هبیب هورا سه بار !!!!!!!

    • بدون نام

      اقای ریسی هم مثل کشور کره بایستی مفسدان ودوزدان را سرشون رابزدکه ازاین کارها نکنن ودوزدهاکم بشن

    • بدون نام

      تعرفه بالا باعث بوجود امدن بازار انحصاری و باندبازی در خودرو سازیها شده

    • بدون نام

      ماشین ۲۰ملیونی کردین ۸۴ملیون حالا دوتومن کم شده میگین ارزون شده مردم هم مسخره کردین هروقت شد ۲۵تومن اون موقع ارزون شده

    • بدون نام

      تا وقتی خودرو در انحصار این دو تا شرکت باشه همین اش و همین کاسه چون رقیب ندارند هر کاری دلشون بخاد میکنند اقای فلانی رو گرفتند هم فیلم ما فقط خبر دستگیری رو میشنویم ولی کسی هست بعد از اونو خبر داشته باشه که چی میشه نه کسی نمیدونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج