کد خبر: ۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۵۳۱۶۲
تعداد نظرات: ۴۸ نظر
شیرین تر از این ها نیست
همین‌جا بایستید. شک نکنید که این خوشمزه‌ترین صفحه مجله است. جایی که شیرینی‌های ویژه بعضی از بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران و ایران کنار هم ایستاده‌اند و از شما دلربایی می‌کنند.
برترین مجله اینترنتی ایران
همین‌جا بایستید. شک نکنید که این خوشمزه‌ترین صفحه مجله است. جایی که شیرینی‌های ویژه بعضی از بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران و ایران کنار هم ایستاده‌اند و از شما دلربایی می‌کنند.  شیرینی‌جاتی که در این چند صفحه خواهید دید، انتخاب بچه‌های شکمو و شیرینی‌خور پردیس است. این یک منوی پیشنهادی است برای آنها که عاشق شیرینی هستند...



اگرچه اضافه وزن یکی از دغدغه‌های همیشگی ماست، اما از خوردن شیرینی تحت هیچ شرایطی نمی‌شود گذشت، به خصوص که شیرینی‌ها محصول قنادهایی باشد که مزه دست‌شان حتی در خارج از ایران مشهور است.





کیک شکلاتی [بی‌بی]

 کیک شکلاتی بی‌بی یکی از مشهورترین تولیدات قنادی‌ها در تمام ایران است. کیکی با فرمولاسیون خاص این قنادی که به مرور تبدیل به کالت شده است.

کیک بی‌بی در قالب‌های یک کیلویی، دو کیلویی و بزرگ‌تر شکل و شمایل ثابتی دارد و سال‌هاست به همین فرم پخته می‌شود. این کیک همیشه تازه و همیشه خوشمزه است و محصول اصلی قنادی بی‌بی در خیابان سهیل (شمال شریعتی) محسوب می‌شود. بی‌بی شعبه دیگری هم در منطقه یوسف‌آباد دارد.





کیک توت‌فرنگی [هانس]

قنادی هانس با مدیریت خانم نوح‌نژاد یکی از قدیمی‌ترین‌ها و معروف‌ترین‌های تهران است. این قنادی که شمه‌ای از شیرینی‌پزی آلمانی را در خود دارد، یک محصول ویژه را به مشتریان عرضه می‌کند. کیک توت‌فرنگی هانس به دلیل طعم استثنایی‌اش بی‌نظیر است. یک کیک کم‌شیرین،  فوق‌العاده و هیجان‌انگیز.





تارت انبه آناناس [دانمارکی]

اگرچه شیرینی دانمارکی، به دانمارکی‌های داغش معروف است، اما تارت‌های خامه‌ای توت‌فرنگی و انبه و آناناس این قنادی غیرقابل چشم‌پوشی‌اند. شیرینی دانمارکی مدتی است شعبه دوم خود را در منطقه پاسداران افتتاح کرده و لازم نیست برای خرید این شیرینی تا خیابان ویلا بروید.





پای‌میوه‌ای [کوک]

قنادی کوک در مرکز خرید اسکان در منطقه میرداماد تهران، به دلیل شیرینی‌های خاص و خوشمزه‌اش رونق خاصی دارد. یکی از انتخاب‌های ویژه این قنادی، همین پای‌های میوه‌ای است که در طعم‌های آلبالویی، تمشکی، زردآلویی و ... قابل تهیه است. آدرس: یخچال گوشه سمت راست مغازه!





تارت میوه (ناتلی)

قنادی معروف ناتلی در منطقه سهروردی، یکی از معروف‌ترین اسم‌های این حرفه در سراسر ایران است. ناتلی، شیرینی‌های خوشمزه و خاصی دارد و صف طویل مشتری‌ها نشان از رضایت آنها از کیفیت کار قنادهای این شیرینی‌فروشی دارد. شیرینی انتخابی ما از ناتلی، تارت میوه‌ای است. یک شیرینی نسبتا بزرگ با طعم سه میوه.

ناتلی مثل بقیه شیرینی‌فروشی‌های معروف تهران شعبه دوم خود را نیز افتتاح کرده است. این شعبه در منطقه فرمانیه تهران واقع است.





دانمارکی (لادن)

پرطرفدارترین شیرینی خشک قنادی لادن سعادت‌آباد، همین دانمارکی‌هایی است که ملاحظه می‌فرمایید. لادن سعادت‌آباد یکی از پرفروش‌ترین قنادی‌های ایران است که نمی‌دانیم روزی چند تن شیرینی تازه می‌فروشد!





ماکارون (ای‌کلر)

قنادی ای‌کلر یک قنادی کوچک و جمع و جور در  منطقه الهیه است که به خاطر شیرینی‌های فرانسوی‌اش مشهور است. این شیرینی، معروف به ماکارون، شامل بیسکوئیت‌های کرم‌داری است که یک جعبه از آن 10 هزار تومان قیمت دارد. این یک شیرینی خوشمزه و فانتزی است که می شود آن را کادو هم داد!





دونات (شیرینی گاندی) 
 
شیرینی‌فروشی گاندی، آخرین مغازه اولین پاساژ سر خیابان گاندی تهران است. یک قنادی تر و تمیز و همیشه شلوغ که یخچال‌های بزرگش را همواره شیرینی‌های تازه پر کرده‌اند. قنادی گاندی یک محصول ویژه دارد و آن همین دونات‌هایی است که ملاحظه می‌کنید. این دونات‌ها در دو فرم شکری و دارچینی پخته می‌شوند و غالبا تا ساعت 5 بعدازظهر اثری از آنها در شیرینی‌فروشی باقی نیست. بنابراین اگر دونات‌خور هستید، باید وقت‌شناس باشید!





تارت شکلات (کوکی)

برج معروف مینیاتور در خیابان بوسنی و هرزگوین در منطقه فرشته، یک قنادی کوچک و جمع و جور دارد که به دلیل شیرینی‌های خاص و بسته‌بندی‌های زیبای این شیرینی‌فروشی، بسیار مشهور شده است. این دسر خوشمزه شکلاتی یکی از شیرینی‌هایی است که در هیچ جای دیگر پیدایش نمی‌کنید.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مجله اینترنتی برترین ها


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۸
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
پاسخ
1
7
مرسی از راهنمایی در مورد بهترین شیرینی قنادیها اما میشه لطف کنید بگید قنادی هانس آدرسش کجا هست؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
آیان جنوبی - کوچه عقیلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
پاسخ
0
5
o my god
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
پاسخ
2
22
لطفا اگه ميشه آدرس شيرينی فروشي اي كلر را برايم بگذاريد.با تشكر
پاسخ ها
نظر a
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
نشانی: فرشته – خیابان دکتر حسابی – روبروی مدرسه دکتر حسابی
تلفن تماس: 22394251 ساعات کاری: 22- 10
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
پاسخ
0
3
منم می خوام......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
0
7
hi
نظر محمدرضا جعفريان
| درباره بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
1
4
با تشكر از راهنماياتون لطفاً از شكلاتهاى دست ساز معروف تهران هم ادرسى برامون بگذاريد .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
1
4
البته شايان توجه است كه چندي پيش توي شيريني شيريني سراي ناتلي چسب زخم خوني پيدا شد!!!!
فكر كن!!!! چه خوشمزه! چه بهداشتي!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
1
0
سلام شرمنده در مورد قنادی مهماندوست هم در منطقه افسریه هم نظر بدهید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
1
0
ma ke tehran nistim chejori az in ghanadiaa kharid konim????
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
1
3
سلام
ممنون از اطلاع رساني خوبتون
اگر ممكنه آدرس كاملشون رو هم بفرماييد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
5
1
سلام ممنون میشم ادرس قنادی ای کلر رو بهم بدین
نظر کاظم بهشتی
| درباره بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
1
2
http://www.bartarinha.ir/fa/news/2815(قنادی هانس - خیابان آبان جنوبی)
برای دیدن آدرس شیرینی فروشیها میتونید به این آدرس سر بزنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
1
4
سلام دوست عزیز، واقعن انتخابتون عالی بود، من همه ی این ها رو امتحان کردم به جز ای کلر، میشه لطف کنین آدرس دقیقشو بگین؟؟ ممنون میشم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
پاسخ
0
0
ممنون خوشمان آمد. very nice.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
پاسخ
1
3
سلام ممنون میشم ادرس قنادی ای کلر رو بهم بدین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
پاسخ
0
0
khob bod ama heyf ke ma tehran nistim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
پاسخ
0
0
سلام.ممنون میشم آدرس دقیق همشون رو برام بفرستید .عالی بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
پاسخ
0
0
الان که دارم اینو مینویسم از دهنم داره اب دهن میریزههه امممممممممممممم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
پاسخ
0
0
ok
نظر مريم صالحي
| درباره بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
پاسخ
1
3
من هم ادرس هانس و اي كلر مي خوام. مرسي
پاسخ ها
نظر شاهی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
هانس:
کریم خان. آبان جنوبی. خ عقیلی
جمعه ها بستسا
.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
پاسخ
0
0
آدرس آی کلر را منم می خوام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
پاسخ
0
0
سلام مرسی لطفا" آدرس ای کلر رو هم بگین ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
پاسخ
0
1
عجبه که بالاخره تو نظرات یک سایت دیدیم که همه به هم کمک میکنن و ایراد نمیگیرن. مرسی از سایت شیرینتون
GERMANY
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
پاسخ
0
0
سلام پس چرا کسی آدرس ای کلر رو اعلام نمی کنه؟!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
پاسخ
0
0
آدرس ای کلر پیدا نمیشه؟؟!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
پاسخ
0
0
با سلام ادرس قنادی کلر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
پاسخ
1
1
لطفاً آدرس و تلفن قنادی ای کلر را برایم بفرستید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
پاسخ
0
2
من فکر کنم قنادی ای کلر وجود نداره چون آدرسی ازش در دست نیست. ما هم که تو الهیه هستیم این قنادی رو نمیشناسیم.
UNITED STATES
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
پاسخ
0
0
سلام
لطفا اگه کسی میتونه یه قنادیه خوب توو منطقه ی میرداماد نفت و یکی در منطقه ی ولنجک به من معرفی کنه
خیلی واجب هست
ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
پاسخ
0
0
من آدرس ای کلر یا اکلر رو دارم. ولی نمی دم چون شیرینی هاش مخصوصاً ماکارونش که اینجا گفتن واقعاً هیچ چیز خاصی نیست و مردم به خاطر گرون بودنش فکر می کنن حتماً خوش مزه هم هست. البته این نظر منه
CANADA
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
پاسخ
0
0
agar momkene shomare telefone ghaanaeye hanes , va begid behtarin shirenehaye shahro kodom ghanadi dareh merci :)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
پاسخ
0
2
فرشته خانم بهترین قنادی تهران،قنادی لادن است با عرضه بهترین و بهداشتی ترین شیرینیهای تر و خشک،ادرس سعادت اباد میباشد
پاسخ ها
نظر طُرفه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
منطقه شهران هم شعبه زده که به ما نزدیکتره.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
پاسخ
0
1
البته ای کاش شیرینی فروشی هانس به همان اندازه که شیرینی خوش مزه ای داره مدیریت قنادی هم رفتارخوب و محترمانه داشته باشه .....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
پاسخ
0
0
قنادی ایکلر یه نوع کیک هیجان انگیز کاراملی داره که من خیلی دوست دارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
پاسخ
0
0
خب پس چرا نمیگین ادرس ای کلر کجاس؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
0
1
بي بي كيك شكلاتي اش واقعا خوش مزه است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پاسخ
0
0
لطفا سری هم به شیرینی فروشی سولدوش بزنید وباطعم واقعی شیرینی را اونجا تجربه کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
پاسخ
0
1
کیک های بی بی واقعا خوشمزه است واقعا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
پاسخ
0
0
فقط قنادي لادن در سعادت آبادو تشريفات در گيشا خ ناظريان قمي.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
پاسخ
5
4
سلام ايليو در الهيه و تو مركز خريد الهيه هسش قيمت ماكارون دونه اى ٢٥٠٠ تومنه .الكى گرونه
نظر دربدر شیرینی
| درباره بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
پاسخ
0
0
بهترین شیرینی واجیل فقط کرج مهرشهر ساختمان آتلانتیک (نان شیرینی محفل نو نو نو ) مدیریت میردهفان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
پاسخ
0
0
سلام خدمت همکاران عزیز
بنده تولید کننده یک نوع گز سنتی اردی .
آماده همکاری با شما دوستان
۰۹۱۴۱۵۰۳۸۲۱
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
پاسخ
0
1
سلام حتما يه سري به شيريني ميلاوه در خيابان گيشا بزنيد،من براي تولد دخترم كيك و اسنك ساندويچي گرفتم و همه مهمونا راضي بودن ،حدود دو هفته ميشه باز شده وهروقت بري شيريني تازه و داغ داره،ميشه گفت شايد زيباترين شيريني فروشي تهرانه طراحي مغازه در حد مغازه هاي اروپايي ميمونه و شيريني هاي خييييلي با كيفيتي داره
UNITED STATES
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
پاسخ