کد خبر: ۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۹۳۲۹۵
تعداد نظرات: ۷۳ نظر
تهران گردی
شیرین تر از این نیست! شیرین تر از این خوردنی های لذیذی که قرار است در این سری مطالب شکم گردی در تهران برایتان معرفی کنیم.
برترین ها: شیرین تر از این نیست! شیرین تر از این خوردنی های لذیذی که قرار است در این سری مطالب شکم گردی در تهران برایتان معرفی کنیم. شیرینی فروشی ها، قنادی ها و کافه هایی که به شیرینی های خوشمزه و لذیذ شهره اند و با طبخ و ارائه شیرینی ها و کیک های خوشمزه و با کیفیت توانسته اند نام خود را بر سر زبان شیرینی دوست ها بیاندازند و برای یک جعبه شیرینی هر شهروندی را از آن سر تهران به مغازه شان بکشاند.

آن چه که در تهران زیاد است، قنادی و شیرینی پزی است، ولی تعداد معدودی از این قنادی ها توانسته اند در این لیست جای بگیرند. آن هایی که در طول سال ها با ثبات کیفیت و طعمِ خوب تولیدی هایشان و همچنین خلاقیت های مختلف در شیرینی و کیک ها، خود را در دل مردم جای کنند و سلیقه سخت پسند ایرانی جماعت را به خود جلب کنند. انواع شیرینی های ایرانی، شیرینی های خارجی، کاپ کیک ها، کیک های تولد کلاسیک و مدرن، ماکارون ها، دونات ها و انواع نان های فوق العاده خوشمزه در این سری جدید از مطالبمان در انتظار شما هستند.

خلاصه اینکه در این مطلب شیرینی‌های ویژه بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران در کنار هم صف کشیده اند و از شما دلربایی می‌کنند. اگر مبتلا به چاقی مفرط، دیابت و یا آلرژی به خوردنی های شیرین هستید، بهتر است که در همین جای کار مطلب را ببندید و خودتان را به دردسر نیاندازید!

در تهران قنادی ها و شیرینی فروشی های زیادی در حال فعالیت هستند و فضای رقابتیِ خیلی خوبی در بین این مراکز وجود دارد و همین موضوع انتخاب بهترین ها را کار واقعاً سختی کرده است. ما سعی خود را کرده ایم که با نگاهی منصفانه و معیار های استانداردِ خود و بر اساس رای مشتری ها و کسانی که طعم این شیرینی ها را چشیده اند و به ان امتساز داده اند، بهترین شیرین های تهران را به شما معرفی کنیم، مطلبی که به صورت سریالی و در 7 بخش تهیه شده است و ترتیب چینش شیرینی فروشی ها، ربطی به امتیاز و خوب و بد بودن آن ندارد. پس مثل همیشه ما را در این شکم گردی همراهی کنید.

خانه کیک پلاتین

خانه کیک پلاتین همراه با طیف وسیعی از شیرینی های بهداشتی و کیفیت بالا، در سالا 1389 تاسیس شد و خیلی زود توانست نام خود را به عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین تولید کنندهی کیک های متنوع و زیبابر سر زبان ها بیاندازد. محصولات خانه کیک پلاتین تولید انبوه و از پیش آماده نیستند و همگی با سفارش قبلی و پخت روز آماده میشوند.

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران

 این خانه کیک با استفاده از مواد آلی، طبیعی و ایمن، محصولاتی با طعم های منحصر به فرد و متناسب با انواع ذائقه ها و رژیم های مختلف برای شما عزیزان آماده می کند و توجه به کیفیت و مواد اولیه خوب و سالم و هنر و خلاقیت در تزئین کیک ها شعار اصلی اش است، شعاری که به آن جامه عمل پوشانده است. اگر هوس یک کیک توت فرنگی کرده اید و یا میخواهید یکی از عزیزان را با یک کیک توت فرنگی هیجان انگیز سورپرایز کنید، بهترین و خوشمزه ترین کیک توت فرنگی تهران در خانه کیک پلاتین انتظار شما را میکشد!

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران

آدرس: خیابان نیاوران، خیابان مژده، خیابان مقدسی، احمدی زمانی، کوچه محمودی ۲، پلاک ۳۱

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران



کافه قنادی لرد

اکثر قنادی‌های خوب و محصولاتشان محبوب ایرانیان هستند و در ارائه کیفیت بهتر با هم رقابت می‌کنند ولی یکی از قنادی‌های قدیمی که در طول سال ها یکی از بهترین ها و محبوب ترین ها بوده است، قنادی لرد در ابتدای خیابان ویلا در محله کریمخان است. این قنادی از سال 1344 دایر است و مشتریان پروپاقرص و شیرینی‌های متنوع و خوبی دارد.

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران

 هروقت که به کافه قنادی لرد سر بزنید آنجا را خالی از مشتری نمی‌بینید. تارت‌های قنادی لرد از محبوب‌ترین شیرینی‌های این قنادی هستند و علاوه بر این نان‌ خامه‌ای‌های خوشمزه‌ای هم می‌توانید از آنجا تهیه کنید. قنادی لرد صاحب کافه‌ای در طبقه دومش است که قهوه ترک خوب و مرغوبی برای مشتریان تهیه می‌کنند. می‌توانید شیرینی‌ای را که مایل به خوردنش هستید به هر تعداد انتخاب کنید و در کافه با قهوه‌تان نوش جان کنید.

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران

آدرس: خیابان ویلا (استاد نجات الهی)، نرسیده به خیابان کریمخان زند، پلاک ۱۸۶

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران



شیرینی VIP سورینت

یکی دیگر از قنادی ها و شیرینی فروشی های لوکس تهران که در مدت زمان کوتاهی به یکی از غول های شیرینی پزی در غرب تهران تبدیل شد. یک قنادی شیک در مجموعه تجاری لوکس سورینت که بر خلاف مالکشان که در زندان اوین است، با بهترین کیفیت و بالاترین سطح رضایت مشتریان در حال فعالیت است و روز به روز دارد موفق تر میشود.

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران

در وی آی پی هر مدل شیرینی ای که بخواهید خواهید یافت. همگی آن ها با بهترین مواد اولیه و زیبا ترین تزئینات برای شما تهیه شده اند. خلاقیت در خلق شیرینی های تازه و تزئین انواع خوردنی ها یکی از مهم ترین نقاط قوت وی آی پی است، البته قیمت شیرینی های آن بالاست ولی حین پرداخت هزینه خیالتان راحت است که دارید یک شیرینی فوق العاده با کیفیت و با اعلاترین متریال را خریداری میکنید. شیرینی های وی آی پی برای میهمانی ها و مناسبت ها و پذیرایی از میهمان های رودربایستی دار کاملاً مناسب هستند.

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران

آدرس: شهرك غرب، خيابان مهستان، نبش کوچه دوم، ساختمان وي اي پي

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران



شیرینی کوک

شورینی، شیرینی، پورینی، نونینی، کوکینی، کوکلوچه، کیکوک، پایکوک، دسر و کوک‌ناتس. به محض ملاحظه این اسامی در منوی شیرینی کوک مطمئن خواهید شد که با یک تیم خلاق و حرفه ای طرف هستید که علایق و سلایق مردم را درک میکند و تمام هنر و ذوق خود را صرف در خلق انواع خوردنی های خوشمزه و خواستنی کرده است. دلیل موفقیتش هم چیزی جز همین نیست، یعنی توجه به نیاز ها و سلیقه مردم و تامین و خلق آن ها به بهترین نحو.

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران

 کوک چند شعبه موفق در سرتاسر تهران دارد که همگی آن ها درجه یک و اعلا هستند و شما را با یک محصول بینظیر بدرقه خواهند کرد. کیک های سفارشی کوک یکی دیگر از نکته های مثبت این مجموعه است، هر طرحی و هر شکلی و با هر مواد اولیه ای، فرقی نمیکند؛ سفارش از شما، کیکش از کوک! اخلاق خوب فروشنده های شیرینی کوک در تایید حرفه ای بودن این تیم است و هر کسی را مشتری دائمی خود میکند.

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران

آدرس ها:

بلوار میرداماد ، ساختمان اسکان ، طبقه همکف
ولنجک، انتهای یمن ، ابتدای خیابان اعرابی ( پروانه ) ، پلاک 19
میدان هروی ،خیابان وفا منش، مکران شمالی ، نبش گل، پلاک1.

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران

قیطریه ، بلوار 35 متری قیطریه ، نبش شبتاب
سعادت آباد ، بلوار 24 متری ، خیابان دشت بهشت ، نبش پیر بسطامی
شهرک غرب، بلوار دادمان ، نبش بوستان دادمان ، پلاک 112


بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران



شیرینی دانمارکی

سال ها پیش باز شدن اولین شیرینی فروشی دانماركی در خیابان ویلا، اتفاق مهمی برای شیرینی‌خوران حرفه‌ای بود. این قنادی هنوز هم با کیفیت خوبی شیرینی دانماركی را عرضه می‌کند و اگر صبح حدود ساعت ده آنجا باشید، می‌توانید آنرا داغ داغ بخرید. دانماركی، شاید ارزان‌ترین شیرینی‌فروشی در بین قنادی‌های خوب تهران است. «دانماركی شكری» محصول ویژه این قنادی است.

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران

 كافی است عصرها ساعت 4 سری به این شیرینی‌فروشی بزنید تا صفی كه برای خرید شیرینی شكری و داغ تازه از تنور درآمده را ببینید و بنابراین اگر دیر به قنادی برسید ممکن است با ویترین خالی از شیرینی مواجه شوید. چون شیرینی‌ها بلافاصله تمام می‌شود. دانمارکی شعبه دوم خودش را در خیابانِ خوشمزه ی پاسداران هم افتتاح کرده است که توانسته با سربلندی موفقیت های برادر بزرگترش را تکرار کند و حتی محبوب تر از آن شود. باز هم تکرار میکنم، اگر میخواهید خوشمزه ترین شیرینی دانمارکی تهران را بخورید، صبح زود خود را به خیابان پاسداران یا ویلا برسانید، قبل از آن که تمام شوند!

بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران

آدرس ها:

خیابان ویلا، بالاتر از طالقانی
خیابان پاسداران، پایین تر از نیستان چهارم، پلاک 226


بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران

ادامه دارد...
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بانک اطلاعات تجاری برترین ها
 
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۳
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
پاسخ
2
12
مرسی از راهنمایی در مورد بهترین شیرینی قنادیها اما میشه لطف کنید بگید قنادی هانس آدرسش کجا هست؟
پاسخ ها
نظر user
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
آیان جنوبی - کوچه عقیلی
نظر سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
کیک های توت فرنگی هانس خیلی معروفه.
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
پاسخ
0
9
o my god
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
پاسخ
2
25
لطفا اگه ميشه آدرس شيرينی فروشي اي كلر را برايم بگذاريد.با تشكر
پاسخ ها
نظر a
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
نشانی: فرشته – خیابان دکتر حسابی – روبروی مدرسه دکتر حسابی
تلفن تماس: 22394251 ساعات کاری: 22- 10
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
پاسخ
0
7
منم می خوام......
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
0
8
hi
نظر محمدرضا جعفريان
| درباره بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
1
5
با تشكر از راهنماياتون لطفاً از شكلاتهاى دست ساز معروف تهران هم ادرسى برامون بگذاريد .
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
3
8
البته شايان توجه است كه چندي پيش توي شيريني شيريني سراي ناتلي چسب زخم خوني پيدا شد!!!!
فكر كن!!!! چه خوشمزه! چه بهداشتي!!!
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
5
0
سلام شرمنده در مورد قنادی مهماندوست هم در منطقه افسریه هم نظر بدهید.
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
2
0
ma ke tehran nistim chejori az in ghanadiaa kharid konim????
پاسخ ها
نظر مینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
سلام دوست عزیز اونقرها هم که اینجا تعریف میکنن خاص نیستند پس خیلی حسرت نخور
نظر سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
شهرستانهای مختلف هم قنادی های خوب زیاد دارن.من خودم عاشق شیرینی ها و بستنی های ولایتمون هستم.الان که دارم اینا رو می نویسم هم دهنم آب افتاد.
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
1
4
سلام
ممنون از اطلاع رساني خوبتون
اگر ممكنه آدرس كاملشون رو هم بفرماييد
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
7
1
سلام ممنون میشم ادرس قنادی ای کلر رو بهم بدین
نظر کاظم بهشتی
| درباره بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
1
4
http://www.bartarinha.ir/fa/news/2815(قنادی هانس - خیابان آبان جنوبی)
برای دیدن آدرس شیرینی فروشیها میتونید به این آدرس سر بزنید
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
پاسخ
1
4
سلام دوست عزیز، واقعن انتخابتون عالی بود، من همه ی این ها رو امتحان کردم به جز ای کلر، میشه لطف کنین آدرس دقیقشو بگین؟؟ ممنون میشم.
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
پاسخ
0
0
ممنون خوشمان آمد. very nice.
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
پاسخ
1
3
سلام ممنون میشم ادرس قنادی ای کلر رو بهم بدین
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
پاسخ
0
0
khob bod ama heyf ke ma tehran nistim
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
پاسخ
0
0
سلام.ممنون میشم آدرس دقیق همشون رو برام بفرستید .عالی بود
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
پاسخ
0
0
الان که دارم اینو مینویسم از دهنم داره اب دهن میریزههه امممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
پاسخ
0
0
ok
نظر مريم صالحي
| درباره بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
پاسخ
1
3
من هم ادرس هانس و اي كلر مي خوام. مرسي
پاسخ ها
نظر شاهی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
هانس:
کریم خان. آبان جنوبی. خ عقیلی
جمعه ها بستسا
.
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
پاسخ
0
0
آدرس آی کلر را منم می خوام
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
پاسخ
0
0
سلام مرسی لطفا" آدرس ای کلر رو هم بگین ممنون
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
پاسخ
0
2
عجبه که بالاخره تو نظرات یک سایت دیدیم که همه به هم کمک میکنن و ایراد نمیگیرن. مرسی از سایت شیرینتون
Germany
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
پاسخ
0
0
سلام پس چرا کسی آدرس ای کلر رو اعلام نمی کنه؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
پاسخ
0
0
آدرس ای کلر پیدا نمیشه؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
پاسخ
0
0
با سلام ادرس قنادی کلر
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
پاسخ
1
1
لطفاً آدرس و تلفن قنادی ای کلر را برایم بفرستید
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
پاسخ
0
2
من فکر کنم قنادی ای کلر وجود نداره چون آدرسی ازش در دست نیست. ما هم که تو الهیه هستیم این قنادی رو نمیشناسیم.
United States
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
پاسخ
0
1
سلام
لطفا اگه کسی میتونه یه قنادیه خوب توو منطقه ی میرداماد نفت و یکی در منطقه ی ولنجک به من معرفی کنه
خیلی واجب هست
ممنون
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
پاسخ
0
0
من آدرس ای کلر یا اکلر رو دارم. ولی نمی دم چون شیرینی هاش مخصوصاً ماکارونش که اینجا گفتن واقعاً هیچ چیز خاصی نیست و مردم به خاطر گرون بودنش فکر می کنن حتماً خوش مزه هم هست. البته این نظر منه
Canada
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
پاسخ
0
0
agar momkene shomare telefone ghaanaeye hanes , va begid behtarin shirenehaye shahro kodom ghanadi dareh merci :)
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
پاسخ
2
2
فرشته خانم بهترین قنادی تهران،قنادی لادن است با عرضه بهترین و بهداشتی ترین شیرینیهای تر و خشک،ادرس سعادت اباد میباشد
پاسخ ها
نظر طُرفه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
منطقه شهران هم شعبه زده که به ما نزدیکتره.
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
پاسخ
0
4
البته ای کاش شیرینی فروشی هانس به همان اندازه که شیرینی خوش مزه ای داره مدیریت قنادی هم رفتارخوب و محترمانه داشته باشه .....
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
پاسخ
0
0
قنادی ایکلر یه نوع کیک هیجان انگیز کاراملی داره که من خیلی دوست دارم
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
پاسخ
0
0
خب پس چرا نمیگین ادرس ای کلر کجاس؟
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
0
1
بي بي كيك شكلاتي اش واقعا خوش مزه است
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پاسخ
0
2
لطفا سری هم به شیرینی فروشی سولدوش بزنید وباطعم واقعی شیرینی را اونجا تجربه کنید
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
پاسخ
0
4
کیک های بی بی واقعا خوشمزه است واقعا
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
پاسخ
3
0
فقط قنادي لادن در سعادت آبادو تشريفات در گيشا خ ناظريان قمي.
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
پاسخ
5
5
سلام ايليو در الهيه و تو مركز خريد الهيه هسش قيمت ماكارون دونه اى ٢٥٠٠ تومنه .الكى گرونه
نظر دربدر شیرینی
| درباره بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
پاسخ
0
0
بهترین شیرینی واجیل فقط کرج مهرشهر ساختمان آتلانتیک (نان شیرینی محفل نو نو نو ) مدیریت میردهفان
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
پاسخ
0
0
سلام خدمت همکاران عزیز
بنده تولید کننده یک نوع گز سنتی اردی .
آماده همکاری با شما دوستان
۰۹۱۴۱۵۰۳۸۲۱
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
پاسخ
2
2
سلام حتما يه سري به شيريني ميلاوه در خيابان گيشا بزنيد،من براي تولد دخترم كيك و اسنك ساندويچي گرفتم و همه مهمونا راضي بودن ،حدود دو هفته ميشه باز شده وهروقت بري شيريني تازه و داغ داره،ميشه گفت شايد زيباترين شيريني فروشي تهرانه طراحي مغازه در حد مغازه هاي اروپايي ميمونه و شيريني هاي خييييلي با كيفيتي داره
United States
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
پاسخ
0
1
ميلاوه گيشا كم نظيره
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
پاسخ
0
1
قنادي ميلاوه تو گيشا بي نظيره بسيار شيكه و تنوع جنس فراواني داره به نظر من براي يك مهموني پيشنهاد بسيار خوبيه حتما امتحان كنيد
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
پاسخ
0
2
من به توصيه دوستان به قنادي ميلاوه گيشا رفتم،واقعا ممنون از دوستاي كه اين قنادي رو به ما معرفي كردند
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
پاسخ
0
0
سلام
شيريني آلماني يا مشهدي خيلي خوب و عالي رو از كدوم قنادي بخريم؟
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
پاسخ
0
0
سلام از سایت خوبتون ممنون
من می‌خوام یه محصول شیرینی رو کادو ببرم واسه استادم میشه اگه کسی میتونه به من مشاوره بده که چه چیزی خوبه و از کدام شیزینی فروشی بکیرم؟ مثلا میلاوه گیشا خوبه؟
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
پاسخ
0
0
s\سلام خوبید از من میشنوید یه سر به کافه قنادی بامداد بزنید مدیریت عوض شده کلا سیستم عالی دارن بخصوص که میوه خشک هاشون و قهوه هاشون +شیرینی تر
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
پاسخ
0
2
شیرینی سونات نارمک معرکه است
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
پاسخ
0
0
آقایون خانوما زولبیا و بامیه فقط لادن شهران خرید کنید تازه ی تازه
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
پاسخ
0
0
قنادي سه كاج حكيميه طعماش خيلي خوبه ما ك چند ساله مشتريشونيم
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
پاسخ
0
0
من ادرس شیرینی فروشی باسلوق و راحت الحلقوم ترکیه ای درتهران رو میخوام
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
پاسخ
0
1
شیرینی فروشی سالوت تهرانپارس چهار راه تیرانداز عالیه
همیشه تازه و پر از مشتری و صف های طولانی

هر زمان از روز که میریم، شلوغه و وقتی کیک ها رو میارن از آشپزخونه، اصلا تو یخچال نرفته، همه می خرن و روزهای مناسبت دار که هیچی

تازه ی تازه و رفتار کارکنان عالی و محترمانه
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
پاسخ
0
1
میشه ی شیرینی فروشی معرفی کنید که شیرینی خواستگاری عالی با تنوع بالا داشته باشه ممنون از لطف بی پایان شما
نظر محمد امیر
| درباره بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
پاسخ
1
1
قنادی (بی بی)حرف نداره عالیه!!!!عالی!!!
مخصوصا کیک مخصوص قنادی (کیک شکلاتی) فوق العاده است.
البته این نظر منه!!
ممنونم از سایت عالیتون.
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
پاسخ
0
1
من که سالهاست فقط شیرینی دسری های سولدوش رو میخورم.
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
پاسخ
1
0
حیف نیست حرف شیرینی بشه و اسم شیرینی سرای بابل رو نیارید؟! معلومه هنوز قطاب ها و دانمارکی هاش رو نخوردید! شب عید 500 کیلو شیرینی فقط به تهران صادر میکنه!!
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
پاسخ
0
2
باسلام خدمت همه ي دوستان.من بدليل اينكه شغل و كارم باآشپزي وشيريني پزي درگيربوده صادقانه بهتون ميگم:
اگربدنبال شيريني عالي هستيد اول مشخص كنيد كه به چه چيزعلاقه داريد.كيك؟
شيريني خشك؟ دانماركي؟يا تر؟يااسنك؟
هركدام رو بايد درجاي خاصي بدنبالش باشيد.
عموم قنادي هاچيزي رو توليد ميكنند كه در جاي ديگرهم يافت ميشه.پس اگر بدنبال طعم خاص ميگرديد بايد خيلي ازقناديهارو جستجوكنيدوياازافراد شكمو ياخوش پسندحتمن سوال كنيد.
من تمام پستهاروفكركنم خوندم.ولي نامي از قنادي شهرزاد يوسف آباد بالاتراز ميدان سلماس نبود.ساعت٣يا٤بعدازظهر شيريني تمام شده.حتمن پيراشكي و دانماركي بينظيرش رو تست كنيد.
درخيابان ويلا دوقنادي عالي
خ ولنجك خ مقدس اردبيلي قنادي بينظير الف كه به جرات بايدگفت خيلي خوردنيهاي خوشمزه داره.
قنادي شيرين منش در خ آذربايجان بعداز خ خوش براي كسانيكه دراون منطقه هستند عاليه
قنادي بينظير" شيرين " در الهيه
لادن تجريش و سعادت آباد وشهران
قندعسل پايين ميدان كاج
Vip فازيك شهرك غرب
بي بي يوسف آباد و شهرك غرب
قنادي بينظير ضيافت در بلوار دادمان روبرو پمپ بنزين
قنادي بسيار خوب تيفاني خ آزادي خ بهبودي
نياوران بعداز پمپ بنزين اسمش يادم نيست.كيك هاي خاص وعالي اي داره
ديگه يادم نيست.اميدوارم تونسته باشم شماعزيزان رو راهنمايي كنم.
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
پاسخ
0
1
من یک جعبه شیرینیه جدید طراحی وساختم ک دیگر احتیاجی به بند ندارد دارای مقوا و چاپ با کیفیت بالا دارای دسته و قفل و کاملا بهداشتی ، یک جعبه بسیار شیک برای مشتریانی ک به دنبال یک محصول خاص هستند
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
پاسخ
0
2
چقدر کامنت! :)
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
پاسخ
0
3
متاسفم هیچ کس در مورد قنادی طلا نظر نداده!یکی از بهترینهای ایرانه!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
پاسخ
0
2
اگر ميخواين طعم بهترين نان خامه اي رو بچشيد حتما به قنادي گل سرخ چهار راه مخبر الدوله (سعدي) يه سر يزنيد.
نبش كوچه نوشين بغل مترو سعدي

50 سال قدمت داره و فوق العادست
United Kingdom
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
پاسخ
2
2
قنادی فرانسه با 5 سال سابقه تقاطع انقلاب و ابوریحان
پاسخ ها
نظر user
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
تصحیح می کنم : 50 سال سابقه
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
پاسخ