۹۰۶۹۴۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ویروس فیفا شرایط را برای رئال سخت کرد

فیفا دی باعث شد به فهرست بازیکنان آسیب دیده رئال مادرید افزوده شود و زین الدین زیدان برای انتخاب بازیکن در میانه میدان به مشکل بخورد.

ایسنا: به نقل از آس، هر بار که لیگ‌ها به خاطر رقابت‌های ملی تعطیل می‌شوند رئال مادرید، به ویروس فیفا مبتلا می‌شود. اکنون ترس این تیم بیش از همیشه است. سفیدپوشان در میانه میدان به مشکل برخوردند. لوکا مودریچ به همراه کرواسی و والورده با اروگوئه دچار آسیب دیدگی شدند. هر دو بازیکن به مشکل عضلانی برخوردند و زین الدین زیدان با نگرانی کاسمیرو را نگاه می کند. بازیکن برزیلی به همراه سلسائو ۱۵۴ دقیقه در دو بازی با اختلاف چهار روز در زمین حضور داشت و تقریبا ۲۴ ساعت در پرواز بود (۲۰ هزارکیلومتر). او پنجشنبه دیر وقت به مادرید رسید و دیروز مجبور شد تمرین کند و امروز برابر لوانته بازی خواهد کرد، بدون این که استراحت کند.

تیم مادرید در خطر است. همه هافبک‌های این تیم ملی‌پوش هستند (مودریچ، تونی کروس، کاسمیرو، والورده، ایسکو و خامس رودریگس). یعنی اگر در فیفا دی بعد برای بازی‌های ملی دعوت شوند باید مادرید را ترک کنند و این موضوع باز هم شرایطشان را به خطر می‌اندازد.

فیفا دی اخیر با مشکلات برای مادرید همراه شد. یوویچ در دیدار صربستان و پرتغال دچار مشکل جسمانی شد اما در نهایت می‌تواند در دیدار برابر لوانته به میدان برود. سپس مودریچ با پیراهن کرواسی آسیب دید. هافبک کروات ممکن است دیدار برابر پاری سن ژرمن را هم از دست بدهد. وضعیت برای والورده هم مشابه است. شرایط برای زیدان در این هفته سخت‌تر است. سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی گفت: لوانته برای آمادگی ۱۵ روز فرصت داشت و ما نه. این شرایط را سخت می‌کند اما باید آن را پذیرفت.

ویروس فیفا به یک مشکل برای مادرید تبدیل شده است و کمتر از یک ماه دوباره فیفا دی خواهد بود (هفتم تا پانزدهم اکتبر). مادرید پس از این فیفا دی سه بازی دور از خانه خواهد داشت. نوزدهم اکتبر در ورزشگاه سون مویکس بازی می‌کند. سپس در بیست و دوم آن ماه به استانبول می‌رود تا برابر گالاتاسرای به میدان برود. دیدار بعدی مادرید ال کلاسیکو خواهد بود که بیست و هفتم اکتبر در نوکمپ برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زر نزن بابا زغال رو همین مسئولان فیفا بزرگ کردن با تبانی و گرفتن رشوه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج