۹۰۸۴
۱۸ نظر
۵۰۴۹
۱۸ نظر
۵۰۴۹
پ

خدایا به دادم برس...

شکوائیه نیوشا ضیغمی درباره حواشی اخیر

نیوشا ضیغمی بازیگر سینمای ایران در یادداشتی گلایه‌های خود را درمورد حواشی ایجاد‌شده برای او در روزهای اخیر بیان کرده است.

نیوشا ضیغمی بازیگر سینمای ایران در یادداشتی گلایه‌های خود را درمورد حواشی ایجاد‌شده برای او در روزهای اخیر بیان کرده است.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:
نمی‌دانم باید این نوشته را از کجا شروع کنم. همین چند ماه پیش بود که سی‌دی‌های فیلمی قاچاق‌شده از کارهای آقای مهران مدیری را با عکس اینجانب که هیچگونه حضوری در آن نداشتم به طور وسیعی در سطح شهر پخش کردند و شکوائیه‌ای نسبت به این ماجرا برای مطبوعات فرستادم. از نداشتن حریم خصوصی و امنیت در زندگی شخصی هنرمندان گفتم و حالا امروز ماجرایی بدتر از آن برای اینجانب به وجود آمده که دارد برایم دردسرساز می‌شود.

عکسی که به نام اینجانب به همراه یکی دیگر از بازیگران کشورمان در دنیای مجازی منتشر شده و بر اساس آن اتهاماتی را به اینجانب نسبت داده‌اند که اصلا با فضای روحی و کاری‌ام جور در نمی‌آید. نمی دانم چه بگویم درباره عکسی که خودم هم از وجود آن هیچ خبری نداشته‌ام.

شکوائیه نیوشا ضیغمی درباره حواشی اخیر

باورم نمی شد تا وقتی که عکس را دیدم. انگار خودم بودم اما من که در چنین عکسی حضور نداشته‌ام؟ فکر می‌کنم این هم از معجزه‌های فتوشاپ باشد که می‌تواند هر بلایی سر آدم‌ها بیاورد. می‌گویم بلا چون واقعا بلاست برای منی که همیشه سعی کرده‌ام به دور از حواشی باشم و زندگی کنم.

بارها و بارها روی این ماجرا صحه گذاشته‌ام که کسی که به عنوان الگوی دیگران به حساب می‌آید باید مراقب رفتارهایش باشد. این حرف امروز نیست ماجرایی است که در تمام گفت‌وگوهایی که داشته‌ام به آن اشاره کرده‌ام. همیشه مراقب محترم شمردن همه آدم‌ها بوده‌ام و به دنبال حفظ ارزش‌ها و چه ارزشی بالاتر از احترام به ساحت مقدس شهدا. کسانی که برای بودن ما و مملکتمان جانشان را از دست دادند. کسانی که همه چیز ما و کشورمان بوده و هستند. آن وقت با چه دیدگاهی می‌توان بی‌احترامی یا نه حتی بی توجهی به آن‌ها را توجیه کرد.

خدای من نمی‌دانم باید چه بگویم در‌این‌باره که واقعا زبانم از گفتن قاصر است. قاصرم از حرف زدن در‌این‌باره و جز آه و ناله چیزی نمی‌توانم بگویم. از ماجرایی که سوای بحث‌های دیدگاهی و وجه‌ای که برای اینجانب در میان مردم دارد از نظر روحی به من ضربه می‌زند. اتفاقی که هیچ چیزی جز این نمی‌توانم در موردش بگویم. تنها استمدادی از خداوند منان و طلب یاری از ساحت مقدسش برای اتفاقی که کاملا مشخص است در جهت تخریب اینجانب پیش کشیده شده و چیز دیگری را پی نمی‌گیرد. اتفاقی از پیش برنامه‌ریزی‌شده در جهت تشویش اذهان عمومی.

نمی‌دانم تا کی ما باید جور این ماجراها بکشیم. نمی‌توانم این ماجرا را هضم کنم. برای منی که سینما و مردم تمام عشقم هستند و حتی از سرمایه شخص‌ام برای به حرکت انداختن چرخ‌هایش هزینه کرده‌ام. برای منی که... نمی‌دانم چه بگویم بدجوری بغض کرده‌ام.

این قدر که قادر به ادامه گفتن و حتی فکر کردن نیستم. نمی‌دانم. فقط می توانم بگویم مسئولان محترم خواهش می‌کنم فریادم را بشنوید و برای یک بار هم که شده با عوامل راه‌اندازی چنین ماجرایی برخورد کنید تا برای دیگران درس عبرتی باشد که با آبروی مردم اینگونه بازی نکنند. کسانی که هیچ چیز جز نفع خودشان برایشان مهم نیست و برای همین هم دست به هر کاری می‌زنند. کسانی که قطعا خودم هم از مجاری حقوقی برای محاکمه کردنشان اقدام خواهم کرد.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

شکوائیه نیوشا ضیغمی درباره حواشی اخیر


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الگو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      بابا ديگه خيلي خودتو تحويل گرفتي؟
      مردم از كدو م اخلاق شما بايد الگوبرداري كنن!
      ازآرايش غليظتون؟
      يا لوس بازياي زنندتون خانوم بازيگر!
      كاش بازيگراي ما اينقدر تازه به دوران رسيده نبودن!

    • بدون نام

      مثلا اونهایی که قدیم به دوران رسیده بودن چیکار میکردن.
      ماشاا... شما چه خوب تمام رفتار و سکنات بازیگرا رو حفظی. مثل اینکه خیلی با دقت نگاه میکنی.
      لطفا بی فرهنگی و بی جنبگی خودتون رو به پای بازیگر ها نگذارید.

    • بدون نام

      مثلا اونهایی که قدیم به دوران رسیده بودن چیکار میکردن.
      ماشاا... شما چه خوب تمام رفتار و سکنات بازیگرا رو حفظی. مثل اینکه خیلی با دقت نگاه میکنی.
      لطفا بی فرهنگی و بی جنبگی خودتون رو به پای بازیگر ها نگذارید.

    • lمینا

      ها ها ها خیلی خندیدم،الگو!!!! طرف چه خودش را تحویل گرفته!!!

    • بدون نام

      در پاسخ به نظریه فوق باید بگویم :
      رفتار ، منش و آرایش ظاهری هر فرد به خودش مربوط میشه ، شما که از آرایش حرکات ایشون ایراد میگیرید حتما خودتون فردی کاملا مذهبی و متدین هستید . اگر چنین است باید بگم پاتون را از حد تدین و دینداری فراتر گذاشتید ، خشکه مقدس بازی درآوردید ؛ ایشون متاهل هستند اگر هم قرار باشه کسی تذکر بده همسر ایشون هستند نه شما ، اون چیزی هم که به عنوان لوس بازی ازش یاد کردید در تمام کارهای سینمائی یا حضور مردمی یقینا با نظر کارگردان بوده . پس لطفا قبل از اینکه حتی مودبانه کسی را به تمسخر یاد کنید ابتدا نیم نگاهی به خودتون و واقعیتها داشته باشید دوست نه متدین بلکه خشکه مذهب !

    • نسیم

      کاملا باهات موافقم خوب گفتی

    • سپیده

      متاسفانه ما مردم عادت کردیم که تمام اوقات فراغتمون رو با سرک کشیدن توی زندگی دیگران ،درست کردن شایعه و تهمت و افترا زدن بگذرونیم

    • بدون نام

      ay babaaaaaaaaaaaaaa

    • شقاقی

      بعضی ها واسه پول همه چیزشونو از دست میدن ....

    • بدون نام

      تنها كسي كه بازيگر حساب نمي شه خود اينه !!!! خدايا كار ما به كجا رسيده اين الگو شده!!

    • fبشاگرد

      تا نباشد چیزکی هیچ کس نگوید چیزکی

    • nancy

      حالا كه هركي هر كاري دلش ميخواد ميكنه و كسي بهش ايراد نميگيره!
      حالا اين هم يه كاري كرده يا نكرده به خودش مربوطه. دوست داشته! حرف هم الكي واسه مردم در نيارين، حتي اگه طرف از خود راضي باشه در حدي كه خودشو الگو ميدونه...!!!

    • شیرین

      حالا اون خارشده رفته توچشم شما

    • بدون نام

      mmmmmmmmmmmmm mostaashar toee?

    • منصور

      اینکه شخصی مثل خانم ضیغمی اصل موضوع را انکار می کند یعنی اینکه واقعاً اینکار را نکرده و گرنه کسی که اینکاره باشد نیازی به تکذیب ندارد.
      ثانیاً هرکس که صحبت از حجاب و بی دینی آن هم در فضای رسانه ای می کند که مذهبی و دیندار محسوب نمی شود. اولین پیام دینی پیامبر خدا اخلاق بوده و کسی که از اخلاق چیزی نمی فهمد دیندار نبوده

    • siji

      نیوشا یا هر بازیگر دیگه ای هر جور که هستند آدمهای دیگه حق ندرند اونها رو بد نام کنند

    • راضیه

      تورو خدا اینقدر اذیتش نکنید بخدا گناه داره نه تنها نیوشا بلکه تمام بازیگرها.

    • دختر یخی

      سلام به عشق و نازنینم نیوشای عزیز. شوهر من وکیله و منم کارشناس ارشد حقوقم کاش میشد از نزدیک از طرف شما اعاده حیثیت کنیم و از طریق حکم قضایی و محکمه حالیشون کنیم که بازی با آبروی یک انسان صادق و معصوم یعنی چی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج