۹۰۹۳۷۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

ترامپ کشورهای اروپایی را تهدید کرد

رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه گفت: اگر فرانسه، آلمان و کشورهای دیگر اتباع اسیر شده داعشی خود را پس نگیرند، آنان را در مرزهای کشورهای اروپایی آزاد خواهم کرد.

ایرنا: رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه گفت: اگر فرانسه، آلمان و کشورهای دیگر اتباع اسیر شده داعشی خود را پس نگیرند، آنان را در مرزهای کشورهای اروپایی آزاد خواهم کرد.

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، ترامپ در مصاحبه خبری با نخست وزیر استرالیا گفت: اگر آنها (اسرای داعشی) را بازنگردانند، ما احتمالاً آنها را در مرز رها کرده و آنها مجبور هستند که مجدداً اسرای داعشی را اسیر کنند.

ترامپ کشورهای اروپایی را تهدید کرد

ترامپ خطاب به کشورهای اروپایی گفت: آنان باید هر چه زودتر تصمیم خود را بگیرند در غیراین صورت ما آنان را در مرزها آزاد خواهیم کرد.

مقامات دولت آمریکا مدتهاست که متحدین اروپایی را تحت فشار قرار می دهند تا تروریستهای اسیر شده داعش از ملیتهای خارجی را بازگردانند.

در حال حاضر هزاران نیروی بازداشت شده گروه تروریستی داعش در زندان های سوریه نگه داری می شوند، که بسیاری از آنها توسط شبه نظامیان کرد متفقین ایالات متحده محافظت می شوند.

از آنجا که رئیس جمهوری آمریکا به دنبال کاهش حضور نظامی در سوریه است، اصرار بر انتقال زندانیان داعشی به کشورهای خویش دارد.

ترامپ همچنین در هفته گذشته خطاب به اروپایی گفت: بسیاری از نیروهای داعش از فرانسه، آلمان و لهستان آمده اند و باید دولت های این کشورها هم اکنون پذیرای بازگشت اسرای داعش باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید حسن

      این اروپا.یها تند روهاش.نا جهت ویرانی رقبا صادر میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدرم که اسیرن اونا خخخ همشون سرباز های هستند که خود امریکا از سرتاسر جهان فراخون داده برا تشکیل گروهک تروریستی بزرگی بنام داعش

    • محمدرضا بختیار

      آقای ترامپ چرا شما با اسرای داعش همان رفتاری که داعش با اسرای خود داشت را اجرا نمی کنید و چرا با افرادی که بویی از انسانیت نبرده اند با وجودی که در زیر چتر به اصطلاح برابری و آزادی و دموکراسی پرورش یافته اند خونخوار و نسل کش و پول دوست تبدیل شده اند !!شما برای آنها رایزنی و حتی از تهدید و فشار سخن به میان می آورید ولی در برابر خون های بی گناه ریخته شده در منطق گسسته و سفسطه گرای شما هیچ جایی ندارند؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج