۹۲۳۰۹۵
۱۰ نظر
۵۰۱۲
۱۰ نظر
۵۰۱۲
پ

آمریکا: برای میدان‌های نفتی در سوریه هستیم!

وزیر دفاع آمریکا در ادعائی مضحک مدعی شد: برای محافظت از میادین نفت در سوریه حضور داریم!

خبرگزاری مهر: مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا امروز دوشنبه با شرکت در یک کنفرانس خبری بدون اشاره به نقش آشکار کشورش در خلق گروهک تکفیری تروریستی داعش در ادعائی مضحک مدعی شد: ماموریت ما درباره داعش هنوز پایان نیافته است. ما هنوز در کشورهای منطقه نیرو داریم تا به عملیات ضد تروریسم ادامه دهند!

وزیر دفاع آمریکا در این باره ادعا کرد: ما همچنان به ائتلاف علیه داعش متعهد هستیم. مرگ البغدادی پیامی مشخص می دهد که ما عدالت را درباره هرکسی که قصد صدمه به آمریکا یا جهان را داشته باشد، اجرا می‌کنیم! حضور ما (در سوریه) به دلیل محافظت از میادین نفتی است! نمی‌خواهیم این منبع مالی دوباره در اختیار داعش قرار بگیرد.

آمریکا: برای میدان‌های نفتی در سوریه هستیم!

این درحالیست که ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی دیروز که به منظور اعلام رسمی کشته شدن البغدادی سرکرده تروریست های داعش برگزار شد، رسماً به تمایل کشورش برای استفاده از منابع نفتی سوریه اذعان کرد.

مقامات آمریکایی به ویژه مایک پمپئو وزیر خارجه و دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور روز گذشته با اعلام خبر هلاکت البغدادی به تشریح جزئیاتی از این عملیات پرداختند. پمپئو این واقعه را رویدادی بسیار بزرگ برای آمریکا عنوان کرد.

ترامپ نیز روز گذشته با برگزاری یک کنفرانس خبری سعی کرد این عملیات را یک دستاورد بسیار بزرگ برای دولت خود عنوان کند و در واقع از آن به عنوان برگ برنده خود برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بهره ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حفاظت یادزدی!خخخخخ!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالبیش اینه که حضور ایران در سوریه به خاطر وارد نشدن جنگ به داخل خاک ایران و با درخواست کشور سوریه بود اما ایران دایما سرزنش شده. آمریکا قبل از عملیات نظامی ترکیه بر علیه کردها اعلام کرد از سوریه خارج شدیم ولی حالا دوباره برگشته برای نفت و هیچ کسی هم سرزنشش نمیکنه. جالب نیست؟

    • بدون نام

      یکی باید از شر شماها ازش محافظت کن

    • بدون نام

      عجب رویی دارین شما به خدا، تمام دنیا فهمیدن شما آمریکایی ها چه حاکمان نفرت انگیزی دارید، میلیون‌ها انسان رو کشورهای جهان سوم هرساله فدای منافع می کنید. خاک بر سر تون

    • بدون نام

      ملت ایران متوجه شدن اگه به فلاکت بیوفتیم گوشت همدیگه رو بخوریم، خیلی بهتر از اینه که به دام شما آمریکایی های منافع طلب بیوفتیم، خیلی منفورید سیاستمدارهای آمریکایی صهونیستی

    • بدون نام

      خخخ .اینا اصلا باهم هماهنگ نیستن .ترامپ میاد میگه دنبال منابع نفتی نیستیم و بی نیازیم. الان این یارو میگه علنا دنبال نفتیم خخ چه دنیایی

    • غلامرضا خوشی

      توغلط میکنی سگ کثیف

    • بدون نام

      خدا کنە قدر کوردها روبدونە چون بیشترین چاە نفتی هم منطقە کورد نشین هستش هم دست کوردها

    • تایگر

      پس فکر کردین این همه راه امدن کمک عربها نه آمریکا با همه چی تجارت می‌کنه حتی اگه یه کشور با همه آدما از بین برن

    • کهنه سرباز وطن

      چند سال اخیر تاکنون منابع نفت سوریه به سرقت رفته است یا داعش این سرقت رو انجام داده اند الانم که آمریکا یی ها با بهانه‌های مختلف دارند نفت سوریه رو غارت میکنند و به بهانه تروریست اعلام کردن دولت سوریه از پرداخت پول نفت سوریه طفره می روند و خیلی راحت دارند نفت سوریه رو غارت میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج