۹۳۰۵۰
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

آدم رمانتیک ها حتما بخوانند

داشتن خانه‌اي امن و پرانرژي آرزوي هر زوج و خانواده‌اي است. آنچه پيش‌روي شماست نسخه‌هايي است كه درمانگران طب مكمل به‌ويژه آروماتراپيست‌ها در اين زمينه به مراجعيان خود توصيه مي‌كنند.

آدم رمانتیک ها حتما بخوانند
مجله زندگی ایده آل: داشتن خانه‌اي امن و پرانرژي آرزوي هر زوج و خانواده‌اي است. براي فراهم كردن چنين فضايي عوامل و فاكتورهاي مختلفي را بايد كنار هم قرار داد تا بتوان در يك فضاي امن و صميمي و پر از محبت و عاطفه لحظه‌لحظه‌ زندگي را تجربه كرد. قرار گرفتن در چنين فضايي از چند جهت مي‌تواند براي خانواده‌ها و زوج‌ها قابل‌توجه باشد. قرار گرفتن در چنين فضا و موقعيتي تحمل سختي‌ها و تنش‌هاي ناشي از كار و استرس‌هاي ناشي از زندگي روزمره را آسان‌تر مي‌كند. در اين موقعيت اعضاي خانواده راحت‌تر مي‌توانند به مهرورزي و تبادل احساسات با يكديگر بپردازند. به اين ترتيب محبت ميان همسران و كودكان با والدين روز به روز بيشتر و بيشتر مي‌شود و اين مسئله مي‌تواند به گرم‌تر شدن كانون خانواده كمك كند. آنچه پيش‌روي شماست نسخه‌هايي است كه درمانگران طب مكمل به‌ويژه آروماتراپيست‌ها در اين زمينه به مراجعيان خود توصيه مي‌كنند.

چگونه توجه‌ همسرتان را به خود جلب كنيد

همسرتان بعد از يك روز كاري پراسترس و پرمشغله به خانه آمده. او در اين شرايط قطعا نمي‌تواند آن‌طور كه بايد شايد تمركز و عواطفش را به شما و ديگر اعضاي خانواده نشان دهد. در اين شرايط شما مي‌توانيد به صورت غيرمستقيم توجه همسرتان را به خانه و خود جلب كنيد. براي اين ‌كار مي‌توانيد از اسانس‌ها و عطرهاي آروماتراپي بهره‌ بگيريد و از خواص سحر‌آميز آنها براي جلب‌توجه همسرتان استفاده كنيد. براي اين كار مي‌توانيد از چند نسخه استفاده كنيد.

آدم رمانتیک ها حتما بخوانند

نسخه: ۵ قطره اسانس مريم‌گلي را با ۲ قطره اسانس ليمو تركيب كنيد. پس از تركيب اين اسانس، ۳ گلوله پنبه‌اي تهيه و به اين تركيب آغشته كنيد و آن را در نقاط مختلف خانه بگذاريد. رايحه اين تركيب آنچنان تاثير معجزه‌آسايي دارد كه مي‌تواند علاوه بر افزايش هوشياري و جلب‌توجه همسرتان به محيط خانه، موجب نشاط و شادابي او شود و علاقه او را به مراوده بيشتر كنيد.

رمانتيك‌ترين لحظه‌ها را تجربه كنيد

اگر در گروه زوج‌هاي جواني هستيد كه در يك سال گذشته به خانه بخت رفته‌ايد و دوست داريد روند عاشقانه و صميمانه خود را با همسرتان حفظ كنيد و هميشه در محيطي پر از عشق و اتفاق‌هاي رمانتيك قرار بگيريد، بهتر است يكي ديگر از نسخه‌هاي متخصصان عطردرماني را امتحان كنيد. بدون شك با كمك گرفتن از اين نسخه مي‌توانيد فضايي رمانتيك و عاشقانه به اعضاي خانواده تزريق كنيد.

براي آنكه روح عاشقانه اعضاي خانواده به‌ويژه همسرتان را تقويت كنيد، مي‌توانيد از دو نسخه استفاده كنيد.

نسخه ۱: اسانس گل ياس را تهيه كنيد. اين اسانس را قرار است به تنهايي در فضاي خانه استفاده كنيد پس مي‌توانيد از افشانه عصاره يا اسانس گل ياس نيز استفاده كنيد. اين افشانه را نيم ساعت قبل از ساعت بازگشت همسرتان به منزل استفاده كنيد و آن را نيم ساعت قبل از ساعت خواب تجديد كنيد.

نسخه ۲: تركيب ديگري كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد عصاره ياس سفيد و كندر است. ۵ قطره از ياس سفيد را با ۲ قطره كندر تركيب كنيد و آن را روي چند پنبه بماليد و در نقاط مختلف خانه مانند اتاق‌نشيمن، اتاق‌خواب و حمام قرار دهيد.

احساسات همسرتان را برانگيزيد

در ميان گياهان و موادطبيعي انواعي وجود دارد كه مصرف خوراكي يا موضعي آنها مي‌تواند به تحريك احساسات و هيجان‌هاي عاطفي زوج‌ها كمك كند. اگر مي‌خواهيد حواس خود را تقويت كنيد و با تمام وجود هيجان‌ها و لحظه‌هاي عاطفي و حسي را پشت‌سر بگذاريد شايد بد نباشد از مجموعه‌اي از اسانس گياهان دارويي كه قابليت تقويت حواس به‌ويژه حس لامسه و بويايي را دارد، استفاده كنيد.

نسخه ۱: مجموعه‌اي از اسانس‌هاي احساس‌برانگيز در طبيعت وجود دارد كه مي‌توان به تنهايي از هر يك از آنها استفاده كرد. اسانس يا عصاره زيره سبز، صندل سفيد، شمعداني و نعناع مي‌توانند در اين زمينه بسيار موثر باشند.

نسخه ۲: يكي ديگر از نسخه‌هاي طبيعي كه كه مي‌تواند بيشتر از هر نسخه‌ عطردرماني ديگري هيجانات عاطفي و احساسي مردانه را تقويت كند استفاده از تركيبي از ۴ قطره صندل سفيد، ۲ قطره شمعداني و ۳ قطره زيره سبز است. اين تركيب مي‌‌تواند بهترين انتخاب براي زوج‌هاي جوان باشد.

رفع تنش و استرس گام اول

علاوه بر تنش‌هاي ناشي از زندگي روزمره، قراردادهاي كاري، ترافيك و آلودگي‌ هوا، عوامل و فاكتورهاي ديگري نيز وجود دارند كه موجب افزايش تنش، اضطراب يا استرس زوج‌ها در منزل مي‌شوند. همه اينها به كنار انتخاب يك برنامه نادرست در ساعات پاياني شب خود مي‌تواند عاملي ديگر براي افزايش استرس و اضطراب آنها باشد. مثلا تماشاي اخبار حوادث يا يك فيلم پليسي ترسناك خود از جمله عواملي است كه مي‌تواند شدت و ميزان تنش‌هاي ناشي از زندگي روزمره را افزايش دهد. براي پرهيز از قرار گرفتن در اين وضعيت كه مي‌تواند ديگر برنامه‌ها و حتي عواطف و احساسات زوج‌ها را نسبت به هم تغيير دهد روش‌هايي در آروماتراپي وجود دارد كه تجربه آنها بي‌فايده نيست.

نسخه۱: يكي از ساده‌ترين و كاربردي‌ترين اين نسخه‌ها حمام كردن در محيطي است كه عصاره تركيبي از گياهان نعناع هندي، ريحان و زنجبيل در آن وجود دارد. كافي است ۳ قطره نعناع هندي را با ۲ قطره ريحان و يك قطره زنجبيل مخلوط كنيد و اين تركيب را روي پنبه يا دستمالي نخي بريزيد و در گوشه‌اي از باكس حمام‌ قرار دهيد يا اين اسانس را در وان پر از آب نيمه ولرم ريخته و به مدت ۲۰ دقيقه در آن دراز بكشيد.

آدم رمانتیک ها حتما بخوانند

نسخه ۲: روش ديگر آن است كه تركيبي از عصاره گشنيز، ياس سفيد و ترنج را به عنوان لوسيون بعد از اصلاح براي همسرتان آماده كنيد.كافي است يك قطره گشنيز، ۲ قطره ياس سفيد و يك قطره عصاره ترنج را با هم مخلوط كنيد.

رفع خستگي ماهيچه‌اي با حمام درماني

گاهي پيش مي‌آيد كه بعد از يك روز كاري خسته و كوفته به خانه باز مي‌گرديد و احساس سنگيني در عضلات و ماهيچه‌هاي‌تان داريد يا شايد اين خستگي‌ را بعد از بازي با كودك‌تان در فضاي خانه احساس كنيد. اگر دچار كوفتگي و خستگي ماهيچه‌اي به هر دليلي شديد، مي‌توانيد از يكي از منحصربه‌فردترين حمام‌هاي جهان براي برطرف كردن آن استفاده كنيد. براي اين منظور نياز به اسانس يا عصاره طبيعي اكليل كوهي، اسطوخودوس مريم گلي و اوكاليپتوس داريد.

نسخه ۱: پيش از آنكه آماده حمام شويد محيط حمام را گرم كنيد و اجازه دهيد بخار آب در فضاي آن جمع شود تا اين محيط گرم و مطبوع شود. سپس چند قطره از تركيب اكليل كوهي و اسطوخودوس را به ميزان برابر در گوشه‌اي از حمام روي كاشي‌ها بريزيد و اجازه دهيد بخار آن فضا را خوشبو كند. قرار گرفتن در اين فضا به رفع خستگي و اسپاسم‌هاي عصبي شما كمك مي‌كند.

نسخه ۲: روش ديگر براي كاهش خستگي و اسپاسم ماهيچه‌اي آن است كه در واني آب گرم كه درون آن ۲ قطره مريم گلي و ۲ قطره اوكاليپتوس ريخته‌ايد به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقيقه دراز بكشيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هلن

      چقدر ما رسم ایرانی ها بد هستش!!
      فقط پسر حقه انتخاب داره،ای خدا این کجاش عدالته!!!
      من از پسر خوشم اومد اما اون از من خوشش نیومد!!
      رفت...هیچی به هیچی...
      باید ساخت و احساسات رو له کرد.چرا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب خواهر من اولا که این رسم به قول شما بد مدتهاست که خوشبختانه عوض شده. یعنی شما هم به عنوان یک فرد جامعه انسانی حق دارید که خواسته تون رو عنوان کنید و انتخاب کنید. اینی هم که شما میفرمایید ربطی به این رسم بد نداره. خیلی اوقات هم پسره خوشش میاد و شما نه! اون زمان شما چه میکنید؟ از سر دلسوزی میمونید؟ اگر اینکار رو بکنید که صد در صد اشتباه کرده اید. چون شما هم حق دارید که برای زندگی خودتون تصمیم بگیرید، چون این زندگی شماست که به شما مربوطه و نه زندگی بقیه. به هر حال آدم با زندگیش تعارف و شوخی نداره؛ چون زندگی هم با آدم تعارف و شوخی نداره. بالاخره یک نفر هم پیدا میشه که هم شما ازش خوشت بیاد هم اون از شما.

    • بدون نام

      این اساره یا اسانس ها رو از کجا میشه تهیه کرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج