۹۳۲۰۱
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

عکس: گریم «ابرهه» در فیلم محمد (ص)

مجید مجیدی کارگردان نام‌آشنای ایرانی هفت سال پیش نسبت به ساخت فیلم محمد(ص) اقدام کرد. بدین ترتیب پس از نگارش فیلم‌نامه‌ای در ۲۰۰ سکانس به کمک کامبوزیا پرتوی و با همکاری حمید امجد، مراحل پیش‌تولید انجام شد و فیلم در خرداد ۱۳۹۰ پروانه ساخت گرفت.

خبرگزاری فارس: مجید مجیدی کارگردان نام‌آشنای ایرانی هفت سال پیش نسبت به ساخت فیلم محمد(ص) اقدام کرد. بدین ترتیب پس از نگارش فیلم‌نامه‌ای در ۲۰۰ سکانس به کمک کامبوزیا پرتوی و با همکاری حمید امجد، مراحل پیش‌تولید انجام شد و فیلم در خرداد ۱۳۹۰ پروانه ساخت گرفت.

او ساخت فیلم خود را در سکوت خبری آغاز کرد و این فیلم علاوه بر شهرک سینمایی نور (در حوالی شهر قم)، در شهرهای کرمان و عسلویه نیز جلوی دوربین رفت تا تمام سکانس‌های آن فیلمبرداری شود، جز یک سکانس که امکان فیلمبرداری آن در ایران مهیا نبود.

عکس: گریم «ابرهه» در فیلم محمد (ص)

مجیدی برای تصویرکردن لشکرکشی ابرهه به مکه و حمله پرندگان به سپاهش، نیاز به کشوری داشت که فیل در آن به وفور یافت شود، به همین منظور با هندی‌ها مذاکره کرد اما هندوستان ـ که به سرزمین هزار ادیان مشهور است ـ با این کار مخالفت کرد و سرانجام مجیدی صحنه‌های مربوط به این حادثه تاریخی را در شمال آفریقا فیلمبرداری کرد.

در ادامه تصویری از آخرین روزهای فیلمبرداری پروژه عظیم «محمد(ص)» مشاهده می‌شود. این عکس‌ها حدود ۹ ماه پیش گرفته شده است و برای نخستین‌بار در سایت‌های ایرانی منتشر می‌شود:

عکس: گریم «ابرهه» در فیلم محمد (ص)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من

      بهتر
      هندیای نجس
      همین فیلا خیلی خوشکلتر هم هستن و نژادشون بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هندی نجس ؟ چرا تهمت می زنی

      • بدون نام

        خجالت بکش واقعا. امیدوارم روزی افکاری نظیر افکار پوسیده و منحرف تو رو حتی در موزه ها هم نشه پیدا کرد. و به کار بردن چنین کلماتی جرم محسوب بشه( چنانکه همین الان هم در یک کشور متمدن واقعا جرم هست. در همین آمریکا - که احتمالا مردمش به زعم جنابعالی نجس هستند - شما نمیتونید کوچکترین کلمه اهانت آمیزی نسبت به مردمی دیگر، حالا خواه سیاه پوست یا سرخ پوست یا زرد پوست یا... به کار ببرید) و جدا متاسفم که هنوز این افکار در ایران، سرزمینی که ما به هر حال داریم توش زندگی میکنیم وجود دارند. این تمام چیزیست که از دین و آیینت یاد گرفتی(اگر اصلا از آنجا یاد گرفته باشی)؟ نجس خطاب کردن مردم دنیا - حالا به هر دلیل-؟ و من میپرسم که خط قرمز مجله برترین ها چیست؟ ما در مورد سریال کلاه پهلوی نظر دادیم و سانسور شد. مردم یک کشور نجس خوانده شدند و تایید شد. برادران من! سیاست هاتون رو با ذکر شماره و مورد بفرمایید که خوانندگانتون تکلیف خودشون رو بدونند.

      • مهدي

        مجبوري نظر بدي؟
        چاقو زير گلوت گذاشتن؟

    • بدون نام

      چی بگیم والا؟ فکر کنم بهتر باشه هیچی نگیم. شما خوشحال باش با خیال راحت فیلمتو بساز. خوشبختانه هیچ کس هم از شما چیزی نمیپرسه. یعنی نمیتونه بپرسه...

    • Hamid

      اینم یه چیزی میشه تو مایه های رستاخیز ببین کی گفتم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج