۹۳۳
۸۴ نظر
۵۰۸۸
۸۴ نظر
۵۰۸۸
پ

مصاحبه با موفق ترين چهره اقتصادي در ايران، حسين ثابت

شخصی است که در جهان هتلداری چهره ای موفق است و از معدود ایرانیانی است که توانسته خود را در میان هتلداران جهان مطرح کند . وي داراي بيش از ۵۰۰۰ تخت در جزاير قناري اسپانيا و چندين هتل و پارك مدرن در ايران است.او مهندس حسين ثابت است.

مصاحبه با موفق ترين چهره اقتصادي در ايران، حسين ثابت
شخصی است که در جهان هتلداری چهره ای موفق است و از معدود ایرانیانی است که توانسته خود را در میان هتلداران جهان مطرح کند . وي داراي بيش از 5000 تخت در جزاير قناري اسپانيا و چندين هتل و پارك مدرن در ايران است.او مهندس حسين ثابت است.

متولد مشهد . نمی توانی سنش را حدس بزنی . یک پارچه انرژی است با حافظه ای قوی . شعر بلند عقاب دکتر خانلری را با شور و احساسی میهن پرستانه می خواند . در مشهد درس خوانده . نهج البلاغه را خوب می شناسد . از قرآن نمونه می دهد و به شش زبان زنده دنیا حرف می زند . او یک ایرانی مسلمان است که به ذره ذره این خاک اهورایی عشق می ورزد .

اتاقش جمع و جور است و مثل تمامی هتل بزرگ داریوش روح ایرانی به وسیله ، نقش برجسته ها و تصاویر هخامنشی موج می زند . حسین ثابت شعر می خواند . از عرفان می گوید و از ایران .
حسین ثابت ابتدا اقدام به ساخت هتل بزرگ داریوش نمود (این هتل مجلل ترین هتل کشور است). سوئیت های ان در زمان های عادی سال هر شب ۴۰۰ هزار تومان و در ایام عید نوروز و .. تا ۷۰۰ - ۸۰۰ هزار تومان هر شب اجاره داده میشود. وی پس از ان اقدام به ساخت پارک دلفین ها و پارک شیرها و چندین پروژه تفریحی دیگر در کیش نمود.

پس از مدت یکسال از فعالیت پروژه هایش تصمیم گرفت تنها هتل دار کیش شود و اقدام به خرید ۶ هتل آماده دیگر کرد با قیمت های تقریبی هر هتل ۸ -۹ میلیارد تومان به بالا البته برخی هتل داران زیر بار این کار نرفته و وی نتوانست به این آرزوی خود برسد.

حسین ثابت در این زمان موفق شد چند هتل نیز در جزایر قناری اسپانیا تاسیس کند و هم اکنون نیز بزرگترین شرکت هتل داری اسپانیا را صاحب است و خود وی نیز در یکی از دو جزیره اختصاصی خود در اسپانیا زندگی می کند.

مصاحبه با موفق ترين چهره اقتصادي در ايران، حسين ثابت

آقای ثابت هتل داریوش با این همه مجسمه ، نقش برجسته و تصاویر بزرگ و کوچک ، تخت جمشید کوچک و مدرنی است در دل آبهای خلیج فارس. در این هتل دو مورد مد نظر بوده یکی مساله اقتصاد و دیگری مطرح کردن فرهنگ و هنر ایرانی . من با اقتصادش کاری ندارم اما قسمت دوم را نمی دانم که "ثابت" در مطرح کردن هویت ایرانی ، سیاسی کار است یا عاشق ؟
همانطور که خودتان گفتید ساختن هتل دو وجه دارد . یکی سرمایه گزاری و بازدهی آن و دیگری هویت بخشی به یک فرهنگ است . فرهنگ ایرانی .

ثابت عاشق ایران است یا دیدگاه سیاسی دارد. که البته هر دو به یک سرچشمه بر می گردد . جنبه سیاسی و عشقی به یک فرهنگ؟
او دفترچه راهنما ی هتل داریوش را که عکسی از ۲۱ سالگی اش را در تخت جمشید در صفحه اول چاپ شده نشان می دهد و شعری می خواند، میگوید : عشق . عشق ناممکن را ممکن می سازد . من در ۲۱ سالگی گفتم روزی تخت جمشید را می سازم . امروز آن را در قالب یک هتل ساخته ام که یک مقام عالی رتبه اسپانیا می آید و مقابل آن فرهنگ زانو می زند و آن را ستایش می کند. ثابت برای اثبات حرفش از گنجینه شعر فارسی به خوبی استفاده می کند . بیشتر نمونه هایی که می دهد عاشقانه و اجتماعی است .

شما که در خارج ایران آدم موفقی هستند چرا پس از موفقیت به ایران توجه کردید؟
هشت سال جنگ را ما نبودیم . جوانان ما جنگیدند و نگذاشتند حتی یک سانتی متر از مملکت از دست برود . ما چه کار کردیم ؟ من امروز آمده ام برای خدمت به ایران ، به فرهنگ ایرانی ، به فرهنگ اسلامی . انتظاری هم ندارم . نمی خواهم حتی یک دسته گل برای من بیاورید . من می خواهم همانطور که جوانان ، ایران را نگاه داشتند من هویت ایران را به جهان بشناسانم . من کلکسیونی شامل 30،000 پروانه که برخی از آنها نسلشان منقرض شده برای ایران خریده ام که می دانم تا سیصد سال دیگر هم سرمایه اولیه اش بر نمی گردد ، اما این پروانه ها در یک موزه می تواند انگیزه ای باشد برای جلب توریست . من حاظرم این مجموعه ی بی نظیر را به ایران تقدیم کنم اما در جایی که با این رنگ ها ، دانش ، نوع زندگی و ارزش آن ها همامنگی داشته باشد.

من می خواستم بپرسم آیا شما تنها از طریق هتل و هتلداری می خواهید به هویت بخشی و گسترس آن بپردازید یا برنامه های دیگری هم دارید؟
نه . فقط به هتل و هتلداری فکر نمی کنم . شما می بینید که در کیش کنار ۷ هتل مطرح و مدرن پارک دلفین ها را ساخته ام . پارکی با وسعت ۶۴۰۰۰۰ متر مربع که برای اولین بار در خاورمیانه ساخته شده با مجموعه ای از پرندگان و گیاهان نایاب دنیا و نمایش دلفین هایی که مربیان ایرانی دارند، یا در همین رابطه برای نمایش هزاران پرنده از گونه های مختلف بزرگترین قفس دنیا را به ابعاد ( ۵۵۰ * ۴۰۰ متر ) مطابق با محیط زیست طبیعی زندگی اشان ساخته ایم . این مجموعه دیدنی از طرف دیگر ۲ تا ۳ درجه دمای جزیره را پایین آورده است .

آقای ثابت من بر می گردم روی هویت ایرانی که شما بیشتر به آن پرداخته اید و آن فرهنگ و هنر قبل از اسلام است . برای بعد از اسلام چکار کردید؟
اسلام یک دین برتر است . من نهج البلاغه را حفظ هستم . نهج البلاغه دنیایی از ادب ، فلسفه و ترتیب است . قرآن که جهانی دیگر دارد . ایران قبلا فرهنگ و هنر خودش را داشته و بعد اسلام را پذیزفته چون به فرامین و مقررات آن نیازمند بوده است . حضرت محمد (ص) هم انسانی والا بوده که خداوند بر اساس توانایی هایش او را به پیامبری برگزید . او به امر اقتصاد در کنار تعالیم دینی توجه داشت و حج توانست از همان آغاز تا امروز وضعیت مادی و اقتصادی مکه و در نتیجه عربستان را بهبود بخشد . اما ما در ایران تفکر اسلامی را مثلا در مورد زیارت امام رضا انجام ندادیم. اسلام از اشخاص دعوت می کند که به حج بیایند که استطاعت مادی داشته باشند و در نتیجه پول خرج کنند . در حالی که ما زیارت امام رضا را حج فقرا می نامیم و رویش تبلیغ می کنیم .

چرا شما که مشهدی هستید برنامه هایی برای مشهد ندارید؟
داشتم و دارم . از سالهای گذشته سعی داشتم کار بزرگی در مشهد انجام دهم . اما برنامه هایم بنا به دلایلی مورد تصویب قرار نگرفت . امروز هم برای فردوسی برنامه دارم . همین امروز با یک آلمانی معدن شناس قرار ملاقات دارم تا بزرگترین سنگ را به مشهد حمل کنیم ، برای ساختن مجسمه فردوسی ، کسی که زبان و هویت ایرانی را زنده نگاه داشت . امیدوارم بتوانم برنامه هایم را برای فردوسی به پایان برسانم و مسئولین در این امر کمک کنند .

مصاحبه با موفق ترين چهره اقتصادي در ايران، حسين ثابت

میانه شما با روزنامه نگاران چگونه است؟
من 700 صفحه خاطره دارم . در آلمان که درس می خواندم برای گذران زندگی روزنامه می فروختم ولی بعد همان روزنامه را خریدم . از روزنامه نگاری اطلاعی نداشتم . منتقدان من این را مطرح کردند . من بهترین مفسران وخبره های هر بخشی را دور هم جمع کردم و از آنها آموختم و تجربه کسب کردم . اعتقاد دارم تجربه از علم و ثروت بالاتر است .

حرف آخرتان؟
وقتی با انگشت به طرف دیگری نشان می روید، توجه کنید که سه انگشت خودتان را نشان می دهد . اول باید تکلیف خودتان را مشخص کنید . عمر دنیا کوتاه است . عشق آن نیست که غم بر در غمخواری برد. این را در سردر دفتر آلمانم نوشته ام : " حق الناس را دست نزن . مصمم باش . عاشق تصمیمت باش . آن وقت است که محال پا به فرار می گذارد " برخی می گویند خوب است آدم فقیر باشد اما سالم باشد . اما من اعتقاد دارم آدم باید هم سالم باشد و هم ثروتمند.

منبع : Emodiran.com

مصاحبه با موفق ترين چهره اقتصادي در ايران، حسين ثابت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maream

      عالیه

    • احمد عرب رحيمي

      من به عنوان يك ايراني هميشه شخصيت ايشان ( مهندس ثابت ) را تحسين مي كنم و براي تحقق پروژه هاي بلند پروازانه ايشان از در گاه خداوند متعال آرزوي توفيق برايشان را دارم .

    • بهنام

      سلام، من از این مصاحبه خیلی لذت بردم. در صورت امکان باز هم با ایرانیان موفق مصاحبه داشته باشید، مرسی ...........

    • مسعود اكبري

      بسيارلذت اوراست كه ادم شاهدموفقيت هموطنانش باشد ومن خيلي خوشحالم كه همه دنيا بدانند اين چهره يك مسلمان واقعي است نه چيزهايي كه به عنوان اسلام به خوردشان داده اند اقاي مهندس ثابت نهج البلاغه وقران را خوب شناخته ومسلما درعمل كردن به فرامين ان دوكتاب گرانقدر ازپيشروان است ارزوي موفقيت روز افزون براي ايشان را دارم

    • آرانوس

      بسیار جالب و دلنشین بود با اینکه متنای طولانی رو معمولا نمیخونم ولی اینقد جذاب بود که کل مطالب رو خوندم و این علاقه بهوطن بیشتر از هر چیز منو مجذوب میکرد.
      ایشا... همیشه زنده و پاینده باشن.****

    • توحید

      خیلی خوشحالم که با یک ایرانی موفق آشنا شدم لذت بردم و انرژی گرفتم . سلامت و موفق باشید جناب ثابت

    • هادی

      احسنتم ،
      انشالا موفق باشید
      ممنون از این مصاحبه

    • حسین

      باسلام

      به آقای ثابت تبریک می گویم به شما که توجه به آدمهای بزرگی دارید لطفآ از آدمهای بزرگ برام بیشتر ایمیل کنید ممنون میشم.

    • زینب

      سلام،خوشحالم بابت آشنایی با آقای ثابت فرد موفق ایرانی! خواستم بپرسم امکانش هست که با ایشون تماس بگیرم؟ شماره تماس یا ایمیلی که بشه با ایشون تماس گرفت؟

    • سیده مرضیه حسینی نوش

      سلام خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمشون

    • زهرا

      سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون. من تمایل دارم با آقای مهندس ثابت به نحوی تماس داشته باشم. لطفا کمکم کنید.

    • رضا

      سلام باتشکر از اطلاعات عالی تان .من تمایل دارم با اقای مهندس ثابت به نحوی تماس داشته باشم لطفا کمکم کنید

    • فهیمه

      واقعا دمش گرم این آقای مهندس ، همین که همچین هتلی تو ایران ساخته که ما هم دلم خوش باشه از اینجور چیزها تو مملکت ما هم هست خودش کلیه!!!
      خوش به حال اون پولدارهایی که میتونن برن اینجا!
      من که فکر نکنم حالا حالاهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بتونم برم اینجا! البته خدا رو چه دیدی زد و امسال من تو کانون وکلا قبول شدم ، وکیل شدم ، پولدار شدم ، وضعم خوب شد تونستم برم اونجا!
      امسال با دوستم تصمیم داشتیم بریم کیش ولی وقتی هزینه هامونو حساب کردیم عطایش را به لقایش بخشیدیم!
      یه قاشق هم داغ کردیم گذاشتیم روی دستمون تا درس عبرتی باشد بر دیگران که وقتی جیبشون خالیه فکرهای عجیب غریب به مخلیه شون راه پیدا نکنه!!!!!!!!

    • بدون نام

      خواهش میکنم یه شماره تماس از آقای ثابت واسه ما بگذارید واقعا نیاز به صحبت کردن با ایشان دارم

    • مهدیه

      دمش گرم مرد بزرگیه ولی ای کاش با این وسعت مالی که دارن یه کاری هم برای ادمهایی که دلشون نمیخواد فقیر باشن ولی هستن انجام میدادن آخه این آدمها هم جزیی از ایران هستند

    • ناصر نجاتی از مهدیشهر سمنان

      سلام الان که این نظر را دارم مینویسم بسیار ذوغ زده و خوشحالم که اولا اقای ثابت را شناختم دوما ایشون یک مسامان ایرانی و مقید هستند ودر آخر انرژی گرفتم
      من معتقدم تو این وضعیت کشور این کارهای فرهنگی میتونه به جوونا انرژی بده تا ایرانی آباد داشته باشیم

      تشکر از خدا برایتان توفیق روزافزون را خواستارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ذوق زده این دیگه

    • بدون نام

      دمت گرم

    • علی

      ممنون عالی بوووووووووووووووووووود ...

    • علی کنعانی

      سلام جناب ثابت بزرگ خسته نباشید تبریک عرض می کنم شنیده ام که یکی از مقامات خارجی در برابر فرهنگ ما ایرانی ها که در یک هتل ساخته بود تعظیم کرده جناب ثابت برای من خیلی جالب هست بیشتر دانشمندان و نوابق همین طوری بودم یکیشون از بی پولی کار می کرد و شد نوابق شما هم همین گونه اید امدوارم باز هم کاری کنید که بازم در برابر قدرت ایرانمان تعظیم کنند چون تعداد اندکی مثل شما هستند که با اینکه در خارج موفق هستند بازم به فکر وطن هستن باید اسم شما رو بزارن دکتر حسابی 2 می دونید جرا چونکه اون هم مثل شما بعد از موفقیت هایش به ایران برگشت و باعث پیشرفت ما شد ممنونم که این متن من را خوندید با تشکر علی کنعانی یزدی

    • سهیل

      من از نزدیک افتخار اشنایی با ایشان را در هتل بزرگ داریوش داشتم . بسیار انرژی گرفتم امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشند و پیروز

    • ترنم

      باعث مسرت و غروره که چهره ایرانی به این موفقی ظاهر شده خدا قوت میگم همیشه سالم تندرست باشه جهت رسیدن به اهدافش :به این همه انرژی و پشتکاری که در اقای ثابت هست غبطه میخورم که ما از جوانی و انرژی بطور مطلوب استفاده نمیکنیم امیدوارم که ماهم به این جرگه بپیوندیم (تو همانی میشوی که فکر میکنی

    • maral

      سلام اقای حسین ثابت همه چیزرو در مورد شما خوندم ادمای موفقی مثل شما رو تحسین میکنم نه به خاطر ثروتتون بلکه بخاطر فکر اقتصادیتون. نمیدونم چی بگم که این سر کاری یا نه واقعا حرفای دلمون میخونید یا...اینو خدا میدونه ولی بخونیدچون بعد نیست میدونید هروقت هتل بزرگتون میبینم ارزوی یک بار داخلشو ببینم ودارم من چیز زیادی تو زدگیم ندارم ولی... نمی دونم چی بگم میدونید من یه کار جدیدی شروع کردم با سرمایه ای که اگه براتون بگم حتما به عنوان یه جوک میخندیدولی خیلی خوشحالم دوست دارم از تجربتون استفاده کنم میدونید الاخیلی سبک شدم با جواب دادن به ایمیلم میدونم که واقعا یک حسین ثابت واقعی وجلتن من رویاهایم هستید با موفقیت بیشتر دوستارتون مارال

    • اسکویی

      سلام
      من نمیدونم چرا اقای ثابت 25% سهامشون از هتل های لاله را همینطوری به امان خدا دست تعدادی خاین رها کرده اند

    • محمد

      با سلام میشه به من کمک کنید من یه شماره تماسی یا ایمیلی از اقای ثابت میخواستم با تشکر

    • امير حسين ناوي

      سلام ، هميشه به قدرت بي انتهاي انسان براي محقق كردن روياها و ارزوهايش ايمان داشتم، حسين ثابت ، ثابت كرد كه تنها با عشق بميتوان روياهايمان را محقق كنيم ، درود به شما ايرانيه بزرگوار، شما نوابغ الگوي جوانان هستيد ، متشكرم كه راه و رسم عشق واقعي را اموزش ميدهيد

    • هنگامه

      با سلام اگه بشه می خواستم شماره تماس يا ايميل شخصی ايشون رو داشته باشم.... با تشکر

    • مسلم مهرانفر

      سلام
      ایمیل ایشان را میخواهم لطفا حتما ...

    • مدیر

      سلام آقای ثابت من به شما وهمه ایرانیانی که به فرهنگ ایرانی اهمیت میدن واونو گسترش میدن افتخار میکنم امیدوارم به من که مدیر مدرسه باملک استیجاری هستم وبه کارم خیلی علاقه مندم کمک کنید شماره حساب مدرسه 0105679734002 آمین خداقوت

      پاسخ ها

      • حسین

        زشت ترین و ناپسندترین نظر ی که خوندم این نظر بود
        رزاق خداست . اگر نیت شما پاک باشه قطعا اوستکه قادر و مالک هستی است

    • معظمی

      سلام امکان تماس مستقیم با آقای حسین ثابت هست؟

    • raha

      واقعا عالی بود...ولی امکانش هس که ما شماره تلفن یا ایمیلی از اقای ثابت داشته باشیم....رشته ی ما مدیریت جهانگردیه و پروژه ای که در مورد مدیریت انتخاب کردیم به عنوان یک مدیر موفق اقای ثابت هستش....اگه امکانش هس حاداقل ایمیلش رو برام سند کنیدووممنون میشم

    • رضا

      سلام
      خیلی حال کردم . ضمنا سایت مسیر ایرانی هم خیلی از آدم های باحال و سرشناس رو معرفی کرده .
      پیشنهاد می کنم ببینید
      iranianpath.com

    • پوران

      تورو خدا یه ادرس یا ایمل شخصی اقای ثابت رو بهم بدی لطفا

    • فریبا خدادادی

      با سلام آقای ثابت آرزو میکنم خدا عمری با عزت به شما بدهد من بزودی در جزیره قناری هتل ارزوهام را میزنم و ارزو میکنم بتونم شما را ببینم و کمکم کنین در کنار شما - من انسانهایی مثل شما را دوست دارم

    • محسن نوری

      من بهمراه خانواده ام 4 روز مهمان هتل داریوش بودم اتاق 315و316 شهریور ماه پنج شنبه تا یکشنبه بخاطر شغلم خارج از کشور زیاد بوده ام بهمین خاطر واز آنجایی که چنین همتی جای بسیار شکر گزاری دارد می خواهم نکاتی مهم در خصوص مدیریت آن بیان کنم که چون نمی دانم شما این را می خوانید یا نه بعد از اطمینان بیان خواهم کرد. ممنون از همت عالی شما
      نوری

    • داریوش

      جناب آقای ثابت شما یک ایرانی واقعی هستید. ودر تاریخ از شما به نیکی یاد خواهد شد.هرگز از هدفتان در جهت وطن دوستی دست نکشید.متشکر نماینده خیلی از معلمین.

    • کبری قنبری

      سلام به همه مردم خوب ایران. افتخار میکنم که ایرانی هستم و از اینکه موفقیت هموطن هامو میبینم احساس غرور میکنم. خیلی مایلم ایمیلی از جناب ثابت داشته باشم. البته اگه مقدوره. سرفراز باشی ای ایران

    • علی

      زنده باد تموم همشهری های عزیز و موفقم مثل جناب مهندس ثابت و محسن پهلوان

    • بدون نام

      در شهرک باغمیشه تبریز هتل بسازید تورو خدا

    • امین سبزواری

      با آخرین خط این مصاحبه دنیای من رو ساختی ...
      امیدوارم در زمانی که روی زمین ادامه حیاط میدهی بتوانی تمام آنچه باید برای بشریت انجام داده باشی را به اتمام رسانده باشی ... چه گفتم ؟ اولش را اشتباه نوشتم و تصحیح میکنم ؛ مطمئنم در زمانی که روی زمین ادامه حیاط میدهی تمام آنچه باید برای بشریت انجام دهی را به اتمام میرسانی ...
      تو یکی از بهترین ها هستی .

    • مهدی

      اقای ثابت کار مهمی دارم با شما

    • وحمان

      به نام خداى زيباييها باسلام امروزروز بيستو پنجم ماه رمضان هستش الانم ساعت چهار صبحه اقاى ثابت زيباترين ارزوهايمو نثارشماميكنم شما درس بزرگى باافكار نيكتون به بنده دادين پاينده باشيد بدرود

    • مجید

      سلام آقای ثابت لطف میکنی ایمیل یا شماره ای جهت ارتباط باشما داشته باشم.

    • مصطفي

      خيلي ميخامت

    • محمودی

      سلام
      امکانش هست شماره تماس یا ایمیلی از آقای ثابت برام بفرستید
      ممنونم

    • بدون نام

      عاالي

    • یگانه

      با سلام.لطفا آدرس ایمیل ایشان را برایم بفرستید.
      m_yegane83@yahoo.com
      با تشکر فراوان

    • نادر

      زمانی من یکی ازچندصدپرسنل این شخص تویکی ازهتلهای کیش مشغول بودم(وای که چه دورانی).
      یه روزاربعین اومد..خودش..رفت بایکی ازخانه دارها که داشت حیاط هتل پانیذروجارومیکردخوش وبش کرد..یاد اون شعرافتادم:تواضع زگردن فرازان نکوست
      گداگرتواضع کندخوی اوست..یه ادمیه اگر نزدیکش باشی عاشق خودش میشی..ولله پولش یادت نمیافته..باخودت میگی نوش جونش..حقشه.. مخلص کلام هرمرامی که داشته باشی..بدون اینکه 1قرون بهت پول بده..عاشق شخصیتش میشی..اینوراجع به کدوم متمول دیگه ای میشه گفت؟12ساله که دیگه واسش کارنمیکنم هنوز عاشقشم..عمراحتی قیافه مو دیده باشه..

    • مجید ساغریخواه

      سلام جناب مهندس ثابت از پرسنل تاسیسات مجموعه هتلهای داریوش،تماشا،پانیذ،لاله و پارک دلفین بودم و دلم براتون تنگ شده و در حال حاظر هتل قصر طلائی مشهد واحد تاسیسات مشغولم و ماه گذشته خوشحال شدم که شنیدم منت بر سر ما گذاشتید و به هتل ما تشریف آوردید مشتاق دیدار شما.

    • محمد ر ع

      با سلام حضور جناب مهندس ثابت و استعداد تجاری. من بسیار مشتاقم که از تجارب بسیار ارزشمند شما برای پروژه ای که اقدام به ساخت آن کردم و بدلیل مشکلات اقتصادی که کشور با آن مواجه شد و حاصل آن لغو یک طرفه تعهدات بانکها برای پرداختها بود چه راهکاری را پیشنهاد میکنید تا پروژه خدماتی رفاهی وتوریستی که در مازندران به ساخت ان اقدام نمودم و متوقف شده برای تامین مسائل مالی چه پیشنهادی دارید لطفا راهنمایی فرمائید . با تشکر محمد ر ع

    • محمد

      با سلام ؛ حضور شما عزیزان که در تهیه مجموعه برترینها در تلاشید. در صورت امکان پل ارتباطی چه حضوری و چه غیر حضوری از طریق تلفن یا میل الکترونیکی ویا به هر شکل دیگری که شما صلاح میدانید بین کسانی که در حال کار آفرینی هستند را با آقای ثابت ایجاد کنید.بوسیله این کار بزرگ شما از تجارب ارزشمند آقای مهندس ثابت استفاده شود. برای من مهمتر از اینکه پیام خودم را در این سایت ببینم پاسخ اقای مهندس ثابت به سوالاتم است تا در کار افرینی در ایران موفقتر باشم. نهایت تشکر را از شما دارم که این ارتباط را بین ما و ایشان را ایجاد کنید. محمد ر ع

    • محمد ر ع

      سلام مجدد به همه دوستان عزیز در مدیریت این سایت . لطفا بفرمائید آیا می توانیم با آقای مهندس ثابت به توسط شما ارتباطی داشته باشیم؟ تا از تجارب تجاری فکرهای کار افرینی و اقتصادی ایشان استفاده کنیم؟ منتظر پاسخ شما هستم با تشکر. محمد ر ع

    • محمد

      سلام
      ایمیل ایشون رو میخواستم

    • سيد هادي محمدي

      سلام اميد وارم در تمام در توس هم طرح موفقي داشته باشيد چون به شهر توس تا الان خيلي ظلم شده با اميد موفقيت روز افزون

    • فاطمه

      سلام اقای ثابت. وقتی یکی میپرسید کجا بودی به شوخی میگفتم جزایر قناری. با این که هنوز پاسپورتم مهر نخورده و هیچ جا نرفتم ولی ته دلم فکر میکنم یه روز قسمت میشه. منم دل دارم. میخام یه روز طعم پولدلری رو بچشم. در نومیدی بسی امید است. ما ز یاران چشم یاری داشتیم. وان غلط نیست انچه میپنداشتیم...

    • مهدی

      سلام دمش گرم حال کردم

    • انسیه شریف

      لطفا ادرس ایمیل ایشان را به بنده بفرستید.

    • خانم سلیمی

      سلام.من تازه عقد کردم.وبرای عروسیم به مشکل خوردم تو رو خدا اگه آقای ثابت تو کاره خیر هستن شماره ای چیزی از ایشون بهم بدین شاید با کمک ایشون گره کور زندگی منم باز بشه.تو رو خدا این پیاممو به دست آقای ثابت برسونید.توروخدا....

    • سیدمحمود

      یک شماره تلفن از مهندس ثابت بزارید که خیلی احتیاج دارم بهشون

    • بدون نام

      جناب اقای ثابت باعرض ادب وارادت اینجاب مشاوره ای که با جنابعالی درشهرکلن و درشهر برلین محل اقامتمون داشتیم درپیرامون پاره ای ازمسائل باتفاق دکتر جعفرزاده گفتمانهای زیادی در خصوص میراث فرهنگی و چهرهای ماندگار ملک ایران سنن و فرهنگ ایران زمین عشق مهر شما به ایران وایرانی نقشبندیست پایدار خصوصا روحیه تاریخ ساز شما در قبال پیر توس جهانی را پر سرو صدا ساخته بهمین سبب یک شخصیت باستان شناس و تاریخ دان المانی بنام نوربرت رولف را خواستم بشما معرفی کنم که در خیلی از موارد ایشان می توانند بزبان المانی وحتا انگلیسی رابطه فرهنگی بین شرق و غرب باشد اینجانب ایمیل ادرشانرا برایتان می فرستم خواهشا بایشان درتماس باشید.
      Norbert-Paul.Rolf@t-online.de
      اردتمندشما برلین 24.07016عزیزیگانی تاش

    • علی

      خدابخشی هستم ازمشهد کارشناس شهرسازی شهرداری مشهد با 30 سال سابقه درشرف بازنشستگی وجویای کار

    • ندا

      خواهش میکنم با آقای بکتاش تماس بگیرم یه مورد سرمایه گذاری عالی در طرقبه دارم

    • هیمو

      برای ایشون آرزوی طول عمر دارم که مطمئنن با عزت بوده و خواهد بود
      اما واقعا برای کسانی که از ایشون ایمیل و یا شماره تماس خواستن جهت ارسال درخواست کمک، متاسفم... بیدار شین احمق نباشین
      آیا حتی برای یک لحظه به کامنتی که گذاشتین فکر کردین !!! خجالت آوره
      تن پروده و مفت خور نباشین
      زحمت بکشین و از این مغز فسیل شدتون استفاده کنین
      ایشون با فروش روزنامه نیاز دوران تحصیلشون رو تو آلمان برطرف میکردن ، مطمئنم بیشتر از 99 درصد شما موقعیتهاتون برتر بوده نسبت به ایشون اما همش منتظر هستین یکی دیگه کمکتون بکنه
      از طرف کسی که تصمیم گرفته تا 6 ماهه دیگه 200میلیون در بیاره
      و درآمدشو به روزی 1 میلیون دلار در سال 2018 برسونه ، که البته برای همش برنامه ریزی شده اونم طی 5سال قبل !!!
      موفقیت یک روزه و یک ماهه یا یک ساله بدست نمیاد

      پاسخ ها

      • صادق صادقی

        درود گل گفتی دمت گرم

    • ساسان

      با سلام. بنده مهندس عمران هستم که مدت دو سال بر روی یک طرح توریستی فعالیت کردم. مدیران دویچه بانک طرح را به مبلغ 500 میلیون دلار گارانتی کردند ولی درخواست کردند آقای ثابت طرف قرارداد باشد. اگر امکان دارد بنده طرح را برای شما ارسال کنم و شما آن را برای ایشان فوروارد کنید . با سپاس

    • ابوذر نظری

      سلام خدایا هزار مرتبه شکر که

    • بدون نام

      توروخدا بهمنهم کمک کنین نمیدونم این پیام کجا میرود اینده سه دختر خراب میشود به اندازه رهن خونه یایه ماشین که بتونیم تو ازانس کار کنیم تورو خدااگه انسانین کمک کنین

    • بدون نام

      توروخداکمکمون کنین خدا خودش بهتر میدونه چی میگذره به ما

    • مصطفی بکتاش

      واقعا به شما افتخار میکنم کاش منم مثل شما پولدار بودم که میتوانستم به خیلی ها که میشناسم کمک میکردم کاش میتونستم از شما کمک بگیرم من خودم یک آتش نشانم

    • بدون نام

      دمت گرم بچه محل یه وامی هم به من بده تابتونم خودم بکیشم بالا

    • عسل

      سلام لطف کنید یه ایمیل یا شماره تلفن از آقای مهندس ثابت به من بدهید خواهش میکنم

    • هادی

      من بیوگرافی خیلی از ثروتمندان رو خوندم همشون هدفهایی بزرگی در سر دارند

    • سیب خان

      جناب آقای حسین ثابت ! احسنت به درایت و تلاش شما و نیز البته شانس و اقبال و کمک والدین و اطرافیان شما . اما بهرحال همگی ما دیر یا زود باید قید این دنیا رو بزنیم و با یه کفن بی ارزش بریم زیر خاک !
      پس چه بهتر که قبل از رفتنتون به اشخاصی که به دلایل موجه نتونستن اون پیشرفتیو که شایستش هستن داشته باشن کمک کنید تا حداقل وضع معیشتی قابل قبولی داشته باشن !
      اینجوری هست که هر دو دنیا رو واسه خودتون خریدید . مثلا کار آفرینی نه صرفا از طریق گردشگری و خرید و فروش مستغلات بلکه تولید و ایجاد ارزش افزوده در کشور ایجاد شغل توی همون کیش پر طمطراق !
      یا هر جای کشور در کل دست جوونا رو بگیرید و کمبودهای منطقیشون رو برآورده کنید مطمئنا خودتون هم سود خواهید کرد
      آقای حسین ثابت بکتاش ! امیدوارم توی این آزمایش سخت ، موفق باشید .

    • سما

      سلام آقاى ثابت من 12 سالمه در 2 سالگى پدرمو تو يك تصادف وحشتناك از دست دادم وفعلا با هزار ويك مشكل وفقر همراه مامانم پيش مادر بزرگم زندگى ميكنم هميشه آرزو ميكنم كه اى كاش بابام زنده بودو حال و روز ما اينطورى نبود از شما خواهش وتمنا ميكنم كه به منو مادرم كمك كنين تا از اين وضعيت نجات يابيم خوشحال ميشم اگه به ما كمك كنين

    • جمشیدی

      با سلام و احترام . جناب مهندس . گاهی اوقات برخی افراد دلیل و سکوی ارتقاء سایرین می شوند . اگر پیام بنده رو ملاحظه فرمودید . در صورت صلاحدید تماس حاصل نمایید .

    • مشهدی

      عالیه

    • امیرهادی

      سلام خیلی خوبه وخیلی خوشحالم که شما یکی از ثروت مندان دنیا هستید وبه ایرانی بودنتون افتخار میکنی منهم میخواهم ثروت مند بشم اگر پیشنهادی دارید بهم بدهید لطفا سپاس گذارم

    • الهه

      سلام بنظرم اقای ثابت واقعا مرد قابل ستایشی هستن من بهشون افتخار میکنم و ازتون خواهش میکنم ک شمارشونو بدید تا بتونم ازشون کمک بگیرم در جهت پیشرفتم.ممنونم

    • حسین کیانی

      باسلام انشاالله که موفق باشید باعث افتخار ما ایرانیهاست...
      در مشهد اگرتونستید کاری انجام دهید مردم شریف رو نجات بدید از پروژه وهتل پدیده که خیلی ها گرفتارن ...بخاطر بی مدیریتی و.... باتشکر

    • ستاره

      چرا شماره ای به این هموطن نمیدین

    • صادق صادقی

      درود ب شما آقای ثابت،از اینکه ب فکر فرهنگ و هنر ایرانی هستید و برای زنده نگهداشتن آن تلاش می کنید،سپاسگزارم و برای شما موفقیت را آرزومندم،بعد اینکه مصاحبه شما را خواندم بسیار خرسند شدم

    • محمدجواد جعفری

      سلام امیدوارم حالتون خوب باشه 32 سال سن دارم به خاطر حادثه۳ دندان از بالا روبرو ساقط شده و تعداد ۷ عدد از دندان‌های دیگر عقب بالا و پائین ریخته و مابقی به عصب رسیده صورتم لاغر شده موقع حرف زدن مورد تمسخر و نیشخند افراد و اقوام میشم انگار دارم با دیوار حرف میزنم غصم میشه بغض میکنم قبلاً مشغول به کار تراشکاری بودم امّا اکنون بیکارم به بسیاری از مؤسسات خیریه و بهزیستی و کمیته امداد مراجعه کردم اما اهمیتی ندادند و حمایتم نکردند به فقر دچار شدم حدوداً ۲ سالی میشه که گذشته از سانحه تصادف دلشکسته شدم بخدا غریبی دلم را گرفته که خدا میداند موقع غذا خوردن بخاطر وضع دندان نیش روی لب م چلیده میشه زیر چشمانم پف افتاده از بس غصه خوردم بچه خواهرم میگه از دایی میترسم اینجور شده دهانش و ازم کناره گیری می‌کنه روزگارم بسختی میگذره مجردم مسکنی ندارم حتی نامه ای نوشتم و به دفتر بیت رهبری رفتم ولی اهمیتی به اوضاعم ندادند عاجزم از این احوالات ، غم زده هستم کیست تو مثانه ام است احساس میکنم مریض شدم حتی هزینه چکاف آزمایش ندارم فکرم درگیر شده ، امیدوارم با کمک رسانی بتوانید تا درمان بشم انشااللّٰه
      ۶۰۳۷۹۹۷۳۷۹۵۶۴۱۴۰
      موبایل ۰۹۳۶۳۳۶۱۲۸۱

    • یه بی پول

      آخه چرااااااااااا
      خدایا چرا این آدم باید انقدر پولدار باشه اونوقت من باید با یه مانتو زندگی کنم
      آقای ثابت یکم از این پولاتونو بدید به ما به خدا جای دوری نمیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج