۹۳۳۲۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

جزئیات پروژه اتصال متروی تهران به مازندران

سیدمحمد نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه ساری به تاکام، گفت: این پروژه تا پایان سال با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری فارس: سیدمحمد نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه ساری به تاکام، گفت: این پروژه تا پایان سال با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه به صورت روزانه این پروژه کنترل می‌شود، تصریح کرد: بنده هفته‌ای دوبار از این پروژه بازدید می‌کنم و مسؤولان وزارتخانه به صورت ماهانه و ۱۵ روز یک‌بار از این پروژه بازدید می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به برنامه‌ریزی برای تکمیل و بهره‌برداری زیرگذر سنگتراشان خبر داد و گفت: پروژه ساری به تاکام و این زیرگذر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پروژه مشکل اعتباری ندارد، افزود: با پیگیری‌های انجام شده مشکلی از این بابت نداریم.

نظری در ارتباط با بحث بهسازی محور ساری ـ کیاسر با اشاره به بازدیدی که وزیر راه از این مسیر داشت،گفت: پیمانکار مطالعاتی تاکام تا پل گرماب تعیین شده و در حال انجام است و فاز بعدی بهسازی این محور عملیاتی می‌شود.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت محور قزوین به الموت در محور مازندران بیان کرد: این مسیر مشکل زیست محیطی داشته که ارزیابی‌های آن انجام شده و به مرحله بیس و آسفالت رسیده و منتظر اتمام ارزیابی‌ها هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره آخرین وضعیت اتصال مترو تهران به مازندران، گفت: این پروژه ردیف ملی دریافت کرده و تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه خاتم انجام شده به‌زودی این پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح مطالعاتی این پروژه به اتمام رسیده به صورت طرح و ساخت است.

نظری در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانیم اعلام کنیم که این پروژه تا ۱۰ سال آینده به اتمام برسد، پاسخ داد: زمان‌بندی پنج ساله برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته بحران راه و شهرسازی مازندران درباره برخی خرابی‌های به جامانده از سیل اخیر استان،گفت: خسارتی که در در بخش راه ایجاد شده حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است ولی با توجه به اولویت‌ها در حال حاضر ۳۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است، پروژه‌های بحران به صورت سنواتی تخصیص می‌یابد.

نظری در پایان اختصاص آسانسور ویژه برای مدیر راه و شهرسازی را از اساس تکذیب کرد و گفت: خودم بیشتر از راه پله استفاده می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      همیشه نزدیک به انتخابات از این پروژه های تخیلی تصویب و به اطلاع عموم میرسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درست

      • بدون نام

        دقیقا.

    • بدون نام

      شما همان پلی که قرار بود در تقاطع جاده قدیم آمل به بابل و کمربندی جنوبی بابل بسازید و نیمه کاره رهایش کردید را بعد از چند سال تکمیل کنید لازم نیست دروغ جدیدی بگوئید.
      یک پل که نهایتا سه ماه زمان ساخت نیاز داره سالهاست که جلوی تردد خودروها را گرفته.

    • بدون نام

      شما همون آزادراه تهران شمالو تموم کنید بعد یه پروژه دیگه ..... من دبستانی بودم کلنگ ازادراه تهران شمالو زدین، الان نوه م دبستانیه هنوز خبری از آزاد راه نیست. یعنی خداییش سی و اندی سال، ....

    • بدون نام

      فقط دنبال بهونه برای چاپیدن هستن

      مترو تهران به مازندران!!!! اونم 5 ساله ؟

      یه بزرگراه تهران-شمال رو 20 ساله دارین میخورین توش و تموم نکردین
      الان یچیز دیگه رو میخواین شروع کنین

    • بدون نام

      سنگ بزرگ علامت نزدن است
      شما اینی که زاییدی بزرگ کن

    • امیر

      شما نتو وصل کنید مترو پیشکش

    • وحید

      تو خوزستان ما آسفالت درست و حسابی نداریم ولی شما....

    • بدون نام

      چرند نگین بابا

    • آملی ریکا

      اگه خیلی مرد هستید زودتر جاده هراز رو کامل چهار بانده کنید که تا یه تعطیلی میشه راه دو ساعته رو ملت ده ساعت توی جاده نمونند.

    • بدون نام

      این بیشتر شبیه یک رویاست که یک دانش آموز ابتدایی توی انشا مینویسه. همین و بس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج