اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۳۳۶۸
۲۹ نظر
۵۰۰۸
۲۹ نظر
۵۰۰۸
پ

سقف قسط اول مسکن ملی مشخص شد

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قسط اول مسکن ملی برای تمام متقاضیان ثابت و یکسان است، گفت: متقاضیانی که تمام شرایط اعلام شده را داشته باشند به بانک عامل برای افتتاح حساب معرفی خواهند شد و در مرحله اول باید ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان به این حساب واریز کنند.

ایلنا نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قسط اول مسکن ملی برای تمام متقاضیان ثابت و یکسان است، گفت: متقاضیانی که تمام شرایط اعلام شده را داشته باشند به بانک عامل برای افتتاح حساب معرفی خواهند شد و در مرحله اول باید ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان به این حساب واریز کنند.

محمود محمودزاده، معاون مسکن و امور ساختمان وزارت راه و شهرسازی، درباره جزییات سقف اولین قسط مسکن ملی برای متقاضیان اظهار داشت: پس از پالایش ثبت نام کنندگان در طرح مسکن ملی، واجدین شرایط تایید و اعلام می‌شوند. متقاضیانی که تمام شرایط اعلام شده را داشته باشند به بانک عامل برای افتتاح حساب معرفی خواهند شد و در مرحله اول باید ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان به این حساب واریز کنند.

وی ادامه داد: آورده اول که سقف آن ۴۰ میلیون تومان پیش بینی شده برای تمام متقاضیان ثابت است اما قیمت تمام شده برای هر پروژه و هر متقاضی متفاوت خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساز و کار برای پرداخت سایر اقساط مسکن ملی گفت: تسهیلات ارایه شده از سوی بانک هم به حساب افتتاح شده متقاضیان واریز خواهد شد. براساس پیشرفت کار، جدولی برای پرداخت اقساط به متقاضیان داده می‌شود که در هر مقطع سهم آورده افراد بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه در آن مشخص است.

محمودزاده افزود: در حال طراحی فرمولی برای پرداخت آورده‌های افراد براساس توانایی پرداخت هر فرد هستیم و به زودی درباره آن اطلاع رسانی می‌شود. در هر صورت باید به چارچوبی برسیم که در آن منافع مردم حاکم بر بانک است.

وی با تاکید بر اینکه براساس قیمت‌های روز بحث هزینه ساخت را مطرح کرده‌ایم، گفت: قیمت ساخت در هر متر مربع تا سقف ۲.۵ میلیون تومان بر اساس قیمت‌های امروز است. تاکید می‌کنم که قیمت تمام شده باید ملاک عمل باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اگر در استان‌ها پلاک‌های ۹۹ ساله به گروه‌های کوچک‌تر واگذار کنیم عدد هزینه‌های ساخت برای آنها کمتر است. در شرایط فعلی با استانداردهای متوسط و با احتساب قیمت‌های روز، هزینه ساخت یک تا ۲.۵ میلیون تومان در هر متر مربع مشخص شده است.

محمودزاده تاکید کرد: همواره اعلام کره‌ایم که قیمت تمام شده ملاک کار بوده و تمام این قیمت‌ها حدودی است، شاید سال آینده این عددها کمتر یا بیشتر شوند.

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به سه حمایت مهم دولت در پروژه مسکن ملی از متقاضیان گفت: ارایه زمین، تسهیلات و بسته حمایتی ( از جمله ارایه تخفیف در خدمات مهندسی و انشعابات) سه کمک مهم دولت به متقاضیان مسکن ملی بوده است. اما دولت سازنده مسکن ملی نیست و این واحدها با پول مردم و توسط بخش خصوصی براساس قیمت‌های روز ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش سقف وام مسکن،‌ گفت: افرادی که واجد شرایط استفاده از وام مسکن هستند می‌توانند این وام را که اخیرا سقف آن افزایش یافته را به مسکن ملی منتقل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خفه شین بااین مسکن ملیتون یک درصد اواره ها ثبت نام نکردن یه تعداد محدوداونم پولداری خودتونن نه محتاجین مسکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرح های دولت میلی است نه طرحی که بدرد مردم ضعیف جامعه بخورد وزیر مسکن قبل یکسره می گفت گرفتاری دولت ازیارانه ومسکن مهراست وبس شنیدم پسرعزیزش راگرفتید برای اختلاس وساخت وسازبرج ازپدرسوال شودازکجا آورده اید

      • بدون نام

        سلام

      • مهدی

        دقیقا همینه

    • کیان

      طرحی به نفع انبوه سازان و قشر مرفه جامعه وگرنه یه کارگر بدبخت و بیچاره کجا پول داره ۴۰ میلیون بده برا مسکن ملی،خدایا نمیدونم کی نشسته این تصمیم رو گرفته،بخدا یکم بفکر قشر ضعیف باشید،آخه یه جوان که با وام ۵۰‌تومنی میخواد زندگیشو راه بندازه از کجا میخواد ۴۰تومن پیش قسط بده

    • بدون نام

      خیلی زیاد مردم بدبخت از کجا بیارن بازم به نفع پول دارا میشه یا همین هم قسطی کنن

    • بدون نام

      علی برکت الله فرقش با مسکن مهر همینه که پول زیادی باید اول داشته باشی وبدی بعد میگن این همون مسکن مهره اسکل هستن دیگه

    • بدون نام

      خ. ب جیب این ملت ساده رو خالی میکنید

    • بدون نام

      با این شرایط، اگر متغاضی پولدار و در امدش بالا باشد، با شروع اقساط ان، به طبقه فقیر سقوط خواهد کرد، چون اقساط وام مسکن، نسبت به در امد زیاد و نجومی است، که سقوط افراد متوسط ، حتی پر در امد به طبقه پایین و فقیر زیاد است.

    • بدون نام

      قانون فاسد === ملت فقیر و بیچاره

    • بدون نام

      هر کی پول بده خر پولش رفته

    • مینا

      افرین وعده بفروشید

    • متذکر

      شما که هنوز از برآورد هزینه ساخت یک واحد مسکنونی براسا مصالح و لوازم بکار رفته عاجزید و هنوز نمی توانید قیمت واقعی یک واحد مسکونی را برآورد نمائید؛ چرا اقدام به دریافت پیش قسط و قسطهای مراحل بعدی می نمائید درحالیکه زمان تکمیل و تحویل آن مشخص نیست! سود دریافت مبالغ قبل از تحویل چگونه حساب شده و در قیمت واحد تحویلی لحاظ میشود؟ اینها ابتدا باید مشخص شوند!

    • بدون نام

      از متقاضی پول میگیرید و از آن استفاده میکنید و در زمان نامشخص به قیمت روز با او حساب میکنید؟!

    • بدون نام

      اینم نونی داره برای بخشهای خصوصی و گرنه مردم باید سختی بکشند قسط بدن ۴۰ م مرحله اول بعدشم خدا میدونه مسکنهای قبلی با ۵ م شروع و به ۲۵م+وام تمام شد پس احمدی خدمتی کرد برا مردم

    • عبدالرضا نظری

      اخه یه کارگر از کجا بیاره ۴۰ ملیون یک جا اینا عمدا این کارو میکنند که باز مثل مسکن مهر که یه عده پول دار باز امتیاز رو از فقرا بخرند بعد به خود اونها بدن اجاره

    • وحدت

      این طرح شروع نشده ایراد داره وقتی قیمت مشخص نیست مکانش سازندش هزینه تمام شده مشخص نیست چطور 40میلیون پول بی زبون رو بدیم کلا ملتی هستیم که باید هر بامبول بازی رو قبول کنیم .

    • شهروند

      بانک مسکن و بخش خصوصی خوب حال کن

    • بدون نام

      مردم را سرکار گذاشتند چهل میلیون داشتم می رفتم یه گاری میگرفتم

    • بدون نام

      با چه سود بالایی
      مگه می تونن مردم پرداخت کنن ؟
      این چه طرحی است که فقط دولت سود می بره و منت اش سر ملت؟

    • کوروش احمدی

      واقعا که اسمش و گذاشتن مسکن ملی آخه اون بدبختی که چهل میلیون پول داشته باشه که نمیاد اینجا ثبت نام کنه

    • بدون نام

      وااالا

    • ولی کریمی گیگلو

      تا اونجای که من دیدم ومیبینم همش دست سرمایه دارهاست..اونای که هم دست افراد کم درامد بودند دراوردن اکثرا سرمایه دارها دارن معاملشو میکنن.با سود خوب

    • بدون نام

      من نمی‌دونم این مسکن ملی چه فرقی با مسکن مهر داره فقط اسمشون فرق می کنه ، روحانی که اومد رو کار مسکن مهر رو خوابوند ، الان همه چیزش مثل مسکن مهره فقط زحمت کشیدن اسمشو عوض کردن ، فردا هم میگه مردمو من خون دار کردم
      قبل اینکه مسکن مهر بخوابه با یه پول کم میشد خونه بخری
      الان سر به فلک کشیده

    • بدون نام

      ۴۰ میلیون بدیم ؟؟؟!!!!!

    • بدون نام

      آخه نامردا حقوق کارگر 1500 اقساط 1500

    • بدون نام

      کم آوردن حالا بانیرنگ مسکن ملی انبار میخواهند جیب ملت رابزنند

    • الی

      منم اصلا نتونستم ثبت نام کنم میگفت ظرفیت پره همون ساعت اول

    • علی

      خاک تو سرتون با مسکن ملی تون اخه من کارگر با این شرایط چطوری میتونم خونه دار شم اینم برای پولدارای اطراف خودتون خوبه نه برای من بدبخت واگزارتون به خود خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج