adexo3
۹۵۲۱۸۳
۳ نظر
۵۰۱۹
۳ نظر
۵۰۱۹
پ

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه استخدام

رئیس‌ پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف کلاهبرداری تحت عنوان استخدام افراد به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس‌ پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف کلاهبرداری تحت عنوان استخدام افراد به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ سعید بالش زر افزود: در پی گزارش واصله خانمی۳۵ ساله که کارمندان شرکتی بوده و خود را وابسته به یکی از مسئولان استان معرفی کرده بود از ۱۲ نفر جهت استخدام کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی اظهارکرد: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی کردند و با دعوت از مال باختگان پرونده ای در این خصوص تشکیل دادند.

رئیس‌ پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از تعقیب و مراقبت متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ بالش زر تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به مبلغ ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری از مال باختگان اعتراف و انگیزه خود را مشکلات مالی عنوان کرد.

وی با توصیه به شهروندان در خصوص توجه به هشدارهای پلیس و عدم اطمینان به افراد ناشناس؛ بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه کاری بوده که ۱۲نفر حاضر شدن ۵۰۰میلیون پول براش هزینه کنن؟

    • بدون نام

      یه همچین دزد کلاهبرداری رو چرا اسمش رو اعلام نمیکنید وعکسش روپخش نمیکنید که همه بشناسنش؟ اخه آدم حرومخور آبرو داره؟ بفکر آبروی خودشه که شماها میخواید آبروداری کنید واسش؟ تا کی اخه؟

      پاسخ ها

      • بی نام

        حرف شما کاملا درسته.
        همین کارها را میکنن که هر حرومخوری از جاش بلند میشه به فکر اختلاس ودزدی وخالی کردن جیب مردم می افته اگه از اول دزدها دستشون قطع میشد چه سوزن دزدیده باشه چه بانک دزد دزده .
        دزد شاه دزد نمیشد‌ این همه پول از بیت المال حیف ومیل نمیشد.
        خوب اشکالی نداره با حرف من وشما هم هیچی درست نمیشه من فقط خیلی خوشحالم از اینکه اگه توی دنیا مخصوصا کشور ماهیچی سرجاش نیست این همه ناعدالتیه فقط ( مرگ )حقه. پیش خدا هم پارتی بازی وپنهانکاری نیست.اونوقت چکار میکنن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج