جاباما
۹۵۴۲۱
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

کسی از حال این بازیگر خبر ندارد! +عکس

جواد زیتونی بازیگر تئاتر و تلویزیون پرکار است اما اهل جار و جنجال نیست، چندی پیش به عنوان بازیگر مجموعه «آوای باران» میهمان خانه‌های مردم بود و حالا هم با نمایش «کلوچه دارچینی» روی صحنه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است اما همسر او درباره وضعیت جسمانی زیتونی ابراز نگرانی جدی کرده است.

خبرگزاری ایسنا: جواد زیتونی بازیگر تئاتر و تلویزیون پرکار است اما اهل جار و جنجال نیست، چندی پیش به عنوان بازیگر مجموعه «آوای باران» میهمان خانه‌های مردم بود و حالا هم با نمایش «کلوچه دارچینی» روی صحنه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است اما همسر او درباره وضعیت جسمانی زیتونی ابراز نگرانی جدی کرده است.

مرضیه سلامی‌پور وقتی که مطمئن شد زیتونی به گفت‌وگو با هیچ رسانه‌ای راضی نمی‌شود، سکوت خود را شکست و درباره وضعیت جسمانی این بازیگر، هشداری جدی داد.

از وضعیت همسرش که دچار بیماری دیابت است، ابراز نگرانی کرد و خواستار حل شدن مشکل بیمه این هنرمند شد.

کسی از حال این بازیگر خبر ندارد! +عکس

سلامی‌پور با اشاره به وضعیت بلاتکلیف بیمه زیتونی که جزو اعضای انجمن نمایش است، یادآور شد: بعد از گذشت این همه سال هنوز تکلیف بیمه اعضای انجمن نمایش معلوم نیست در حالی که اگر این مسئله حل شود، بخش زیادی از مشکلات آقای زیتونی حل خواهد شد چون حقوق بازنشستگی به ایشان تعلق می‌گیرد و هزینه درمانش هم تأمین می‌شود.

او درباره بیماری زیتونی توضیح داد: ایشان دچار بیماری دیابت است و از آنجا که یک چشم ایشان دچار نقص است، بسیار نگرانم که این بیماری بر چشم دیگرش نیز تأثیر بگذارد چون بیماری دیابت بیماری خاموش و بسیار خطرناکی است. از سوی دیگر مشکلات دیگری هم دارد و ممکن است پایش آسیب جدی ببیند به همین دلیل شرایط بسیار خطرناکی دارد و من واقعا برای حال ایشان نگرانم.

همسر زیتونی اضافه کرد: ایشان جزو آن دسته از اعضای انجمن نمایش است که بیمه‌شان دچار مشکل شده و به همین دلیل هزینه درمانش بسیار بالاست البته چندی پیش و با پیگری‌هایی که انجام شد، مشکل سابقه کارش حل شد و همین موضوع کلی برای ما کمک حال بود اما مشکل بیمه‌اش همچنان وجود دارد.

او تأکید کرد: می‌خواهم تا وقتی همسرم سرپا است، مشکلاتش حل شود، باید پیش‌گیری کنیم تا او هم مانند برخی دیگر از همکارانش دچار وضعیت بحرانی نشود. وقتی دچار نقص عضو شد، دیگر چه اهمیتی دارد که بیمه و بازنشستگی‌اش حل شود؟! برای من و خانواده ما مهم این است که ایشان به مرحله بحرانی نرسد اما اگر این روند همچنان ادامه یابد، دچار بحران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، زیتونی این روزها در نمایش«کلوچه دارچینی» کار مریم کاظمی روی صحنه است. او به تازگی با بازی در نقش«آصف» مجموعه «آوای باران» روی آنتن تلویزیون بود.

سیدجواد زیتونی متولد ۱۳۳۵ آبادان است. او فعالیت هنری خود را از سال ۴۸ در تئاتر خرمشهرآغاز کرد اما فعالیت حرفه‌ای‌تر او از سال ۶۱ آغاز شده است. سال ۵۹ به عنوان امدادگر داوطلب در بیمارستان مصدق خرمشهر مشغول به کار شد. در کارنامه هنری او بازی در نمایش‌های «زیتون، خورشید، دریا» به کارگردانی رضا فیاضی،«هملت» به کارگردانی مجید جعفری،«مریم و مردآویج» به کارگردانی بهزاد فراهانی ، «در پوست شیر» به کارگردانی حسین احمدی‌نسب، «مدال درجه یک شجاعت» به کارگردانی حمید مظفری،«عروس» به کارگردانی حسین احمدی‌نسب، «هملت» به کارگردانی قطب‌الدین صادقی، «مرد فرزانه، ببر دیوانه» به کارگردانی"قطب‌الدین صادقی، «بینوایان» به کارگردانی بهروز غریب‌پور، «هفت خوان رستم» به کارگردانی بهروز غریب‌پور ، «گوریل پشمالو» به کارگردانی اکبر زنجانپور،« نادرشاه آکتور تئاتر» به کارگردانی جمشید جهانزاده، «جستاری بر افسانه صلح آرش» به کارگردانی مهتاج نجومی، «هملت» به کارگردانی مجید جعفری، «دادگاه جنجال پر انگیز یک هیولا» به کارگردانی آرش آبسالان به چشم می‌خورد.

زیتونی با بازی در فیلم «مجسمه» به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده وارد سینما شد و پس از آن در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی همچون«کلاه پهلوی»، «تکیه بر باد»، «مختارنامه»، «روشن‌تر از خاموشی»، «ساختمان ۸۵» و... با کارگردان‌هایی همچون ضیاءالدین دری، داوود میرباقری، حسن فتحی، محمود معظمی، مهدی فخیم‌زاده و... به ایفای نقش پرداخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوند شفایش دهد

    • ایرانی

      انشااله که خداوند شفایش دهد آمین

    • farshad

      من ايشونو كرج ديدم همسايه داييم بود چقدر ادم مهربون و متواضعي بودن. براي خودش و همسرش ارزوي سلامتي ميكنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج