اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۹۵۱۶
۱۰ نظر
۵۰۱۶
۱۰ نظر
۵۰۱۶
پ

جهانگیری در آخرین شب از سردار چه خواسته بود؟

جماران با سید محمود دعایی (مدیر مسئول روزنامه اطلاعات) گفتگو کرده است که وی در بخشی از این مصاحبه به ماجرای درخواست اسحاق جهانگیری از شهید سردار سلیمانی درباره رفع حصر اشاره کرده است.

جماران با سید محمود دعایی (مدیر مسئول روزنامه اطلاعات) گفتگو کرده است که وی در بخشی از این مصاحبه به ماجرای درخواست اسحاق جهانگیری از شهید سردار سلیمانی درباره رفع حصر اشاره کرده است.

جهانگیری در آخرین شب از سردار چه خواسته بود؟

بخشی از گفتگو با دعایی را بخوانید:

*(درباره درخواست وساطت از سردار سلیمانی برای رفع حصر): آقای جهانگیری گفت، «ما شب قبل از اینکه حاج قاسم به منطقه برود با ایشان صحبت کرده بودیم که به دلیل اعتماد و علاقه‌ای که آقا به ایشان دارند برای وساطت ایشان خدمت آقا حرکتی صورت بگیرد و ایشان تلاشی کند که روابط بین دوستان تلطیف شود؛ به خصوص طیف مورد حصر». چون یک نگرانی وجود داشت که به دلیل سن بالای آنها و شاید بیماری اتفاقاتی بیفتد که خوشایند نباشد. یعنی چند روز قبل از شهادت ایشان این موضوع مطرح شد.

*می‌گفت با حاج قاسم صحبت کردیم و حاج قاسم هم پذیرفت که مطرح کند و گفت، «من وقتی از سفر برگشتم سعی می‌کنم که دنبال کنم». یعنی در این موقعیت بود که هم بشنود و هم بپذیرد.

*(روایتی ناگفته از سردار سلیمانی): او می‌دانست من برای بازگرداندن فضای ملاطفت و مهر فی‌مابین آقای خاتمی و مقام معظم رهبری و بیت ‌ایشان، تلاش‌ها و حرکت‌هایی داشته‌ام، و می‌دانست که من نسبت به آقای خاتمی علاقه دارم و هنوز وفادار به عهدی هستم که نیم قرن پیش با یکدیگر داشتیم. چون معتقدم که آقای خاتمی عوض نشد. آقای خاتمی سالم، معتقد و یکی از علاقمندان و خدمتگزاران جدی انقلاب، امام و مقام معظم رهبری است. حاج قاسم حتی می‌دانست که ما بعد از کنار رفتن آقای خاتمی و انزوای ایشان برای نوعی ادای احترام و نشان‌ دادن یک وفای ویژه سالروز تولدشان را آنجا می‌رویم و تبریک می‌گوییم. ایشان یک بار به من گفت، «شما با ارتباطاتی که داشته‌اید سعی کنید مسأله بین آقا و اصلاح‌طلبان را حل کنید و پیگیری کنید». این یک خواسته خیلی خیرخواهانه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ادم یاد رفسنجانی میوفته...که هرکاری دوست داشت انجام بده ی خاطره از امام میگفت. موضوع و حل و فصل میکرد. این کارو دیگه با سردار سلیمانی نکنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        آره اتفاقا درباره رفسنجانی یادمه یک بار یک خاطره درباره سفر چین تعریف کرد و یک مساله رو حل و فصل کرد. البته اون زمان به خیال خودش داشت زرنگی میکرد ولی آخرش همین احساس خودزرنگ پنداری بیش از حدش کار دستش داد!

      • بدون نام

        رفسنجانی خاطرات انقلاب بود

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        آقایون اصلاح طلب فازتون چیه

    • بدون نام

      منم یاد مرحوم هاشمی افتادم که هر سری یک خاطره ای از امام داشتن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دقیقا وقتی یک نفر به رحمت خدا میره اصلاح طلبان یادشون میاد که فلانی موافق این بود موافق اون بود!!چرا وقتی زنده بودن مطرح نمیکردن؟؟؟

    • بی نام

      اصلاح طلبان واقعا هر چیزی به نفع شون باشه دفاع میکنن. هر وقت به ضرر شان باشه مخالفت دنبال رو حق نیستن. منافع طلبن. پیرو خاتمی و امثال خاتمی

      پاسخ ها

      • مجتبی روزبهانی

        حیف و صد حیف که آن رفت و حیف که آن عزیز سفر کرده، مهربان که هیچ دلبستگی به این دنیا نداشت با شما فئودالها هم کلام شد فدات بشم سردار مهربان ای خدا سردار دلها چه غریبانه برفت روحش شاد و یادش گرامی باد خداوند منان با خوبان مشهورش ...
        هر گز نکنم مهر و وفای تو فراموش ...
        تا وقتی که جسمم بکشد خاک در آغوش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج