۹۶۱۷۱۱
۱۸ نظر
۵۰۰۸
۱۸ نظر
۵۰۰۸
پ

متهم به قتل وحید مرادی: چرا من باید قاتل باشم؟

جلسه محاکمه ۱۸ متهم پرونده قتل وحید مرادی، یکی از مشهورترین مقتولان تهران، با اعتراض‌های شدید همسر مقتول و تنش بین او و نیرو‌های حراست برگزار شد.

روزنامه شرق: جلسه محاکمه ۱۸ متهم پرونده قتل وحید مرادی، یکی از مشهورترین مقتولان تهران، با اعتراض‌های شدید همسر مقتول و تنش بین او و نیرو‌های حراست برگزار شد.

وحید مرادی تیر سال گذشته به اتهام قتل یک نفر و زخمی‌کردن سه خواهرزاده او بازداشت شد.

بر اساس محتویات پرونده، دستگیری وحید زمانی بعد از آن در دستور کار پلیس قرار گرفت که پلیس متوجه شد فردی درگیری خونینی را در لایو اینستاگرام به نمایش گذاشته است. تحقیقات پلیسی نشان داد عامل این درگیری یکی از مشهورترین اراذل و اوباش تهران به نام وحید مرادی است که مدت کوتاهی است از زندان آزاد شده است ضمن اینکه مشخص شد قتل در یکی از پنت‌هاوس‌های گران‌قمیت تهران اتفاق افتاده است.

در حالی که پلیس تحقیقات خود را برای دستگیری وحید آغاز کرده بود، خبر رسید او قصد خروج از کشور را دارد. به این ترتیب، وحید قبل از فرار به ترکیه از سوی مأموران بازداشت شد. تحقیق از سه فرد زخمی در این حادثه نشان داد مقتول به نام حسین که از دوستان وحید مرادی بود، از قبل با این مرد کری‌خوانی داشت. او روز حادثه در جشنی که به مناسبت آزادی وحید از زندان ترتیب داده شده بود، شرکت کرد. زمانی که وحید در میهمانی حضور یافت با حسین درگیر شد و او را به قتل رساند و سه خواهرزاده وی را با چاقو زخمی کرد.

بعد از بازداشت وحید او به قتل دوستش حسین اعتراف کرد و به زندان منتقل شد، اما مدت‌زمان زیادی از حضور وحید در زندان نگذشته بود که خبر رسید او در یک درگیری در زندان رجایی‌شهر به قتل رسیده است.

بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته زندان نشان داد وحید مرادی به دست جوانی به نام سعید که او نیز به اتهام قتل در زندان بود و در چند سرقت مسلحانه نیز شرکت داشت، کشته شده است.

سعید در بازجویی‌ها اتهام قتل را رد کرد و گفت: من چند سال پیش مرتکب قتل شدم، اما رضایت گرفتم و آزاد بودم تا اینکه مدتی قبل به دلیل نزاع دسته‌جمعی و مشارکت در سرقت مسلحانه بازداشت شدم. از زمانی که وحید وارد زندان شد بند را به هم ریخت. روز حادثه ما قصد درگیری نداشتیم، اما نوچه‌های وحید درِ بند را شکستند و وارد شدند. آن‌ها با روغن و آب جوش به ما حمله کردند. ضمن اینکه تیزی و چاقو هم داشتند و زندانیان را زدند. در آن درگیری نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و چه کسی وحید را زد البته من هم ضربه‌ای زدم.

بازپرس ۱۸ متهم را در این پرونده شناسایی کرد و کیفرخواست علیه آن‌ها صادر شد. تا اینکه روز گذشته اولین جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد. این جلسه که تحت تدابیر شدید امنیتی بود، از سوی همسر وحید مرادی به درگیری هم کشیده شد.

همسر وحید مرادی بعد از جلسه دادگاه به خبرنگار ما گفت: در آخرین ساعات روز شنبه به من گفتند قرار است محاکمه برگزار شود. من از خون وحید نمی‌گذرم. سعید، متهم اصلی این پرونده، عامل قتل وحید است و فیلم‌ها هم نشان می‌دهد سعید شوهرم را کشته است.

او درباره علت درگیری گفت: وقتی سعید در دادگاه پشت تریبون قرار گرفت، گفت: وحید را نکشته است. او گفت: افرادی دیگر این کار را کردند. من هم نتوانستم خودم را کنترل کنم و به سعید حمله کردم و حسابی او را کتک زدم. مأموران آمدند و من را گرفتند و بیرونم کردند، اما کتکی که خورد حقش بود. من از خون شوهرم نمی‌گذرم.

یکی از اقوام سعید، متهم پرونده، نیز درباره آنچه اتفاق افتاده است، به خبرنگاران توضیح داد: آن‌طور که سعید برای ما تعریف کرده است، وحید مرادی در زندان لقب عقاب به خودش داده و زندانیان زیادی را مثل برده به خدمت گرفته بود. او برای خودش ۵۰ نوچه جمع کرده بود. قصد داشت سعید و دیگر متهمان و هم‌بندی‌هایشان را هم نوکر و نوچه خودش کند، اما آن‌ها قبول نکردند و زیر بار نرفتند به همین خاطر گفت: آن‌قدر شما را شکنجه می‌کنم که زانو خم کنید.

روز حادثه به گفته سعید، درِ بند بسته بود. یکی از اقوام وحید مرادی درِ بند را شکست و وحید و نوچه‌هایش با روغن داغ و آب جوش وارد بند شدند و سعید و دوستانش را سوزاندند. سعید قتل را مرتکب نشده است. دیگر متهمان پرونده و دوستان وحید که در آنجا بودند هم چاقو داشتند و آن‌ها احتمالا مرتکب این قتل شده‌اند.

درست است سعید قبلا مرتکب قتل شده بود، اما رضایت گرفته بودیم و او در زندان دوران حبسش را می‌گذراند که این اتفاق افتاد. چطور ممکن است در زندان به‌راحتی وسایل برنده و چاقو و تیزی وجود داشته باشد. به سعید در زندان حمله شده است.

گزارش ها حاکی است با توجه به تعداد زیاد متهمان و پایان وقت، قضات شعبه ۴ دادگاه کیفری استان تهران ادامه رسیدگی به پرونده را به بعد موکول کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی آزار

      بابا مث بچه آدم زندگی کنین،چیه افتادین ب جون هم ،اراذل اه اه

    • بدون نام

      خون شوهرم
      چه خونی
      خودش قاتل بوده
      چوب خداس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونوقت چوب خدارو تو تشخیص میدی پلشت جان

      • بدون نام

        سید جون خون خودتو کثیف نکن

    • بدون نام

      همه این ارازل و بکشین اینا همشون آ فتن

    • محمد

      زن هم داشته.
      خخخخخ

    • بدون نام

      نفرت آورتر و حال به هم زن تر از اینا پیدا نمیشه .
      خواهشا حرکات این افراد بی ارزش رو برجسته نکنید و از اونا خبر ندید

    • سید رضا میرسالاری

      از خون شوهرم نمیگذرم
      چ حرف مزخرفی شوهرت ی ارازل و قاتل بود حقش بود ک کشتنش

    • بدون نام

      همچین میگه نمیگذرم انگار شوهرش کی بوده البته کسی که زن اینجور ادما میشه معلومه خودش چی هست

      پاسخ ها

      • مهدی

        خجالت بکشید چرا اینقدر وقیحانه راجب مردم قضاوت میکنید.

    • یه ایرونی

      حکمش اعدام بود زودتر اجرا شد .

    • e.f

      اصلا چه دلیلی داره این خبرهارو نشر بدید مردم ما توجامعه ای زندگی میکنن که انرژی منفی از در و دیوارش میباره حالا شما این خبرهای منفی و این این انرژی منفی رو بیشتر نکنید لطفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وحید‌ مرادی‌ لات‌ ارازل‌ بی‌ سر پا‌ بود‌

    • بدون نام

      زنشو ببین دست بزن داره

    • بدون نام

      واقعه رو از زبان اشنایان سعید که چاپ نمیکنن!؟ مراجع قانونی و مشخصا پلیس باید بگه نحوه شروع دعوا چطوری بوده ؟ اخبار زمان قتل وحید حکایت از این داشت که از هوا خوری شروع... و اینا وحید را بردن انتهای سالن خودشون الان این برعکسش گفته !!!!! یا اونا اظهارات مقامات زندان همخوانی ندارد

    • بدون نام

      ایول،الحق که زن وحیدی.شیرزنی
      دستت درست که اون عوضی رو زدی
      درضمن وحید لوتی بود لات نبود

    • اکبرفتایی

      هر کس خربزه میخوره مواظب پای لرزش هم باشه.آدم تواین دنیا همه نتیجه کارهای خوب وبدش رامی بیند هیچ کس نمیتونه بااین دولت در بیفته وگرنه ادم خودش ضررمیکنه من خودم همه جور راه رفتم بجزضررچیزی ندیدم.احبر از تبریز

    • بدون نام

      وحیدمردواقعی بود زنشم واقعا شیرزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج