۹۷۶۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خانه‌ تکاني تکنولوژيک در آستانه سال نو

پبشنهاد ما اين است که در آستانه سال جديد، فهرستي از تکنولوژي‌هايي که مي‌خواهيد در سال جديد به خدمت بگيريد آماده کنيد تا به کمک اين فناوري‌هاي جديد هم در وقت صرفه‌جويي کنيد و هم از امکانات بي‌شمار علمي و اجتماعي آنها بهره بگيريد.

سپید: حالا که طبيعت چهره خود را نو مي‌کند، بد نيست ما هم به جاي اينکه تعداد بهار‌هاي گذشته عمرمان را بشماريم، حال خود را به زمان حال تحويل کنيم تا مشمول احسن‌الحال باشيم. از قديم گفته‌اند زمستان مي‌گذرد و روسياهي به تکنولوژي‌هاي زغال سنگي مي‌ماند...

پبشنهاد ما اين است که در آستانه سال جديد، فهرستي از تکنولوژي‌هايي که مي‌خواهيد در سال جديد به خدمت بگيريد آماده کنيد تا به کمک اين فناوري‌هاي جديد هم در وقت صرفه‌جويي کنيد و هم از امکانات بي‌شمار علمي و اجتماعي آنها بهره بگيريد.

براي کمک به ايده‌سازي شما در تکميل اين فهرست، شايد بد نباشد به گزينه‌هاي زير هم نظري داشته باشيد:

اينترنت خط همراه خود را فعال کنيد

اين روزها بيشتر افراد يک تلفن‌همراه با قابليت اتصال به شبکه اينترنت دارند. بسته‌هاي اينترنتي يک‌ماهه با قيمت‌هاي ۵ و ۱۰ هزارتوماني هم توسط تمام اپراتورهاي تلفن‌همراه کشورمان ارائه مي‌شوند. شايد در نظر اول هزينه ۱۰ هزارتومان براي يک ماه کمي زياد به نظر برسد، اما با استفاده از امکانات مختلف گوشي خود خواهيد ديد که تا چه حد در هزينه‌ها و وقتتان صرفه‌جويي شده است. براي اطلاع از نحوه فعال کردن بسته‌هاي اينترنتي و گزينه‌هاي مختلف موجود براي اپراتورهاي تلفن‌همراه مي‌توانيد به دفاتر ارتباطي مراجعه کنيد.

خانه‌ تکاني تکنولوژيک در آستانه سال نو

به جاي اس‌ام‌اس از ايميل استفاده کنيد

حالا که بسته اينترنتي همراهتان را فعال کرده‌ايد، نه‌تنها مي‌توانيد با استفاده از آن از ديگر امکانات اينترنتي گوشي‌تان استفاده کنيد، بلکه مي‌توانيد به جاي صرف هزينه براي فرستادن اس‌ام‌اس، پيغام‌هايتان را از طريق ايميل به دوستان و همکاران خود بفرستيد. مي‌توانيد فهرست‌هايي در ايميلتان درست کنيد و پيغام‌هاي خاص (مثلا تبريک به مناسبت عيد نوروز) را با چند ضربه روي صفحه تلفن‌همراه خود به تمام دوستان ارسال کنيد. اگر دوستانتان هم از چنين روشي استفاده کنند، نتيجه خيلي بهتر هم خواهد شد. (ناگفته نماند که مي‌توانيد از اپليکيشن‌هاي جديد پيام‌رساني هم به جاي پيامک يا حتي تماس تلفني استفاده و بيشتر در هزينه‌هايتان صرفه‌جويي کنيد)

از فيدريدرها استفاده کنيد

قبلا هم در مورد فيدريدرها نوشته‌ايم. با فيدريدرها مي‌توانيد به راحتي مطالب ده‌ها سايت مورد علاقه‌تان را يکجا و با سرعت بالاتري ببينيد. کار با فيدريدرها هم بسيار ساده است. براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد فيد مي‌توانيد به اين آدرس مراجعه کنيد:

medapple.com/۶۶۲۹ و براي آشنايي با فيدريدرها به آدرس medapple.com/۱۳۳۲۰ برويد.

خانه‌ تکاني تکنولوژيک در آستانه سال نو

از کتاب‌هاي صوتي لذت ببريد

وقتي در ترافيک گير افتاده‌ايد يا وقتي در سميناري کسل‌کننده هستيد شايد بد نباشد از وقت خود استفاده بهتري بکنيد. اگر فايل صوتي کتاب‌هاي مورد علاقه‌تان را داشته باشيد مي‌توانيد آنها را در سيستم صوتي ماشينتان گوش کنيد يا با انتقال فايل‌ها به تلفن‌همراه و دستگاه پخش صوت همراه خود، آنها را از طريق هدفون گوش کنيد. براي دريافت کتاب‌هاي صوتي رايگان فارسي مي‌توانيد به آدرس‌هاي زير مراجعه کنيد:

audiolib.ir يا audiobook.ketabline.com

با جستجوي عبارت «کتاب صوتي» يا audio books مي‌توانيد به ده‌ها سايت ديگر در اين زمينه دسترسي پيدا کنيد.

خانه‌ تکاني تکنولوژيک در آستانه سال نو

خود را به دانلودهاي رايگان مهمان کنيد

بد نيست بعضي نرم‌افزارهاي رايانه يا تلفن‌همراه خود را هم در سال جديد به‌روز کنيد. براي دريافت نرم‌افزارهاي رايگان بهتر است به آدرس سايت رسمي آن نرم‌افزارها مراجعه کنيد. اگر به‌عنوان مثال آدرس سايت رسمي مرورگر اينترنتي فايرفاکس (جايگزيني براي اينترنت اکسپلورر) را نمي‌دانيد، مي‌توانيد به ويکي پديا wikipeida.org و در کادر جستجو نام firefox را تايپ کنيد. مقاله فايرفاکس براي شما باز مي‌شود. پايين مقاله در قسمت external links لينک official website را پيدا و کليک کنيد تا به صفحه رسمي فايرفاکس راهنمايي شويد. اگر املاي انگليسي نرم‌افزار را نمي‌دانيد، مي‌توانيد نام فارسي آن را در ويکي‌پدياي فارسي fa.wikipedia.org جستجو و در قسمت پيوند به بيرون، صفحه رسمي و اصلي نرم‌افزار مورد نظرتان را پيدا کنيد.

خانه‌ تکاني تکنولوژيک در آستانه سال نو

اگر نرم‌افزار خاصي مدنظر نداريد و مي‌خواهيد گزينه‌هاي متنوعي از نرم‌افزارهاي مختلف را ببينيد و از بين آنها انتخاب کنيد مي‌توانيد به آدرس‌هاي mihandownload.com و freedownload.ir و softgozar.com مراجعه کنيد.

براي دريافت لينک دانلود رايگان نرم‌افزارهاي پزشکي هم مي‌توانيد به آدرس medapple.com/apps برويد. سايت ديجي‌مد digimed.ir هم مجموعه خوبي از کتاب‌هاي پزشکي را براي پزشکان ايراني جمع کرده است.

نظرتان را با ديگران به اشتراک بگذاريد

اگر تابه‌حال وارد عرصه توليد محتوا در وب نشده‌ايد، شايد بد نباشد در سال جديد اين کار را بکنيد. با توجه به سليقه‌تان مي‌توانيد يک سايت براي خودتان دست و پا کنيد، وبلاگ بنويسيد يا در شبکه‌هاي اجتماعي مشارکت داشته باشيد..
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج