۹۷۹۴۶۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سند راهبردی بانک مرکزی تصویب شد

سند برنامه‌های راهبردی بخش های مختلف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای بازه زمانی ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ به تصویب هیئت عامل این بانک رسید.

خبرگزاری ایسنا: سند برنامه‌های راهبردی بخش های مختلف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای بازه زمانی ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ به تصویب هیئت عامل این بانک رسید.

این سند بر مبنای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تنظیم شده که در آن مهار تورم، تامین ثبات اقتصادی و کمک به رشد اقتصادی و نیز حصول اطمینان از سلامت موسسات تحت نظارت به عنوان ماموریت محوری برای بانک مرکزی در نظر گرفته شده است.

در این جلسه برنامه‌های بانک مرکزی برای توسعه عملیات بازار باز در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به ضرورت اعلام شده توسط دولت برای عرضه اوراق لازم توسط خزانه داری کل کشور، مقرر شد علاوه بر حضور بانک ها از ظرفیت سایر نهادهای فعال در بازار مالی نیز در بازار ثانویه استفاده شود.

طبق اعلام بانک مرکزی، در این جلسه تاکید شده که بخش اعتبارات بانک مراحل اجرایی بخش های مختلف بسته اعتبار ۷۵ هزار میلیارد تومانی شبکه بانکی برای مقابله با آثار اقتصادی کرونا را در کوتاه ترین زمان ممکن پیگیری و عملیاتی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      با سلام ، اوراق مشارکت ویرانگر و در دراز مدت تورم زاست ، سود سپرده بانکی را صفر و قرض الحسنه کنید و چاپ ریال را متوقف کنید ، مثل کشورهای پیشرفته ، ریال نقدی را در شرایط تحریم حذف و معاملات فقط با کارت بانکی انجام و بین 10% تا ۲۰٪ مالیات از معاملات مردم گرفته شود ، برای پرداخت کرایه تاکسی و آژانس نیز از کارت مترو استفاده شود ، با این اقدامات بسیار ساده تورم در مدت کوتاهی به صفر رسیده و پس از آن کاهشی و قیمتها رو به کاهش خواهد شد ، زیرا اصلی ترین عامل گرانی ارز و کالا فقط و فقط افزایش حجم ریال است ، ممنون .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج