۹۸۱۹۴۹
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

مکرون: مراکز تجمع، کافه‌ها و سینماها بسته می‌ماند

امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه دوشنبه شب اعلام کرد که قرنطینه سراسری در این کشور تا روز ۱۱ مه (۲۲ اردیبهشت) ادامه خواهد یافت.

برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه دوشنبه شب اعلام کرد که قرنطینه سراسری در این کشور تا روز ۱۱ مه (۲۲ اردیبهشت) ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهوری فرانسه ضمن تاکید بر اینکه تاکنون تنها بخش کوچکی از جمعیت این کشور به ویروس جدید کرونا مبتلا شده اند وعده داد که پس از پایان قرنطینه سراسری از همه افرادی که علائم ابتلا به این ویروس را دارند تست کرونا گرفته خواهد شد. وی افزود که رستوران ها و کافه های فرانسه پس از پایان قرنطینه تعطیل باقی می مانند.

امانوئل مکرون در بخشی از سخنانش همچنین اعلام کرد که مرزهای این کشور با کشورهای غیراروپایی تا اطلاع ثانوی بسته خواهد ماند.

مکرون: مراکز تجمع، کافه‌ها و سینماها بسته می‌ماند

وی وجود برخی مشکلات در فرانسه طی هفته های اخیر در جریان مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا را پذیرفت. امانوئل مکرون گفت که فرانسه «به اندازه کافی» آماده مقابله با شیوع بیماری همه گیر «کووید ۱۹» نبوده است.

رئیس جمهوری فرانسه وعده داد که دولت به خانواده های محروم این کشور «کمکی استثنائی» خواهد کرد تا زندگی آنها تحت تاثیر پیامدهای اقتصادی شیوع ویروس جدید کرونا قرار نگیرد. وی افزود که مدارس فرانسه از روز ۱۱ مه و همزمان با پایان قرنطینه «به تدریج» بازگشایی خواهند شد.

امانوئل مکرون همچنین اعلام کرد که به هر کدام از شهروندان فرانسه از روز ۱۱ مه ماسک مخصوص جمعیت عمومی داده خواهد شد.

رئیس جمهوری فرانسه در بخش دیگری از سخنانش از لزوم «بازسازی» اتحادیه اروپا همزمان با شیوع ویروس کرونا سخن گفت. وی همچنین خواستار کمک به کشورهای آفریقایی برای مقابله با شیوع بیماری همه گیر «کووید ۱۹» شد. به گفته او فرانسه و اتحادیه اروپا باید «به طور گسترده» بدهی کشورهای آفریقایی را حذف کنند.

شیوع ویروس جدید کرونا در فرانسه تاکنون جان نزدیک ۱۵ هزار نفر را در این کشور گرفته است. امانوئل مکرون در حالی تاریخ لغو قرنطینه سراسری در این کشور را اعلام کرده است که بسیاری از دانشمندان نسبت به پیامدهای لغو «زودهنگام» قرنطینه و احتمال موج دوم شیوع بیماری «کووید ۱۹» هشدار داده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این فرانسه اس اینجوریه، ببینید ایران چقدره،

      پاسخ ها

      • ..... به من نچسب ...

        .... روحانی ؛ مراکز تجمع . کافه ها . سینماها .. خیابانها .. بیابانها باید باز بمانند!!!

    • بدون نام

      شرایط ما تو ایران عادیه همه میرن سرکار اتوبوسا متروها تا دهن پر فقط بیمارستانها عادی نیست پر از بیمار و همچنین پر از پرستار و پزشک و کادر درمانی زحمتکش و خسته هیچکس هم به فکرشون نیست مسولینمون هم تصمیم گرفتن تا واکسن یه کشوری آماده بشه این بیماری با ما همچنان باشه

    • بدون نام

      همه کشورا این بحران رو جمع میکنن در حالی که ایران هنوز داره دست و پنجه نرم میکنه اوتوقته که کشوهای دیگه با ما طوری رفتار کنن که انگار شیوع این بیماری از کشور ما بوده مسولین انقد بی تدبیرن که ....

    • بدون نام

      اینها هم رئیس جمهور دارن ما هم رئیس جمهور داریم واقعا که. ما اگه توی خونه بمونیم از بی پولیو گرسنگی می میریم واگه بیرون بریم از کرونا خدابا کجاست پس آن عدالت اجتمایی

    • بدون نام

      مصرف سرانه fast food ارتباط مستقبمی با ابتلای کرونا در کشورها دارد . ای دمت گرم زدی تو خال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج