جاباما
۹۸۳۸
۳۷۵ نظر
۶۲۷۵
۳۷۵ نظر
۶۲۷۵
پ

کلاس بازیگری امین تارخ

خیلی‌از جوان‌ها امروزه به‌دنبال ورود به دنیای بازیگری و به دست آوردن شهرت هستند؛ احتمالا شمایی که این صفحات را می‌خوانید هم جزو همین دسته‌بوده و به‌دنبال ورود صحیح به این عرصه‌اید. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم راه درست را به شما نشان دهیم؛ این‌بار یکی از قدیمی‌ترین کلاس‌های بازیگری با مدیریت «امین تارخ» را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

برترین ها: خیلی‌از جوان‌ها امروزه به‌دنبال ورود به دنیای بازیگری و به دست آوردن شهرت هستند؛ احتمالا شمایی كه این صفحات را می‌خوانید هم جزو همین دسته‌بوده و به‌دنبال ورود صحیح به این عرصه‌اید. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم راه درست را به شما نشان دهیم و از این شماره به بعد هر بار سراغ یكی از مدیران ‌كلاس‌های بازیگری معتبر ‌ایران برویم؛ این‌بار یكی از قدیمی‌ترین كلاس‌های بازیگری با مدیریت «امین تارخ» را به شما پیشنهاد خواهیم كرد.
احتمالا شما هم بعضی وقت‌ها كه پای دیدن فیلمی می‌نشینید، یك حسی قلقلك‌تان می‌دهد كه «آره، كاش من هم بازیگر شوم، اینكه كاری نداره!» ‌از این شماره به بعد قصد داریم هر بار یك آموزشگاه بازیگری معتبر را به شما معرفی كنیم تا اگر تصمیم دارید شانس‌تان را در این حرفه امتحان كنید، حداقل آگاهانه انتخاب كنید؛ این هفته «كلاس‌های آزاد بازیگری استاد امین تارخ» را معرفی خواهیم كرد و پای صحبت‌های بنیانگذار نخستین مدرسه بازیگری تهران خواهیم نشست كه حالا۱۷‌سال سابقه دارد و ستاره‌های زیادی را به سینمای ایران معرفی كرده است.
کلاس بازیگری امین تارخ
ستاره‌هایی كه از كلاس‌های ما ستاره شدند
شاید مهم‌ترین دلیل اینكه كلاس‌های بازیگری ما را یكی از موفق‌ترین‌ها می‌دانند، خروجی‌هایی باشد كه این كارگاه طی سالیان اخیر داشته و بازیگرانی كه به واسطه این كلاس‌ها راهی عرصه‌های حرفه‌ای شده‌اند. شخصا هیچ‌وقت احساس نكردم در به موفقیت رسیدن كلاس‌های این كارگاه نقش پررنگی داشته‌ام بلكه این پرسنل آموزشی كارگاه بوده‌اند كه با زحمات‌شان باعث شده‌اند توفیق نصیب مجموعه شود، به علاوه اینكه بازیگرانی كه امروز در جوامع هنری به‌عنوان هنرپیشه حرفه‌ای شناخته می‌شوند، خودشان هم زحمات زیادی كشیده‌اند؛ تعدادی از این‌ افراد برنده سیمرغ بلورین جشنواره شده‌اند و تعدادی‌شان نیز كاندید سیمرغ. مسلما همه این افتخارات نمی‌تواند در گرو زحمت یا تصمیم یك نفر باشد، مطمئنا این توفیق‌ها حاصل تلاش یك تیم قوی ۷۰-۶۰ نفره است كه ۱۷ سال شبانه روز در كلاس‌های آموزشی این كارگاه زحمت كشیده‌اند و تدریس كرده‌اند.

۲۰ سال پیش، حبیب رضایی هم به اینجا آمد

طبیعی است وقتی هنرجویی از این كارگاه به درجه‌ای می‌رسد كه سیمرغ یا جایزه‌ای می‌گیرد خوشحال شوم و خستگی از تنم در برود، علاوه بر آن شوق و ذوق وافری نصیبم می‌كند تا با انرژی و انگیزه بیشتری این كار را انجام دهم. چون بعد از این اتفاق تصور می‌كنم نتیجه ایده‌آلم را گرفته‌ام و بابت توفیقی كه نصیب بچه‌هایم شده، شكرگزاری می‌كنم. 95 درصد كسانی كه روزی هنرجوی این كارگاه بوده‌اند و امروز جزو چهره‌های شناخته شده سینما هستند، هنوز ارتباطشان را با مجموعه ما قطع نكرده‌اند و به ما سر می‌زنند. حتی بعضی وقت‌ها كه پیشنهاد بازی در كاری را دریافت می‌كنند، برای مشورت پیش من می‌آیند، چراكه مطمئنا می‌دانند جز خوبی چیزی برای‌شان نمی‌خواهم و خودشان می‌دانند درصورت اشتباه در یك انتخاب، ممكن است چه اتفاقات بدی برای آینده كاری‌شان بیفتد.
کلاس بازیگری امین تارخ
تا امروز هر كدام از هنرجوها كه درباره كارهای‌ پیشنهادی‌شان با من مشورت كرده‌اند، ضرر نكرده‌اند و مطمئنا بعد از این هم نخواهند كرد. جالب اینكه از تعدادی از هنرجویان‌مان هم به‌عنوان معلم در كلاس‌های‌مان استفاده می‌كنیم؛ مانند «حبیب رضایی» و «هادی كمانی‌مقدم» كه ۲۰ سال پیش در كلاس‌های ما ثبت‌نام كردند و امروز برای خودشان استاد هستند. یكی از بزرگ‌ترین آرزوهای من این است كه چه باشم و چه نباشم، سیستم آموزشی ما ادامه پیدا كند، یعنی روزی برسد كه این كارگاه استادان خودش را از دل هنرجویانش پیدا كند و این چرخه همچنان پابرجا بماند.

بازیگری را نمی‌توان با آمپول تزریق كرد!

با هر كدام از هم‌نسلان من صحبت كنید، بی‌شك به شما خواهند گفت حرفه سینما و بازیگری‌، حرفه بسیار دشواری است؛ من هم همین نظر را دارم؛ همیشه به بچه‌هایی كه دوست داشته‌اند وارد این حرفه شوند، توصیه كرده‌ام سختی‌های این حرفه را تجربه كنند تا بتوانند بعد از این مرحله، انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشند. بازیگری تحمل فیزیكی، روحی‌ روانی و همچنین صبر بسیار زیادی را می‌طلبد. كسی كه بخواهد با شتاب بازیگر شود، مطمئنا با شتاب هم از آن خارج خواهد شد! فكر می‌كنم سخت‌ترین مرحله برای بازیگر شدن، صبر و تحمل زیادش است؛ بارها دخترها و پسرهایی به من مراجعه كرده‌اند و گفته‌اند آقای تارخ ما حاضریم 3-2 برابر شهریه كلاس‌های‌تان را هم بپردازیم، ‌در قبالش برای ما دوره یك ماهه‌ای بگذارید كه بعد از آن، بتوانیم سریع بازیگر شویم! آخر مگر بازیگری آمپول است كه بشود به كسی تزریق و بازیگرش كرد؟

فرق بازیگر خوب و بد

یكی از دلایل علاقه پیدا كردن جوان‌ها به بازیگری و دنیای سینما، دیدن فیلم‌های بازیگران بزرگ و مشهور داخلی و خارجی است كه مسلما به واسطه تجربه‌شان بسیار خوب بازی می‌كنند. آنها هم احساس می‌كنند بازیگری كاری ندارد؛ خب آنها راه می‌روند، ما هم بلدیم راه برویم، حرف می‌زنند، خب ما هم بلدیم! خیلی از آنها متوجه این موضوع نمی‌شوند كه این بازیگر چون بسیار مسلط است بازی‌اش مانند یك زندگی به‌نظر می‌رسد، به همین دلیل تماشاگر گول می‌خورد كه خب، من هم می‌توانم مثل او بازی كنم! همیشه این جمله استاد بازیگری‌ام جناب آقای دكتر «محمد كوثر» در ذهنم هست كه می‌گفت هر وقت از بازی یك بازیگر احساس كردید بازیگری كار بسیار آسانی است، بدانید آن بازیگر دارد كارش را فوق‌العاده انجام می‌دهد اما برعكس زمانی كه بعد از دیدن بازی یك نفر احساس كردید بازیگری كار بسیار مشكلی است، مطمئن باشید آن بازیگر كارش را بلد نیست. بی‌شك تنها راه كشف رمز و رازهای دنیای بازیگری، آموزش دیدن است؛ مانند سایر علوم كه برای كسب تخصص باید چند سالی را به‌دنبال تحصیل و آموزش دیدن رفت، بازیگری هم نیاز به آموزش دیدن، انجام كار عملی و تجربه كسب كردن دارد. اصلا مگر می‌شود بدون كسب تجربه و آموزش از بدو تولد یك ‌آهنگساز، نقاش، نوازنده، پزشك یا مهندس معمار شد؟

رامین راستاد: گفتم عكس من را جای همه اینها بچسبان!
کلاس بازیگری امین تارخ
دهه 70 كه به‌دنبال مسیری برای یادگیری بازیگری بودم، تنها كلاس‌های امین تارخ و استاد سمندریان بود كه در این زمینه وجود داشتند و جزو باسابقه‌ترین مراكز آموزشی به حساب می‌آمدند. از سال 74 تا 76 در كلاس‌های امین تارخ دوره بازیگری گذراندم و اساتیدی همچون زنده‌یاد مهدی فتحی، قطب‌الدین صادقی، داریوش ارجمند و امین تارخ در این كلاس‌ها تدریس می‌كردند. اوایل وقتی پیشنهاد كاری به من می‌شد، قبل از قبول كردن، حتما با امین تارخ مشورت می‌كردم اما امروز به خاطر مشغله كاری زیادی كه دارم، متأسفانه دیگر فرصت نمی‌كنم این كار را انجام دهم. همیشه خودم را مدیون امین تارخ می‌دانم. خاطره جالبم از آموزشگاه امین تارخ این است كه یك روز وقتی به آموزشگاه رفته بودم، روی دیوار آموزشگاه عكس كلی بازیگر جوان و با سابقه چسبانده بودند كه با لحن شوخی به آقای تارخ گفتم این عكس‌ها را بكن و عكس من را جای‌شان بزن
شخصا به تمام كسانی كه در كلاس‌های بازیگری ما شركت می‌كنند، قبل از ثبت‌نام می‌گویم این سوءتفاهم برای‌شان به‌وجود نیاید كه چون ۴۵ ستاره از این كلاس‌ها وارد دنیای بازیگری حرفه‌ای شده‌اند به این معنی است كه هر كس به كلاس‌های ما بیاید در پایان دوره همین اتفاق انتظارش را می‌كشد! بارها اتفاق افتاده هنرجویی را كه هیچ‌كدام از ما تصورش را هم نمی‌كرده‌ایم برای بازی در كاری انتخاب كرده‌اند و آن هم آنقدر خوش درخشیده كه حتی كاندید‌ای دریافت سیمرغ شده‌ اما آن كسی كه طی دوران آموزش‌ با توجه‌‌ به تجربه‌مان تصور می‌كرده‌ایم به واسطه استعدادی كه دارد بازیگر خوبی خواهد شد و سریع جذبش خواهند كرد، الان ۱۰ سال است هیچ كاری بهش پیشنهاد نشده

بیتا سحرخیز: قبل از كلاس رفتن هیچ‌چیز از سینما نمی‌دانستم

کلاس بازیگری امین تارخ
قبل از ورود به كلاس‌های بازیگری‌، هیچ ذهنیتی از این حرفه نداشتم، فقط می‌دانستم ‌استاد تارخ و سمندریان كلاس‌هایی در این زمینه برگزار می‌كنند. سال‌های 83 و 84، 3 ترم هنرجوی آموزشگاه استاد تارخ بودم. آن سال‌ها اساتیدی همچون «آتیلا پسیانی»، «مهدی هاشمی»، «اصغر فرهادی»، «داریوش ارجمند» و خود آقای تارخ كلاس‌ها را برگزار می‌كردند. این كلاس‌ها برای من كه هیچ اطلاعی از سینما نداشتم بسیار مفید بود. اوایل كه كارهای سینمایی و تلویزیونی به‌من پیشنهاد می‌شد، حتما با اساتیدی كه زیرنظرشان دوره دیده بودم مشورت می‌كردم تا انتخاب‌های ایده‌آلی داشته باشم. از همین‌جا از استادم امین تارخ كه خیلی برای من و همه بچه‌های كلاس‌مان زحمت می‌كشیدند تشكر می‌كنم
داستان كلاس بازیگری رفتن برد پیت

بازیگری ‌تخصصی است كه دهه‌هاست شناخته شده و اگر به‌عنوان یك حرفه قبولش نداشتند، امروز بیش از ۳۰۰ دانشكده در آمریكا به‌صورت تخصصی بازیگری را آموزش نمی‌دادند. علاوه بر همه این‌ دانشكده‌ها، كالج‌ها و آموزشگاه‌های آزاد بسیاری نیز در آمریكا علم بازیگری را آموزش می‌دهند. زمانی كه كتاب خاطرات «رابرت رودفورد» را می‌خواندم، او نوشته بود با «براد پیت» زمانی آشنا شدم كه اتومبیلم در جاده‌ای خراب شده بود و «براد پیت» تعمیركار ماشین بود و در حال تعمیر اتومبیل من! همان زمان به‌دنبال بازیگر خاصی می‌گشتم كه با دیدن براد پیت مطمئن شدم بهترین گزینه برای آن نقش است. از او خواهش كردم ۲۴ ساعت با هم باشیم و بعد از اینكه این زمان را در كنار یكدیگر بودیم، به محض اینكه به نخستین شهر رسیدیم، او را به یك كلاس بازیگری فرستادم و گفتم تا تو دوره‌ بازیگری‌ات را تمام كنی، ما هم كارهای فیلم را راه‌اندازی می‌كنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مينا

      من عاشق امين تارخ هستم بازيگربه تمام معنا خوش به حال اونايي كه باهاش كار ميكنند

      پاسخ ها

      • رودابه

        ولی من اصلا نمیشناسمش.ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

      • milad

        movafegham asasi vaghean setaras

    • amirhosein moonesi

      in amozeshgah adres nadare?

      پاسخ ها

      • فاطمه حضرتي

        براي ثبتنام چه مداركي لازم است

    • amirhosein moonesi

      age adreso lotf konid mamnoon misham

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما مجله فيلم رو تهيه كنيد تمام آموزشگاه ها داخلش تبليغ كردند

      • ali

        از كجا بايد تهيه كنيم مجله فيلم رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • صادق علیزاده

      سلام : از شما خواهش میکنم ادرس کلاسش رو به همراه شماره تلفن های دفترش برام بفرست هر کجای اینترنت گشتم گیرم نیومد خیلی واجبه ممنونت میشم
      09391400110

    • سیما

      سلام
      من بزرگترین ارزوم اینه که بازیگر بشم اما میترسم برم کلاس بازیگری یارو نامرد ودروغگو و ...از کار دربیاد کلاه سرم بره مثل فریب خورده ها که میگن
      دلم میخواد برم کلاسهای اقای تارخ امیدوارم هزینه هاش سنگین نباشن میدونم که سنگین هستن مثل دانشگاه

    • فاطیما

      سلام من یک دوره بازیگری کامل در آموزشگاه آزاد روزنه دیدم و 1 پیشنهاد هم شد اما به خاطر درس و امتهان نرفتم حالا از شما خواهش می کنم شماره تان رادر وبلاگبگذارید و یا برایم ایمیل کنید ممنون.

    • آرمین

      راستی یه آدرسی چیزی به من بدید یعنی شماره دفترش رو داشتم اما گم کردم ،من یک فیلم سینمایی بازی کردم اما میخوام از استاد تارخ مطالب بیشتری یاد بگیرم
      با تشکر

    • شقایق

      ba salam age mishe adres ya shomare tellefoni az in amuzeshgah baraye man maill konid arezoye man bazigariye.....mamnoon

    • ستاره جمشیدی

      سلام من تمایل دارم به کلاس بازیگری آقای تارخ برم لطفاشماره دفتر ایشان را برای من میل کنید.باتشکر

    • رضا

      ki adres va shomare amuzeshgah ro dare?

    • reza

      لطفا اگه ادرسی چیزی از اموزشگاه استاد تارخ دارید به من زنگ بزنید

    • ایناز

      با سلام من از زمان بچگیم تا الان که یادم میاد عاشق بازیگری بودمو هستم و کلی هم توی دوران مدرسه نمایش کوچیک بازی میکردم اما الان که دیگه به سن بازیگری رسیدم به هر دری که میزنم باز نمیشه ناامید نشدم اما باید از یجای شروع کرد دیگه....ممنون میشم اگر ایمیلتونو لطف کنید و بزارین.

    • کیانا

      من دختر امین هستم البته برای شما به اسم تارخ هست خلاصه ما بهش می گیم بابا امروز وقتی این سایت رو نشونش دادم تصمیم گرفت شماره دفترشو براتون بزاره 02188026932

      پاسخ ها

      • ali

        از كجا معلوم راست ميگي؟؟؟؟؟

      • احمد

        تا جایی ک ما میدونییم ایشون دختر ندارن .دختر اقای تارخ

      • روژین

        ماهم گوشامون دراااااااز نه؟

      • امیرحسین

        نمیدونم راست میگی یا نه ولی این واقعا شماره اموزشگاهشه

      • یاسمن

        چرا مزخرف میگی.شماره و آدرسش رو بگردی تو سایت میتونی پیدا کنی.این شماره رو هم تو از سایت برداشتی.درضمن هروقت هم خواستی خودتو جای کسی معرفی کنی اینقدر تابلو جمله بندی نکن که شخصیت خودتم زیر سوال ببری.

      • ف

        وای خدای من مردم دیونه شدن

      • elnaz

        اوسکل کی بودی تو؟؟؟
        :)))))

      • سمیرا

        بابا بی خیال."ما بش میگیم بابا"

    • ملیکا

      من عاشق بازیگری هستم دیوونشم خواهش میکنم ادرس و شماره این اموزشگاه را برام بزارید

      پاسخ ها

      • hamoon

        این آدرس سایت اختصاصی امین تارخ هستش
        http://www.amintarokhfans.blogfa.com/
        آدرس آموزشگاه بازیگری استاد :
        نام مدیر: امین تارخ
        تلفن: ۸۸۰۲۶۹۶۲, ۸۸۰۲۶۹۳۲
        آدرس: تهران - منطقه ۶ - بزرگراه کردستان - نبش خیابان ۳۷ - پ. ۳۸
        ۱۴۳۶۶ :پ.ک

      • بدون نام

        slm b in shomareh zang bezan adresw kelasa ro begir.saabt nam shoro shode 02188026932 inam tel hamrahe khodame manam mikham kelasa ro beram 09356878891

      • ملیکا طاهری فرد 12 سا له

        من دلم می خواد بازیگر بشم تاحالا توی مدرسه اجرا هم کردم و می خوام بدونم می تونم

      • ملیکا طاهری فرد

        سلام من 12 سالمه و خیلی خیلی دوست دارم بازیگر بشم و من توی مدرسه اجرا کردم به نظر شما من می تونم

    • داود

      lotfan shomare ya adrese kargaho benevisid

    • پريسان مسكني

      سلام لطفا آدرس و شماره كلاس رابرايم بفرستيد.

    • هاشم جعفری

      آدرس دفتراستادروبزاریدممنون میشم

    • زهرا پوتا

      سلام منم مثل بیشتر جوان ها عاشق بازیگری هستم اما نمونم باید از کجا شروع کنم

      پاسخ ها

      • keyvan

        az kelas bazigari amin tarokh dar do terme 4mahe shahriye kelas 3melyon ta onja ke man khabar daram

    • mona habibi

      عالی ادرس و تلفن اقای امین تارخ را میخواهم
      لطفا برای من ایمیل بزنید با تشکر منتظرم

      پاسخ ها

      • esmaeel

        lotfan tel kelas amin arokh ra baraye man mail konid

    • محمد

      مطمئن باشید یه روزی من یه بازیگر میشم

      پاسخ ها

      • المیرا

        منم همین طور

      • joker

        ریدی ریدی ریدی.همین

      • مهلا

        محمدجان منمممممممممممممممم

      • نادر

        منم مثل شما

      • هلیا

        هرکسی هر حرفه ای رو به طور جدی دنبال کنه حتما موفق میشه
        انشاالله شما هم موفق میشین

    • علی

      چمیدونم که این کلاسا یکیمونو بازیگر کنه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • فاطمه

      هزینه کلاس ها چقدره؟خواهشن جواب بدید

      پاسخ ها

      • علي

        گرون!!!!
        فكر كنم بالاي 8-9 تومن.بازم اگه دوستان جواب بدن چيزي نميشه

      • محمد

        شهریه ی آموزشگاه های بازیگری بیشتر از یک میلیون و دویست نیست

    • ميلاد

      باعرض سلام اقاي تارخ من متولد سال 1372هستم دوست دارم دركلاسهاي شماشركت كنم. هزينه كلاسها چقدراست؟ودوره كلاسها چند ماه است؟

    • مونا

      باعرض سلام به استاد امین تارخ
      آقای تارخ من عاشق بازیگریم تروخدا آدرس وشماره تلفن دفترتونو بدید.دارم دیوونه میشم.خیلی دوس دارم بیام توکلاستون خواهش میکنم 4سالم تیاترکارکردم

    • داود

      اول فيلم نامه نويسى بعد بازيگرى- عاشقتم زندگى - - - -

    • نازنین

      سلام خیلی مطالب جالبی بود .

      اگه شماره یا تلفن کلاس ها رو می شه لطفا بذارین. ممنون...

    • لیلا

      بعضی وقتا ما یه چیزایی حس می کنیم می خواییم اما واقعا دست رسی به اونا از اون چیزی که ما فکر می کنیم سخت تره از بین 1000 نفر یکی بازیگر میشه توقع زیادیه اگه بخوای اون یه نفر باشی این همه آدم اینجاست که می خواد بازیگر بشه اما بازیگر شدن به گفتن نیست بازم خوش به حال همه تون همه ی شما عشق بازیگری دارین شاید سخت باشه اما میشه کاش منم فقط دوست داشتم نه این جنونی که دارم همه چیز رو واسش قربونی می کنم

    • نسیم

      سلام ... هزینه کلاسا چقدره؟؟؟؟؟ راسته که یک میلیون میگیرن واسه یک ترم؟

    • علی

      کدوم مجله

    • المیرا

      سلام من عاشق بازیگرییم لطفا شمارشو تو ایمیلم بزارید

    • المیرا

      میشه بگین هزینه ی کلاس ها چقدره؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • میلاد

        سلام

    • هستی

      هزینه ی کلاس ها خیلی زیاده با این اوصاف اگه کسی ازته دلش هم عاشق بازیگری باشه بااین هزینه ها پا پس می کشه

      پاسخ ها

      • shakiba

        vaghean rast migy azizam,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    • جلیل

      خیلی دوست دارم بازیگر بشم لطفا شماره ی اقای تارخ به من بدید

    • بدون نام

      اگر شماره ی اقای تارخ به من بدید ممنون میشم چون خیلی دوست دارم بازیگر بشم

    • مهدی

      من آدرستونو دارم حتما میام.

    • مریم

      سلام لطفا آدرس ایمیل اقای تارخ و هزینه کلاس برام میل کنین ممنون میشم

    • زهرا

      توروخداشماره ی اموزشگاه امین تارخ بهم بدید مرسی.

    • تابنده

      سلام شماره و ادرس اموزشگاه اقاي امين تارخ برام بفرستين.باتشكر.

    • جعفر

      سلام شماره تلفن وادرس اموزشگاه اقای امین تارخ بام میفرستین ممنون میشم

      پاسخ ها

      • روشا

        كلاس تارخ
        88026932
        88026962
        بزرگراه كدستان خ 37 پلاك38

      • مینا

        خدایی راس میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • مینا

        خدایی راس میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ساناز

      با سلام می خواهم که بازی کنم شماره و ادرس آموزشگاه اقای امین تارخ برام بفرستین با تشکر کنم تلفن کنم من برای خودم یک نشقه برام پیدا کند . خیلی علاقه به بازیگری کنم ؟جواب من را بدهید .

    • mehdi

      سلام ، هزينه كلاس ها چقدره؟!!

      پاسخ ها

      • مينو

        چهار ميليون و پانصد

    • ali

      سلام.اگه شماره و آدرس دفتر آقاي تارخ رو واسم ميل كنيد ممنون ميشم.
      مرسي

    • parya

      salam.manam kheili bazigariro dost daram ye tajrobe kami to teatr daram hamye talashamam mikonam ke be khastam beresam ...yaki a hamin rooza.........!

    • روشا

      كلاس سمندریان
      88408228 خیابان شریعتی نرسیده به چهار قصر خ اندیشه شرقی
      كلاس تارخ
      88026932
      88026962
      بزرگراه كدستان خ 37 پلاك38

      نميدونيد با چه زحمتي پيداش كردم .

    • محمد نعیمائی

      سلام خسته نباشید .
      راستش من یک فیلم نامه دارم که موضوش هم یک داستان پلیسیه.
      به نظر خودم داستانش منحصربه فرده ولی نمیدونم چه جوری اونو به یک کارگردان برسونم.
      لطفا راهنمایی کنید.

      پاسخ ها

      • melika

        دوست عزیز برای این کار کافیه یه سر به سایت تئاتری ها بزنی این موضوع رو با مدیر های اونجا درمیون بذار می تونن بهت کمک کنن !

    • melika

      امین تارخ کار اموز از چه سنی به بعد قبول می کنه ؟؟

    • ladan asgari

      salam.aghaye tarokh.man mikham yeki az behtarin bazigarane iran besham.ama mikham salem kar konam.asheghe in kar hastam.shab o rooz fekram mashghool bazi gariey.che pishnahadi baram darid?lotfan be emailam javab beferestid.mamnoon

    • كرمي

      من نظر دارم برم كلاس آقاي تارخ و عاشق بازيگري هستم ممنون از سايت خيلي خوبتون.

    • amir ali

      سلام.
      البته شک دارم که همه اینارو بخونی.
      به اونی که می پرستیش الان دارم با گریه اینو مینویسم.
      یه مشت بی استعداد سینمای ایرانو گرفتن دستشون.
      همه به خاطره پول و معروفیت می خوان بهزیگر بشن.
      ولی من به خاطره یه چیزه دیگه این کارو دوست دام.
      فکر کنم بدونین.فکر کنم.

    • اذین

      جون من ادرس کلاستو بنویس

    • هنرجوی استاد تارخ

      سلام
      من یکی از هنرجویان کلاس آقای تارخ هستم.همه ی مردم از بازیگری فقط قله رو میبینن و بازی جلوی دوربین و ... آقای اصغر همت سر کلاس همون جلسه ی اول به ما گفت بعد از کارگری در معدن سخت ترین کار بازیگریه
      لطفا هیجانات رو دور بریزید.آواز دهل شنیدن از دور خوش است.اگه واقعا بازیگری رو دوس دارید باید هیجانات رو دور بریزید و بدونید کار خیلی خیلی سختیه
      یادمه هفته ی اول همه حاضر بودن ولی الان که چندین هفته گذشته کلاس ریزش قابل توجهی داشته
      حضور شما در کلاسهای بازیگری تضمینی به بازیگر شدن شما و خود من نیست
      شما میتونید تو این زمینه استعداد خودتون رو بسنجید و اگه حتما قصد دارید بیاید هیچ وقت به نتیجش فک نکنید چون اگه نتیجه گرا و هدف گرا باشید زود میبرید و ول میکنید
      اگه میخواید کلاسای بازیگری برید با خودتون بگید من موفق میشم حتی اگه بازیگر نشم چون تجربه ی جدیدی رو کسب کردم و این یعنی موفقیت
      یادتون باشه بازیگری قیافه نیست بازیگری فن و تکنیک و استعداده.لطفا با خودتون صادق باشید
      برای همتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

      پاسخ ها

      • احمد

        سلام میخاستم اگه میشه باهاتون صحبت کنم /من میخام برم کلاسای ایشون.میخاستم ازتون اطلاعات بگیرم حالا یا تو فیس بوک یا.... ممنون

      • یاسمن

        سلام.ممنون که صادقانه اینارو نوشتین و در اختیار ما علاقه مندان بازیگری گذاشتین.منم خیلی بازیگری رو دوست دارم و با سختی هاش تقریبا آشنام.با نظر شمام موافقم .خیلی ها از روی احساساتشون و چیزی که با چشمشون میبینن و تحت تاثیر قرار میگیرن و فک میکنن میتونن از پس سختیاش بر بیان تصمیم میگیرن که وارد این حرفه بشن .در صورتی که اینطور نیس و راه سخت و طولانی درپیش دارن

    • maryam

      سلام حالا شما مریم هستم از اصفهان میخواستم ببینم آقای تارخ کلاس بازیگری در اصفهان نمیذارن ؟

    • خاطره

      وای چرا شماها اینقدر رویایی هستید بابا من سال 88-89 هنرجوی امین تارخ بودم چی شد فقط رفتیم خوشگذرونی از بین 80 نفر 1 نفر رفت بالا چون اشتنای امین تارخ بود...تو اون همه استاد فقط صلاحی استاد بدن ماهه ماه هرچی بگم کم گفتم...پول تون و نریزید تو جیب اینا ما تجربه داریم هم خوشگلیم هم استعداد داریم هم پول اما پارتی نه نداریم از تجربه ی ما استفاده کنید اگر پول باباهم مهم نیست برید واسه خوش گذرونی.....بای

      پاسخ ها

      • هنرجوی تارخ

        تا حدودی با حرفات موافقم ولی یه تجربس دیگه در کل خوبه
        شانس هم تو این امر دخیله البته

      • بدون نام

        سلام /من میخام برم کلاس ایشون میخام قبلش با شاگردای ایشوون صحبت کنم اگه میشه راهنماییم کنید .ممنون

    • سارا

      سلام
      من هم واقعا عاشق بازیگری هستم چون هم استعداد و هم صدای خوبی دارم
      اما در ارومیه جای مشخصی برای کلاس بازیگری نیست
      لطفا منو راهنمایی کنین

    • یاسین

      سلام و عرض خسته نباشید.من 23 سالم هست و متا هل هستم و در بازار کار می کنم.می خواستم ببینم کلاس ها چه روز هایی و چه ساعت هایی است.

    • ساینا

      من عاشق بازیگریم همه میگن بزرگ تر شی بازیگر میشی بابا شماره ای چیزی بزارید ای باباااااااااااااااااا

    • بدون نام

      آدررررررررررررررررررررررررررررررررررس؟

      پاسخ ها

      • یاسمن

        نطقه6-بزرگراه کردستان-نبش خیابان37-پ 38-14366 پ ک

    • علي اصغر

      با سلام..من از شهرضا استان اصفهان هستم...بنده استعداد بازيگري رو دارم...خيلي هم علاقه دارم...الانم احتياج ب راهنمايي زياد دارم...ميدونم كه در كارم موفق ميشم..19 سالمه....لطفا يه شماره تماسي بزاريد......ممنون

    • بدون نام

      فقط پارتي ميخواد بچه ها الكي جوگير نشيد

    • فرشید

      من عاشق بازگری هستم و دوست دارم یه روز تو بهترین فیلمهای ایرا ایفای نقش کنم و این رو هم خوب می دونم که این رؤیا فقط با سعی و تلاش امکان پذیره. من آقای تارخ رو هم خیلی دوس دارم ای کاش میتونستم یکی از شاگردای امین تارخ باشم....

    • ساناز صولتی

      سلام خوشبختانه من پارتیشودارم ولی متاسفانه پدرم راضی نمیشه که این خیییلی بده هیچکدومتون این مشکلو نداشتین ووقتی که پدرتو راضی نباشه کلاس های آقای تارخ وپارتی ودوست وآشنا هیچ کدومش فایده نداره.ولی اگه کسی بتونه پدرمو متقاعدکنه احتمالا راضی بشه.درهرصورت من بالاخره یک بازیگر میشم انشاالله.آقای تارخ خیلی بازیگر خوبی هستین خوش بحالتون که به آرزوتون رسیدین موفق باشین

    • مبینا

      سلام من حدود6سال هست که عاشق بازیگری هستم پارتی هم دارم به نظرتون بایدکلاس برم؟استعدادمم عالیه

    • فریبا

      سلام من خیلی به حرفه بازیگری علاقه دارم فقط شرایط کلاسهاچطوری هست؟شهریش چی؟ من بچه شهرستانم اگه میشه راهنمایی بفرمایین

    • vahid

      سلام به همه من خیلی بازیگری رو دوس دارم. تمروز رفتم کلاس اقای تارخ بسته بود اخه باید مدارک ببری من بچه شهرستانم جند سالی میشه اومدیم کرج.من تو شهرستان دو سه تا تئاتر بازی کردم و دانشجوی کارشناسی حسابداریم. امیدوارم تا5شنبه موفق بشم برم مدارکمو بدم.تا واسه دوشنبه یا استاد عزیزم اقای تارخ صحبت کنم.

    • علیرضا

      سلام میخواستم بپرسم اگه کسی بخوادازطریق دانشگاه وارداین حرفه بشه چی؟؟؟؟مثلامن خودم عاشق بازیگریم بخدااینوازرو معده نمیگم بلکه ازته دل وعلاقم میگم.الان سوم تجربی ام میخوام اصولی وارداین رشته بشم ولی یه مشکل دارم که اونم خانوادمه میخواستم اگه بشه ازطریق رشته دانشگاهی اول واردبشم(بیام دانشگاه تهران)بعدازاونجابتونم برم کلاس های اقای تارخ عزیز.اخه الان شهرستانم ونمی تونم فقط براکلاس بیام تهران.پس خانوادم چی؟؟؟چیکارکنم؟؟؟ترخدا،،،خواهش میکنم یه راه حلی جلوپام بذارین(ازته دل خواهش میکنم به ایمیلم بفرستید)دارم دق میکنم ترخداکمکم کنید.....خواهش میکنم....

    • FARSHID

      سلام عرض میکنم خدمت استاد امین تارخ،من یه چندتا سوال داشتم که میخواستم اگه میشه جوابشون و بهم بدین،اولیش اینکه چه شرایطی برای ثبت نام در کلاساتون لازمه؟ دوم اینکه شهریش چقده؟ ممنونم

    • هنرجوی استاد تارخ

      کلاسا سه روز در هفتس...شنبه یکشنبه دوشنبه...از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر.البته دو شنبه ها اصولا فقط یه کلاسه.شهریه 3 میلیون و 800.مدت دوره:9 ماه.
      دوره ها از ماه مهر شروع میشه و خرداد تموم میشه
      قبل ازینکه کلاس ثبت نام کنید باید یه مصاحبه برید که خود آقای تارخ ازتون میگیره و اگه قبولتون بکنه میتونید ثبت نام کنید برای مصاحبه هم 20 30 تومن باید بدید.
      آدرس:تهران.یوسف آباد.انتهای کوچه ی شماره 35 جهان آرا.پلاک 59.کارگاره آزاد بازیگری سینما
      شماره:02188026962
      موفق و پیروز باشید

    • نیما

      سلام به کسانی که بازیگری رادوست دارن من به اینجور کلاسها اعتقادی ندارم باید توی خون خود ادم باشه من 6سال هست دارم تاترکارمی کنم اما هنوز جرات نمی کنم اسم خودمو بازیگر بزارم

    • احمد

      سلام به همه /من تصمیم گرفتم برم کلاس ایشون.حالا اگه کسی از شاگرداشون فکر میکنه اینکار اشتباهه منو راهنمایی کنه/با تشکر
      ahmad.alikhani@yahoo.com

    • مرضیه

      سلام به همه/من ازقم هستم2دوره بازیگری هم گذروندم متاهلم هستم2تابچه دارم همسرم کاملاپشتمه الانم مشغول تاترشدم وانشالابرای مهرکلاسهای آقای تارخ روشرکت میکنم واقعا عاشقم ازهمه مهمتر2تا ازبازیگرهای معروف که کارگروتهیه کننده هم هستن ازفامیلهای نزدیکن ولی دوست دارم بااطلاعات کامل ودست پر واردبازیگری بشم که ماندگاربشم نه باپارتی بیام و زده شم وخداحافظی کنم اگه واقعاعاشقیدوپشت کارداریدبسم الله من خودم باتمام اینها درهفته 3>4روز میرم تهران وبرمیگردم فقط هم به عنوان هنرور تا بامحیط وکاربازیگرهای حرفه ای ازنزدیک آشناشم به امید موفقیت همتون

    • مرضیه

      بازم سلام مرضیه از قم هستم در پیام قبلی ایمیلمو نذاشتم مجدد نظر دادم آقای تارخ حتما درترم پاییز92 درکلاسهاتون شرکت میکنم

    • هنرجو

      من بنا به دلایل ذاتی و هدف شخصی و بزرگی که دارم خیلی امیدوارم که بازیگر بزرگی بشم وتمام تلاشم رو میکنم از خدا میخوام که کمکم کنه موفق باشید

    • ساینا مجتبوی

      لطفا ادرس و شماره تلفن کلاس اقای تارخ رو برام ایمیل کنید ممنونم

    • babak

      ادرس و شماره تلفن کلاس استاد تارخ را خواهشن برام امیل کنید ممنون میشم .اگه کلاساش اینده داره ممنون میشم

    • پویا

      سلام
      کلاسهای آقای تارخ 3700 هزار تومان هزینه داره.اصلا هم هیچ تظمینی نداره برای ورود به سینما یا تلویزیون از دو ترم 5 ماهه تشکیل شده این ملبلغ مال سال 91 می باشد در سال 92 احتمالا گرون تر میشه در این صورت هرکسی واقعا علاقه داره باید توتصمیمش مصمم باشه البته تلاش و استعداد هم فوق العاده موثر.

    • مليكا

      سلام.. خواهش ميكنم اين متنو تا آخر بخونين...من واقعا واقعا واقعا عاشق عاشق عاشق بازيگري ام....15 سالمه اول دبيرستانم،خودمو دارم ميكشم كه تو رشته ي نمايش تو هنرستان كار هنريمو شروع كنم.ولي مگه بابام راضي ميشه؟؟؟؟؟خيلي فكر كردم ديدم تو كلاسهاي بازيگري شركت كنم بهتره....ولي خيلي گرونه بابام پولشو كه نميده هيچ،به شدت از بازيگري و محيطش متنفره.يه بار تو تياتر مدرسه شركت كردم،ولي تا مدتها نميدونست،وقتي فهميد به شدت عصباني شد و چند بار گريه منو دو اوورد.تازه فقط واسه ي تياتر مدرسه كه همه دختريم...تازه تياترمون واسه جشنواره ي فجر بود.من از بچگي عاشق بازيگري بودم و هميشه خودمو سوپر استار فرض ميكردم.تازه پارتيشم داريم.ولي حالا واقعا اين كلاسا تاثير داره؟؟؟؟جون هر كي دوسش دارين راهنماييم كنين.

      پاسخ ها

      • حمیدرضا

        منم مثله شمام امسال وقت انتخاب رشته بابا و مامانم نذاشتن برم رشته هنر ولی من نا امید نمیشم شماهم نشو

    • عسل

      سلام
      من عاشق بازیگری هستم توروخدامنوراهنمایی کنیدفوق دیپلم معماری دارم ودارم کارشناسی شهرسازی میخونم
      منوراهنمایی کنید

    • رضا

      حالا که من شور و اشتیاق شما جوانان عاشق بازیگری را میبینم راه را برای شما عزیزان باز کرده و خود به دنبال یک لقمه نان میروم شایدم کلاس بازیگری زدم ..سه میلیون و هفتصد!!!!!درامد خوبیه...

    • amir hossein sheikhan

      Man kam ro hastam vali bazegari ra dost daram chi kar konam mikham shoro konam

    • مليكا

      سلام به همه ي دوستاي عزيزم،عاشق همتونم.....
      بيشتر دوستون دارم اگه اين متنو تا آخر بدونين و نظرتونو بگين،،،
      من ديوونه ي بازيگري ام،ولي نميدونم چي كار كنم،،،،
      واقعاً چيكار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      من ميخوام بدونم واقعاً سوپراستار ها و ستاره هاي الان سينماي ما واقععاً چه جوري بازيگر شدند؟؟؟پارتي؟پول؟قيافه؟شانس؟چشم رنگي بودن؟
      يا رفتن به كلاساي مسخره و الكي بازيگري؟ها؟
      ممنون همه تونم....

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        هیچکدوم
        فقط سماجت و پشتکار

      • امیر

        فقط پارتی
        حالا میخوای دیو باشی یا پری
        پارتی داشته باشی حله
        که من اینو نداریم

      • عمو مهدي

        سلام شما اول باید با خودتون رو راست باشید ببینید برای چی به این رشته علاقه دارید بد برید پیش یک کاربلد تست بدید ببینید استعداد این کارو دارید یا نه!؟ فقط با گفتن این کلمه که من عاشق بازیگری هستم که ملاک نمیشه

      • امیرحسین

        سلام اگه سرچ کنی لیست بازگر هارو بیاری میبینی اکثرا از راه کلاس های اموزشی به اینجا رسیدن

      • بدون نام

        سلام ملیکا جون منم مثه توعاشق بازیگریم یه فیلم کوتاه ویه فیلم سینمای هم بازی کردم به نظر من ظاهر از هر چیزی مهم تره

    • مریم

      موفق باشید

    • فهیمه

      من خیلی دوست دارم برم کلاس بازیگری ولی تو شهر ما نیس....
      باید چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟

    • خودم

      مگه امین تارخ از همه هنرجویان پول نمیگیره چرا یه نفر رو بازیگر میکنه وبقیه هیچی که هیچی... ایا در سال های بعد هم بقیه هنرجویان رو بازیگر تحویل میده؟ لطفا این سوال رو از ایشون بپرسید و حتما جواب رو تو سایت بذارید

    • هنر جوی تارخ

      عزیزان من جو گیر نشید لطفا
      سینما فقط پارتی و پول و مافیاس
      پول و وقتتون رو الکی نریزید دور از کسی میشنوید که این راهو رفته تلاش و پشتکار و استعداد هم همش کشکه
      والسلام نامه تمام

    • یونس

      17ساله ترم تابستانه ندارید اصفهان

    • مايسا

      من خودم يه پا بازيگرم ولي كي ما رو كشف ميكنه؟؟؟؟

    • مايسا

      هم قيافه ي خوب دارم،،،،هم چشاي رنگي،،،،هم با استعدادم،،،،،هم كشته مرده ي سينما،،،،هم خوش پوش،،،،هم خوش هيكل،،،،هم پولدار...
      حالا نظرتون چيه؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خر هم چششاش قشنگه انقدر از خود راضی نباش

      • بدون نام

        واقعا که

      • محمدرضا

        اعتماد ب نفسی ک تو داری اگه خر داشت الان سلطان جنگل بود.ولی حال میکنم مث خودم همچی تمومی.

    • امیر

      به نظر من وقتی ی فرد به کارش علاقه داشته باشه تو کارش موفق میشه و تمام تلاششو برای رسیدن به هدفش میکنه
      من خود رشتم ریاضیه ولی چون به بازیگری علاقه دارم کنکور هنر میدم احتمالا هیچ ترسیم از مشکلاتش ندارم فقط میخوام نشون بدم ادم بدون پارتی هم میتونه به هدفش برسه دوس دارم تو کلاس بازیگری شرکت کنم ولی پول اضافی ندارم بدم به این کلاسا ادم اگه علاقه هم نداشته باشه وقتی به کارش علاقه داشته باشه موفق میشه پس به عنوان ی داداش بهتون میگم اگه عاشق بازیگری هستین برین سمتش مثل خودم به این کلاسا هم نیس خودتون تلاش کنین

    • مايسا

      ولي بالاخره آدم بايد يه چيزيايي بلد باشه.پس اين كلاساي بازيگري خيلي خوبه.دانشگاه رفتن تو رشته ي سينما يا بازيگري به طور كامل وقت تلف كردنه.آدم بايد خرشانس باشه كه بتونه وارد سينماي حرفه اي بشه.....

      پاسخ ها

      • امیر

        همینه ک موفق نمیشی دیگه..و
        من با ی کارگردان حرف زدم راجع به همین گفت اگه از الان نفوس بد میزنی نرو سمتش چون موفق نمیشی
        پس اگه به اینا فکر میکنی نرو

    • دوست

      دوستان ايا آموزشگاه خوابگاه هم داره ؟ فقط اگه اطلاع داريد درست جواب بديد و زودتر لطفا

      پاسخ ها

      • کوهیار

        سلام.نه نداره.من خودم خونه رهن کردم

    • اشکان

      سلام.بعید میدونم.چون وقتی در مصاحبه قبول شدم چیزی نگفتن در موردش.واسه همینم باید خونه رهن کنم

    • اشکان

      هر راهی تلاش و پشتکار میخواد.چون خواستن توانستن است.فقط باید واقعا این جمله رو درک کرد و بهش عمل کرد.این که یه عده ای میگن سینما فقط پول و پارتی و مافیاست درست نیست.اخه کدوم از این بازیگرایه خوب و مطرح با پول بازیگر شدن.شاید کمی پارتی بازی باشه.اما وقتی خودت بخوای که بهترین باشی پس بدون همه چشمشون به توئه.حتی بدون پارتی.خواهشمندم انقدر با نظرهای بد شان و منزلته استاد رو پایین نیارید.ممنون

    • بدون نام

      سلااااااااااااااام من چیکا کنم عاشق بازیگرییم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مايسا

      اميرجان،من خودم تجربشو دارم.ازت خواهش ميكنم وارد رشته ي بازيگري تو دانشگاه نشو پشيمون ميشي مطمعن باش فوقش بتوني تو تياتر بازي كني.....

    • احمد

      من دراصفهان زندگي مي كنم و كارمند يكي از ادارات ميباشم . قصددارم در كلاس بازيگري آقاي تارخ در تهران شركت كنم . ولي نمي دانم كلاسها از چه موقع شروع مي شود و در چه روزهايي ازهفته و چه ساعتي از روز برگزار مي گردد . لطفا مرا راهنمايي كنيد . متشكرم

      پاسخ ها

      • اشکان

        کلاسها هفته ای 3 جلست که خودت میتونی شیفتتو انتخاب کنی.یعنی 3 روز پشت هم. از اول مهر هم شروع میشه.البته قبلش باید بری برای مصاحبه

    • دوست

      مسئول سایت چرا پاسخ سوال ها رو نمیدید؟؟؟؟ همون طور که میدونید خیلی از هنرجویان بااستعداد مشکل مکان استراحت دارن پس لطفا حتما حتما از مهرماه خوابگاه هم در اختیار هنرجوهاتون قرار بدید ..... خواهشا خوابگاه رو ok کنید... مرسی ازشما

    • علی

      سلام دوستایی که میرید برای ثبت نام تورو خدا همتون از استاد خواهش کنید که خوابگاه رو بهمون بدن / حتما بهشون بگین ها باشه؟...........................مرسی . راستی اگه کسی خونه گرفته قیمت چطوره؟

    • الیکا

      سلام بجه ها لطفا اونایی که مصاحبه کردین بگین که در مصاحبه چه سوال هایی پرسیده میشه همشو بگید وچند دیقه طول میکشه ایا تست هم میگیرن؟ مرسی

      پاسخ ها

      • مهلا

        نه فقط ی گفت و گوی ساده با اقای تارخ

    • سمیرا

      ایا هنرجویان میتونن برا ی مسکن هنرمندان و وام هنرمندان ثبت نام کنن و عضو تیم های ورزشی هنرمندان بشن هرکس که میدونه جواب بده لطفا راستی مگه این سایت صاحب نداره؟؟؟؟ مدیر سایت لطفا حداقلش جواب سوال هارو بدید تا مطمئن بشیم سرکاری نیست ای باباااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا........ تو چه خوش خیالی!!!!!!!!!!1

    • احمد

      يكي از دوستان جواب بدد بيبينم . آيا جناب تارخ تو اصفهونم كلاس ميزارد يا نه ؟ آخه من خيلي رام دورس چون مي خوام از اصفهون بيام تهرون . تازه هفتي 3 روزم بخام مرخصي از سري كارم بيگيرم بيام " اونوخت ميدونيد چيتور ميشد . سري برج بهم مي گند : آقا خوش اومدي . اونوخت من كه زن و دو دختر ترگل ورگل دارم اگه بيكار شدم : اونوخت چه خاكي سرم بيريزم ؟ حتما پيشي خوددون ميگيد با اين همه مشكل چرا ميخواد بياد كلاس ؟ چون من بازيگريا تو وجودم از بچگي حس كردم. حالام جزوي از زندگيم شدس . از بچگي همه بم ميگفتند تو هنرپيشه مي شي . اما روزگار چرخيد و چرخيد تا حالا كه هنوزم نتونستم اوني باشم كه بايد . لطفا راهنمايم كونيد بيزحمت .

      پاسخ ها

      • اشکان

        شما که 2 تا بچه داری استاد اصلا مصاحبه نمکنه ازت

      • یاسمن

        خخخخ.شما با لهجه اصفهانی متن نوشتید منم با لهجه اصفهانی خوندم.خیلی بامزه بود.من عاشق اصفهانم

    • کاربر

      اره فکر کنم خوابگاه رو در اختیار هنرجوها قرار میدن درباره سوال های مصاحبه نمیدونم چی پرسیده میشه

    • کاربر

      بچه ها این سایت هیچ دخلی به کارگاه بازیگری امین تارخ نداره لطفا ادرس سایت واقعی و به روز کارگاه تارح رو بگید

    • عاشق بازیگری

      شما میگید باید پارتی داشته باشیم من خیلی از بازیگرارو میشناسم ک بدون پارتی بازیگر شدن ب نظرم اگه علاقه استعداد پشتکار داشته باشی و همینطور اجتماعی باشی اصصصصصصلا هم خجالت نکشی حله.اوناییم ک دوست دارن برن کلاسای اقای تارخ و بازیگرشن اما نمیتونن و تهران نیستن از نظر من برن کلاسای تعاتر خیلی از بازیگرا از طریق تعاتر وارد سینما و تلویزیون شدن.

    • roya

      با سلام دوستان بازیگری یک نوع استعداده که هر کسی نداره دوست داشتن پول قیافه لازم نیست ففط و ففط استعداد امیدوارم همه ی ادما استعداد خودشونو پیدا کنن و اون کسی که پارتی میخواد دروغه بازیگر وابسته به مخاطبه مردم تشخیص میدن کی بده کی خوب

    • علیرضا

      سلام دوستان . با دیدن هزینه این کلاس های بازیگری الان فهمیدم چرا هرچی بازیگره چشاش یا ابی یا سبز .

    • علیرضا

      مجله رو تهیه کردم ولی نه ادرسی و نه هیچ چی ... گر کسی میدونه کدوم صفحس بگه تا منم پیدا کنم شاید ندیدم .

    • میثم صابریان

      سلام سوالی داشتم من 7 سال تاتر بازی میکنم دانشجوی کارگردانی سینما هم هستم ساکن اصفهانم هدفم رسیدن ب سینما و تبدیل شدن ب یک سوپر استار ماندگار.شرکت توی کلاسای آقای تارخ برام سمر بخش؟

      پاسخ ها

      • s

        شما چجور دانشجویی هستی که نمیدونی "سمر" نیست و "ثمر" درسته!!!
        این چه وضعشه آخه
        با اینهمه دانشجوی بی سواد چه کنیم که فردام میخوان بشن یه بازیگر بی سواد!

    • arash

      فکر میکنم اولین شرطه استاد واسه پذیرش اینه که خودمون آدرسو شماره تلفن رو حدس بزنیم.شماره رو بدین خواهشا

    • صبا

      سلام.اگه میشه ادرس و شماره تلفن موزشگاه اقای تارخ برام ایمیل کنید.ممنونتون میشم اگه این کار بکنید...

    • بهزاد از ایلام

      من جوانی هستم ک ب خودم اعتقاد کافی تو این عرصه دارم با اینکه تاحالا کار نکردم.اما چون محدودیتهای مالی دارم تاحالا نتونستم ب اموزشگاه شما سر بزنم.میشه بم کمک کنین تا جواب اعتمادتونو بدم ب عنوان یک کاراکتئر موفق در اینده نچندان دور.اقای تارخ من الگویه سینماییم خود شمایید با بازیتون تو رویای سبز.لطفا ب افرادی مثه من توجه کنید چون در اینده مثله خانم سحرخیز ماهم موفق میشیم و ی برگ برنده دیگه ب اموزشگاه اضافه میکنیم.خواهرم هم مثله خودم استعداد ذاتی داره و نویسنده قهاری هستش.امیدوارم درخاستم نتیجه بده

    • بهزاد یاری

      باسلام.گاهی وقتا احساس میکنم به چه دلیلی اینهمه بازیگر ابهویج تو سینما رشد کرده و به موضوعاتی مثله پول و پارتی رسیدم.من نه پول دارم و نه پارتی اما استعداد خدادادی دارم و همچنین خاهرم ک تو نویسندگی بسیار قهاره.اما چون تهران نیستیم و فضایی مثله موسسه تارخ تو استان ایلام نیست ااستعدادمون داره حروم میشه از موسسه تارخ استدعا دارم ی فرصت کوچیک به ما دو نفر بدن تا جواب اعتمادشون رو تو کوتاهترین زمان ممکن بدیم.میدونم سخته اما گاهی باید افرادی مثله شما اقای تارخ یا کل مجموعه تارخ بما فرصت تحقق اهداف بدن.باتشکر هرچند اینجا ایران هستش و بی مایه فطیره.ارزوی سربلندی واسه هرچی استعداد بی پول دارم ن مرفه بی درد.

    • بیتا

      سلام به همه
      من 21 سال دارم.به شدت هم استعداد دارم
      خانواده امم راضی کردم واسه شرکت تو این کلاس ها
      اما یک سوال واسم پیش امده می خوام بدونم چا همه سینما رو نقد می کنند که بد؟
      چرا بعضی هنرجو ها ناراضین؟
      واقعا چرا فقط باید پارتی داشت؟ پس استعداد چی؟
      ممنون می شم جواب سولات منو بدین.

      پاسخ ها

      • کوهیار

        سلام.منم هنرجوی امسال این کلاسام.درسته پارتی تاثیر میتونه داشته باشه.اما انقدر میتونی خوب باشی که همه یه حساب دیگه روت باز کنند.استعداد و پشتکارو تلاش.موفق باشی

      • مهلا

        کوهیار عزیز منم هنرجوی امسالم.انشالا موفق باشی.بیتاجان پارتی اصلی خداست یادت نره

    • رضا

      دوسال پیش شب عید.سرپل تجریش خانوم مسن ومحترمی گفت پسرم حیف تو نیست اینجوری عمرتوتلف میکنی!بروکلاس بازیگری امین تارخ آدم خوبیه وموفق میشی چون من اینودر چهره وطالعت میبینم

    • نفس

      سلام من نفسم ازاصفهان
      به نظرتون آیا این آدرس وشماره هایی که گذاشتن درسته یامیخوان مارو بذارن سرکار؟

      پاسخ ها

      • کوهیار

        درسته

    • محسن افشانی

      سلام به همگی. شما برید شانستونو امتحان کنید ایشالله که موفق میشید عسیسان

    • ارسلان قاسمی

      سلام به دوستان گلم من و ترلان جان هم کلاس امین تارخ رفتیم که الان به اینجا رسیدیم

      پاسخ ها

      • نوید

        آیا شما واقعا ارسلان قاسمی هستید

      • برادپيت

        آره. چیه مگه من و آنجلینا هم همینجوری بازیگر شدیم

    • hiva

      خوش بحال تهرانی ها ما شهرستانیها که از همه چی محرومیم ازجمله کلاسای بازیگری حتی اگه واقعا استعداد داشته باشیم فایده ای نداره چون امکانات در اختیارمون نیست

    • فلاحی

      بچه ها همون روز که برا ثبت نام برم از من میشه مصاحبه بگیرن؟؟؟و چه روزهایی اموزشگاه باز هستش لطفا زود بگید

    • رها

      هزینش چقدره؟

    • داود

      سلام لطفا آدرس و تلفن استاد تارخ را برایم بزارید

    • امیر

      ممنون از وب خوبتون
      آدرس و شماره تلفن آموزشگاه رو برام میل کنید
      سپاس

    • سبحان چراغی

      با سلام سبحان 7 ساله و چهره زیبایی داره به نظر من استعداد هم داره خوشحال میشم ادرس این مراکز رو برام میل کنید.با تشکر

    • سینا طهماسبی

      من از 6 7 سالگی عاشق بازیگری بودم خیلی دوست دارم اون ور آب بازیگر بشم از دوستام تعریف کلاس آقای تارخ رو شنیدم میخام بدونم این هدفی که توی کله من هست محاله خیلی از دوستام منو مسخره کردند گفتن مگه تو خواب ببینی اونا براشون مهم نیست که بازیگرشون اهل کدوم کشور باشه فقط میخان سنگ تمموم براشون بزاریم لطفا راهنماییم کنید

    • سوگند

      استعداد هست
      قیافه هست
      شرمنده پول و پارتی نیست
      کسی هنرجو نمی خواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • رها

      سلام.من هم مثل شما رویای بازیگرشدن رو درسردارم.ولی نه پولش نه شهرتش واسم اهمیت نداره.من فقط به دنبال لحظه هایی هستم که جلوی دوربینم لحظه هایی که یکی میشم غیرازخودم یه اذم خوشبخت یابدبخت.میتونم دادبزنم ازغضه هام بگم.یاشایدازته دل بخندم.دنیای اطرافمو ادماروبهتر بشناسم تجربه کنم.بازیگری برای من یعنی زندگی.ولی به سه دلیل همیشه واسم یه ارزو میمونه1هزینه ی کلاسای بازیگری سربه فلک میکشه 2پارتی ندارم 3که ازهمه مهمتره ازنظرپدر ومادرم بازیگری یعنی قرتی بازی وهیچوقت اجازه بهم نمیدن

    • 0000000000000000000000000

      یعنی نظراتون و حلقم :))

      کشته مرده چی شدین واقعا؟! :دی

    • محمد نجفی

      من 15سال سن دارم خیلی خیلی به بازیگری علاقه دارم شماره همراه09384150169

    • رضا

      اگه بخوای میشه توکل یادت نره

    • عباس

      سلام.ادرس اموزشگاه رامیخواستم

    • علی

      سلام
      بچه ها من پارسال همین موقعه ها بود با آموزشگاه تماس گرفتم. یه خانم شروع کرد به توضیح دادن دوره و شهریه. بعد گفتن اول تست میگیرن که میشه 20 هزار تومن. گفتم خانم چه خبره واسه یه تست 20 تومن با این شهریه زیاد؟؟
      (من بچه اهواز هستم.4سال میشه اومدیم تهران) به من میگه خفه شو با این لهجه شهرستانید معلومه ماله کدوم دهاتی هستی. با اجازتون منم کامل رنگیش کردم.
      نمیشه با رفتار 1 نفر کل مجموعه رو زیر سوال برد . ولی بدونید چقدر هر کی به هرکی هستش که راحت به خودشون اجازه میدن توهین بکنن به شخصیت و اصالت آدم.
      خود صدا و سیما کلاسهای بازیگری داره. خیلی بهتر میتونید از اونجا شروع کنید. مخصوصا کلاسهای شبکه دو . و شبکه جام جم
      fall down seven times,stand up eight
      "هفت بار افتادی ، هشت بار برخیز"

    • علی

      سلام
      بچه ها من پارسال همین موقعه ها بود با آموزشگاه تماس گرفتم. یه خانم شروع کرد به توضیح دادن دوره و شهریه. بعد گفتن اول تست میگیرن که میشه 20 هزار تومن. گفتم خانم چه خبره واسه یه تست 20 تومن با این شهریه زیاد؟؟
      (من بچه اهواز هستم.4سال میشه اومدیم تهران) به من میگه خفه شو با این لهجه شهرستانید معلومه ماله کدوم دهاتی هستی. با اجازتون منم کامل رنگیش کردم.
      نمیشه با رفتار 1 نفر کل مجموعه رو زیر سوال برد . ولی بدونید چقدر هر کی به هرکی هستش که راحت به خودشون اجازه میدن توهین بکنن به شخصیت و اصالت آدم.
      خود صدا و سیما کلاسهای بازیگری داره. خیلی بهتر میتونید از اونجا شروع کنید. مخصوصا کلاسهای شبکه دو . و شبکه جام جم
      fall down seven times,stand up eight
      "هفت بار افتادی ، هشت بار برخیز"

    • فلاحی

      واقعا کسی نبود جواب سوال منو بده؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا تو همون روز اول که میرم برای ثبت نام از من مصاحبه میگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • هنرجو

        تست فقط دوشنبه ها برگذار میشه

    • سعيدعلايي

      سلام،من ميخوام توكلاساي بازيگري اقاي تارخ شركت كنم،ازديروقتها دنباله بازيگري هستم،لطفا راهنماييم كنيد،ممنونم

    • هنر جو

      سلام هزينش چهار ميليون و پانصد هزار تومان است تضميني نيس ولي ما كه بند پ رو نداريم دعا كنيد نتيجه بگيرم

    • شهرام

      سلام من 3 سال تاتر کار کردم به خاطر مشکلاتی که بوجود اومد کارما کنار گذاشتم حالا می خوام ادامه بدم نمی دونم کدوم اموزشگاه برم

    • 0000000000000

      راسته که شهریه امسال چهار و پونصد هستش از کجا می دونید؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه پارسال سه و ششصد بود واقعا که نظارت اصلا نیسسسسسسست

    • ali behan

      با سلام خدمت دوستان گل من.البت این حرفی که میخوام بزنم جسارت به بعضی از دوستان نباشه.ولی خیلی از شما ها عشق بازیگری دارید چون دوست دارید وقتی از در خونتون اومدید بیرون جلب توجه کنید یا دیگران بهتون احترام مخصوص بگذارند یا ...از این طرف نگاه میکنید و خیلی حرف دیگه که اگه بخوام عرض کنم طومار میشه.و اینو بدونید که این کار دور از شهرتی که میاره که اگه سوپر استار بشید که شاید خیلی محال باشه خیلی چیزای دیگه از دست میره...بازیگری ساعت مشخصی نداره خستگی داره..از همه مهمتر استعداد تلاش صبر داشتن بدن ورزیده استیل چهره لازم داره...اینا امتیاز یه بازیگر عالیه.حالا بماند که فیلم بازی کردن اما بازیگرنیستند.پول و پارتی در حال حاضر مهم هست ولی کسی که راه ورودش با اینا باشه اگه مناسب این کار نباشه نا خوداگاه حذف میشه چون بازیگر نیست...از هر 1000 نفر یه نفر گلزار میشه که بازیگر نیست ولی رو حساب مدل و مانکن بودنش موفق.خیلی هم موفق.اینم بگم که بازیگر داریم تا بازیگر...من کسی رو میشناسم و خیلی های دیگه که چندین سال فیلم بازی کردن ولی شناخته نیستند حداقل به اسم.اگه اینجوریا بود الان با این همه کلاس بازیگری البته جسارت به کلاس های اقای تارخ نشه ولی بایداز هر 10 نفر 7 نفر بازیگر بودن...بازیگر یعنی حامد بهداد.شهاب حسینی.بهرام رادان.امین حیایی و...که ضمن داشتن لوازم خدادای بازیگری شرایط این کار هم داشتندبه زبون ساده تر خدا نگاهی دیگه بهشون داشت.پس خلاصه کنم خودتو گول نزن.

    • saeideh

      slam.khoobin?khob kheili khube k inhame setare az kelasaye bazigariye amin tarokh darumadano derakhshidan.man khodam ashege bazigari.am.natanha alage daram midunam estedadesham daram.fagat bayad rum karshe . ta futo fanesho yad nagiram midunam hichi kari nemitunam anjam bedam.valiiiiiiiii....man nemitunam az shahrestan pasham biam kelase agaye atarokh.nemidunam chika konam.inja.ham kelas bazigari nis beram...tu urumiyas manzuram...komakam konin....

    • hasti

      mikham dar kelasa sherkat konam adres va shomare mikham lotfan

    • آریاایرانی

      همش کلاه برداری هیچیم توش نیست

    • شیدا

      اقای اریا خان شما کی هستی که در باره ی امین تارخ نظر میدی

    • بدون نام

      سلام
      تا حالا کسی به آموزشگاه آقای تارخ رفته؟
      شرایطش میدونه چیه؟ مثلا کلاساش،هزینه اش.
      اگه اطلاع دارید لطف کنید در اختیار بزارید.مرسی

    • مايسا

      محيط اين كلاسا چجوريههههههههههههه؟؟؟؟؟؟
      ايشالا محيطش كه خراب نيست؟؟؟؟؟؟
      .........Love U all

    • بهرام

      اگه تيريپ و قيافم از گلزار بهتر باشه كه هست حاضريد رايگان ثبت نامم كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مليكا

      از دست اين بابام كه اصلاً به علايق من توجهي نداره و فقط بهم زور ميگه به زور منو فرستادن رشته ي تربيت بدني............
      اصلاًاااااااااااا راضي نيستم خدا ميدونه واس علاقم چقد گريه كردم......

    • مايسا

      ميدونستيد چقد دوستوووووووون دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
      عاشقتوووووووونم.........!!!!!!!¡¡¡¡

    • آنجلينا جولي

      من و برد پيت جونم هم از همين كلاسهاي جناب آقاي امين تارخ بازيگر شديم و به هاليوود راه پيدا كرديم. من فقط اين كلاسها رو به شما پيشنهاد ميكنم. موفق باشيد.

    • javad

      lotfan adresesho bedin

    • خاطره

      manam kheily doos dalam badidar sham 17 salame

    • محمد

      من بچه بوشهرم و دلم میواد بیام زیر نظر استاد تارخ اما نمیشه

    • behrad

      model k hastam!!pulo partiam k hast.... pa cheraaaa hesesh niiiiiiiiiiiiiiiii????????????

    • لیلا نظراهاری

      ارزومه بیام و فقط برای کسب تجربه نه شهرت میخوام نه شهرت

    • سعید

      سلام لطفا آدرس وشماره تلفن کلاس بازیگری استاد تارخ را برای من بفرستید.

    • BARAN

      4روز دیگه بیشتر تا شروع کلاسها باقی نمونده و من خیلیییییییییییی خوشحالم ازینکه تونستم استارت کارمو بایاری خدا ازینجا شروع کنم...بچه ها امید و توکل یادتون نره ....

    • محمدرضا

      اقا ب مرگ دوس دخترم من تو محلمون واسه خودم ی گلزاری هستم چ از لحاظ قیافه چ از لحاظ خوش حیکل بودن و .... اما نمیدونم چ طور وارد سینما بشم چون دارم حیف میشم دارم میمیرم کممممممممکم کنید

    • hoda

      salam hanoz omidi hast ,yani alan ke shoro shode kelasa ma ham mitonim berim

    • بدون نام

      پول ندارم ولي عاشق بازگر شدنم.

    • ایوب

      سلام خسته نباشی ادرسی نشونی از کلاساتوم نزدین من که هرچی گشتم پیدا نکردم اگه میشه ادرس یا شماره تلفونی چیزی به ما بدید میخایم ثبت نام کنیم ممنون مرسی اینم شمارمه قووووووووووربون همتون۰۹۳۳۸۸۵۹۵۱۸

    • شیوا

      سلام من از بچگی عاشق بازیگری بودم و بالاخره موفق شدم تو سن 18 سالگی یک نقش کوتاه در سریال پنجره به کارگردانی وحید حسینی در قسمت طلاق بازی کنم یادم میاد انتخاب بازیگر ان فیلم اقای راستاد بود ولی متاسفانه این حرفه رو بنا به دلایلی رها کردم و الان که تقریبا 6 سال از بازیم گذشته حسرت میخورم که چرا ادامش ندادم و الان هم واقعا نمیدونم باید چیکار کنم و از کجا دوباره شروع کنم لطفا منو تو این زمینه راهنمایی بکنین

    • ملیکا

      سیما جان هزینه کلاس های اقای تارخ 4ملیون 600 هزار تومان است اگر نمیتونی هزینه رو پرداخت کنی کلاس بازیگری دوستان من هم هست در رسالت اموزشگاه بازیگری پانیذ

    • عماد عبدالهی

      سلام من سالهاست که عاشق بازیگر شدن هستم اما فکر میکنم قسمت ما نمیشه از همه ی اعزا میخواهم در هرصورت مرا در جریان بگذارن

    • زهرا عسگری

      سلام اقای تارخ من بازیگر تیاترم در اهواز :علاقه شدیدی به بازیگری دارم اما چون تو اهوازم فکر میکنم نمیتونم لطفا راهنماییم کنید حاضرم هر کاری بکنم تا بازیگر بشم استعدادشم دارم تورو خدا راهنماییم کنید من تمام زندگیم بازیگریه تورو خدا چجری تو اهواز ایا میشه؟

    • تمنا یاوری

      بازیگری

    • MLPF

      سلام. لطفا با احساسات پیش نرید" جسارت منو ببخشید ولی بعضی هاتون حرفها و عشقتون واقعا خنده داره*****@@***** کمی به حرفاتون با دید جدیت نگاه کنید بعدش به خودتون نظر بدید!!!!!!!!""""%%

    • زهراعسگری

      من سوال پرسیدم سوالم درج شده لطفا پاسخمو بدین

    • بابک

      سلام من تموم وجودم رویا هام ارزوهام بازیگریه اصلا به امید این که یک روز بازیگر شم زنده ام تموم حرکات روزانم چه حرف زدنم چه راه رفتنم چه رفتار کردنم همه همه فکر میکنم که جلوی دوربینم من واقعا عاشق بازیگریم یعنی میشه یک روز نمیرمو بازیگر شم خدایااااا09365784353

    • بابک

      سلام کسی این نظر ها رو میخونه ادرس کلاس های اقای تارخ رو مخواستم

    • بابک

      سلام دوست عزیز اگه کلاس های اقای تارخ شرکت کنی چند درصد تضمین میدین

    • Homayonkaregar

      Salam man 15sale az tehran Hkele dost daram bazegar sham

    • الهام رستمیان

      سلام من از مشهدم عاشق بازیگریم و عاشق بازیه اقای تارخ.واقعا خونوادگی بهشون اتقاد داریمااااااااااااااااا.من الان دارم واسه کنکور سینما و گرافیک میخونم.سال دیگه میخوام بیام تهران.اخه همه تشویقم میکنن.اگه تعریف از خود نباشه میگن استعداد داری.فقط برام دعا کنین تا رتبه خوب قبول شم بیام تهران برم کلاسهای اقای تارخ اخه تنها راه رسیدنم همینه...................عاشقتوووووووووووووووونم انشاالله همتون به ارزو هاتون برسید

    • بابک

      سلام اقای تارخ دیونتم میخوام ببینمت بم کمک کن

    • pari

      salam khastam begam ye fekri be hale kasaei ke pool nadaran ham bokonin hadaghal sharayte aghsat ham bezarin ke ma ham betoonim estefade konim aghay tarokh shoma be onvane honarmand va ostad az ma hemayat konid

    • شیرین کوهی

      سلام خواهش میکنم کمکم کنید بازیگربشم من واقعا استعدادشو دارم اما نه پول کلاسارو دارم نه شهرستانمون جایی برای بازیگری داره.

    • محمد

      لطفا شماره دفتر اقای تارخ را برایم بنویسید

    • sharareh

      salam khedmat aghaye tarokh va dostan,man bazigariro khilii dost daram va dost daram bishtar az in ke asheghesham dar barash bedonam va tajrobe kasb konam .az kerman ham hastam.rahnamaii konid

    • الهه

      منم عاشق بازيگريم..اميدوارم همتون موفق باشيد

    • نیکی

      دوستان عزیز ببخشید ولی وقت تلفی میکنید ک بخاین بازیگر شید برید مث من توسن21سالگی مهندس شید از من میشنوید دنبال هنرنرید

    • حمید رضا

      سلام به همه دستان علایق به بازیگری
      همین طوری که شما عزیزان در نظرهایتان گفتید بسیاری از دوستان به صورت اتفاقی با این سایت روبه رو شدن و میخوام بازیگر شوند ولی اگه این کارو از نزدیک مشاهده کنند میفهمند که بازیگری کار یه شبه نیست
      من خودم تابه حال شاهد سه فیلم بودم
      بوی باران و اولین انتخاب و....دیدم که چه دشواری های در پیش رو دارن به نظر من اول از تئاتر شروع کنین که خیلی جوابه من خودم از اینجا شروع کردم که حداقلش اینه که سابقه نمایش داشته باشید و به طور ناآگاهانه با این حرفه مواجه نشید که بعدها برید بگید فلانی کلاه بردار بود نذاریا ازتون سواستفاده کنن خلاصه گرگ زیاده بره نشید
      با سپاس خدمت دوستان هنر جوی من بدرود؟

    • مريم

      خوشم مياد همه هم فقط دنبال ادرس ميگردن و مسيله ي مالي براشون مهم نيست!دم شما پولدارا گرم!

    • بابک

      اقا خسته شدم اقای تارخ ناموسااااااااااااااااا استعدادشو دارم کمکم کن ی امیدی بم بده اینم شمارمه09389191331

    • نیلوفر

      الان من زنگ زدم آموزشگاه دارن ثبت نام میکنن ولی شهریه کلاسش 4500.000 هزار تومنه .آخه یکی که نداره ولی استعدادشو داره باید چیکارکنه !چ گناهی کرده !!؟؟؟
      آخرم تو آرزوش میمونم ..... بابا لااقلش 1تومن میزاشتید ماهم بتونیم بیایم

    • ضضضضض

      سلام. خانمی که اول مهر امسال از کرج اومده بودی برا مصاحبه قبول شدی؟ ممنون میشم جواب بدی

    • بابک

      سلام حداقل ی شرایتی واس پولش بزارین خواهش خدایی استعداد هست زبون خیلی دارم قیافم هست ولی مهم تر از همه پولش نی یعنی نمیتونم ی جا جور کنم اقای تارخ شما از ما نصفشو بگیر قول میدم توی اولین قراد دادم پولتونو بدم ازرزو های توپی دارم ااااا ولی هموشون توی قلبم دارن میمیرن

    • مهیم

      021_88026962__هستش اما دیگه خودش تدریس نمیکنه

    • بابک

      سلام مهیم تو رفتی کلاسارو

    • نوید

      سلام،من میخوام بازیگر بشم استعدادشم دارم اما پولشو ندارم لطفا راهنماییم کنید،درضمن مطمئنم بعضیا با پول وپارتی بازیگر شدن اما من که پارتی ندارم چیکار کنم؟

    • shirin

      سلام تروخدا من میخوام بازیگر شم استعدادشم دارم پولشم دارم ولی نمیدونم چیکار کنم تازه من مشهد زندگی میکنم وگرنه کلاسای آقای تارخ میرفتم

    • علیرضا

      لطفامیزان هزینه هارابنویسیدوچه مدارکی لازمه

    • ضضضض

      سلام خانم کرجی اول مهر اومده بودی قبول شدی؟

    • نفس

      سلاممم میبخشید میشه آدرس وقیمت کلاسارو واسم ایمیل کنیدممنون میشم

    • بابک

      سلام من دیالوگ میگم چکا کنم اخه کی این دیالوگ ها استفاده میشه اخه

    • محبوبه

      سلام من خیلی دوست دارم بازیگر شم

    • مریم

      بچه ها شماره بذارید دیگه

      پاسخ ها

      • ابوطالب نصیری

        مریم خانوم اینا شماره های دفتر اقای تارخ هستش 88026962--8802696932 اینم ش خودم 09395149068 اینم سایت رسمی اقای تارخ www.amintarokhfans.blogfa.com ایشاله همه جوونا بخصوص مریم خانوم ب ارزوشون برسن....................

    • مینا

      4و600 ؟ زور نیست ب نظرتون؟!!!!!!!!!!

    • ابوطالب نصیری گله

      هی روزگاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار............ خدایا این چ امید و شور و شوق الکی و خیالی ای هست ک تو جوونای این مملکت گذاشتی؟؟؟؟؟ چرا نمیزاری برن پی بدبختیشون؟؟؟ برن پی زندگیشون؟؟؟؟؟ برن پی درس و مشقشون؟؟؟ چرا اونا رو بازیچه روزگارو نامردیهای روزگار میکنی؟؟؟...................................بابا بخدا ادم با دکتر و مهندسش شدن هم میتونه مهم و مروف بشه........ من خودم ی دوره کلاس تو صدا و سیمای مرکز چهارمحال رفتم با این ک هم لری و هم ترکی و ی کوچولو کردی میتونم حرف بزنم و تیژ و قیافه بدی هم ندارم ........ و کلی استعداد دارم و نویسندگی انواع برنامه های رادیویی رو انجام میدم ولی اخر سر فقط من موندم و هزینه رفت و امد و شهریه اون کلاسا من روزی 200 کیلومتر راه خونه و صدا وسیما رو میومدم و بر میگشتم............ ...... ............................ ی ژیشنهاد هم براتون دارم ولی دوس دارم نظر بدین...قبل از این ک برین کلاس اول اول ژارتی و اشنا برا خودتون جور کنین.................... خدایا این جوونا رو ب ارزوهاشون برسون............ اللهم صل علی محمد و ال محمد.....

    • وحید امینی

      سلام.
      من به بازیگری علاقه دارم ولی نه هیچ آدرسی از کلاس های آقای امین تارخ هست نه شماره ای لطفا راهنمایی کنید که باید چیکار کنیم...

    • نیلوفر

      بچه ها از اول مهر ثبت نامه .4/5میلیون 9ماهه هفته ای 2جلسه یاشنبه1شنبه یا 3شنبه4شنبه
      ازساعت10صبح تا5بعدازظهر

    • محبوبه

      من خیلی دوست دارم بازیگر شم واقعا دوست دارم توکلاسهای آقای امین تارخ شرکت کنم ولی هزینه کلاسها واسه من سنگینه خواهش میکنم بگین من چیکار کنم؟

    • فرانک

      شماره تلفن کلاسای بازیگری اقای تارخ.88026962و88026932وادرس کلاساش...یوسف اباد.خیابان جهان ارا.خیابان سی وپنجم.پلاک 59.هرترم9ماهه بچه ها.به مبلغ 3900000تومان

    • بابک

      سلام به همه من واقعا ینی نمیدنم چ جوری بگم عاشق بازیگریم فقط خودم میدونم واقعا قابل توصیف نیست ولی به ارزوم نرسیدم الانم دانشجویه عمرانم هر لحظه بییاد بازیگیرم مهم این نی که ب ازوم نرسیدم مهم اینه که تو قلبم این قد بزرگش کردم که حاظرم واس خاطرش از همه چیم بگذرم ولی من چیزی ندارم وقتی هم ادم چیزی نداره گذشتن از همه چی واسش اسون میشه ب امید روزی که ی بازیگر حرفه ای شم ولی بچه ها امیدتونو از دست ندین

    • GHAZAL

      BACHEHA BERIN PEYE HADAFETOON B HARFE HIHCKASAM GOOSH NADID GHARAR NI MARDOM B JAYE MA TASMIM BEGIRAN O Y OOMR HASRAT BOKHORAN KHODA Y NIROOI TOO VOOJODE MA GHARAR DADE K B HARCHI BKHAIM MIRESIM TAVAKOLETOON B KHODA BASHE MA MITONIM BAZIGAR BESHIM.......

      پاسخ ها

      • ابوطالب نصیری گله

        آفرین غزل جووووووووووووووووون باهات موافقم.......

    • شقایق

      خواهرم عاشق بازیگری است ولی او 13 سالشه ششم می خوانه وکمی هم تپله وقدش هم 160 است وما در ارومیه زنگی میکنیم مخواستم ببینم متوانم یک اموزشگاه معتبر در ارومیه پیدا کنم تازه خواهرم استعداد بازیگری هم دارد

    • ساقی

      من تو کلاس های سینمایی ایران شرکت کردم خیلی خوب بود

    • بابک

      سلام بچه ها ب نظر من بازیگری کار هر کس نی بازیگری روح خیلی بزرگ میخواددددددددددد نه این که شما از بازیگری خوشت میاد باس بازیگر شی نه بخدا نمیشه بازیگری خیلی سخته بازیگر یعنی یک انسان کامل کسی که روحش دربند چیزی نباشه ب امید روزی که بازیگر شم

      پاسخ ها

      • سینا

        تلاش کن میشی

    • رودابه

      سلام.من رودابه ام و قصد دارم که در تابستان به کلاس بازیگری بروم از شما خواهش میکنم که اگر آموزشگاه معتبری را در تهران میشناسید + آدرس آن در وبلاگ من به صورت نظر دادن به من بگویید:
      www.my-love-songs.blogfa.com

    • بابک

      سلام بچه ها هیچ کدوم از شما اندازه ی من عاشق بازیگری نیستید ب خدا میرم جلو اینه با خودم میحرفم الانم اشکام سرازیر شددددددخدایا منو ب ارزوم برسون

    • elham hamamiyan

      slm,bi zahmat shomare oadresetoono mizarid.

    • استقلالی

      پس این چی میگه ؟!!!
      http://aminetarokh.blogfa.com/

    • پوریا

      چاکره اقای تارخ هستیم من بچه پاین شهرم عاشق بازیگری سیاهی لشکرم زیاد رفتم ولی گول زدن میخوام یام کلاس ایا واقعا ازیگر میشم خیلی نوکرم استاد

    • نورا

      تو سر...... می زنی همه می خوان بازیگر شن .همینه سینمامون داره داغون می شه.

    • مهدی

      سلام لطفا ادرستون هم بزارید.

    • مرضیه زارعی

      سلام من به بازیگری خیلی علاقمندم لطفا یک جای را معرفی کنید من اصفهان زندگی می کنم.

    • سلام

      برید شبکه نمایش مسابقه بازیگری بای

    • هنر

      محبوبه جان وبلاگت پیدانمیشه فارسی شو بذار

    • فرشته

      سلام. من دنبال یک کلاس بازیگری توپ میگردم که در اصفهان برگزار بشه. اقای تارخ اصفهانم کلاس برگزار میکنند؟ لطفا بهم اطلاع بدید

    • milad

      vaghean kiya fekr mikonan betonan bazigar beshan....

    • مهرناز

      با سلام محدودیت سنیش چه قدره

    • مهسا

      رودابه جان وبلاگت درست نبود

    • بهادر

      سلام
      من بهادر خیلی علاقه زیاذی به بازیگری دارم در پشت صحنه سینما خیلی کارا کردم تا بتوانم بازیگر بشم دو سوال داشتم ازتون
      1- قیمت هر ترم کلاس ها چقدر می باشد؟
      2- آدر س آموزشگاه کجا هست؟

    • لیلیا

      من تو زندگی بازیگر خوبی نبودم000

    • لیلیا

      من تو زندگی بازیگر خوبی نبودم000

    • آتنا

      سلام من به بازیگری علاقه ی زیادی دارم و به خاطر اعتماد به نفس فراوانی که دارم احساس می کنم می تونم توی این حرفه موفق باشم یک دوره هم گذرانده ام اما به جایی نرسیده ام.

    • محمد

      به نظر من برای بازیگر شدن اول باید رفت دانشگاه و خاک صحنه پربرکت تئاتر را خورد تا به یک بازیگر مطرح و ماندگار تبدیل شد. استاد انتظامی، مشایخی، کشاورز، نصیریان همه خاک صحنه خوردند که ماندگار شدند هیچ وقت برای پول بازی نکردند عاشقانه کار کردند کار نکردند که عکسشون بزنن روی مجلات یا بره سردر سینما کار کردند تا در دلها و چشم ها ماندگار شوند. دوستان عزیز من هم مثل شما تا چند سال پیش دوست داشتم یکشبه راه صد ساله را برم اما الان که بست و یک ساله شدم دوست ندارم همین فردا معروف شوم راه و رسم این اساتید گران قدر ار سرلوحه کار خود قرار دادم. لطف کنید هیچ وقت به این کار به چشم یک شغل یا پولدار شدن نگاه نکنید من الان دانشجوی روانشناسی هستم و به روانشناسی به چشم شغل نگاه می کنم. نه به بازیگری... موفق باشید توکل به خدا

    • زهرا

      ببین دوست عزیز..
      من یه مدت ازتوهم عاشق تر بودم..هم استعدادشو دارم..هم قیافشو..ینی دراین حد که دوستام رفتن کلاس بازیگری ازترسشون به من نگفتن..شباتاصبح به عشق بازیگری میخوابیدم وصبحا باقیافه خواب آلود بازی میکردم..روی تمام برگه هام پربود از نوشته هایی مثل بابازی افتخاری...بابازی فوق العاده....ولی الان اون تب اولی ام خوابید..هنوزم دنبالشم..توهم اگه میخوای برودنبالش دیگه...

    • آزاده

      سلام
      ما شهرستانی ها که نمی تونیم بریم به خا
      طر مشگل جا ولی اگه خوابگاه داشت خیلی خوب می شد

    • مسعود

      با سلام ب همه هنرجویانی ک جونشونو مالشونو واس بازیگر شدن میدن. خود منم یکی از جنس شمام. منتهی ازشیراز. خوشبحال اونای ک تهرانن و دسترسیشون ب اقایتارخ راحتتره. البته شک نکنید تهران ک هیچ اونور دنیا هم ک باشه ب عشق اقای تارخ و بازیگر شدن میرم.
      ب امید روزی ک هیچکس با حسرت وآه کشیدن ب علایقش نگاه نکنه. و هر کس بسته ب تلاشش ب این مهم دست پیدا کنه. کوچیک همه هنرجوهام. 09376801021

    • وحید

      من دیوانه وار بازیگریو دوست دارم ولی تا الان کلاسی رو که بتونم بهش عتماد کنم پیدا نکردم خواهش میکنم آدرس و شماره تلفن آمو.شگاه آقای تارخ برام بفرستید 09365147663

    • زهرا عسگری

      سلام من خیلی دوست دارم بازیگر شوم این حس را از نوجوانی داشتم ولی به سمتش نرفتم الان 37 سال دارم میخواستم ببینم شرایط بذیرش را دارم ممنون اقای تارخ

      پاسخ ها

      • زهرا عسگری

        سلام من خیلی دوست دارم بازیگر شوم این حس را از نوجوانی داشتم ولی به سمتش نرفتم الان 37 سال دارم میخواستم ببینم شرایط پذیرش را دارم .ممنون اقای تارخ اگه پاسخم را بدهید

    • بنده خدا

      سلام من 4سال تهران زندگی کردم کلاسای بازیگری کارگردانی و... هم رفتم کارشناسی ارشد رو من در رشته کارگردانی قبول شدم ولی امتحان عملی باید پول و پارتی داشت
      مخصوصا ما شهرستانی ها وقتی اسم شهرستانی میاریم دیگه تمومه رد ورد و رد
      توی این 4 سال فهمیدم که 1.باید پارتی داشت2.باید پول داشت3.باید شانس داشت4.و فهمیدم که چهار سال از عمرم را خراب کردم بخاطر این که پارتی و پول ندارم5.اینم فهمیدم که اگه پول داشته باشی نیازی به کلاسای بازیگری با هزینه زیاد نیست
      تمام.

    • مسعود

      با سلام خدمت بنده خدا....
      اگر مصاحبه بهرام رادان رو خونده باشی برا ورودش ب سینما متوجه میشی ک ن پول داشته و ن پارتی. لطفا و خواهشا با این حرفا ذهن هنرجویانی ک میخان وارد این حرفه بشن رو مغشوش و دلسرد نکنید. شک نکن ک خاستن توانستن است. کافیه بخای و مردونه پای خواستت بایستی اونوقت میفهمی ک هیچ قدرتی نمیتونه جلوی پیشرفتتو بگیره.
      هیچوقت نا امییییییییییییید نشید. نا امید بودن جزو گناهان کبیرس. اگه تلاش کنید حتماااا بهش میرسید. تو این دنیا هیچ چیز محال نیس.

    • بدون نام

      با سلام من به بازیگری خیلی علاقه دارم دیگه نمی دونم باید چیکار کنم

    • فرزانه صدیق زاده

      سلام بچها خوبین من ازشیراز هستم من خیلی دوس دارم تو کلاسهای استاد امین تارخ شرکت کنم علاقه خیلی دارم دانشگاه هنر هم قبول شدم واسه بازیگری ولی دوس دارم بیام تو کلاسهای استاد تارخ بچها کسی هست رفته باشه آزمون ورودی آموزشگاه استاد تارخ داده باشه لطفا بگید آزمون به چه صورت هست 09302856121 اینم شماره من هست خواهش میکنم کمکم کنید بهم زنگ بزنید بهم بگید منتظرتون هستم....

    • یاسمین

      سلام استاد تارخ.نمیدونم چرا ولی نمیتونم بگم عاشق بازیگریم چون هنوز تجربه ایی تو این زمینه ندارم .میگم عاشق بازیگرشدنم چون واقعا بازی کردن رو دوس دارم.شهرتشو نمیخام پولشم نمیخام فقط لذت بردن سالم از بازی کردن رو میخام.راستی با اینکه وضع مالیمون متوسطه ولی کلاساتو میامو امتحان میکنم.ایشالله سایت بالا سره سینمای ما باشه.دوست دارم زیاد استاد جون بدرود تا روز مصاحبه.

      پاسخ ها

      • من

        کاش من جای تو بودم!!!! من الان تو همه رشته های هنری تجربه دارم ولی اعتماد به نفسم زیر خط فقره!!! اول تو واسه من یه دوره آموزش اعتماد به نفس کاذب بذار بعد برو سراغ کارت!!!!!!!

    • بابک

      همه ی ادم ها دوس دارن مشهور شن ولی به جون خودم من از بچگی شغل بازیگری رو تو دلم نگه داشتم بزرگ که شدم رفتم دنبالش دیدم نمیشه الان ی خورده پیشرفت کردم این پیشرفتام یکی از دلیلایلش بازیگری بود که ی روزی بش برسم نمیدونم اون روز زنده باشم یا مرده الان بیست سالمه اخرین رفیق خاک

    • راستین ایمانی

      سلام من خیلی جاها از خیلی ها شنیدم که کلاس استاد تارخ هزینه هاش خیلی سنگینه و اصلا براشون مهم نیست که کسی بازیگر بشه یا نه...
      باز هم من به این حرف هایی که شنیدم اعتنایی نمیکنم و میخوام بدونم واقعا اوضاع این کلاس ها چه جوریه برای کسی که میخواد باهزار امید وارزو به این عرصه وارد بشه.منتظظظظظر نظرات شمام .ممنون

    • محمد

      سلام و خسته نباشید خدمت یکا یک دوستان عزیز همه میگن ک تو بازیگری استعداد دارن هیچ کدومتون اندازه من استعداد ندارین شاید بگین از خود راضیه یا..... اما این حقیقته البطه به دوستان احانت نشه من دیوانه وار این زشته رو دنبال میکنم و حتما هم به حدفم میرسم برای من بازیگری مثل هوایی ک توش تنفس میکنم دوستان همگی دست از تلاش برندارند به امید پیروزی...........

      پاسخ ها

      • نازنین

        خوش به حالت. غبطه می خورم به روحیت.... من الان تو بیشتره رشته های هنری مقام آوردم ولی به خودم اعتماد ندارم و جسارتم کمه.... تو بیا دست راستت رو بذار رو سر من یکم تشویق شم........ ولی دور از شوخی برای من هم دعا کن.... من هم یه هنرمندم مثل خودت

    • shekoufeh

      ای بابا!چه گرون:)
      ولی یه کاریش میکنیم دیگه ....

    • حسین

      اگه بیوگرافی ارسلان قاسمی رو بخونید میبینید که مادرش با بهاره رهنما دوست بوده و خانم رهنما ارسلان قاسمی رو معرفی کرده به کارگردان ،یعنی چیییی؟ یعنی پاااارتی و پوووول

      پاسخ ها

      • نازنین

        با تمام احترام به شما اما شما یک درصد به این فکر نکنید که اگه آقای قاسمی استعداد نداشت می تونست با پارتی مشهور شه.... پارتی که تامین کننده استعداد نیست

    • محمدرضا پاکدامن

      امکانات نداریم لطفا راهنمایی کنید ما فقیریم

    • FaTeMeh

      وقتي قدرت بازيگري تو برخي هنرمندا مي بينيم مثل آقاي تارخ ، شهاب حسيني ، خانم شاكردوست ، ايزديار ، هنگامه قاضياني و خيلي هاي ديگه خب حق داريم ك عاشق بازي كردن بشيم

      پاسخ ها

      • نازنین

        علاقه فاکتور خوبیه اما ظلم بزرگیه اگه فکر کنید علاقه برای یه بازیگر خوب بسه.... بازیزی جزو سخت ترین شغل هاست اما مردم همیشه برعکس فکر می کنن متاسفانه

    • بهرام

      وایییییی!!!!!!!! همه کامنتارو خوندم روده پرشدم ازخنده خخخخخ
      هرکی یه بازیگرو میبینه میخواد بازیگرشه!!!

    • ملیحه

      باسلام من۱۵سال دارم و.علاقهی زیادی به بازیگری دارم ومیخواهم ب کلاس های استادتارخ بروم وشنیده ام کلاس های ایشون ۶ماهه است ولی من محصل ام موندم چیکارکنم علاوهبراین درشهرستان شاهرود زندگی میکنم!

      پاسخ ها

      • نازنین

        با سلام و عرض احترام به شما. با توجه به موقعیت مکانی شما و عمر ارزشمندتون پیشنهاد می کنم اول کاملا صادقانه، نه با اعتماد به نفس کاذب یا پایین ، استعدادتون رو مورد بررسی قرار بدین تا ببینین ارزشش رو داره براش وقت بذارید یا نه. اگر استعداد ندارید و توی زمینه های دیگه ماهر ترین به دنبال اونا برید و وقتتون رو برای این حرفه ی سخت هدر ندید . با آرزوی بهترینها

    • محبوبه شمسیان

      سلام. بازیگری وایفای نقش آقای تارخ روخیلی میپسندم.
      لطفااگه رزروآنلاین برای کلاساشون دارن یااینکه شماره تماس موسسه روبرام ایمیل کنید. ممنون.

    • bahareh

      سلام من درشهرستان زندگی میکنم علاقه به بازیگری دارم میخواستم بدون کلاسهاچه روزوچه ساعتیه

    • محمد جعفری

      سلام من محمد جعفری هستم۱۹سالدارم توقم زندگی میکنم علاقه زیادی به بازیگری دارم اگه میشه کمکم کنید بتونم به آرزوم برسم خواهش میکنم.

    • بابک

      سلام چند روز پیش رفتم یه اموزگاه بازیگری تست بدم قبل ازن که ازم تست بگیری منشیش بم میگفت اره اعتماد به نفست کاذبه از این حرفا بعد از این که تست دادم نظرشون عوض شد اقای تارخ من واقعا استعداد بازیگری رو دارم دو سال پیش میخواستم بیام کلاستو ثبت نام کنم اما خونوادم گفتم تهران تنهایی زندگی کردن سخته الان امید بازیگری تو دلم کم رنگ شده قدم 180 وزنم 77 چهره خاص مو مشکی ... تعریف کردن از خودم نیست ولی فقط چن ماه کار دارم که بیان فن اجرا رو بتونم حرفیه ای اجرا کنم الان بیست سالمه توی ی کهری زدم به خودم قول دادم تا از طریق کارم کل ایران منو بشناسن هدفم مشهور شدن نییست

    • بابک

      ادمک سلام کجایی قصه ایم...

    • سجاد

      سلام بچه ها امیدورارم حالتان خوب باشه من اهل اراک هستم عشقم بازیگری من درکلاس بازیگری درشهر اراک کلاس می رفتمم ودرتست امین تاریخ شرکت کردم وخیلی سخت بود وخیلی هم پول می خاد من پولش را پرداخت کردم و الان در کلاس امین تاریخ می روم

      پاسخ ها

      • علی پیری

        واقعا داری میری..هزینش چقدره..منم که 15 سالمه میزارن؟؟

    • حسین جمشيدي

      سلام خسته نباشيد من أجله أراكم ميشه ادرس وشماره اموزشگااه رو به من بگید ممنون میشم .مدارك. چی ميخاد. قيمته کلاس ها رو هم بگید ممنون

    • مهدی احمدی لاری

      سلام وخسته نباشید. من خیلی به بازی گری علاقه دارم و فیلمهای معروف زیادی دیدم . چهره انچنان زیبایی ندارم ولی استعداد بازیگری خوبی دارم ومیدونم با کمک هکاران میتوانم یه ستاره شم .
      ازتون خواهش میکنم مرکز تست بازیگری وکلاس در شیراز بهم معرفی کنید .

    • بدون نام

      ادرس لطفا

    • الینا

      خواهش میکنم شماره کلاس امین تارخ رابه من بدین
      ‌‌‌‌‌‌‌

    • ناهید مرداد1394

      امین تارخ هیچی از بازیگری یاده هنر جوهای بیچاره نمیده خیلی از اونها از راهه دور میان به اون کلاسهای به اصطلاح بازیگری اونجا فقط تلف کردن وقت و پوله تارخ یه ذره وجدان نداره فقط واسه پوله از 150 نفر هنر جو ی سالانه یک یا دو نفر اوونم اگر نوچه ی اقای تارخ بشن میتونن وارد این عرصه بشن 9 ماه انرژی و وقتمونو تلف کردیم فکر میکردیم فقط استعداد و سالم بودن مارو به این عرصه میرسونه خبر نداشتیم که باید پول یا پارتی یا سواری دادن به امین تارخ باشه تا به هدفمون برسیم خدا ازش نگذره حساب مارو باهاش صاف کنه شما فکر کنید سالانه 150 نفر 3 4 میلیون از هر نفر میگیرن ببینید چه رقمی میشه این در حالیه که در برنامه شب شیشه ای به رشیدپور گفت ما سالی 50 هنر جو میپذیریم دروغه محضه

    • حدیثه

      من دیروز به ادرسه اموزشگاش رفتم و شرایطش که من فکر کنم میخوان محیطو جویش کنند که بماند . به این قراره که اول بالای 18 باشی مدرک بالای دیپلم میخوان و رضایت نامه ولیو می خاد زرشک. بعد اصل موضوع که 5100 تومان ناقابل ونقدا واریز میکنی تو شکم تارخ جان . بعد تو هفته 3 روز کلاس داره البته من ندیم ولی خدا کنه اسمش واقعی کلاس باشه بعد هنر جو چندین ساله که به بازار سینما نداده ولی سال های پیش یک ترانه علی دوست به بازار سینما داده این هماناو همانا بود ه ولی یادتون نره ما برای تحقق پیدا کردنه ارزوهامون یک قدم برداشت حالا به نتیجه بده چه نده .نقطه تمام

    • شبنم رحیمی

      راهنماییم کنید لطفا که چه جوری ثبت نام کنم.و اینکه در شهرستان از این کلاسای بازیگری نیست؟حتما باید تهران بیام؟

    • علی

      سلام,چه بده که واسه بچه شهرستان تو این عرصه جایی نیست,من از بچگی عاشق بازیگری هستم ولی نمیدونم کجا و چطوری باید خودمو نشون بدم,خیلی دوس داشتم اگه میتونستم در کلاسای استاد تارخ شرکت کنم...

    • علی

      سلام من خیلی دوست دارم بازیگر شوم خیلی افرین تورو به خدا من
      بازیگر کنید

    • معصومه

      سوادهنری.تمرین بیان بدن. ارشاد شهرستانی. تئاتر چشنواره ای. میانبر بازیگر شدن از من به شما نصیحت.

    • نریمان بخشی پور

      سلام نریمان از رشت هستم کلاس بازیگری هم رفتم ولی بدبختانه هیچ کسی ندارم کمکم کنه لطفا اگه میشه یک فرصت به مبدین

    • بدون نام

      سلام . آیا افراد زیر 16 سال هم می تونن تو این کلاسا شرکت کنن؟ لطفا جواب بدین

    • رضا

      ما که داخل شهرستان هستیم و درس و مدرسه داریم باید چکارکنم.لطفا جواب بدین

    • رضا

      کسی نیست جواب سوال ها رو بده

    • رضا

      کسی نیست جواب سوال ها رو بده

    • رضا

      لطفا یکی جواب بده

    • امیرعلی

      جواب بدید

    • امیرحسین

      آقای تارخ لطفا جواب بدید

    • محمد

      جالبه اکثر دوستانی که اینجا کامنت گذاشتند دوست دارن سریع بازیگر شن. یه نگاه به پیشکسوتان بندازید این عزیزان همه شان یکشبه بازیگر نشدن که الان هر بازیشان کلاس بازیگریست این عزیزان سالها سخت تئاتر کار کردند به عنوان مثال استاد انتظامی اگر با کار گاو که جزو اولین کارشون بود درخشیدند و هنوز از بازیشان در مقالات سینمایی یاد میشه قبلش حدود سی نمایش کار کرده بودند. توقع نداشته باشین با رفتن به کلاس بازیگری بعد از فارغ التحصیل شدن سری سوپر استار شین در کلاس بازیگری فقط مسیر رو به شما نشون میدن پیمودن مسیر با شماست. اگر توهم دارین خواهشا وارد نشین و به علایق دیگرتان برسید زیرا عاقبت بخیر نخواهید شد. بازیگری چهره زیبا و چشم رنگی و استعداد نیست بازیگر باید اهل مطالعه و سخت کار کردن در تئاتر باشه تا موفق بشه. درخت رو تا کودش ندی خوب میوه نمیده بازیگرم تا تئاتر کار نکنه به مرز پختگی نمیرسه. موفق باشین

    • الهی

      سلام آقای تارخ من یه دختر پیش دانشگاهی رشته تجربی هستم خیلی به بازیگری علاقه دارم خواهشا کمکم کنید که بازیگر بشم استعدادشم دارم

    • مریم

      سلام وخسته نباشید به خودم میگم و امیدوارم که با دعاهایی هموطنان به بازیگر برسم من عاشق دعاهایی شما هستم خدایش تو دلتون الان چقدر بهم فش میدید یا میخندید امیدوارم که بخندید فدایی با مرام ها

    • امیر محمد

      خیلی عالی بود

    • ehsan

      سلام من هنرجوی امسال کارگاه آراد استاد تارخ هستم...این کلاس هارو به همتون پیشنهاد میکنم بخاطر خروجی های بالا و اساتید با تجربه...

    • امیرحسین

      سلام ببخشید میخواستم ببینم در اصفهانم استاد امین تارخ کلاس بازیگری دارد و شهریه آن چقد است

    • ستاره

      باسلام.واقعا متنی روکه اقای تارخ نوشته بودنم قبول دارم وقتی که برای هرچیزی زحمت بکشی قدرشو بیشتر میدونیو زودم از دستش نمیدی.حقیقتش من خیلی استعداد تو این زمینه دارم ولی خوب نیاز به اساتید کار کشته هم هست.ولی چون هزاران کیلومتر از تهران دورم بیخیال این حرفه میشم خدا بقیه شما برسونه .ماکه این آرزو رو به گورمیبریم.یاعلی

    • مهدیه اسدی

      سلام من علاقه ی زیادی به بازیگری دارم استعدادش هم دارم کلاس هم رفتم اقای کارگردان من ولقعا استعداد دارم اقای کار گردان اینم شماره
      خوش حال میشم منتظر خبر های خوشتون هستم اقای کار گردان هر نقشی باشه بازی میکنم اصلا مهم نیس

    • Hanieh eftekhari

      سلام ممنون میشم اگه ادرس و شماره تلفن کلاس را به ما اصلاع دهید
      ممنون از لطفتون

    • فردی

      سلام من عاشق بازیگری هستم خیلی وقته دنبال کلاس های بازیگری اینا در تبریز هسم ولی نتونستم ب نتیجه‌ای برسم کسی می‌تونه ادرسی بده ک تو شهر تبریز مدارس یا کلاس های بازی گری را بده لطفاً

    • AFSHIN

      سلام من خیلی به بازیگری علاقه دارم دنیام بازیگریه ولی تا حالا نتونستم کلاس بازیگری برم. میخوام برم کلاس بازیگری شرایطش چجوریه لطفا کمکم کنین مرسی

    • فروغ

      سلام من توی زندگی خودم هم بازیگرم حتی توی مدرسه خودمو به بیهوشی زدم کاری نمونده توی مدرسه انجام ندم من رشته ام گرافیک بود سوم دبیرستان با اصرار خودم ازدواج کردم با کسی که دوسش دارم و الان اون نمیزاره درس بخونم حتی نمیزاره شغل داشته باشم ما توی شهر بوکان زندگی می کنیم اینجا توی مدرسه رشته بازیگری نداریم من حیف شدم واقعا

    • فروغ

      سلام من توی زندگی خودم هم بازیگرم حتی توی مدرسه خودمو به بیهوشی زدم کاری نمونده توی مدرسه انجام ندم من رشته ام گرافیک بود سوم دبیرستان با اصرار خودم ازدواج کردم با کسی که دوسش دارم و الان اون نمیزاره درس بخونم حتی نمیزاره شغل داشته باشم ما توی شهر بوکان زندگی می کنیم اینجا توی مدرسه رشته بازیگری نداریم من حیف شدم واقعا

    • بهنام

      سلام . وقتتون بخیر. در اصفهان هم کلاس دارند آقای تارخ؟

    • بهنام

      سلام . وقتتون بخیر. در اصفهان هم کلاس دارند آقای تارخ؟

    • Elahe

      سلام من به بازیگری خیلی علاقه دارم
      نمیدونم چیکار کنم یک بار بیشتر تءاتر بازی نکردم به اسم سلطان خندک تورو خدا برام دعا کنید قبول بشم

      پاسخ ها

      • سحر

        سلام ممکمه جواب بدی

    • مهدی

      با عرض سلام و احترام
      من خیلی به بازیگری علاقه دارم خیلی وقت هم هست که میخوام به این کلاس اقای امین تارخ عزیز ثبت نام کنم ولی ادرس کلاس شونو ندارم
      لطفا ادرس کلاس اقای امین تارخ عزیز رو بنویسید

    • فرشاد

      سلام من خیلی بازیگری رو دوس دارم خیلیم تو بازیگری استعداد دارم اینو مطمعنم چون بعضی وقتها تمرین میکنمو و خیلی تو بازیگری ماهر شدم فقط احتیاج به کلاس بازیگری دارم که استعدادمو نشون بدم اما تنها مشکلی که دارم اینه که من دیپلم ناقصم و درسم رو ترک کردم
      میخواستم بدونم که میتونم بدون دیپلم وارد کلاس های بازیگری بشم لطفا جواب بدین ممنون.

    • معصومه

      سلام خواهش ميكنم ادرس اموزشگاهشو بزاريد يا شماره تلفن يا براي من ايميل كنيد من عاشق بازيگريم

    • نغمه

      سلام،دخترم ۵سالشه استعداد بازیگری رو میبینم داره،خاهشن ادرس آموزشگاه بازیگری ک واسه کودکان باشه بهم معرفی کنید،تشکر از لطفتون

    • علی

      سلام عرض میکنم من۱۸ سالمه علاقه زیادی به بازیگری دارم وخاهشن آدرس آموزشگاهتون روبدید

    • سجاد

      سلام,عزیزانم,خواهش,میکنم,این متن رابخونید شاید به دردتون بخوره زود قضاوت نکنید من خودم دارم کلاس بازیگری میروم اصفهان,البته,میخواهم درکلاس اقای امین تارخ شرکت کنم چون تهران پایتخت هست ومن اعتقاد دارم تهران برای هرکاری سکو پرتاب خوبی اقای تارخ معتبر هست البته همه خوب هستن من اقای تارخ به غیر اکلاساش خودش را دوست دارم.سرتون.را درد نیارم کسایی که دنبال ادرسش میگردن برن توسایتش هزینه کلاساش که من تا چند روز پیش پرسیدم یعنی تاریخ۲۰/۱/۱۳۹۷ بود مبلغ۷۴۰۰ملیون,ودوره,ان,۹ماهه,است,اینایی,که میگن با پول پارتی وارد این کار میشونند درست میگند ولی نمیدونند زود هم حذف میشوند شک نکنید بعضی,میگند نرید پولتون تو چاه برزید ما رفتیم کلاس تارخ اما هیچ فایده نداره این افراد۲دسته هستند دسته,اول,دروغ,میگن چون درمورد بازیگری چیزی نمدونند یعنی ادم الافند دسته دوم,راست میگن وکلاس اقای.تارخ رفته اند ولی نرفتند که بازیگر بشند چند دلیل داره ۱برای شهرتش ۲پولش۳خوش گذرونیش۴سر زبون افتادنش به همه بگند من ستاره سینما هستیم.تهش بازیگر نمیخواستند بشند یه بازیگر به این چیز ها نباید فکر کنه تا به هدفش برسه یواش یواش به همه ان چیز ها میرسه اول واخر خدا خدا باید همراهت باشه تابهش برسی اگه میدونی توانایشا داری بازیگر بشی امروز رابه فردا نزار یا علی

    • مهدی

      ضمن عرض خسته نباشید به دوستان
      کلاس بازیگری ««««»»»»استعداد..علاقه..تلاش
      تحقیقاتی که بنده انجام دادم بهترین راه برای رسیدن به هدفتان تجربه میباشد. یاعلی

    • امیررضاشیرین زاده

      سلام پسری ۱۴ساله هستم .علاقه ی زیادی به بازیگری دارم ممنون میشه درخواستموقبول کنید

    • آتنا

      سلام...من آتنا هستم12 سالمه از تهران من میخوام تو کلاس های آقای تارخ شرکت کنم فقط میخپام بپرسم ک درکله نه ماهه هزیزنش جمعا چقدره؟؟؟؟تاچه سنی قبول میکنه؟؟؟آدرس؟؟شماره دفتر؟؟؟((ازتون خواهش مندم بگین من دیوونه ی. بازیگریم هم استعداددارم هم قیافه ولی پول و پارتی ندارم تورو جون هرکی که دوسش دارین بیگین راستشم بگین چون من هرروز به امید اینکه یه روز بازیگرشم زنده ام ))

    • نگار مهری

      من آموزش هایی دیدم و سنم هم پایین هستش از کلاس های بازیگری فن بیان آقای امیرمحمدمتقیان باهام تماس گرفته شد اما به دلیل دور بودن نتونستم برم،تقریبا 6ماه کار کردم و دوست دارم بیشتر از اینها یاد بگیرم،اگه لطف کنید آدرس و یا شماره بزارید ممنون می شم.

    • نگار مهری

      من آموزش هایی دیدم و سنم هم پایین هستش از کلاس های بازیگری فن بیان آقای امیرمحمدمتقیان باهام تماس گرفته شد اما به دلیل دور بودن نتونستم برم،تقریبا 6ماه کار کردم و دوست دارم بیشتر از اینها یاد بگیرم،اگه لطف کنید آدرس و یا شماره بزارید ممنون می شم.

    • نگار مهری

      من آموزش هایی دیدم و سنم هم پایین هستش از کلاس های بازیگری فن بیان آقای امیرمحمدمتقیان باهام تماس گرفته شد اما به دلیل دور بودن نتونستم برم،تقریبا 6ماه کار کردم و دوست دارم بیشتر از اینها یاد بگیرم،اگه لطف کنید آدرس و یا شماره بزارید ممنون می شم.

    • علی

      لطفا ادرس و شماره تلفن بدید تا خدمت برسیم
      من به بازیگری خیلی علاقه دارم و امید وارم در آینده بازی گر خوبی بشم
      و همچنین تمام کسانی که علاقه به بازیگری دارن موفق بشن
      بعدش من اصلا دنبال شهرت نیستم فقط از روی علاقه میخوام بازیگر بشم
      با تشکر یاعلی

    • میلاد

      سلام من میمیرم واسه بازیگری تورو خدا ی راهی جلوو پام بزارید

    • مريم.ساري

      سلام اقايه تارخ.شما خيلي خوبين اما ميخواستم بگم ماهاي که نميتونيم شرايط مناسبي نداريم بايد چيکار کنم من انقدر به خودم مطمينم که ميتونم يه بازيگر فوقولعاده بشم اما افسوس که زير صفريم و اين ارزو با خودمون به گور ميبريم من ساري زندگي ميکنم متولد63.هم راهمون دوره هم اقتصاد جوابمون کرده. خانه دارم هستم. انقدر به خودم اطمينان دارم که نميتونين باور کنين اما چه کنيم ديگه کسي به داد ما نميرسه ممنون از بازياي خوبتون...

    • میلاددادخواه

      سلام آقای تارخ در استان اصفهان هم کلاس بازیگری دارید یا آموزشگاه خوبی هستی چون من خیلی علاقه شدید به بازیگری دارم

    • فادیا

      سلام آقای تارخ ببخشید یه سوال ماها که شرایط نداریم بیام کلاس های شما چی کار باید کنیم به نظر تون میتونیم بازیگر شیم

    • Hossein salehi

      باسلام،آموزشگاهی مطمئن در اصفهان هست من یه تست بدم ببینم اصن به درد اینکار میخورم یانه؟

    • zahra ghenaati

      سلام میشه لطفا هزینه های کلاس رو در سال 98 اعلام کنید

    • شکیبا ذوالفقاری

      میخوواستم در کلاس بازیگری شرکت کنم ثبت چه تاریخی و شرو ع کلاسها از چه زمانی

    • مائده مولوی

      من به بازیگری خیلی علاقه دارم و از اینکه هنری را بلد هستم افتخار میکنم .
      ما در قم زندگی میکنیم اگر میشود بگویید ادرستون کجاست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج