کد خبر: ۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
تعداد بازدید: ۳۹۶۲۱
تعداد نظرات: ۲۸۷ نظر
بازيگري را نمي‌توان با آمپول تزريق كرد!
خيلي‌از جوان‌ها امروزه به‌دنبال ورود به دنياي بازيگري و به دست آوردن شهرت هستند؛ احتمالا شمايي كه اين صفحات را مي‌خوانيد هم جزو همين دسته‌بوده و به‌دنبال ورود صحيح به اين عرصه‌ايد. به همين دليل تصميم گرفته‌ايم راه درست را به شما نشان دهيم؛ اين‌بار يكي از قديمي‌ترين كلاس‌هاي بازيگري با مديريت «امين تارخ» را به شما پيشنهاد خواهيم كرد.
برترین مجله اینترنتی ایران



خيلي‌از جوان‌ها امروزه به‌دنبال ورود به دنياي بازيگري و به دست آوردن شهرت هستند؛ احتمالا شمايي كه اين صفحات را مي‌خوانيد هم جزو همين دسته‌بوده و به‌دنبال ورود صحيح به اين عرصه‌ايد. به همين دليل تصميم گرفته‌ايم راه درست را به شما نشان دهيم و از اين شماره به بعد هر بار سراغ يكي از مديران ‌كلاس‌هاي بازيگري معتبر ‌ايران برويم؛ اين‌بار يكي از  قديمي‌ترين كلاس‌هاي بازيگري با مديريت «امين تارخ» را به شما پيشنهاد خواهيم كرد



احتمالا شما هم بعضي وقت‌ها كه پاي ديدن فيلمي مي‌نشينيد، يك حسي قلقلك‌تان مي‌دهد كه «آره، كاش من هم بازيگر شوم، اينكه كاري نداره!» ‌از اين شماره به بعد قصد داريم هر بار يك آموزشگاه بازيگري معتبر را به شما معرفي كنيم تا اگر تصميم داريد شانس‌تان را در اين حرفه امتحان كنيد، حداقل آگاهانه انتخاب كنيد؛ اين هفته «كلاس‌هاي آزاد  بازيگري استاد امين تارخ» را معرفي خواهيم كرد و پاي صحبت‌هاي بنيانگذار نخستين مدرسه بازيگري تهران خواهيم نشست كه حالا17‌سال سابقه دارد و ستاره‌هاي زيادي را به سينماي ايران معرفي كرده است.



ستاره‌هايي كه از كلاس‌هاي ما ستاره شدند

شايد مهم‌ترين دليل اينكه كلاس‌هاي بازيگري ما را يكي از موفق‌ترين‌ها مي‌دانند، خروجي‌هايي باشد كه اين كارگاه طي ساليان اخير داشته و بازيگراني كه به واسطه اين كلاس‌ها راهي عرصه‌هاي حرفه‌اي شده‌اند. شخصا هيچ‌وقت احساس نكردم در به موفقيت رسيدن كلاس‌هاي اين كارگاه نقش پررنگي داشته‌ام بلكه اين پرسنل آموزشي كارگاه بوده‌اند كه با زحمات‌شان باعث شده‌اند توفيق نصيب مجموعه شود، به علاوه اينكه بازيگراني كه امروز در جوامع هنري به‌عنوان هنرپيشه حرفه‌اي شناخته مي‌شوند، خودشان هم زحمات زيادي كشيده‌اند؛ تعدادي از اين‌ افراد برنده سيمرغ بلورين جشنواره شده‌اند و تعدادي‌شان نيز كانديد سيمرغ. مسلما همه اين افتخارات نمي‌تواند در گرو زحمت يا تصميم يك نفر باشد، مطمئنا اين توفيق‌ها حاصل تلاش يك تيم قوي 70-60 نفره است كه 17 سال شبانه روز در كلاس‌هاي آموزشي اين كارگاه زحمت كشيده‌اند و تدريس كرده‌اند.



17 سال پيش، حبيب رضايي هم به اينجا آمد

طبيعي است وقتي هنرجويي از اين كارگاه به درجه‌اي مي‌رسد كه سيمرغ يا جايزه‌اي مي‌گيرد خوشحال شوم و خستگي از تنم در برود، علاوه بر آن شوق و ذوق وافري نصيبم مي‌كند تا با انرژي و انگيزه بيشتري اين كار را انجام دهم. چون بعد از اين اتفاق تصور مي‌كنم نتيجه ايده‌آلم را گرفته‌ام و بابت توفيقي كه نصيب بچه‌هايم شده، شكرگزاري مي‌كنم. 95 درصد كساني كه روزي هنرجوي اين كارگاه بوده‌اند و امروز جزو چهره‌هاي شناخته شده سينما هستند، هنوز ارتباطشان را با مجموعه ما قطع نكرده‌اند و به ما سر مي‌زنند. حتي بعضي وقت‌ها كه پيشنهاد بازي در كاري را دريافت مي‌كنند، براي مشورت پيش من مي‌آيند، چراكه مطمئنا مي‌دانند جز خوبي چيزي براي‌شان نمي‌خواهم و خودشان مي‌دانند درصورت اشتباه در يك انتخاب، ممكن است چه اتفاقات بدي براي آينده كاري‌شان بيفتد. تا امروز هر كدام از هنرجوها كه درباره كارهاي‌ پيشنهادي‌شان با من مشورت كرده‌اند، ضرر نكرده‌اند و مطمئنا بعد از اين هم نخواهند كرد. جالب اينكه از تعدادي از هنرجويان‌مان هم به‌عنوان معلم در كلاس‌هاي‌مان استفاده مي‌كنيم؛ مانند «حبيب رضايي» و «هادي كماني‌مقدم» كه 17 سال پيش در كلاس‌هاي ما ثبت‌نام كردند و امروز براي خودشان استاد هستند. يكي از بزرگ‌ترين آرزوهاي من اين است كه چه باشم و چه نباشم، سيستم آموزشي ما ادامه پيدا كند، يعني روزي برسد كه اين كارگاه استادان خودش را از دل هنرجويانش پيدا كند و اين چرخه همچنان پابرجا بماند.



بازيگري را نمي‌توان با آمپول تزريق كرد!

با هر كدام از هم‌نسلان من صحبت كنيد، بي‌شك به شما خواهند گفت حرفه سينما و بازيگري‌، حرفه بسيار دشواري است؛ من هم همين نظر را دارم؛ هميشه به بچه‌هايي كه دوست داشته‌اند وارد اين حرفه شوند، توصيه كرده‌ام سختي‌هاي اين حرفه را تجربه كنند تا بتوانند بعد از اين مرحله، انتخاب آگاهانه‌اي داشته باشند. بازيگري تحمل فيزيكي، روحي‌ رواني و همچنين صبر بسيار زيادي را مي‌طلبد. كسي كه بخواهد با شتاب بازيگر شود، مطمئنا با شتاب هم از آن خارج خواهد شد! فكر مي‌كنم سخت‌ترين مرحله براي بازيگر شدن، صبر و تحمل زيادش است؛ بارها دخترها و پسرهايي به من مراجعه كرده‌اند و گفته‌اند آقاي تارخ ما حاضريم 3-2 برابر شهريه كلاس‌هاي‌تان را هم بپردازيم، ‌در قبالش براي ما دوره يك ماهه‌اي بگذاريد كه بعد از آن، بتوانيم سريع بازيگر شويم! آخر مگر بازيگري آمپول است كه بشود به كسي تزريق و بازيگرش كرد؟



فرق بازيگر خوب و بد

يكي از دلايل علاقه پيدا كردن جوان‌ها به بازيگري و دنياي سينما، ديدن فيلم‌هاي بازيگران بزرگ و مشهور داخلي و خارجي است كه مسلما به واسطه تجربه‌شان بسيار خوب بازي مي‌كنند. آنها هم احساس مي‌كنند بازيگري كاري ندارد؛ خب آنها راه مي‌روند، ما هم بلديم راه برويم، حرف مي‌زنند، خب ما هم بلديم! خيلي از آنها متوجه اين موضوع نمي‌شوند كه اين بازيگر چون بسيار مسلط است بازي‌اش مانند يك زندگي به‌نظر مي‌رسد، به همين دليل تماشاگر گول مي‌خورد كه خب، من هم مي‌توانم مثل او بازي كنم! هميشه اين جمله استاد بازيگري‌ام جناب آقاي دكتر «محمد كوثر» در ذهنم هست كه مي‌گفت هر وقت از بازي يك بازيگر احساس كرديد بازيگري كار بسيار آساني است، بدانيد آن بازيگر دارد كارش را فوق‌العاده انجام مي‌دهد اما برعكس زماني كه بعد از ديدن بازي يك نفر احساس كرديد بازيگري كار بسيار مشكلي است، مطمئن باشيد آن بازيگر كارش را بلد نيست. بي‌شك تنها راه كشف رمز و رازهاي دنياي بازيگري، آموزش ديدن است؛ مانند ساير علوم كه براي كسب تخصص بايد چند سالي را به‌دنبال تحصيل و آموزش ديدن رفت، بازيگري هم نياز به آموزش ديدن، انجام كار عملي و تجربه كسب كردن دارد. اصلا مگر مي‌شود بدون كسب تجربه و آموزش از بدو تولد يك ‌آهنگساز، نقاش، نوازنده، پزشك يا مهندس معمار شد؟





رامين راستاد: گفتم عكس من را جاي همه اينها بچسبان!

دهه 70 كه به‌دنبال مسيري براي يادگيري بازيگري بودم، تنها كلاس‌هاي امين تارخ و استاد سمندريان بود كه در اين زمينه وجود داشتند و جزو باسابقه‌ترين مراكز آموزشي به حساب مي‌آمدند. از سال 74 تا 76 در كلاس‌هاي امين تارخ دوره بازيگري گذراندم و اساتيدي همچون زنده‌ياد مهدي فتحي، قطب‌الدين صادقي، داريوش ارجمند و امين تارخ در اين كلاس‌ها تدريس مي‌كردند. اوايل وقتي پيشنهاد كاري به من مي‌شد، قبل از قبول كردن، حتما با امين تارخ مشورت مي‌كردم اما امروز به خاطر مشغله كاري زيادي كه دارم، متأسفانه ديگر فرصت نمي‌كنم اين كار را انجام دهم. هميشه خودم را مديون امين تارخ مي‌دانم. خاطره جالبم از آموزشگاه امين تارخ اين است كه يك روز وقتي به آموزشگاه رفته بودم، روي ديوار آموزشگاه عكس كلي بازيگر جوان و با سابقه چسبانده بودند كه با لحن شوخي به آقاي تارخ گفتم اين عكس‌ها را بكن و عكس من را جاي‌شان بزن!





شخصا به تمام كساني كه در كلاس‌هاي بازيگري ما شركت مي‌كنند، قبل از ثبت‌نام مي‌گويم اين سوءتفاهم براي‌شان به‌وجود نيايد كه چون 45 ستاره از اين كلاس‌ها وارد دنياي بازيگري حرفه‌اي شده‌اند به اين معني است كه هر كس به كلاس‌هاي ما بيايد در پايان دوره همين اتفاق انتظارش را مي‌كشد! بارها اتفاق افتاده هنرجويي را كه هيچ‌كدام از ما تصورش را هم نمي‌كرده‌ايم براي بازي در كاري انتخاب كرده‌اند و آن هم آنقدر خوش درخشيده كه حتي كانديد‌اي دريافت سيمرغ شده‌ اما آن كسي كه طي دوران آموزش‌ با توجه‌‌ به تجربه‌مان تصور مي‌كرده‌ايم به واسطه استعدادي كه دارد بازيگر خوبي خواهد شد و سريع جذبش خواهند كرد، الان 10 سال است هيچ كاري بهش پيشنهاد نشده!





بيتا سحرخيز، يكي از شاگردان موفق:

قبل از كلاس رفتن هيچ‌چيز از سينما نمي‌دانستم

قبل از ورود به كلاس‌هاي بازيگري‌، هيچ ذهنيتي از اين حرفه نداشتم، فقط مي‌دانستم ‌استاد تارخ و سمندريان كلاس‌هايي در اين زمينه برگزار مي‌كنند. سال‌هاي 83 و 84، 3 ترم هنرجوي آموزشگاه استاد تارخ بودم. آن سال‌ها اساتيدي همچون «آتيلا پسياني»، «مهدي هاشمي»، «اصغر فرهادي»، «داريوش ارجمند» و خود آقاي تارخ كلاس‌ها را برگزار مي‌كردند. اين كلاس‌ها براي من كه هيچ اطلاعي از سينما نداشتم بسيار مفيد بود. اوايل كه كارهاي سينمايي و تلويزيوني به‌من پيشنهاد مي‌شد، حتما با اساتيدي كه زيرنظرشان دوره ديده بودم مشورت مي‌كردم تا انتخاب‌هاي ايده‌آلي داشته باشم. از همين‌جا از استادم امين تارخ كه خيلي براي من و همه بچه‌هاي كلاس‌مان زحمت مي‌كشيدند تشكر مي‌كنم.





داستان كلاس بازيگري رفتن برادپيت

بازيگري ‌تخصصي است كه دهه‌هاست شناخته شده و اگر به‌عنوان يك حرفه قبولش نداشتند، امروز بيش از 300 دانشكده در آمريكا به‌صورت تخصصي بازيگري را آموزش نمي‌دادند. علاوه بر همه اين‌ دانشكده‌ها، كالج‌ها و آموزشگاه‌هاي آزاد بسياري نيز در آمريكا علم بازيگري را آموزش مي‌دهند. زماني كه كتاب خاطرات «رابرت رودفورد» را مي‌خواندم، او نوشته بود با «براد پيت» زماني آشنا شدم كه اتومبيلم در جاده‌اي خراب شده بود و «براد پيت» تعميركار ماشين بود و در حال تعمير اتومبيل من! همان زمان به‌دنبال بازيگر خاصي مي‌گشتم كه با ديدن براد پيت مطمئن شدم بهترين گزينه براي آن نقش است. از او خواهش كردم 24 ساعت با هم باشيم و بعد از اينكه اين زمان را در كنار يكديگر بوديم، به محض اينكه به نخستين شهر رسيديم، او را به يك كلاس بازيگري فرستادم و گفتم تا تو دوره‌ بازيگري‌ات را تمام كني، ما هم كارهاي فيلم را راه‌اندازي مي‌كنيم.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مجله اینترنتی برترین ها


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۸۷
نظر مينا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
پاسخ
49
27
من عاشق امين تارخ هستم بازيگربه تمام معنا خوش به حال اونايي كه باهاش كار ميكنند
پاسخ ها
نظر رودابه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
ولی من اصلا نمیشناسمش.ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
نظر milad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
movafegham asasi vaghean setaras
نظر amirhosein moonesi
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
پاسخ
0
18
in amozeshgah adres nadare?
پاسخ ها
نظر فاطمه حضرتي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
براي ثبتنام چه مداركي لازم است
نظر amirhosein moonesi
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
پاسخ
1
12
age adreso lotf konid mamnoon misham
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
شما مجله فيلم رو تهيه كنيد تمام آموزشگاه ها داخلش تبليغ كردند
نظر ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
از كجا بايد تهيه كنيم مجله فيلم رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر صادق علیزاده
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
پاسخ
34
11
سلام : از شما خواهش میکنم ادرس کلاسش رو به همراه شماره تلفن های دفترش برام بفرست هر کجای اینترنت گشتم گیرم نیومد خیلی واجبه ممنونت میشم
09391400110
نظر سیما
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
پاسخ
51
16
سلام
من بزرگترین ارزوم اینه که بازیگر بشم اما میترسم برم کلاس بازیگری یارو نامرد ودروغگو و ...از کار دربیاد کلاه سرم بره مثل فریب خورده ها که میگن
دلم میخواد برم کلاسهای اقای تارخ امیدوارم هزینه هاش سنگین نباشن میدونم که سنگین هستن مثل دانشگاه
نظر فاطیما
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
پاسخ
34
9
سلام من یک دوره بازیگری کامل در آموزشگاه آزاد روزنه دیدم و 1 پیشنهاد هم شد اما به خاطر درس و امتهان نرفتم حالا از شما خواهش می کنم شماره تان رادر وبلاگبگذارید و یا برایم ایمیل کنید ممنون.
نظر آرمین
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
پاسخ
35
6
راستی یه آدرسی چیزی به من بدید یعنی شماره دفترش رو داشتم اما گم کردم ،من یک فیلم سینمایی بازی کردم اما میخوام از استاد تارخ مطالب بیشتری یاد بگیرم
با تشکر
نظر شقایق
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
پاسخ
0
3
ba salam age mishe adres ya shomare tellefoni az in amuzeshgah baraye man maill konid arezoye man bazigariye.....mamnoon
نظر ستاره جمشیدی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
پاسخ
8
8
سلام من تمایل دارم به کلاس بازیگری آقای تارخ برم لطفاشماره دفتر ایشان را برای من میل کنید.باتشکر
نظر رضا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
پاسخ
4
7
ki adres va shomare amuzeshgah ro dare?
نظر reza
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
پاسخ
0
2
لطفا اگه ادرسی چیزی از اموزشگاه استاد تارخ دارید به من زنگ بزنید
نظر ایناز
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
پاسخ
2
7
با سلام من از زمان بچگیم تا الان که یادم میاد عاشق بازیگری بودمو هستم و کلی هم توی دوران مدرسه نمایش کوچیک بازی میکردم اما الان که دیگه به سن بازیگری رسیدم به هر دری که میزنم باز نمیشه ناامید نشدم اما باید از یجای شروع کرد دیگه....ممنون میشم اگر ایمیلتونو لطف کنید و بزارین.
نظر کیانا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پاسخ
5
27
من دختر امین هستم البته برای شما به اسم تارخ هست خلاصه ما بهش می گیم بابا امروز وقتی این سایت رو نشونش دادم تصمیم گرفت شماره دفترشو براتون بزاره 02188026932
پاسخ ها
نظر ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
از كجا معلوم راست ميگي؟؟؟؟؟
نظر احمد
| NETHERLANDS |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
تا جایی ک ما میدونییم ایشون دختر ندارن .دختر اقای تارخ
نظر روژین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
ماهم گوشامون دراااااااز نه؟
نظر امیرحسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
نمیدونم راست میگی یا نه ولی این واقعا شماره اموزشگاهشه
نظر ملیکا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
0
5
من عاشق بازیگری هستم دیوونشم خواهش میکنم ادرس و شماره این اموزشگاه را برام بزارید
پاسخ ها
نظر hamoon
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
این آدرس سایت اختصاصی امین تارخ هستش
http://www.amintarokhfans.blogfa.com/
آدرس آموزشگاه بازیگری استاد :
نام مدیر: امین تارخ
تلفن: ۸۸۰۲۶۹۶۲, ۸۸۰۲۶۹۳۲
آدرس: تهران - منطقه ۶ - بزرگراه کردستان - نبش خیابان ۳۷ - پ. ۳۸
۱۴۳۶۶ :پ.ک
نظر user
| UNITED STATES |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
slm b in shomareh zang bezan adresw kelasa ro begir.saabt nam shoro shode 02188026932 inam tel hamrahe khodame manam mikham kelasa ro beram 09356878891
نظر داود
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
پاسخ
0
1
lotfan shomare ya adrese kargaho benevisid
نظر پريسان مسكني
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
پاسخ
0
4
سلام لطفا آدرس و شماره كلاس رابرايم بفرستيد.
نظر هاشم جعفری
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
پاسخ
0
4
آدرس دفتراستادروبزاریدممنون میشم
نظر زهرا پوتا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
پاسخ
0
2
سلام منم مثل بیشتر جوان ها عاشق بازیگری هستم اما نمونم باید از کجا شروع کنم
پاسخ ها
نظر keyvan
| UNITED STATES |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
az kelas bazigari amin tarokh dar do terme 4mahe shahriye kelas 3melyon ta onja ke man khabar daram
نظر mona habibi
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
0
2
عالی ادرس و تلفن اقای امین تارخ را میخواهم
لطفا برای من ایمیل بزنید با تشکر منتظرم
پاسخ ها
نظر esmaeel
| UNITED KINGDOM |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
lotfan tel kelas amin arokh ra baraye man mail konid
نظر محمد
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
پاسخ
0
6
مطمئن باشید یه روزی من یه بازیگر میشم
پاسخ ها
نظر المیرا
| TURKEY |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
منم همین طور
نظر joker
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
ریدی ریدی ریدی.همین
نظر مهلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
محمدجان منمممممممممممممممم
نظر نادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
منم مثل شما
نظر علی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
پاسخ
0
3
چمیدونم که این کلاسا یکیمونو بازیگر کنه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
نظر فاطمه
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
0
0
هزینه کلاس ها چقدره؟خواهشن جواب بدید
پاسخ ها
نظر علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
گرون!!!!
فكر كنم بالاي 8-9 تومن.بازم اگه دوستان جواب بدن چيزي نميشه
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
شهریه ی آموزشگاه های بازیگری بیشتر از یک میلیون و دویست نیست
نظر ميلاد
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
پاسخ
6
3
باعرض سلام اقاي تارخ من متولد سال 1372هستم دوست دارم دركلاسهاي شماشركت كنم. هزينه كلاسها چقدراست؟ودوره كلاسها چند ماه است؟
نظر مونا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
پاسخ
0
1
باعرض سلام به استاد امین تارخ
آقای تارخ من عاشق بازیگریم تروخدا آدرس وشماره تلفن دفترتونو بدید.دارم دیوونه میشم.خیلی دوس دارم بیام توکلاستون خواهش میکنم 4سالم تیاترکارکردم
نظر داود
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
0
اول فيلم نامه نويسى بعد بازيگرى- عاشقتم زندگى - - - -
نظر نازنین
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
0
0
سلام خیلی مطالب جالبی بود .

اگه شماره یا تلفن کلاس ها رو می شه لطفا بذارین. ممنون...
نظر لیلا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
پاسخ
2
14
بعضی وقتا ما یه چیزایی حس می کنیم می خواییم اما واقعا دست رسی به اونا از اون چیزی که ما فکر می کنیم سخت تره از بین 1000 نفر یکی بازیگر میشه توقع زیادیه اگه بخوای اون یه نفر باشی این همه آدم اینجاست که می خواد بازیگر بشه اما بازیگر شدن به گفتن نیست بازم خوش به حال همه تون همه ی شما عشق بازیگری دارین شاید سخت باشه اما میشه کاش منم فقط دوست داشتم نه این جنونی که دارم همه چیز رو واسش قربونی می کنم
نظر نسیم
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
پاسخ
5
1
سلام ... هزینه کلاسا چقدره؟؟؟؟؟ راسته که یک میلیون میگیرن واسه یک ترم؟
نظر علی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
پاسخ
0
7
کدوم مجله
نظر المیرا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
TURKEY
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
پاسخ
0
0
سلام من عاشق بازیگرییم لطفا شمارشو تو ایمیلم بزارید
نظر المیرا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
TURKEY
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
پاسخ
1
1
میشه بگین هزینه ی کلاس ها چقدره؟؟؟؟
نظر هستی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
پاسخ
3
2
هزینه ی کلاس ها خیلی زیاده با این اوصاف اگه کسی ازته دلش هم عاشق بازیگری باشه بااین هزینه ها پا پس می کشه
پاسخ ها
نظر shakiba
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
vaghean rast migy azizam,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظر جلیل
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
پاسخ
1
1
خیلی دوست دارم بازیگر بشم لطفا شماره ی اقای تارخ به من بدید
نظر user
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
پاسخ
59
0
اگر شماره ی اقای تارخ به من بدید ممنون میشم چون خیلی دوست دارم بازیگر بشم
نظر مهدی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
پاسخ
1
0
من آدرستونو دارم حتما میام.
نظر مریم
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
پاسخ
51
4
سلام لطفا آدرس ایمیل اقای تارخ و هزینه کلاس برام میل کنین ممنون میشم
نظر زهرا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
25
1
توروخداشماره ی اموزشگاه امین تارخ بهم بدید مرسی.
نظر تابنده
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پاسخ
31
3
سلام شماره و ادرس اموزشگاه اقاي امين تارخ برام بفرستين.باتشكر.
نظر جعفر
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
پاسخ
10
2
سلام شماره تلفن وادرس اموزشگاه اقای امین تارخ بام میفرستین ممنون میشم
پاسخ ها
نظر روشا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
كلاس تارخ
88026932
88026962
بزرگراه كدستان خ 37 پلاك38
نظر مینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
خدایی راس میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر مینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
خدایی راس میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر ساناز
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
پاسخ
1
3
با سلام می خواهم که بازی کنم شماره و ادرس آموزشگاه اقای امین تارخ برام بفرستین با تشکر کنم تلفن کنم من برای خودم یک نشقه برام پیدا کند . خیلی علاقه به بازیگری کنم ؟جواب من را بدهید .
نظر mehdi
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
پاسخ
0
1
سلام ، هزينه كلاس ها چقدره؟!!
پاسخ ها
نظر مينو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
چهار ميليون و پانصد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
پاسخ
0
1
سلام.اگه شماره و آدرس دفتر آقاي تارخ رو واسم ميل كنيد ممنون ميشم.
مرسي
نظر parya
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
GERMANY
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
پاسخ
0
2
salam.manam kheili bazigariro dost daram ye tajrobe kami to teatr daram hamye talashamam mikonam ke be khastam beresam ...yaki a hamin rooza.........!
نظر روشا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
1
2
كلاس سمندریان
88408228 خیابان شریعتی نرسیده به چهار قصر خ اندیشه شرقی
كلاس تارخ
88026932
88026962
بزرگراه كدستان خ 37 پلاك38

نميدونيد با چه زحمتي پيداش كردم .
نظر محمد نعیمائی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
پاسخ
0
1
سلام خسته نباشید .
راستش من یک فیلم نامه دارم که موضوش هم یک داستان پلیسیه.
به نظر خودم داستانش منحصربه فرده ولی نمیدونم چه جوری اونو به یک کارگردان برسونم.
لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ ها
نظر melika
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
دوست عزیز برای این کار کافیه یه سر به سایت تئاتری ها بزنی این موضوع رو با مدیر های اونجا درمیون بذار می تونن بهت کمک کنن !
نظر melika
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
پاسخ
2
2
امین تارخ کار اموز از چه سنی به بعد قبول می کنه ؟؟
نظر ladan asgari
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
پاسخ
0
0
salam.aghaye tarokh.man mikham yeki az behtarin bazigarane iran besham.ama mikham salem kar konam.asheghe in kar hastam.shab o rooz fekram mashghool bazi gariey.che pishnahadi baram darid?lotfan be emailam javab beferestid.mamnoon
نظر كرمي
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
پاسخ
0
0
من نظر دارم برم كلاس آقاي تارخ و عاشق بازيگري هستم ممنون از سايت خيلي خوبتون.
نظر amir ali
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
1
2
سلام.
البته شک دارم که همه اینارو بخونی.
به اونی که می پرستیش الان دارم با گریه اینو مینویسم.
یه مشت بی استعداد سینمای ایرانو گرفتن دستشون.
همه به خاطره پول و معروفیت می خوان بهزیگر بشن.
ولی من به خاطره یه چیزه دیگه این کارو دوست دام.
فکر کنم بدونین.فکر کنم.
نظر اذین
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
پاسخ
0
3
جون من ادرس کلاستو بنویس
نظر هنرجوی استاد تارخ
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
CANADA
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
پاسخ
0
215
سلام
من یکی از هنرجویان کلاس آقای تارخ هستم.همه ی مردم از بازیگری فقط قله رو میبینن و بازی جلوی دوربین و ... آقای اصغر همت سر کلاس همون جلسه ی اول به ما گفت بعد از کارگری در معدن سخت ترین کار بازیگریه
لطفا هیجانات رو دور بریزید.آواز دهل شنیدن از دور خوش است.اگه واقعا بازیگری رو دوس دارید باید هیجانات رو دور بریزید و بدونید کار خیلی خیلی سختیه
یادمه هفته ی اول همه حاضر بودن ولی الان که چندین هفته گذشته کلاس ریزش قابل توجهی داشته
حضور شما در کلاسهای بازیگری تضمینی به بازیگر شدن شما و خود من نیست
شما میتونید تو این زمینه استعداد خودتون رو بسنجید و اگه حتما قصد دارید بیاید هیچ وقت به نتیجش فک نکنید چون اگه نتیجه گرا و هدف گرا باشید زود میبرید و ول میکنید
اگه میخواید کلاسای بازیگری برید با خودتون بگید من موفق میشم حتی اگه بازیگر نشم چون تجربه ی جدیدی رو کسب کردم و این یعنی موفقیت
یادتون باشه بازیگری قیافه نیست بازیگری فن و تکنیک و استعداده.لطفا با خودتون صادق باشید
برای همتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم
پاسخ ها
نظر احمد
| NETHERLANDS |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
سلام میخاستم اگه میشه باهاتون صحبت کنم /من میخام برم کلاسای ایشون.میخاستم ازتون اطلاعات بگیرم حالا یا تو فیس بوک یا.... ممنون
نظر maryam
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
پاسخ
2
4
سلام حالا شما مریم هستم از اصفهان میخواستم ببینم آقای تارخ کلاس بازیگری در اصفهان نمیذارن ؟
نظر خاطره
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
پاسخ
2
136
وای چرا شماها اینقدر رویایی هستید بابا من سال 88-89 هنرجوی امین تارخ بودم چی شد فقط رفتیم خوشگذرونی از بین 80 نفر 1 نفر رفت بالا چون اشتنای امین تارخ بود...تو اون همه استاد فقط صلاحی استاد بدن ماهه ماه هرچی بگم کم گفتم...پول تون و نریزید تو جیب اینا ما تجربه داریم هم خوشگلیم هم استعداد داریم هم پول اما پارتی نه نداریم از تجربه ی ما استفاده کنید اگر پول باباهم مهم نیست برید واسه خوش گذرونی.....بای
پاسخ ها
نظر هنرجوی تارخ
| CANADA |
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
تا حدودی با حرفات موافقم ولی یه تجربس دیگه در کل خوبه
شانس هم تو این امر دخیله البته
نظر user
| NETHERLANDS |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
سلام /من میخام برم کلاس ایشون میخام قبلش با شاگردای ایشوون صحبت کنم اگه میشه راهنماییم کنید .ممنون
نظر سارا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
پاسخ
3
0
سلام
من هم واقعا عاشق بازیگری هستم چون هم استعداد و هم صدای خوبی دارم
اما در ارومیه جای مشخصی برای کلاس بازیگری نیست
لطفا منو راهنمایی کنین
نظر یاسین
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
پاسخ
0
0
سلام و عرض خسته نباشید.من 23 سالم هست و متا هل هستم و در بازار کار می کنم.می خواستم ببینم کلاس ها چه روز هایی و چه ساعت هایی است.
نظر ساینا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
پاسخ
1
0
من عاشق بازیگریم همه میگن بزرگ تر شی بازیگر میشی بابا شماره ای چیزی بزارید ای باباااااااااااااااااا
نظر user
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
پاسخ
0
19
آدررررررررررررررررررررررررررررررررررس؟
نظر علي اصغر
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
پاسخ
0
0
با سلام..من از شهرضا استان اصفهان هستم...بنده استعداد بازيگري رو دارم...خيلي هم علاقه دارم...الانم احتياج ب راهنمايي زياد دارم...ميدونم كه در كارم موفق ميشم..19 سالمه....لطفا يه شماره تماسي بزاريد......ممنون
نظر user
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
پاسخ
7
3
فقط پارتي ميخواد بچه ها الكي جوگير نشيد
نظر فرشید
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
پاسخ
1
0
من عاشق بازگری هستم و دوست دارم یه روز تو بهترین فیلمهای ایرا ایفای نقش کنم و این رو هم خوب می دونم که این رؤیا فقط با سعی و تلاش امکان پذیره. من آقای تارخ رو هم خیلی دوس دارم ای کاش میتونستم یکی از شاگردای امین تارخ باشم....
نظر ساناز صولتی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
پاسخ
0
0
سلام خوشبختانه من پارتیشودارم ولی متاسفانه پدرم راضی نمیشه که این خیییلی بده هیچکدومتون این مشکلو نداشتین ووقتی که پدرتو راضی نباشه کلاس های آقای تارخ وپارتی ودوست وآشنا هیچ کدومش فایده نداره.ولی اگه کسی بتونه پدرمو متقاعدکنه احتمالا راضی بشه.درهرصورت من بالاخره یک بازیگر میشم انشاالله.آقای تارخ خیلی بازیگر خوبی هستین خوش بحالتون که به آرزوتون رسیدین موفق باشین
نظر مبینا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
CANADA
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
پاسخ
33
1
سلام من حدود6سال هست که عاشق بازیگری هستم پارتی هم دارم به نظرتون بایدکلاس برم؟استعدادمم عالیه
نظر فریبا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
پاسخ
0
25
سلام من خیلی به حرفه بازیگری علاقه دارم فقط شرایط کلاسهاچطوری هست؟شهریش چی؟ من بچه شهرستانم اگه میشه راهنمایی بفرمایین
نظر vahid
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
GERMANY
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
پاسخ
4
28
سلام به همه من خیلی بازیگری رو دوس دارم. تمروز رفتم کلاس اقای تارخ بسته بود اخه باید مدارک ببری من بچه شهرستانم جند سالی میشه اومدیم کرج.من تو شهرستان دو سه تا تئاتر بازی کردم و دانشجوی کارشناسی حسابداریم. امیدوارم تا5شنبه موفق بشم برم مدارکمو بدم.تا واسه دوشنبه یا استاد عزیزم اقای تارخ صحبت کنم.
نظر علیرضا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
پاسخ
0
0
سلام میخواستم بپرسم اگه کسی بخوادازطریق دانشگاه وارداین حرفه بشه چی؟؟؟؟مثلامن خودم عاشق بازیگریم بخدااینوازرو معده نمیگم بلکه ازته دل وعلاقم میگم.الان سوم تجربی ام میخوام اصولی وارداین رشته بشم ولی یه مشکل دارم که اونم خانوادمه میخواستم اگه بشه ازطریق رشته دانشگاهی اول واردبشم(بیام دانشگاه تهران)بعدازاونجابتونم برم کلاس های اقای تارخ عزیز.اخه الان شهرستانم ونمی تونم فقط براکلاس بیام تهران.پس خانوادم چی؟؟؟چیکارکنم؟؟؟ترخدا،،،خواهش میکنم یه راه حلی جلوپام بذارین(ازته دل خواهش میکنم به ایمیلم بفرستید)دارم دق میکنم ترخداکمکم کنید.....خواهش میکنم....
نظر FARSHID
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
پاسخ
0
7
سلام عرض میکنم خدمت استاد امین تارخ،من یه چندتا سوال داشتم که میخواستم اگه میشه جوابشون و بهم بدین،اولیش اینکه چه شرایطی برای ثبت نام در کلاساتون لازمه؟ دوم اینکه شهریش چقده؟ ممنونم
نظر هنرجوی استاد تارخ
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
CANADA
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
پاسخ
0
2
کلاسا سه روز در هفتس...شنبه یکشنبه دوشنبه...از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر.البته دو شنبه ها اصولا فقط یه کلاسه.شهریه 3 میلیون و 800.مدت دوره:9 ماه.
دوره ها از ماه مهر شروع میشه و خرداد تموم میشه
قبل ازینکه کلاس ثبت نام کنید باید یه مصاحبه برید که خود آقای تارخ ازتون میگیره و اگه قبولتون بکنه میتونید ثبت نام کنید برای مصاحبه هم 20 30 تومن باید بدید.
آدرس:تهران.یوسف آباد.انتهای کوچه ی شماره 35 جهان آرا.پلاک 59.کارگاره آزاد بازیگری سینما
شماره:02188026962
موفق و پیروز باشید
نظر نیما
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
پاسخ
0
0
سلام به کسانی که بازیگری رادوست دارن من به اینجور کلاسها اعتقادی ندارم باید توی خون خود ادم باشه من 6سال هست دارم تاترکارمی کنم اما هنوز جرات نمی کنم اسم خودمو بازیگر بزارم
نظر احمد
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
NETHERLANDS
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
پاسخ
10
9
سلام به همه /من تصمیم گرفتم برم کلاس ایشون.حالا اگه کسی از شاگرداشون فکر میکنه اینکار اشتباهه منو راهنمایی کنه/با تشکر
ahmad.alikhani@yahoo.com
نظر مرضیه
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
پاسخ
3
0
سلام به همه/من ازقم هستم2دوره بازیگری هم گذروندم متاهلم هستم2تابچه دارم همسرم کاملاپشتمه الانم مشغول تاترشدم وانشالابرای مهرکلاسهای آقای تارخ روشرکت میکنم واقعا عاشقم ازهمه مهمتر2تا ازبازیگرهای معروف که کارگروتهیه کننده هم هستن ازفامیلهای نزدیکن ولی دوست دارم بااطلاعات کامل ودست پر واردبازیگری بشم که ماندگاربشم نه باپارتی بیام و زده شم وخداحافظی کنم اگه واقعاعاشقیدوپشت کارداریدبسم الله من خودم باتمام اینها درهفته 3>4روز میرم تهران وبرمیگردم فقط هم به عنوان هنرور تا بامحیط وکاربازیگرهای حرفه ای ازنزدیک آشناشم به امید موفقیت همتون
نظر مرضیه
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
پاسخ
0
0
بازم سلام مرضیه از قم هستم در پیام قبلی ایمیلمو نذاشتم مجدد نظر دادم آقای تارخ حتما درترم پاییز92 درکلاسهاتون شرکت میکنم
نظر هنرجو
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
پاسخ
2
0
من بنا به دلایل ذاتی و هدف شخصی و بزرگی که دارم خیلی امیدوارم که بازیگر بزرگی بشم وتمام تلاشم رو میکنم از خدا میخوام که کمکم کنه موفق باشید
نظر ساینا مجتبوی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
پاسخ
0
0
لطفا ادرس و شماره تلفن کلاس اقای تارخ رو برام ایمیل کنید ممنونم
نظر babak
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
پاسخ
0
39
ادرس و شماره تلفن کلاس استاد تارخ را خواهشن برام امیل کنید ممنون میشم .اگه کلاساش اینده داره ممنون میشم
نظر پویا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
پاسخ
0
0
سلام
کلاسهای آقای تارخ 3700 هزار تومان هزینه داره.اصلا هم هیچ تظمینی نداره برای ورود به سینما یا تلویزیون از دو ترم 5 ماهه تشکیل شده این ملبلغ مال سال 91 می باشد در سال 92 احتمالا گرون تر میشه در این صورت هرکسی واقعا علاقه داره باید توتصمیمش مصمم باشه البته تلاش و استعداد هم فوق العاده موثر.
نظر مليكا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
پاسخ
0
0
سلام.. خواهش ميكنم اين متنو تا آخر بخونين...من واقعا واقعا واقعا عاشق عاشق عاشق بازيگري ام....15 سالمه اول دبيرستانم،خودمو دارم ميكشم كه تو رشته ي نمايش تو هنرستان كار هنريمو شروع كنم.ولي مگه بابام راضي ميشه؟؟؟؟؟خيلي فكر كردم ديدم تو كلاسهاي بازيگري شركت كنم بهتره....ولي خيلي گرونه بابام پولشو كه نميده هيچ،به شدت از بازيگري و محيطش متنفره.يه بار تو تياتر مدرسه شركت كردم،ولي تا مدتها نميدونست،وقتي فهميد به شدت عصباني شد و چند بار گريه منو دو اوورد.تازه فقط واسه ي تياتر مدرسه كه همه دختريم...تازه تياترمون واسه جشنواره ي فجر بود.من از بچگي عاشق بازيگري بودم و هميشه خودمو سوپر استار فرض ميكردم.تازه پارتيشم داريم.ولي حالا واقعا اين كلاسا تاثير داره؟؟؟؟جون هر كي دوسش دارين راهنماييم كنين.
پاسخ ها
نظر حمیدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
منم مثله شمام امسال وقت انتخاب رشته بابا و مامانم نذاشتن برم رشته هنر ولی من نا امید نمیشم شماهم نشو
نظر عسل
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
پاسخ
0
0
سلام
من عاشق بازیگری هستم توروخدامنوراهنمایی کنیدفوق دیپلم معماری دارم ودارم کارشناسی شهرسازی میخونم
منوراهنمایی کنید
نظر رضا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
پاسخ
3
2
حالا که من شور و اشتیاق شما جوانان عاشق بازیگری را میبینم راه را برای شما عزیزان باز کرده و خود به دنبال یک لقمه نان میروم شایدم کلاس بازیگری زدم ..سه میلیون و هفتصد!!!!!درامد خوبیه...
نظر amir hossein sheikhan
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
پاسخ
2
0
Man kam ro hastam vali bazegari ra dost daram chi kar konam mikham shoro konam
نظر مليكا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
پاسخ
0
0
سلام به همه ي دوستاي عزيزم،عاشق همتونم.....
بيشتر دوستون دارم اگه اين متنو تا آخر بدونين و نظرتونو بگين،،،
من ديوونه ي بازيگري ام،ولي نميدونم چي كار كنم،،،،
واقعاً چيكار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من ميخوام بدونم واقعاً سوپراستار ها و ستاره هاي الان سينماي ما واقععاً چه جوري بازيگر شدند؟؟؟پارتي؟پول؟قيافه؟شانس؟چشم رنگي بودن؟
يا رفتن به كلاساي مسخره و الكي بازيگري؟ها؟
ممنون همه تونم....
پاسخ ها
نظر محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
هیچکدوم
فقط سماجت و پشتکار
نظر امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
فقط پارتی
حالا میخوای دیو باشی یا پری
پارتی داشته باشی حله
که من اینو نداریم
نظر عمو مهدي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
سلام شما اول باید با خودتون رو راست باشید ببینید برای چی به این رشته علاقه دارید بد برید پیش یک کاربلد تست بدید ببینید استعداد این کارو دارید یا نه!؟ فقط با گفتن این کلمه که من عاشق بازیگری هستم که ملاک نمیشه
نظر امیرحسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
سلام اگه سرچ کنی لیست بازگر هارو بیاری میبینی اکثرا از راه کلاس های اموزشی به اینجا رسیدن
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
سلام ملیکا جون منم مثه توعاشق بازیگریم یه فیلم کوتاه ویه فیلم سینمای هم بازی کردم به نظر من ظاهر از هر چیزی مهم تره
نظر مریم
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
پاسخ
10
22
موفق باشید
نظر فهیمه
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
پاسخ
0
0
من خیلی دوست دارم برم کلاس بازیگری ولی تو شهر ما نیس....
باید چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟
نظر خودم
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
پاسخ
1
1
مگه امین تارخ از همه هنرجویان پول نمیگیره چرا یه نفر رو بازیگر میکنه وبقیه هیچی که هیچی... ایا در سال های بعد هم بقیه هنرجویان رو بازیگر تحویل میده؟ لطفا این سوال رو از ایشون بپرسید و حتما جواب رو تو سایت بذارید
نظر هنر جوی تارخ
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
FRANCE
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
پاسخ
1
0
عزیزان من جو گیر نشید لطفا
سینما فقط پارتی و پول و مافیاس
پول و وقتتون رو الکی نریزید دور از کسی میشنوید که این راهو رفته تلاش و پشتکار و استعداد هم همش کشکه
والسلام نامه تمام
نظر یونس
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
پاسخ
0
0
17ساله ترم تابستانه ندارید اصفهان
نظر مايسا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
پاسخ
1
1
من خودم يه پا بازيگرم ولي كي ما رو كشف ميكنه؟؟؟؟
نظر مايسا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
پاسخ
5
4
هم قيافه ي خوب دارم،،،،هم چشاي رنگي،،،،هم با استعدادم،،،،،هم كشته مرده ي سينما،،،،هم خوش پوش،،،،هم خوش هيكل،،،،هم پولدار...
حالا نظرتون چيه؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
خر هم چششاش قشنگه انقدر از خود راضی نباش
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
واقعا که
نظر محمدرضا
| - |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
اعتماد ب نفسی ک تو داری اگه خر داشت الان سلطان جنگل بود.ولی حال میکنم مث خودم همچی تمومی.
نظر امیر
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
پاسخ
1
1
به نظر من وقتی ی فرد به کارش علاقه داشته باشه تو کارش موفق میشه و تمام تلاششو برای رسیدن به هدفش میکنه
من خود رشتم ریاضیه ولی چون به بازیگری علاقه دارم کنکور هنر میدم احتمالا هیچ ترسیم از مشکلاتش ندارم فقط میخوام نشون بدم ادم بدون پارتی هم میتونه به هدفش برسه دوس دارم تو کلاس بازیگری شرکت کنم ولی پول اضافی ندارم بدم به این کلاسا ادم اگه علاقه هم نداشته باشه وقتی به کارش علاقه داشته باشه موفق میشه پس به عنوان ی داداش بهتون میگم اگه عاشق بازیگری هستین برین سمتش مثل خودم به این کلاسا هم نیس خودتون تلاش کنین
نظر مايسا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
پاسخ
0
1
ولي بالاخره آدم بايد يه چيزيايي بلد باشه.پس اين كلاساي بازيگري خيلي خوبه.دانشگاه رفتن تو رشته ي سينما يا بازيگري به طور كامل وقت تلف كردنه.آدم بايد خرشانس باشه كه بتونه وارد سينماي حرفه اي بشه.....
پاسخ ها
نظر امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
همینه ک موفق نمیشی دیگه..و
من با ی کارگردان حرف زدم راجع به همین گفت اگه از الان نفوس بد میزنی نرو سمتش چون موفق نمیشی
پس اگه به اینا فکر میکنی نرو
نظر دوست
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
پاسخ
0
0
دوستان ايا آموزشگاه خوابگاه هم داره ؟ فقط اگه اطلاع داريد درست جواب بديد و زودتر لطفا
پاسخ ها
نظر کوهیار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
سلام.نه نداره.من خودم خونه رهن کردم
نظر اشکان
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
پاسخ
0
2
سلام.بعید میدونم.چون وقتی در مصاحبه قبول شدم چیزی نگفتن در موردش.واسه همینم باید خونه رهن کنم
نظر اشکان
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
پاسخ
0
3
هر راهی تلاش و پشتکار میخواد.چون خواستن توانستن است.فقط باید واقعا این جمله رو درک کرد و بهش عمل کرد.این که یه عده ای میگن سینما فقط پول و پارتی و مافیاست درست نیست.اخه کدوم از این بازیگرایه خوب و مطرح با پول بازیگر شدن.شاید کمی پارتی بازی باشه.اما وقتی خودت بخوای که بهترین باشی پس بدون همه چشمشون به توئه.حتی بدون پارتی.خواهشمندم انقدر با نظرهای بد شان و منزلته استاد رو پایین نیارید.ممنون
نظر user
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
پاسخ
0
0
سلااااااااااااااام من چیکا کنم عاشق بازیگرییم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر مايسا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
پاسخ
0
0
اميرجان،من خودم تجربشو دارم.ازت خواهش ميكنم وارد رشته ي بازيگري تو دانشگاه نشو پشيمون ميشي مطمعن باش فوقش بتوني تو تياتر بازي كني.....
نظر احمد
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
پاسخ
0
0
من دراصفهان زندگي مي كنم و كارمند يكي از ادارات ميباشم . قصددارم در كلاس بازيگري آقاي تارخ در تهران شركت كنم . ولي نمي دانم كلاسها از چه موقع شروع مي شود و در چه روزهايي ازهفته و چه ساعتي از روز برگزار مي گردد . لطفا مرا راهنمايي كنيد . متشكرم
پاسخ ها
نظر اشکان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
کلاسها هفته ای 3 جلست که خودت میتونی شیفتتو انتخاب کنی.یعنی 3 روز پشت هم. از اول مهر هم شروع میشه.البته قبلش باید بری برای مصاحبه
نظر دوست
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
پاسخ
0
0
مسئول سایت چرا پاسخ سوال ها رو نمیدید؟؟؟؟ همون طور که میدونید خیلی از هنرجویان بااستعداد مشکل مکان استراحت دارن پس لطفا حتما حتما از مهرماه خوابگاه هم در اختیار هنرجوهاتون قرار بدید ..... خواهشا خوابگاه رو ok کنید... مرسی ازشما
نظر علی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
پاسخ
0
0
سلام دوستایی که میرید برای ثبت نام تورو خدا همتون از استاد خواهش کنید که خوابگاه رو بهمون بدن / حتما بهشون بگین ها باشه؟...........................مرسی . راستی اگه کسی خونه گرفته قیمت چطوره؟
نظر الیکا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
پاسخ
0
2
سلام بجه ها لطفا اونایی که مصاحبه کردین بگین که در مصاحبه چه سوال هایی پرسیده میشه همشو بگید وچند دیقه طول میکشه ایا تست هم میگیرن؟ مرسی
پاسخ ها
نظر مهلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
نه فقط ی گفت و گوی ساده با اقای تارخ
نظر سمیرا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
پاسخ
0
0
ایا هنرجویان میتونن برا ی مسکن هنرمندان و وام هنرمندان ثبت نام کنن و عضو تیم های ورزشی هنرمندان بشن هرکس که میدونه جواب بده لطفا راستی مگه این سایت صاحب نداره؟؟؟؟ مدیر سایت لطفا حداقلش جواب سوال هارو بدید تا مطمئن بشیم سرکاری نیست ای باباااا
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
برو بابا........ تو چه خوش خیالی!!!!!!!!!!1
نظر احمد
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
پاسخ
3
0
يكي از دوستان جواب بدد بيبينم . آيا جناب تارخ تو اصفهونم كلاس ميزارد يا نه ؟ آخه من خيلي رام دورس چون مي خوام از اصفهون بيام تهرون . تازه هفتي 3 روزم بخام مرخصي از سري كارم بيگيرم بيام " اونوخت ميدونيد چيتور ميشد . سري برج بهم مي گند : آقا خوش اومدي . اونوخت من كه زن و دو دختر ترگل ورگل دارم اگه بيكار شدم : اونوخت چه خاكي سرم بيريزم ؟ حتما پيشي خوددون ميگيد با اين همه مشكل چرا ميخواد بياد كلاس ؟ چون من بازيگريا تو وجودم از بچگي حس كردم. حالام جزوي از زندگيم شدس . از بچگي همه بم ميگفتند تو هنرپيشه مي شي . اما روزگار چرخيد و چرخيد تا حالا كه هنوزم نتونستم اوني باشم كه بايد . لطفا راهنمايم كونيد بيزحمت .
پاسخ ها
نظر اشکان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
شما که 2 تا بچه داری استاد اصلا مصاحبه نمکنه ازت
نظر کاربر
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
پاسخ
2
0
اره فکر کنم خوابگاه رو در اختیار هنرجوها قرار میدن درباره سوال های مصاحبه نمیدونم چی پرسیده میشه
نظر کاربر
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
پاسخ
0
1
بچه ها این سایت هیچ دخلی به کارگاه بازیگری امین تارخ نداره لطفا ادرس سایت واقعی و به روز کارگاه تارح رو بگید
نظر عاشق بازیگری
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
پاسخ
0
1
شما میگید باید پارتی داشته باشیم من خیلی از بازیگرارو میشناسم ک بدون پارتی بازیگر شدن ب نظرم اگه علاقه استعداد پشتکار داشته باشی و همینطور اجتماعی باشی اصصصصصصلا هم خجالت نکشی حله.اوناییم ک دوست دارن برن کلاسای اقای تارخ و بازیگرشن اما نمیتونن و تهران نیستن از نظر من برن کلاسای تعاتر خیلی از بازیگرا از طریق تعاتر وارد سینما و تلویزیون شدن.
نظر roya
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
پاسخ
0
1
با سلام دوستان بازیگری یک نوع استعداده که هر کسی نداره دوست داشتن پول قیافه لازم نیست ففط و ففط استعداد امیدوارم همه ی ادما استعداد خودشونو پیدا کنن و اون کسی که پارتی میخواد دروغه بازیگر وابسته به مخاطبه مردم تشخیص میدن کی بده کی خوب
نظر علیرضا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
پاسخ
0
0
سلام دوستان . با دیدن هزینه این کلاس های بازیگری الان فهمیدم چرا هرچی بازیگره چشاش یا ابی یا سبز .
نظر علیرضا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
پاسخ
0
0
مجله رو تهیه کردم ولی نه ادرسی و نه هیچ چی ... گر کسی میدونه کدوم صفحس بگه تا منم پیدا کنم شاید ندیدم .
نظر میثم صابریان
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
پاسخ
0
0
سلام سوالی داشتم من 7 سال تاتر بازی میکنم دانشجوی کارگردانی سینما هم هستم ساکن اصفهانم هدفم رسیدن ب سینما و تبدیل شدن ب یک سوپر استار ماندگار.شرکت توی کلاسای آقای تارخ برام سمر بخش؟
پاسخ ها
نظر s
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
شما چجور دانشجویی هستی که نمیدونی "سمر" نیست و "ثمر" درسته!!!
این چه وضعشه آخه
با اینهمه دانشجوی بی سواد چه کنیم که فردام میخوان بشن یه بازیگر بی سواد!
نظر arash
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
GERMANY
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
پاسخ
0
0
فکر میکنم اولین شرطه استاد واسه پذیرش اینه که خودمون آدرسو شماره تلفن رو حدس بزنیم.شماره رو بدین خواهشا
نظر صبا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
پاسخ
0
0
سلام.اگه میشه ادرس و شماره تلفن موزشگاه اقای تارخ برام ایمیل کنید.ممنونتون میشم اگه این کار بکنید...
نظر بهزاد از ایلام
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
پاسخ
0
0
من جوانی هستم ک ب خودم اعتقاد کافی تو این عرصه دارم با اینکه تاحالا کار نکردم.اما چون محدودیتهای مالی دارم تاحالا نتونستم ب اموزشگاه شما سر بزنم.میشه بم کمک کنین تا جواب اعتمادتونو بدم ب عنوان یک کاراکتئر موفق در اینده نچندان دور.اقای تارخ من الگویه سینماییم خود شمایید با بازیتون تو رویای سبز.لطفا ب افرادی مثه من توجه کنید چون در اینده مثله خانم سحرخیز ماهم موفق میشیم و ی برگ برنده دیگه ب اموزشگاه اضافه میکنیم.خواهرم هم مثله خودم استعداد ذاتی داره و نویسنده قهاری هستش.امیدوارم درخاستم نتیجه بده
نظر بهزاد یاری
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
پاسخ
0
0
باسلام.گاهی وقتا احساس میکنم به چه دلیلی اینهمه بازیگر ابهویج تو سینما رشد کرده و به موضوعاتی مثله پول و پارتی رسیدم.من نه پول دارم و نه پارتی اما استعداد خدادادی دارم و همچنین خاهرم ک تو نویسندگی بسیار قهاره.اما چون تهران نیستیم و فضایی مثله موسسه تارخ تو استان ایلام نیست ااستعدادمون داره حروم میشه از موسسه تارخ استدعا دارم ی فرصت کوچیک به ما دو نفر بدن تا جواب اعتمادشون رو تو کوتاهترین زمان ممکن بدیم.میدونم سخته اما گاهی باید افرادی مثله شما اقای تارخ یا کل مجموعه تارخ بما فرصت تحقق اهداف بدن.باتشکر هرچند اینجا ایران هستش و بی مایه فطیره.ارزوی سربلندی واسه هرچی استعداد بی پول دارم ن مرفه بی درد.
نظر بیتا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
پاسخ
0
0
سلام به همه
من 21 سال دارم.به شدت هم استعداد دارم
خانواده امم راضی کردم واسه شرکت تو این کلاس ها
اما یک سوال واسم پیش امده می خوام بدونم چا همه سینما رو نقد می کنند که بد؟
چرا بعضی هنرجو ها ناراضین؟
واقعا چرا فقط باید پارتی داشت؟ پس استعداد چی؟
ممنون می شم جواب سولات منو بدین.
پاسخ ها
نظر کوهیار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
سلام.منم هنرجوی امسال این کلاسام.درسته پارتی تاثیر میتونه داشته باشه.اما انقدر میتونی خوب باشی که همه یه حساب دیگه روت باز کنند.استعداد و پشتکارو تلاش.موفق باشی
نظر مهلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
کوهیار عزیز منم هنرجوی امسالم.انشالا موفق باشی.بیتاجان پارتی اصلی خداست یادت نره
نظر رضا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
پاسخ
0
0
دوسال پیش شب عید.سرپل تجریش خانوم مسن ومحترمی گفت پسرم حیف تو نیست اینجوری عمرتوتلف میکنی!بروکلاس بازیگری امین تارخ آدم خوبیه وموفق میشی چون من اینودر چهره وطالعت میبینم
نظر نفس
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
پاسخ
0
8
سلام من نفسم ازاصفهان
به نظرتون آیا این آدرس وشماره هایی که گذاشتن درسته یامیخوان مارو بذارن سرکار؟
پاسخ ها
نظر کوهیار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
درسته
نظر محسن افشانی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
پاسخ
0
2
سلام به همگی. شما برید شانستونو امتحان کنید ایشالله که موفق میشید عسیسان
نظر ارسلان قاسمی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
پاسخ
3
11
سلام به دوستان گلم من و ترلان جان هم کلاس امین تارخ رفتیم که الان به اینجا رسیدیم
پاسخ ها
نظر نوید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آیا شما واقعا ارسلان قاسمی هستید
نظر برادپيت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
آره. چیه مگه من و آنجلینا هم همینجوری بازیگر شدیم
نظر hiva
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
پاسخ
0
0
خوش بحال تهرانی ها ما شهرستانیها که از همه چی محرومیم ازجمله کلاسای بازیگری حتی اگه واقعا استعداد داشته باشیم فایده ای نداره چون امکانات در اختیارمون نیست
نظر فلاحی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
پاسخ
0
0
بچه ها همون روز که برا ثبت نام برم از من میشه مصاحبه بگیرن؟؟؟و چه روزهایی اموزشگاه باز هستش لطفا زود بگید
نظر رها
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
2
1
هزینش چقدره؟
نظر داود
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
2
1
سلام لطفا آدرس و تلفن استاد تارخ را برایم بزارید
نظر امیر
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
0
0
ممنون از وب خوبتون
آدرس و شماره تلفن آموزشگاه رو برام میل کنید
سپاس
نظر سبحان چراغی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
0
0
با سلام سبحان 7 ساله و چهره زیبایی داره به نظر من استعداد هم داره خوشحال میشم ادرس این مراکز رو برام میل کنید.با تشکر
نظر سینا طهماسبی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
0
0
من از 6 7 سالگی عاشق بازیگری بودم خیلی دوست دارم اون ور آب بازیگر بشم از دوستام تعریف کلاس آقای تارخ رو شنیدم میخام بدونم این هدفی که توی کله من هست محاله خیلی از دوستام منو مسخره کردند گفتن مگه تو خواب ببینی اونا براشون مهم نیست که بازیگرشون اهل کدوم کشور باشه فقط میخان سنگ تمموم براشون بزاریم لطفا راهنماییم کنید
نظر سوگند
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
پاسخ
0
0
استعداد هست
قیافه هست
شرمنده پول و پارتی نیست
کسی هنرجو نمی خواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر رها
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
پاسخ
1
1
سلام.من هم مثل شما رویای بازیگرشدن رو درسردارم.ولی نه پولش نه شهرتش واسم اهمیت نداره.من فقط به دنبال لحظه هایی هستم که جلوی دوربینم لحظه هایی که یکی میشم غیرازخودم یه اذم خوشبخت یابدبخت.میتونم دادبزنم ازغضه هام بگم.یاشایدازته دل بخندم.دنیای اطرافمو ادماروبهتر بشناسم تجربه کنم.بازیگری برای من یعنی زندگی.ولی به سه دلیل همیشه واسم یه ارزو میمونه1هزینه ی کلاسای بازیگری سربه فلک میکشه 2پارتی ندارم 3که ازهمه مهمتره ازنظرپدر ومادرم بازیگری یعنی قرتی بازی وهیچوقت اجازه بهم نمیدن
نظر 0000000000000000000000000
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
پاسخ
0
0
یعنی نظراتون و حلقم :))

کشته مرده چی شدین واقعا؟! :دی
نظر محمد نجفی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
پاسخ
0
0
من 15سال سن دارم خیلی خیلی به بازیگری علاقه دارم شماره همراه09384150169
نظر رضا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
پاسخ
0
0
اگه بخوای میشه توکل یادت نره
نظر عباس
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
پاسخ
0
0
سلام.ادرس اموزشگاه رامیخواستم
نظر علی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
پاسخ
0
1
سلام
بچه ها من پارسال همین موقعه ها بود با آموزشگاه تماس گرفتم. یه خانم شروع کرد به توضیح دادن دوره و شهریه. بعد گفتن اول تست میگیرن که میشه 20 هزار تومن. گفتم خانم چه خبره واسه یه تست 20 تومن با این شهریه زیاد؟؟
(من بچه اهواز هستم.4سال میشه اومدیم تهران) به من میگه خفه شو با این لهجه شهرستانید معلومه ماله کدوم دهاتی هستی. با اجازتون منم کامل رنگیش کردم.
نمیشه با رفتار 1 نفر کل مجموعه رو زیر سوال برد . ولی بدونید چقدر هر کی به هرکی هستش که راحت به خودشون اجازه میدن توهین بکنن به شخصیت و اصالت آدم.
خود صدا و سیما کلاسهای بازیگری داره. خیلی بهتر میتونید از اونجا شروع کنید. مخصوصا کلاسهای شبکه دو . و شبکه جام جم
fall down seven times,stand up eight
"هفت بار افتادی ، هشت بار برخیز"
نظر علی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
پاسخ
0
0
سلام
بچه ها من پارسال همین موقعه ها بود با آموزشگاه تماس گرفتم. یه خانم شروع کرد به توضیح دادن دوره و شهریه. بعد گفتن اول تست میگیرن که میشه 20 هزار تومن. گفتم خانم چه خبره واسه یه تست 20 تومن با این شهریه زیاد؟؟
(من بچه اهواز هستم.4سال میشه اومدیم تهران) به من میگه خفه شو با این لهجه شهرستانید معلومه ماله کدوم دهاتی هستی. با اجازتون منم کامل رنگیش کردم.
نمیشه با رفتار 1 نفر کل مجموعه رو زیر سوال برد . ولی بدونید چقدر هر کی به هرکی هستش که راحت به خودشون اجازه میدن توهین بکنن به شخصیت و اصالت آدم.
خود صدا و سیما کلاسهای بازیگری داره. خیلی بهتر میتونید از اونجا شروع کنید. مخصوصا کلاسهای شبکه دو . و شبکه جام جم
fall down seven times,stand up eight
"هفت بار افتادی ، هشت بار برخیز"
نظر فلاحی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
پاسخ
0
0
واقعا کسی نبود جواب سوال منو بده؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا تو همون روز اول که میرم برای ثبت نام از من مصاحبه میگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر هنرجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
تست فقط دوشنبه ها برگذار میشه
نظر سعيدعلايي
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
پاسخ
0
0
سلام،من ميخوام توكلاساي بازيگري اقاي تارخ شركت كنم،ازديروقتها دنباله بازيگري هستم،لطفا راهنماييم كنيد،ممنونم
نظر هنر جو
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
پاسخ
0
0
سلام هزينش چهار ميليون و پانصد هزار تومان است تضميني نيس ولي ما كه بند پ رو نداريم دعا كنيد نتيجه بگيرم
نظر شهرام
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
پاسخ
0
1
سلام من 3 سال تاتر کار کردم به خاطر مشکلاتی که بوجود اومد کارما کنار گذاشتم حالا می خوام ادامه بدم نمی دونم کدوم اموزشگاه برم
نظر 0000000000000
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
پاسخ
0
0
راسته که شهریه امسال چهار و پونصد هستش از کجا می دونید؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه پارسال سه و ششصد بود واقعا که نظارت اصلا نیسسسسسسست
نظر ali behan
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
FRANCE
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
پاسخ
10
2
با سلام خدمت دوستان گل من.البت این حرفی که میخوام بزنم جسارت به بعضی از دوستان نباشه.ولی خیلی از شما ها عشق بازیگری دارید چون دوست دارید وقتی از در خونتون اومدید بیرون جلب توجه کنید یا دیگران بهتون احترام مخصوص بگذارند یا ...از این طرف نگاه میکنید و خیلی حرف دیگه که اگه بخوام عرض کنم طومار میشه.و اینو بدونید که این کار دور از شهرتی که میاره که اگه سوپر استار بشید که شاید خیلی محال باشه خیلی چیزای دیگه از دست میره...بازیگری ساعت مشخصی نداره خستگی داره..از همه مهمتر استعداد تلاش صبر داشتن بدن ورزیده استیل چهره لازم داره...اینا امتیاز یه بازیگر عالیه.حالا بماند که فیلم بازی کردن اما بازیگرنیستند.پول و پارتی در حال حاضر مهم هست ولی کسی که راه ورودش با اینا باشه اگه مناسب این کار نباشه نا خوداگاه حذف میشه چون بازیگر نیست...از هر 1000 نفر یه نفر گلزار میشه که بازیگر نیست ولی رو حساب مدل و مانکن بودنش موفق.خیلی هم موفق.اینم بگم که بازیگر داریم تا بازیگر...من کسی رو میشناسم و خیلی های دیگه که چندین سال فیلم بازی کردن ولی شناخته نیستند حداقل به اسم.اگه اینجوریا بود الان با این همه کلاس بازیگری البته جسارت به کلاس های اقای تارخ نشه ولی بایداز هر 10 نفر 7 نفر بازیگر بودن...بازیگر یعنی حامد بهداد.شهاب حسینی.بهرام رادان.امین حیایی و...که ضمن داشتن لوازم خدادای بازیگری شرایط این کار هم داشتندبه زبون ساده تر خدا نگاهی دیگه بهشون داشت.پس خلاصه کنم خودتو گول نزن.
نظر saeideh
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
پاسخ
0
0
slam.khoobin?khob kheili khube k inhame setare az kelasaye bazigariye amin tarokh darumadano derakhshidan.man khodam ashege bazigari.am.natanha alage daram midunam estedadesham daram.fagat bayad rum karshe . ta futo fanesho yad nagiram midunam hichi kari nemitunam anjam bedam.valiiiiiiiii....man nemitunam az shahrestan pasham biam kelase agaye atarokh.nemidunam chika konam.inja.ham kelas bazigari nis beram...tu urumiyas manzuram...komakam konin....
نظر hasti
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
پاسخ
0
0
mikham dar kelasa sherkat konam adres va shomare mikham lotfan
نظر آریاایرانی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
پاسخ
0
0
همش کلاه برداری هیچیم توش نیست
نظر شیدا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
پاسخ
0
0
اقای اریا خان شما کی هستی که در باره ی امین تارخ نظر میدی
نظر user
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
پاسخ
0
0
سلام
تا حالا کسی به آموزشگاه آقای تارخ رفته؟
شرایطش میدونه چیه؟ مثلا کلاساش،هزینه اش.
اگه اطلاع دارید لطف کنید در اختیار بزارید.مرسی
نظر مايسا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
پاسخ
0
0
محيط اين كلاسا چجوريههههههههههههه؟؟؟؟؟؟
ايشالا محيطش كه خراب نيست؟؟؟؟؟؟
.........Love U all
نظر بهرام
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
پاسخ
0
1
اگه تيريپ و قيافم از گلزار بهتر باشه كه هست حاضريد رايگان ثبت نامم كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر مليكا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
پاسخ
0
0
از دست اين بابام كه اصلاً به علايق من توجهي نداره و فقط بهم زور ميگه به زور منو فرستادن رشته ي تربيت بدني............
اصلاًاااااااااااا راضي نيستم خدا ميدونه واس علاقم چقد گريه كردم......
نظر مايسا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
پاسخ
0
0
ميدونستيد چقد دوستوووووووون دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
عاشقتوووووووونم.........!!!!!!!¡¡¡¡
نظر آنجلينا جولي
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
پاسخ
0
0
من و برد پيت جونم هم از همين كلاسهاي جناب آقاي امين تارخ بازيگر شديم و به هاليوود راه پيدا كرديم. من فقط اين كلاسها رو به شما پيشنهاد ميكنم. موفق باشيد.
نظر javad
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
پاسخ
0
0
lotfan adresesho bedin
نظر خاطره
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
پاسخ
0
0
manam kheily doos dalam badidar sham 17 salame
نظر محمد
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
پاسخ
0
0
من بچه بوشهرم و دلم میواد بیام زیر نظر استاد تارخ اما نمیشه
نظر behrad
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
پاسخ
0
0
model k hastam!!pulo partiam k hast.... pa cheraaaa hesesh niiiiiiiiiiiiiiiii????????????
نظر لیلا نظراهاری
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
پاسخ
0
0
ارزومه بیام و فقط برای کسب تجربه نه شهرت میخوام نه شهرت
نظر سعید
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
پاسخ
0
0
سلام لطفا آدرس وشماره تلفن کلاس بازیگری استاد تارخ را برای من بفرستید.
نظر BARAN
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
-
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
پاسخ
0
1
4روز دیگه بیشتر تا شروع کلاسها باقی نمونده و من خیلیییییییییییی خوشحالم ازینکه تونستم استارت کارمو بایاری خدا ازینجا شروع کنم...بچه ها امید و توکل یادتون نره ....
نظر محمدرضا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
-
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
پاسخ
3
0
اقا ب مرگ دوس دخترم من تو محلمون واسه خودم ی گلزاری هستم چ از لحاظ قیافه چ از لحاظ خوش حیکل بودن و .... اما نمیدونم چ طور وارد سینما بشم چون دارم حیف میشم دارم میمیرم کممممممممکم کنید
نظر hoda
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
پاسخ
0
0
salam hanoz omidi hast ,yani alan ke shoro shode kelasa ma ham mitonim berim
نظر user
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
پاسخ
0
0
پول ندارم ولي عاشق بازگر شدنم.
نظر ایوب
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
پاسخ
0
0
سلام خسته نباشی ادرسی نشونی از کلاساتوم نزدین من که هرچی گشتم پیدا نکردم اگه میشه ادرس یا شماره تلفونی چیزی به ما بدید میخایم ثبت نام کنیم ممنون مرسی اینم شمارمه قووووووووووربون همتون۰۹۳۳۸۸۵۹۵۱۸
نظر شیوا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
GERMANY
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
پاسخ
0
0
سلام من از بچگی عاشق بازیگری بودم و بالاخره موفق شدم تو سن 18 سالگی یک نقش کوتاه در سریال پنجره به کارگردانی وحید حسینی در قسمت طلاق بازی کنم یادم میاد انتخاب بازیگر ان فیلم اقای راستاد بود ولی متاسفانه این حرفه رو بنا به دلایلی رها کردم و الان که تقریبا 6 سال از بازیم گذشته حسرت میخورم که چرا ادامش ندادم و الان هم واقعا نمیدونم باید چیکار کنم و از کجا دوباره شروع کنم لطفا منو تو این زمینه راهنمایی بکنین
نظر ملیکا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
پاسخ
0
0
سیما جان هزینه کلاس های اقای تارخ 4ملیون 600 هزار تومان است اگر نمیتونی هزینه رو پرداخت کنی کلاس بازیگری دوستان من هم هست در رسالت اموزشگاه بازیگری پانیذ
نظر عماد عبدالهی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
پاسخ
1
0
سلام من سالهاست که عاشق بازیگر شدن هستم اما فکر میکنم قسمت ما نمیشه از همه ی اعزا میخواهم در هرصورت مرا در جریان بگذارن
نظر زهرا عسگری
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
پاسخ
1
0
سلام اقای تارخ من بازیگر تیاترم در اهواز :علاقه شدیدی به بازیگری دارم اما چون تو اهوازم فکر میکنم نمیتونم لطفا راهنماییم کنید حاضرم هر کاری بکنم تا بازیگر بشم استعدادشم دارم تورو خدا راهنماییم کنید من تمام زندگیم بازیگریه تورو خدا چجری تو اهواز ایا میشه؟
نظر تمنا یاوری
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
پاسخ
0
0
بازیگری
نظر MLPF
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
پاسخ
0
0
سلام. لطفا با احساسات پیش نرید" جسارت منو ببخشید ولی بعضی هاتون حرفها و عشقتون واقعا خنده داره*****@@***** کمی به حرفاتون با دید جدیت نگاه کنید بعدش به خودتون نظر بدید!!!!!!!!""""%%
نظر زهراعسگری
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
پاسخ
0
0
من سوال پرسیدم سوالم درج شده لطفا پاسخمو بدین
نظر بابک
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
پاسخ
0
0
سلام من تموم وجودم رویا هام ارزوهام بازیگریه اصلا به امید این که یک روز بازیگر شم زنده ام تموم حرکات روزانم چه حرف زدنم چه راه رفتنم چه رفتار کردنم همه همه فکر میکنم که جلوی دوربینم من واقعا عاشق بازیگریم یعنی میشه یک روز نمیرمو بازیگر شم خدایااااا09365784353
نظر بابک
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
پاسخ
0
0
سلام کسی این نظر ها رو میخونه ادرس کلاس های اقای تارخ رو مخواستم
نظر بابک
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
0
0
سلام دوست عزیز اگه کلاس های اقای تارخ شرکت کنی چند درصد تضمین میدین
نظر Homayonkaregar
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
UNITED STATES
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
پاسخ
0
0
Salam man 15sale az tehran Hkele dost daram bazegar sham
نظر الهام رستمیان
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
پاسخ
0
0
سلام من از مشهدم عاشق بازیگریم و عاشق بازیه اقای تارخ.واقعا خونوادگی بهشون اتقاد داریمااااااااااااااااا.من الان دارم واسه کنکور سینما و گرافیک میخونم.سال دیگه میخوام بیام تهران.اخه همه تشویقم میکنن.اگه تعریف از خود نباشه میگن استعداد داری.فقط برام دعا کنین تا رتبه خوب قبول شم بیام تهران برم کلاسهای اقای تارخ اخه تنها راه رسیدنم همینه...................عاشقتوووووووووووووووونم انشاالله همتون به ارزو هاتون برسید
نظر بابک
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
پاسخ
0
0
سلام اقای تارخ دیونتم میخوام ببینمت بم کمک کن
نظر pari
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
پاسخ
0
0
salam khastam begam ye fekri be hale kasaei ke pool nadaran ham bokonin hadaghal sharayte aghsat ham bezarin ke ma ham betoonim estefade konim aghay tarokh shoma be onvane honarmand va ostad az ma hemayat konid
نظر شیرین کوهی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
پاسخ
0
0
سلام خواهش میکنم کمکم کنید بازیگربشم من واقعا استعدادشو دارم اما نه پول کلاسارو دارم نه شهرستانمون جایی برای بازیگری داره.
نظر محمد
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
پاسخ
4
1
لطفا شماره دفتر اقای تارخ را برایم بنویسید
نظر sharareh
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
پاسخ
0
0
salam khedmat aghaye tarokh va dostan,man bazigariro khilii dost daram va dost daram bishtar az in ke asheghesham dar barash bedonam va tajrobe kasb konam .az kerman ham hastam.rahnamaii konid
نظر الهه
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
پاسخ
0
0
منم عاشق بازيگريم..اميدوارم همتون موفق باشيد
نظر نیکی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
پاسخ
0
0
دوستان عزیز ببخشید ولی وقت تلفی میکنید ک بخاین بازیگر شید برید مث من توسن21سالگی مهندس شید از من میشنوید دنبال هنرنرید
نظر حمید رضا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
پاسخ
0
0
سلام به همه دستان علایق به بازیگری
همین طوری که شما عزیزان در نظرهایتان گفتید بسیاری از دوستان به صورت اتفاقی با این سایت روبه رو شدن و میخوام بازیگر شوند ولی اگه این کارو از نزدیک مشاهده کنند میفهمند که بازیگری کار یه شبه نیست
من خودم تابه حال شاهد سه فیلم بودم
بوی باران و اولین انتخاب و....دیدم که چه دشواری های در پیش رو دارن به نظر من اول از تئاتر شروع کنین که خیلی جوابه من خودم از اینجا شروع کردم که حداقلش اینه که سابقه نمایش داشته باشید و به طور ناآگاهانه با این حرفه مواجه نشید که بعدها برید بگید فلانی کلاه بردار بود نذاریا ازتون سواستفاده کنن خلاصه گرگ زیاده بره نشید
با سپاس خدمت دوستان هنر جوی من بدرود؟
نظر مريم
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
پاسخ
0
1
خوشم مياد همه هم فقط دنبال ادرس ميگردن و مسيله ي مالي براشون مهم نيست!دم شما پولدارا گرم!
نظر بابک
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
UNITED STATES
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
پاسخ
0
0
اقا خسته شدم اقای تارخ ناموسااااااااااااااااا استعدادشو دارم کمکم کن ی امیدی بم بده اینم شمارمه09389191331
نظر نیلوفر
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
پاسخ
0
0
الان من زنگ زدم آموزشگاه دارن ثبت نام میکنن ولی شهریه کلاسش 4500.000 هزار تومنه .آخه یکی که نداره ولی استعدادشو داره باید چیکارکنه !چ گناهی کرده !!؟؟؟
آخرم تو آرزوش میمونم ..... بابا لااقلش 1تومن میزاشتید ماهم بتونیم بیایم
نظر ضضضضض
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
پاسخ
0
0
سلام. خانمی که اول مهر امسال از کرج اومده بودی برا مصاحبه قبول شدی؟ ممنون میشم جواب بدی
نظر بابک
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
UNITED STATES
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
پاسخ
0
0
سلام حداقل ی شرایتی واس پولش بزارین خواهش خدایی استعداد هست زبون خیلی دارم قیافم هست ولی مهم تر از همه پولش نی یعنی نمیتونم ی جا جور کنم اقای تارخ شما از ما نصفشو بگیر قول میدم توی اولین قراد دادم پولتونو بدم ازرزو های توپی دارم ااااا ولی هموشون توی قلبم دارن میمیرن
نظر مهیم
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
پاسخ
0
0
021_88026962__هستش اما دیگه خودش تدریس نمیکنه
نظر بابک
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
پاسخ
0
0
سلام مهیم تو رفتی کلاسارو
نظر نوید
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
پاسخ
0
0
سلام،من میخوام بازیگر بشم استعدادشم دارم اما پولشو ندارم لطفا راهنماییم کنید،درضمن مطمئنم بعضیا با پول وپارتی بازیگر شدن اما من که پارتی ندارم چیکار کنم؟
نظر shirin
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
پاسخ
0
0
سلام تروخدا من میخوام بازیگر شم استعدادشم دارم پولشم دارم ولی نمیدونم چیکار کنم تازه من مشهد زندگی میکنم وگرنه کلاسای آقای تارخ میرفتم
نظر علیرضا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
پاسخ
0
0
لطفامیزان هزینه هارابنویسیدوچه مدارکی لازمه
نظر ضضضض
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
پاسخ
0
0
سلام خانم کرجی اول مهر اومده بودی قبول شدی؟
نظر نفس
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
پاسخ
0
0
سلاممم میبخشید میشه آدرس وقیمت کلاسارو واسم ایمیل کنیدممنون میشم
نظر بابک
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
UNITED STATES
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
پاسخ
0
0
سلام من دیالوگ میگم چکا کنم اخه کی این دیالوگ ها استفاده میشه اخه
نظر محبوبه
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
پاسخ
0
0
سلام من خیلی دوست دارم بازیگر شم
نظر مریم
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
پاسخ
0
0
بچه ها شماره بذارید دیگه
پاسخ ها
نظر ابوطالب نصیری
| UNITED STATES |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
مریم خانوم اینا شماره های دفتر اقای تارخ هستش 88026962--8802696932 اینم ش خودم 09395149068 اینم سایت رسمی اقای تارخ www.amintarokhfans.blogfa.com ایشاله همه جوونا بخصوص مریم خانوم ب ارزوشون برسن....................
نظر مینا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
پاسخ
0
0
4و600 ؟ زور نیست ب نظرتون؟!!!!!!!!!!
نظر ابوطالب نصیری گله
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
UNITED STATES
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
پاسخ
1
1
هی روزگاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار............ خدایا این چ امید و شور و شوق الکی و خیالی ای هست ک تو جوونای این مملکت گذاشتی؟؟؟؟؟ چرا نمیزاری برن پی بدبختیشون؟؟؟ برن پی زندگیشون؟؟؟؟؟ برن پی درس و مشقشون؟؟؟ چرا اونا رو بازیچه روزگارو نامردیهای روزگار میکنی؟؟؟...................................بابا بخدا ادم با دکتر و مهندسش شدن هم میتونه مهم و مروف بشه........ من خودم ی دوره کلاس تو صدا و سیمای مرکز چهارمحال رفتم با این ک هم لری و هم ترکی و ی کوچولو کردی میتونم حرف بزنم و تیژ و قیافه بدی هم ندارم ........ و کلی استعداد دارم و نویسندگی انواع برنامه های رادیویی رو انجام میدم ولی اخر سر فقط من موندم و هزینه رفت و امد و شهریه اون کلاسا من روزی 200 کیلومتر راه خونه و صدا وسیما رو میومدم و بر میگشتم............ ...... ............................ ی ژیشنهاد هم براتون دارم ولی دوس دارم نظر بدین...قبل از این ک برین کلاس اول اول ژارتی و اشنا برا خودتون جور کنین.................... خدایا این جوونا رو ب ارزوهاشون برسون............ اللهم صل علی محمد و ال محمد.....
نظر وحید امینی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
پاسخ
0
0
سلام.
من به بازیگری علاقه دارم ولی نه هیچ آدرسی از کلاس های آقای امین تارخ هست نه شماره ای لطفا راهنمایی کنید که باید چیکار کنیم...
نظر نیلوفر
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
پاسخ
0
0
بچه ها از اول مهر ثبت نامه .4/5میلیون 9ماهه هفته ای 2جلسه یاشنبه1شنبه یا 3شنبه4شنبه
ازساعت10صبح تا5بعدازظهر
نظر محبوبه
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
پاسخ
0
0
من خیلی دوست دارم بازیگر شم واقعا دوست دارم توکلاسهای آقای امین تارخ شرکت کنم ولی هزینه کلاسها واسه من سنگینه خواهش میکنم بگین من چیکار کنم؟
نظر فرانک
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
پاسخ
1
1
شماره تلفن کلاسای بازیگری اقای تارخ.88026962و88026932وادرس کلاساش...یوسف اباد.خیابان جهان ارا.خیابان سی وپنجم.پلاک 59.هرترم9ماهه بچه ها.به مبلغ 3900000تومان
نظر بابک
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
UNITED STATES
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
پاسخ
0
3
سلام به همه من واقعا ینی نمیدنم چ جوری بگم عاشق بازیگریم فقط خودم میدونم واقعا قابل توصیف نیست ولی به ارزوم نرسیدم الانم دانشجویه عمرانم هر لحظه بییاد بازیگیرم مهم این نی که ب ازوم نرسیدم مهم اینه که تو قلبم این قد بزرگش کردم که حاظرم واس خاطرش از همه چیم بگذرم ولی من چیزی ندارم وقتی هم ادم چیزی نداره گذشتن از همه چی واسش اسون میشه ب امید روزی که ی بازیگر حرفه ای شم ولی بچه ها امیدتونو از دست ندین
نظر GHAZAL
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
پاسخ
0
3
BACHEHA BERIN PEYE HADAFETOON B HARFE HIHCKASAM GOOSH NADID GHARAR NI MARDOM B JAYE MA TASMIM BEGIRAN O Y OOMR HASRAT BOKHORAN KHODA Y NIROOI TOO VOOJODE MA GHARAR DADE K B HARCHI BKHAIM MIRESIM TAVAKOLETOON B KHODA BASHE MA MITONIM BAZIGAR BESHIM.......
پاسخ ها
نظر ابوطالب نصیری گله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
آفرین غزل جووووووووووووووووون باهات موافقم.......
نظر شقایق
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
پاسخ
0
0
خواهرم عاشق بازیگری است ولی او 13 سالشه ششم می خوانه وکمی هم تپله وقدش هم 160 است وما در ارومیه زنگی میکنیم مخواستم ببینم متوانم یک اموزشگاه معتبر در ارومیه پیدا کنم تازه خواهرم استعداد بازیگری هم دارد
نظر ساقی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
0
0
من تو کلاس های سینمایی ایران شرکت کردم خیلی خوب بود
نظر بابک
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پاسخ
0
3
سلام بچه ها ب نظر من بازیگری کار هر کس نی بازیگری روح خیلی بزرگ میخواددددددددددد نه این که شما از بازیگری خوشت میاد باس بازیگر شی نه بخدا نمیشه بازیگری خیلی سخته بازیگر یعنی یک انسان کامل کسی که روحش دربند چیزی نباشه ب امید روزی که بازیگر شم
پاسخ ها
نظر سینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
تلاش کن میشی
نظر رودابه
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
پاسخ
0
0
سلام.من رودابه ام و قصد دارم که در تابستان به کلاس بازیگری بروم از شما خواهش میکنم که اگر آموزشگاه معتبری را در تهران میشناسید + آدرس آن در وبلاگ من به صورت نظر دادن به من بگویید:
www.my-love-songs.blogfa.com
نظر بابک
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
UNITED STATES
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
پاسخ
0
1
سلام بچه ها هیچ کدوم از شما اندازه ی من عاشق بازیگری نیستید ب خدا میرم جلو اینه با خودم میحرفم الانم اشکام سرازیر شددددددخدایا منو ب ارزوم برسون
نظر elham hamamiyan
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پاسخ
0
0
slm,bi zahmat shomare oadresetoono mizarid.
نظر استقلالی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پاسخ
0
0
پس این چی میگه ؟!!!
http://aminetarokh.blogfa.com/
نظر پوریا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
UNITED STATES
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پاسخ
1
0
چاکره اقای تارخ هستیم من بچه پاین شهرم عاشق بازیگری سیاهی لشکرم زیاد رفتم ولی گول زدن میخوام یام کلاس ایا واقعا ازیگر میشم خیلی نوکرم استاد
نظر نورا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
پاسخ
2
1
تو سر...... می زنی همه می خوان بازیگر شن .همینه سینمامون داره داغون می شه.
نظر مهدی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
پاسخ
0
0
سلام لطفا ادرستون هم بزارید.
نظر مرضیه زارعی
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
پاسخ
0
0
سلام من به بازیگری خیلی علاقمندم لطفا یک جای را معرفی کنید من اصفهان زندگی می کنم.
نظر سلام
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
پاسخ
0
0
برید شبکه نمایش مسابقه بازیگری بای
نظر هنر
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
پاسخ
0
0
محبوبه جان وبلاگت پیدانمیشه فارسی شو بذار
نظر فرشته
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
پاسخ
0
0
سلام. من دنبال یک کلاس بازیگری توپ میگردم که در اصفهان برگزار بشه. اقای تارخ اصفهانم کلاس برگزار میکنند؟ لطفا بهم اطلاع بدید
نظر milad
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
پاسخ
0
0
vaghean kiya fekr mikonan betonan bazigar beshan....
نظر مهرناز
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
پاسخ
0
0
با سلام محدودیت سنیش چه قدره
نظر مهسا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
GERMANY
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
پاسخ
0
0
رودابه جان وبلاگت درست نبود
نظر بهادر
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
پاسخ
0
0
سلام
من بهادر خیلی علاقه زیاذی به بازیگری دارم در پشت صحنه سینما خیلی کارا کردم تا بتوانم بازیگر بشم دو سوال داشتم ازتون
1- قیمت هر ترم کلاس ها چقدر می باشد؟
2- آدر س آموزشگاه کجا هست؟
نظر لیلیا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
پاسخ
0
1
من تو زندگی بازیگر خوبی نبودم000
نظر لیلیا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
پاسخ
1
1
من تو زندگی بازیگر خوبی نبودم000
نظر آتنا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
پاسخ
0
3
سلام من به بازیگری علاقه ی زیادی دارم و به خاطر اعتماد به نفس فراوانی که دارم احساس می کنم می تونم توی این حرفه موفق باشم یک دوره هم گذرانده ام اما به جایی نرسیده ام.
نظر محمد
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
پاسخ
0
1
به نظر من برای بازیگر شدن اول باید رفت دانشگاه و خاک صحنه پربرکت تئاتر را خورد تا به یک بازیگر مطرح و ماندگار تبدیل شد. استاد انتظامی، مشایخی، کشاورز، نصیریان همه خاک صحنه خوردند که ماندگار شدند هیچ وقت برای پول بازی نکردند عاشقانه کار کردند کار نکردند که عکسشون بزنن روی مجلات یا بره سردر سینما کار کردند تا در دلها و چشم ها ماندگار شوند. دوستان عزیز من هم مثل شما تا چند سال پیش دوست داشتم یکشبه راه صد ساله را برم اما الان که بست و یک ساله شدم دوست ندارم همین فردا معروف شوم راه و رسم این اساتید گران قدر ار سرلوحه کار خود قرار دادم. لطف کنید هیچ وقت به این کار به چشم یک شغل یا پولدار شدن نگاه نکنید من الان دانشجوی روانشناسی هستم و به روانشناسی به چشم شغل نگاه می کنم. نه به بازیگری... موفق باشید توکل به خدا
نظر زهرا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
پاسخ
0
2
ببین دوست عزیز..
من یه مدت ازتوهم عاشق تر بودم..هم استعدادشو دارم..هم قیافشو..ینی دراین حد که دوستام رفتن کلاس بازیگری ازترسشون به من نگفتن..شباتاصبح به عشق بازیگری میخوابیدم وصبحا باقیافه خواب آلود بازی میکردم..روی تمام برگه هام پربود از نوشته هایی مثل بابازی افتخاری...بابازی فوق العاده....ولی الان اون تب اولی ام خوابید..هنوزم دنبالشم..توهم اگه میخوای برودنبالش دیگه...
نظر آزاده
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پاسخ
0
0
سلام
ما شهرستانی ها که نمی تونیم بریم به خا
طر مشگل جا ولی اگه خوابگاه داشت خیلی خوب می شد
نظر مسعود
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
پاسخ
0
0
با سلام ب همه هنرجویانی ک جونشونو مالشونو واس بازیگر شدن میدن. خود منم یکی از جنس شمام. منتهی ازشیراز. خوشبحال اونای ک تهرانن و دسترسیشون ب اقایتارخ راحتتره. البته شک نکنید تهران ک هیچ اونور دنیا هم ک باشه ب عشق اقای تارخ و بازیگر شدن میرم.
ب امید روزی ک هیچکس با حسرت وآه کشیدن ب علایقش نگاه نکنه. و هر کس بسته ب تلاشش ب این مهم دست پیدا کنه. کوچیک همه هنرجوهام. 09376801021
نظر وحید
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
UNITED STATES
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
پاسخ
0
0
من دیوانه وار بازیگریو دوست دارم ولی تا الان کلاسی رو که بتونم بهش عتماد کنم پیدا نکردم خواهش میکنم آدرس و شماره تلفن آمو.شگاه آقای تارخ برام بفرستید 09365147663
نظر زهرا عسگری
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
پاسخ
0
0
سلام من خیلی دوست دارم بازیگر شوم این حس را از نوجوانی داشتم ولی به سمتش نرفتم الان 37 سال دارم میخواستم ببینم شرایط بذیرش را دارم ممنون اقای تارخ
پاسخ ها
نظر زهرا عسگری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
سلام من خیلی دوست دارم بازیگر شوم این حس را از نوجوانی داشتم ولی به سمتش نرفتم الان 37 سال دارم میخواستم ببینم شرایط پذیرش را دارم .ممنون اقای تارخ اگه پاسخم را بدهید
نظر بنده خدا
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
پاسخ
0
1
سلام من 4سال تهران زندگی کردم کلاسای بازیگری کارگردانی و... هم رفتم کارشناسی ارشد رو من در رشته کارگردانی قبول شدم ولی امتحان عملی باید پول و پارتی داشت
مخصوصا ما شهرستانی ها وقتی اسم شهرستانی میاریم دیگه تمومه رد ورد و رد
توی این 4 سال فهمیدم که 1.باید پارتی داشت2.باید پول داشت3.باید شانس داشت4.و فهمیدم که چهار سال از عمرم را خراب کردم بخاطر این که پارتی و پول ندارم5.اینم فهمیدم که اگه پول داشته باشی نیازی به کلاسای بازیگری با هزینه زیاد نیست
تمام.
نظر مسعود
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
پاسخ
0
1
با سلام خدمت بنده خدا....
اگر مصاحبه بهرام رادان رو خونده باشی برا ورودش ب سینما متوجه میشی ک ن پول داشته و ن پارتی. لطفا و خواهشا با این حرفا ذهن هنرجویانی ک میخان وارد این حرفه بشن رو مغشوش و دلسرد نکنید. شک نکن ک خاستن توانستن است. کافیه بخای و مردونه پای خواستت بایستی اونوقت میفهمی ک هیچ قدرتی نمیتونه جلوی پیشرفتتو بگیره.
هیچوقت نا امییییییییییییید نشید. نا امید بودن جزو گناهان کبیرس. اگه تلاش کنید حتماااا بهش میرسید. تو این دنیا هیچ چیز محال نیس.
نظر user
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
پاسخ
0
0
با سلام من به بازیگری خیلی علاقه دارم دیگه نمی دونم باید چیکار کنم
نظر فرزانه صدیق زاده
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
پاسخ
0
0
سلام بچها خوبین من ازشیراز هستم من خیلی دوس دارم تو کلاسهای استاد امین تارخ شرکت کنم علاقه خیلی دارم دانشگاه هنر هم قبول شدم واسه بازیگری ولی دوس دارم بیام تو کلاسهای استاد تارخ بچها کسی هست رفته باشه آزمون ورودی آموزشگاه استاد تارخ داده باشه لطفا بگید آزمون به چه صورت هست 09302856121 اینم شماره من هست خواهش میکنم کمکم کنید بهم زنگ بزنید بهم بگید منتظرتون هستم....
نظر یاسمین
| درباره کلاس بازیگری امین تارخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
پاسخ