۲۸۵۴۲
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

آیت الله مکارم: تصمیم گرفتم مرغ نخورم

من بدون اینکه در این مسئله تحریم کنم، خودم تصمیم گرفتم گوشت مرغ نخورم، مردم هم می‌توانند با جمع و جور کردن اطراف کار در مقابله با گرانی سهیم باشند؛ البته دولت هم باید برای برطرف کردن گرانی‌ها کمر همت ببندد.

خبرگزاری ایلنا: آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: عده زیادی درباره قیمت مرغ اصرار می‌کنند؛ در حالی که اگر گوشت مرغ نخورند خیلی مسئله مهمی نیست، بیشتر اطبا گفته‌اند که مواد گوشتی غذای مناسبی برای انسان نیست و نباید افراط کرد؛ تنها مقدار کمی لازم می‌باشد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در آغاز سلسله مباحث تفسیری خود در ماه مبارک رمضان، در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه‌ (س)، با محکومیت کشتار مسلمانان میانمار، اظهار داشتند: متاسفانه در میانمار، یکی از کشورهای شرق آسیا که در همسایگی هند و برخی کشورهای اسلامی قرار دارد، جمعیت بودایی بر سر مسلمانان ریخته و آنان را قتل عام می‌کنند.

وی با بیان اینکه بوداییان متعصب چنین کارهایی را از وهابیت یادگرفته‌اند، گفتند: وهابیت، افرادی را برای آدم کشی در جهان مامور می‌کنند و بوداییان نیز این کار را انجام می‌دهند.

ایشان با اشاره به اینکه چرا کشورهای اسلامی کاری برای مسلمانان بی‌دفاع میانمار انجام نمی‌دهند؟ یادآور شدند: دلیل این کار این است که مسلمانان به جان هم افتاده‌اند و مسلمان، مسلمان را می‌کشد و خبر ندارند که ۸۰۰ ‌هزار مسلمان در میانمار غریب مانده‌اند.

ایشان با تاکید بر اینکه مسلمانان باید فریاد خود را بلند کنند، اظهار داشتند: همگی باید از سازمان ملل و مجامع جهانی بخواهند که حفظ جان این مسلمانان را تامین کنند.

این مرجع تقلید در ادامه به مسئله گرانی در ماه مبارک رمضان اشاره کرده و گفتند: مسئولان کاری کنند که ماه رمضان از نظر گرانی برای قشرهای ضعیف جامعه مشکلاتی ایجاد نکند، بویژه در تامین مواد غذایی مردم نباید به مشکل بیافتند.

آیت الله مکارم شیرازی با ابراز خرسندی از تشکیل جلساتی میان دولت و مجلس به دستور مقام‌معظم رهبری، خاطرنشان کردند: البته مردم هم در این زمینه نباید خیلی برای تامین برخی مواد غذایی اصرار کنند.

ایشان افزودند: عده زیادی درباره قیمت مرغ اصرار می‌کنند؛ در حالی که اگر گوشت مرغ نخورند خیلی مسئله مهمی نیست، بیشتر اطبا گفته‌اند که مواد گوشتی غذای مناسبی برای انسان نیست و نباید افراط کرد؛ تنها مقدار کمی لازم می‌باشد.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه من خودم تصمیم گرفتم گوشت مرغ نخورم، تاکید کردند: من بدون اینکه در این مسئله تحریم کنم، خودم تصمیم گرفتم گوشت مرغ نخورم، مردم هم می‌توانند با جمع و جور کردن اطراف کار در مقابله با گرانی سهیم باشند؛ البته دولت هم باید برای برطرف کردن گرانی‌ها کمر همت ببندد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر کسی که در حال حاضر دنبال مرغ باشه به خدا قسم داره به ملت خیانت میکنه
      کسی از برترینیها که تو خونه ما نیست ولی خدا شاهده که اجازه ندادم مادرم بره مرغ بخره
      خدا رو شکر که هنوز بر اثر کمبود مرغ گزارش مرگ در کشور نداشتیم

      پاسخ ها

      • kami

        ناشناس عزیز امروز مرغه و پس فردا بنزین و پس اون یکی فردا یه چیز دیگه آخــه چــه وضـعـه؟؟؟
        چیزی که شما میگی پاک کردن صورت مسئلست و مسئولین مسئولند در قبال ملت

    • هستی

      چی باید بگیم که چاپ شه

      پاسخ ها

      • اینجانب

        هیچی. سکوت ....

    • بابک

      متاسفانه بجای حل مسئله صورت مسئله را پاک می کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج