جاباما
۴۳۰۱۸
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

زیباترین استخرها در هتل های مختلف دنیا

ستخرهای زیبای هتل ها نیز همچون طراحی خود هتل ارزشمند و مهم است. در اینجا استخرهای زیبای هتل های سراسر دنیا از سواحل مدیترانه گرفته تا مرکز شهر هنگ کنگ را برایتان نام برده ایم.

زیباترین استخرها در هتل های مختلف دنیا

برترین ها: مهم نیست هتل در کجا قرار دارد - مرکز شهر، بیابان گرم یا یک جزیره گرمسیری -، این استخر است که قلب هتل را تشکیل می دهد. استخرهای زیبای هتل ها نیز همچون طراحی خود هتل ارزشمند و مهم است. در اینجا استخرهای زیبای هتل های سراسر دنیا از سواحل مدیترانه گرفته تا مرکز شهر هنگ کنگ را برایتان نام برده ایم.

1. کاتیکیس

سانتورینی - یونان

زیباترین استخرها در هتل های مختلف دنیا

این هتل به سبک سنتی سایکلادیک طراحی شده است. دیوارهای سفید و پلکان ماز مانند، پل های چوبی و تراس های زیبا این اقامتگاه یونانی را بسیار زیبا و خوش منظره کرده اند. این هتل بالای صخره ای قرار دارد و روبه روی آن کوه غیر فعال آتشفشانی واقع شده است. با وجود اندازه کوچک این هتل و ۲۷ اتاقی که دارد، دو استخر دارد.

یکی کوچک تر و با آب سرد است و درون غار قرار دارد و دیگری نیز یک استخر بسیار زیبای آبی لاجوردی است که نمای فوق العاده زیبایی از دریای نیلگون اژه دارد.


2. باغ های معلق آبود

بالی - اندونزی

زیباترین استخرها در هتل های مختلف دنیا

این استخرها در سراشیبی روی تراس قرار دارند و منظره زیبایی از رودخانه سبز و زیبای آیونگ را به تصویر می کشند. این استخرهای فوق العاده زیبا در هتل Orient Express بالی قرار دارند که شامل ۳۸ ویلا به سبک معماری بالی است و همه در دامنه تپه جای گرفته اند. استخر چند سطحی بسیار زیبای این هتل را معماری فرانسوی به نام «گوردن شاو» طراحی کرده است.

کناره های استخر با سنگ های آتشفشانی باتو چاندی پوشیده شده اند دیوارهای آن نیز از گذاره های سفت شده آتشفشان ساخته شده اند. این استخرها موج دار ساخته شده اند که با محیط سرسبز اطراف خود هم خوانی بسیاری دارد.


3. هتل قصر السراب

ابوظبی - امارت متحده عربی

زیباترین استخرها در هتل های مختلف دنیا

در این هتل ۲۰۶ اتاقه، آب حرف اول را می زند. دیوارهای فضای بیرونی هتل همه از خاک رس تهیه شده اند و کوزه های سفالینی نیز در ورودی وجود دارند تا مسافرها بتوانند تشنگی خود را برطرف کنند. این هتل در وسط بیابان بی آب و علف قرار دارد به همین دلیل، داشتن استخر بزرگ و لذت آب تنی زیر گرمای آفتاب از جاذبه های اصلی این هتل به شمار می رود. این استخر در میان درختان نخل سربه فلک کشیده و تپه های شنی قرار دارد و به معنای واقعی یک مامن و آبادی میان کویر به شمار می رود.


4. ریتز کارلتون

هنگ کنگ - چین

زیباترین استخرها در هتل های مختلف دنیا

افرادی که در ارتفاع دچار سرگیجه می شوند نباید به این استخر بروند زیرا در پشت بام طبقه ۱۱۸ برج مرکز تجاری بین المللی هنگ کنگ واقع شده است. این استخر سرپوشیده که بخشی از اسپای دوساله هتل نیز هست، برای منظره زیبای لنگرگاه ویکتوریا و افق شهر هنگ کنگ بسیار شهرت دارد. برای زیبایی بیشتر این استخر، ۱۴۴ نمایشگر LED در سقف کار شده اند که نورهای رنگی زیبایی را درون آب منعکس می کنند. این اسپا که جایزه بهترین معماری را نیز به خود اختصاص داده است، دو استخر آب سرد و آب داغ و برای آنهایی که از ارتفاع نمی ترسند، جکوزی در فضای بیرون دارد.


5. هتل پالیکان هیل

ساحل نیوپورت - کالیفرنیا

این هتل در اواخر سال 2008 میلادی گشایش یافته است و از همان زمان تاکنون به یکی از مقاصد گردشگری ایالت متحده تبدیل شده است. این هتل برای کلوب، زمین گلف و خط ساحلی بکر و دست نخورده اقیانوسی مشهور است. معماری این هتل الهام گرفته از معماری های دوره رنسانس ایتالیاست و ایوان های ستون دار، سقف گنبدی شکل، حیاط مملو از فواره و آرک های زیبا دارد.

زیباترین استخرها در هتل های مختلف دنیا

در حیاط این هتل یکی از بزرگ ترین استخرهای دایره ای شکل دنیا قرار دارد. این استخر حدود ۴۲ متر قطر و کولیسئوم نام دارد. نام آن از آمفی تئاتر باستانی کولوسئوم در رم برگرفته شده است. زیبایی خیره کننده این استخر کف آبی رنگ درخشان آن است که از ۱.۱ میلیون موزاییک شیشه ای دست ساز پوشیده شده است.


6. هتل دو کپ-اِدِن-راک

کپ دوآنتیبِ - فرانسه

این هتل بسیار مشهور 140 ساله در سال 1870 میلادی توسط «هیپولایت د وییمسان» - موسس روزنامه «فیگارو» ساخته شده است. در آن زمان این هتل برای پادشاهان بین المللی، سیاست مدارها، هنرمندان، هنرپیشه ها و نابغه های ادبی ساخته شده بود. تا سال 1914 میلادی این هتل، استخر آب شور که در بدنه صخره ای از جنس سنگ بازالت ساخته شده است را نداشت.

زیباترین استخرها در هتل های مختلف دنیا

این استخر منظره زیبایی از دریای مدیترانه و جزایر لرینس را نشان می دهد. این استخر فضای زیادی برای حمام آفتاب دارد و کنار آن میله هایی کار شده که یادآور عرشه کشتی های تفریحی است و آب شور این استخر در دمای ۸۲.۵ درجه فارنهایت گرم می شود.


7. سالن گل وحشی

شیملا - هند

زیباترین استخرها در هتل های مختلف دنیا

هتل بسیار زیبای اوبری در ارتفاع ۸۲۵۰ پایی از سطح دریا و در میان جنگل انبوه سروهای بلند در میانه هیمالیا ساخته شده است. این هتل ۸۵ اتاق و طراحی فوق العاده زیبایی دارد. یکی از جاذبه های زیبای این فضای ۲۲ هکتاری، استخر مزین و شیک هتل است که موزاییک های آبی طرح دار در زمین و لوسترهای کریستالی در سقف دارد. این استخر سرپوشیده است اما پنجره های متعددی دارد که منظره زیبای جنگل و کوه های اطراف را می توان به خوبی از آنجا تماشا کرد.


8. هتل بِوِرلی هیلز

بِوِرلی هیلز - کالیفرنیا

زیباترین استخرها در هتل های مختلف دنیا

این هتل یکصدساله بسیار مشهور که می توان آن را هنرپیشه هالیوود نیز دانست، استخری در قصر صورتی خود دارد که همچنان مکانی افسانه ای به شمار می رود. این استخر مکانی زیبا برای مسافرها به شمار می رود که می توانند لحظه های شاد و آرامی را در آنجا سپری کنند. صندلی هایی با طراحی راه راه سبز و سفید همچنان از سال ها قبل در این مکان قرار دارند.


9. هتل هنر بارسلون

بارسلون - اسپانیا

زیباترین استخرها در هتل های مختلف دنیا

این هتل زیبا در سال ۱۹۹۲ میلادی برای بازی های تابستانه المپیک ساخته شد. این هتل شیشه و استیل ۴۴ طبقه دارد و طراحی آن را یک معمار کلمبیایی به نام بروس گراهام انجام داده است. این هتل یک استخر زیبا دارد که با انواع گیاهان احاطه شده است و مسافران این شانس را دارند تا در کنار یکی از زیباترین اثرهای هنری معاصر که مجسمه یک ماهی بزرگ طلایی است و توسط فرانک گری ساخته شده است، حمام آفتاب بگیرند. این مجسمه نیز برای بازی های المپیک سال ۱۹۹۲ میلادی ساخته شده بود.


10. One&Only Reethi Rah

جزیره مرجانی شمالی - مالدیو

زیباترین استخرها در هتل های مختلف دنیا

در جزیره ای خصوصی در میان اقیانوس هند، بهشتی زیبا در سال ۲۰۰۵ میلادی ساخته شده و شامل ۱۳۰ ویلای مجزا در ساحل شن های سفید و مناظر فوق العاده زیبا و سرسبز است. این هتل بیش از ۵۰ استخر مجزا با طراحی فوق العاده شیک دارد و فقط مخصوص بزرگسالان است. این استخرها جایگاهی ساخته شده از سنگ دارند که می توان در آنجا دراز کشید و از گرمای لذت بخش آفتاب لذت برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      هوس آب تنی کردممممممم

    • حاجی

      سلام
      فقط شماره یک و دو و ده قشنگ بود بقیش رو بریزین دور.
      باتشکر
      سایت بدی ندارین

    • dry

      من ميخام خودمو بكشمممممم

    • fariba

      بسیار محهشره خیلی زیباست

    • sheida

      ای خدا... نکنه ما ادم نیستیم؟!!!!!

    • اوا

      منم میخوام اسسسسستخر مییییخوام مامانی....

    • sadegh

      خوش به حالشون که میرن همچین جای

    • حمیدرضا

      ای خدا منم بندتم چرا شرمنده زن و بچمم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج