۵۰۰۶۵۵
۹۴ نظر
۵۰۰۷
۹۴ نظر
۵۰۰۷
پ

حمایت رسمی محمود احمدی نژاد از بقایی

طی دیداری که در شهریور ماه ۹۵ جهت تشریح برنامه های تبیینی آرمانهای انقلاب با مقام معظم رهبری داشتم، ایشان توصیه فرمودند که اینجانب در انتخابات سال ۹۶ کاندیدا نشوم که در همان جلسه تبعیت خویش را اعلام کردم. ایشان همان مطلب را در مهرماه ، به طور علنی و به بیان دیگری اعلام کردند که اینجانب مجددا با صدور بیانیه ای ، تبعیت از آن را مورد تاکید قرار دادم.

پایگاه خبری انتخاب: محمود احمدی نژاد طی سخنانی تازه بازهم از دولت روحانی انتقاد کرد و گفت: اشتباهات ۱۳۹۲ یعنی حذف برخی انسانهای صالح از انتخابات نباید تکرار شود.

متن کامل سخنان احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

با سلام و آرزوی سلامتی و عزت و موفقیت برای ملت ایران و همه صالحان ، موحدان ، عدالت طلبان و آزادی خواهان

بیان سه نکته را ضروری می دانم:

نکته اول: حق تعیین سرنوشت

تعیین سرنوشت یک حق الهی برای تک تک مردم شریف ایران است که به طور کامل در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده و مورد تاکید قرار گرفته است، بنابراین هیچ کس نمی تواند آن را مخدوش یا از مردم سلب نماید.

همچنین به موجب صراحت مندرج در قانون اساسی ، هیچ کس بالاتر از ملت نیست و کشور باید با اتکاء به آراء عمومی اداره شود و خواست و اراده ملت بر همه تصمیمات حاکم باشد.

انتخابات آزاد ، حق مردم است و احدی نمی تواند آن را محدود کند یا نظر خود را بر ملت تحمیل نماید.

امام راحل(ره) فرمودند که میزان رای ملت است و رهبری معظم انقلاب نیز بارها بر این مهم تصریح و تاکید فرموده اند.

نکته دوم: توصیه مقام معظم رهبری به اینجانب

طی دیداری که در شهریور ماه 95 جهت تشریح برنامه های تبیینی آرمانهای انقلاب با مقام معظم رهبری داشتم، ایشان توصیه فرمودند که اینجانب در انتخابات سال 96 کاندیدا نشوم که در همان جلسه تبعیت خویش را اعلام کردم. ایشان همان مطلب را در مهرماه ، به طور علنی و به بیان دیگری اعلام کردند که اینجانب مجددا با صدور بیانیه ای ، تبعیت از آن را مورد تاکید قرار دادم.

در آذر ماه اطلاع یافتم که یک جناح سیاسی اصرار دارد از نام چند تن از اعضای دولت دهم و این خادم کوچک ملت در انتخابات آینده به نفع فرد مورد نظر خود بهره برداری نماید، لاجرم با سخنانی روشنگرانه ، انتساب آن را به خود تکذیب کردم و به اعضای دولت قبل و نزدیکانم نیز نسبت به این طرح هشدار دادم.

اخیرا نیز همان جناح سیاسی در طراحی جدید ، بحث اعمال فشار به اینجانب و برخی اعضای دولت قبل برای حمایت از کاندیدای مورد نظر خودشان را دنبال می کردند که مجددا در بهمن ماه با صدور اطلاعیه ای راه را بر این کار مسدود کردم.

تمامی این تحولات ، قبل از تصمیم مستقل برادر عزیزم آقای بقایی برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 حادث شده است.

نکته سوم: مسئولیت ها نسبت به مردم و کشور

توصیه مقام معظم رهبری به هیچ وجه مانع کاندیداتوری دیگر دوستان و برادران ، یا نافی مسئولیت های این خادم کوچک ملت در قبال مسائل کشور و انقلاب نبوده و نیست. هم اینک نام برخی از همکاران دولت دهم از طریق برخی جناح ها به عنوان کاندیدا مطرح شده و اشکالی هم بر آن وارد نشده است.

جمع کثیری از مردم در مناسبت های گوناگون و به روش های مختلف ، مصرانه خواستار کاندیداتوری این خادم خود شده اند یا خواسته اند که حداقل ، کاری برای کشور انجام دهم که این امر به نوبه خود ، مسئولیت بنده را مضاعف ساخته است.

صیانت از حقوق عمومی و مراقبت از حرکت کشور در مسیر صحیح ، وظیفه ای همگانی است و بر این اساس وظیفه خویش می دانم که مراقبت نمایم تا اشتباهات سال 1392 یعنی حذف برخی انسانهای صالح از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری تکرار نشود، اشتباهاتی که عملا دایره انتخاب مردم را محدود ساخت و کشور را از حرکت در مسیر پیشرفت 4 سال به عقب انداخت.

فشار بی سابقه بر مردم ، زندگی جمع کثیری از آنان را با آسیب های جبران ناپذیر مواجه ساخته و شرایط کشور را بسیار سخت کرده است.

اینجانب مصمم هستم با استعانت از پروردگار متعال ، وظایف سیاسی و اجتماعی خود را در قبال مردم و کشور عزیزم به گونه ای انجام دهم که مردم اطمینان یابند ، افراد صالح از دایره انتخاب آنان کنار گذاشته نخواهند شد.

بر این باورم که در شرایط امروز کشور ، این حداقل کاری است که باید برای انقلاب مظلوم اسلامی ، کشور و ملتم به انجام برسانم.

خوشبختانه با حضور و کاندیداتوری برادر عزیزم آقای بقایی ، فضای انتخاباتی و سیاسی از دو قطبی انحصاری دو جناح سابقه دار در حاکمیت خارج شده و اینک علاوه بر دو جناح سنتی ، حداقل یک فرد مستقل نیز در انتخابات حضور دارد ، دایره انتخاب مردم گسترده تر شده و از انحصار دو قطب سیاسی کشور خارج شده است.

آقای حمید بقایی فردی صالح ، مومن ، انقلابی ، مردمی ، پاک و کارامد و دلسوز ملت است. حق انتخاب با مردم است و هر کسی که مورد اعتماد اکثریت ملت قرار گیرد، منتخب همه ملت و مورد احترام خواهد بود و همگان باید در اداره کشور او را یاری نمایند.

محمود احمدی نژاد
خادم ملت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا خودت رحم کن
      خدایا خودت نجاتمون بده
      خدایا خودت سایه احمدی نژادی ها رو از این مملکت برچین
      آمین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی نظرات بعضیارو میخونم با خودم میگم اینا ایرانین؟کسیکه نه غرب قبولش داره نه شرق نه رهبری نه اصول گرا نه اصلاح طلب.چطور میشه طرفدار داشته باشه؟واقعا من یکی که موندم

    • بدون نام

      با جون ودل میپذیریم سخنان دلسوز خادم ملت ودلسوز محرومین را.

    • روح ک ش

      ان شاا... مورد تایید قرار نمیگیره.

    • دکتر

      یکی شما و دارودستت خیلی صالح هستن یکی قوم مغول

    • بدون نام

      اگه 2 یا 3 هزار رلی هم داشت با حمایت شما هنونم زیر سوال رفت خودتو هیچکی قبول نداره بقایی که..... رد صلاحیت قطعی میشه

    • ازادی فر

      تو روخدا نه
      هشت سال بودی
      به اندازه کافی دقمون دادی و گند زدی به مملکت

    • abd

      سلام و درود بر خدا بر دکتر احمدی نژاد و حامیان ایشان....
      (از خداوند بزرگ میخواهم انشاءالله هر کسی که به فکر فقیران و بیکاران و اشتغال زایی هست، برنده این انتخابات شود،فقط وفقط بجز روحانی چون این 4سال کشور رو داغون کرد).

    • کورد

      آقای احمدی نژاد خدمتی که خودت کردی به ملت خودت کافی ست وخواهش مردم دیگر احمق نیستند چه خاکی بر سر ملت آوردی لعنت بر دروغگو

    • بی نام

      این آقا با خودش چه فکری میکند.واقعا" فکر میکند نظرش مهم است.در کمال پررویی میگوید ، خادمین ملت و صالحین حذف نشوند چون همین حذف شدن اونها در سال نود، 4 سال کشور به عقب رفته.بس کن.برادر.بس کن.

    • بدون نام

      کمر بقایی را هم در عالم سیاست و هم در دیدگان مردم شکستی.
      بدترین تعریف آن است که ابله ای بکند.

    • بدون نام

      بزن دس قشنگه رو

    • رضا کرمانی

      ای رو رو برم مثل بختک افتاده رو کشور ول کن هم نیست بگو چطور روت میشه از خونه بیایی بیرون با اون گندی که تو اون هشت سال زدی

    • بدون نام

      اقایان برای داشتن کشور متحد، امن باید تابع ولایت و رهبری باشد. راه نجات این مملکت از طغیانها و دسیسه های دشمن وحدت در سایه رهبری و ولایت است. همان چیزیی که بعد از 35 سال تلاطمهای مختلف تا به حال کشور را محفوظ نگه داشته است.

    • ایرانی

      کلا کار مردم را مشگل کردند نه خود میخورن نه به کس میدهند وعاقبت گنده شود به .................

      اخه چه اجباریه خودمونو ضعیف کنیم بقولی بجای اینکه از معبر باز ووسیع به راحتی رد شویم راه عبور ازدالان تنگ وتاریک را جلوی پای مردم قرار میدهیم

    • علی

      این جریان خزنده و مرموز که معلوم نیست خط مشی او (اگرداشته باشد)با راهبری احمدی نژاد چگونه و بر چه اساسی مبتنی است در صورت غفلت مقامات مسئول که متاسفانه راه را برای او باز گذاشته اند وازبازخواست عملکرد بعضا خسارتهایی که به بیت المال وکشور زده اند عاجزوناتوانند اگرمهار نشوند به نظرمن اغراض کاملا متضاد با اصول انقلاب وامام(ره)درسردارندواین خطرناک ومهلک خواهد بود...

    • یاران

      چشم آقای احمدی نژاد شما لااقل 45تومن به مردم دادید که تاکنون بی سابقه هست دولت زیالی بده چشم جبران میکنیم به کاندید شما بقایی رای میدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم از قشر متوسط و پایین جامعه م اما مثل شما دستم جلوی دولت دراز نمی کنم

      • بدون نام

        چندرغاز داد دوبرابرش باید فیش گازو برق و.......بدیم

    • بدون نام

      تو اگر مرد بودی چند روز نیست گفتی از کسی پشتیبانی نمیکنی مرد نیستی حرفت رو چند روزه عوض کردی ، این دروغها هم مثل دروغهای قبلی که گفتی محمودخان ، کاش میگذاشتند خودت می اومدی تا مردم چنان درسی به تو و فرقه انحرافی بدهند تا فراموش نکنی ، خودت رو خیلی دست بالا فرض کردی جوابت رو درانتخابات ببین

    • بدون نام

      کی به این اهمیت میده

    • بدون نام

      اگر حمایت نمیکرد به نفع بقایی بود حالا با حمایت رسمی ایشون ،بقایی نیز رد است .بنده خدا به در و دیوار میزندشاید فرجی حاصل شود.چند کلامی هم به حامیان آن بزرگوار،تنها دلیل بنده "ساز مخالف با ولایت در اواخر دولت ایشون،و قهرکردن و خونه نشینی به مدت 10روز یا بیشتر(کار بچگانه)،و......

    • بدون نام

      سونامی سیاسی. تا ایران را مثل ونزولا نکند دست برنمی دارد. قبل از تو مردم میلیارد را نمیشناختند. ترا خدا یکی این را مهار کند. احتمالا اسراعیل میخواهد از این طریق ریشه ایران را دربیاورد. هشدار

    • بدون نام

      پازل های احمدی نژاد به نوبت داره کنار هم چیده میشه و چه بسا خودش هم ثبت نام کنه....

    • مریم ب

      دکتر حیف جوهر خودکاره انقد ننویس، دستاتم درد میاد گناه داری آخه هنوز خستگی 8سال خدمت پاک و صادقانه رو دوشته دلمون نمیاد خسته تر شی!!!!!!
      دوستتم بدتر از خودت کوتاه بیا!!

    • یه ایرانی

      اشتباهاتی که عملا دایره انتخاب مردم را محدود ساخت و کشور را از حرکت در مسیر پیشرفت 4 سال به عقب انداخت. این سخنان گرانمایه شما رو کجای دلمون بذاریم. 8 سال طلایی دولت شما رو باید به عنوان درس عبرت در کتاب های تاریخ بگنجانیم

    • بدون نام

      سلام احمدی‌نژاد خودت جی بودی دیگه از بقای تعریف نکن من از طرف تو خجالت میکشم میخواهی بقیه بیت المال را خودت نتوانستی نابود کنی بقایی نابود کند احمدی‌نژاد جان مادرت دست از سر مردم بردار بگذار جواب کاغذ پارهای تحریم را بدهیم بعدتو شروع کن

    • بی نام

      یکی نیست بهش بگه اخه مرد ناحسابی تو خودت اون هشت سال چ گلی ب سر ملت زدی که حالا دوس عزیزت جناب بقایی بخواد بزنه...بقایی کیلویی چند؟؟؟

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه ....

    • امیررضا

      اللهم عجل لولیک الفرج
      واقعا انسانی با شخصیت و کاریزمای دکتر احمدی نژاد در این مملکت پیدا نمی شه خدا حفطش کنه

    • مهدی

      دیگه ملت خودشون حواسشون هست شما حرص نخور

    • Ali

      جمع کثیری از مردم در مناسبت های گوناگون و به روش های مختلف ، مصرانه خواستار کاندیداتوری این خادم خود شده اند یا خواسته اند که حداقل ، کاری برای کشور انجام دهم که این امر به نوبه خود ، مسئولیت بنده را مضاعف ساخته است. یعنی حذف برخی انسانهای صالح از انتخابات نباید تکرار شود.?????????????????!!!!!!
      فشار بی سابقه بر مردم ، زندگی جمع کثیری از آنان را با آسیب های جبران ناپذیر مواجه ساخته و شرایط کشور را بسیار سخت کرده است.

      اینجانب مصمم هستم با استعانت از پروردگار متعال ، وظایف سیاسی و اجتماعی خود را در قبال مردم و کشور عزیزم به گونه ای انجام دهم که مردم اطمینان یابند ، افراد صالح از دایره انتخاب آنان کنار گذاشته نخواهند شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا

    • بدون نام

      من میخواستم رای بدم ...
      وقتی یه شخص بی برنامه و بی قانون ازش حمایت میکنه دیگه راس نمیدم...

    • بدون نام

      من خیلی تحقیق کردم بیماری توهم وتحجر غیر قابل درمانه حتی شفا هم پیدا نمیکنه بعضی از پزشکان معتقدند از بیماری هاری خطرناک طره این بیماری دربین احمدی نژاد ویارانش بطور وسیع شیوع پیدا کرده

    • بدون نام

      آره تویه احمدی نژاد سرالکس فرگوسن بودی و دیویدمویس روگذاشتی جانشینت!!!!

    • بدون نام

      آره تویه احمدی نژاد سرالکس فرگوسن بودی و دیویدمویس روگذاشتی جانشینت!!!!

    • بدون نام

      رو که نیست ماشاالله، سنگ پای قزوینه

    • بدون نام

      جان هر کی دوست داری اول تکلیف اون 2میلیارد یورو بابک خانو اون دکلهای نفتی مفقودی با شلوار راه راه و نفت کشهای مفقودی و مگان های پس نداده توسط اطرافیانتو زندانی شدن معاون اولت که خط قرمزت بود بعلت اختلاس 1000 میلیاردی از بیمه ایرانو اختلاس 8800 میلیاردی فرهنگیان و هم چنین اون 16 میلیاردی که خودت اختلاس کردی و دولت بعدی برداشتشو غیر قانونی اعلام کردو وزیر مرحومت که مدرک 3 راهنمایی داشتو و همین نامه اخرت که تحویل دربان سفارت شدو سفر دست جمعی قوم و خویشات به امریکا با هزینه بیت المال و خس و خاشاک خوندن مردمو مشخص کن و بگو چرا فک و فامیلاتو دامادتو اقوامتو گذاشتی رئیس اداره استاندارد که کشنده هوو که ملتو به کشتن میداد طی 24 ساعت استاندارد اعلام کنه یا اگه اشتباه نکنم دامادتو که تازه مدرک اخذ کرده بود و یه دکتر عمومی بود سریع رئیس یه بیمارستان بزرگ کردی یا دامادو بچه های خواهرتو کردی مسئول فلان اداره جات و... مشخص کن ضمنا مشخص کن که چرا یهو دلار شد 4 برابر و چرا یهو مسکن شد از 45 تومن 300 تومنو پرایدی که حضرتعالی میگفتی که کیلویی چند شد 21 تومن و 13 میلیون ظرف 3 ماه افزایش قیمت پیدا کرد چرا وضعیت اقتصادی کشورو از قصاب محله میپرسیدی چرا به ملت برا توجیهه تورم میکفتی بیاید از محلتون خرید کنن چرا 60 میلیارد دلار صرف اپارتمان سازی بیهوده تو ونزوئلا کردی چرا سد چند صد میلیاردی و رفتی گفتی هدیه ای از طرف ملت ایران به ملت تاجیکستان است و اونا هم دبه کنن و پول بیت المالو ندن یاد اون حساب و کتابت برا صندوق بچه ها افتادم که گفتی اخرش میشه 100 میلیون پس از حساب و کتاب شد 5 6 تومن راستی از اون دختر دانشمند که داخل قابلمه تو خونشون انرژی هسته ای کشف کرده بودم خبری نشد راستی نگفتی قضیه اون حساب کتابات تو شهرداری تهران سال 82 به مبلغ 340 میلیارد تومن و قضیه اردبیل چی شد ضمنا فهمیدی پسر مشاور مطبوعتیت همسر سوپر استار سینما الان بدلیل اختلاس زندانیه راستی قضیه اون پژو 504 که یه تاجر تو اهواز خریدو بعدا شد مه افرید خسروی که اعدام شد بدلیل اختلاس چند صد هزار میلیاردی هم حرفی نزدی اقا داداش هنوز جواب ندادی به چه جراتی در مقابل رهبری جبهه گرفتیو قهر کردی رفتی خونه بابات خجالت نکشیدی ابروی ملتو بردیو وزیر خارجه اقای متکی حین بازدید از یه کشور دیگه عزل و ملت ایرانو شرمسار کردی چرا اسم تو تو کینس بعنوان دروغگوترین رئیس جمهور ثبت شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • نادر

      خیلی رو داری
      تورم 40 درصدی دوره خودش را فراموش کرده
      تا وضع ایران رو مثل کشور دوست ونزوئلا نکنه ول کن نیست

    • بدون نام

      باز هم شعارهای تکراری.
      راستی اون لیست مفسدان که تو جیبت بود چی شد

    • بدون نام

      ول کن بابا بسه هرچه گند زدی

    • علی

      خدایا در این سال جدید ایران را از دومین حمله محمود افغان به ایران که تبعات آن از حمله مغولها هم بیشتر به بود حفظ بفرما، آمین یا رب العالمین

    • کهن

      هر جا گربه را ببینید ، سر دمش را بچینید جناب محمودخان و حمیدخان

    • سکوت

      چی شد پس آقای آلزایمری! تو بیانیه های قبلیت خیلی محکم میگفتی از هیچ کسی حمایت نکرده و نخواهی نکرد! قدرت خیلی شیرینه آقای ماکیاولی!!

    • بدون نام

      قابل توجه شورای نگهبان خیلی ریز شمام تهدید شدید متوجه اید که ،محمود وارد میشود

    • مصطفی

      خسته نمیشی اینقدر بیانیه و...میدی

    • اکبر پزشکی

      چطور روزنامه های آرمان اعتماد یا بعضیهای دیگه از روحانی حمایت میکنند.خب چی میشه اینم از بقایی حمایت کنه.شماها که برای حمایت از روحانی با هزاران دروغ وارد میشید.حالا این بنده خدا حمایت کنه چی میشه.

    • مردم

      ما مردم هم ازشماها حمایت خالصانه میکنیم.

    • بسیجی

      اگر بقایی صلاحیتش احراز نشود دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهد کرد

    • بدون نام

      جمنا و روحانی جمع کنند برن کنار

    • بدون نام

      نه دکترجان...فکرنکنید آنچه برای شما قابل اتفاق است برای آقای بقایی ،،رخ میدهد.ملت به شما بگونه ایی دیگر می اندیشد.مطلوب آنست که حضرتعالی همان اطاعت ازولی رابگذاریدبه خاطره ایی شیرین درذهن دوستدارانتان بماند .حقیقت همان است که فرموده ایید.وضع مطلوب نیست.زیراقرارنبودبعدازحاکمیت اصولگرایان ،،وضع بگونه ایی باشدکه قاطبه اصلاحات مجددا به روی کاربیایندوکاری کنتدکه شاهدآنیم...متاسفانه این انشقاق ادامه داردورفتارهای سال 92درحال تکراراست..

    • رضا

      پاكترين دولت تاريخ ايران رو به عينه هشت سال تجربه كرديم، نتايجش رو هم ديديم. جالبه كه از فشار بر مردم صحبت ميكنيد!!! خيلي دوس دارم كتابهاي تاريخ صد سال اينده رو ببينم و بدونم شما رو چطوري ياد ميكنن. متاسفم براي خودم كه هشت سال رييس جمهور ما بوديد.

    • بی نام

      فعلا به این زودی ها کشور رییس جمهور کت و شلواری بخود نخواهد دید خیال همه راحت فقط بازار گرمی و شور دادن به قضیه است روحانی با قطعیت رییس جمهور آینده خواهد بود منتهی سال 98 ...

    • بدون نام

      اینکه به فکر مردم هستی باید در روران زمامداری خودته می بودی وقتی که 55نفر اقتصاددان به شما نامه نوشتند که این برنامه های بی متطق شما 5سال دیگر شدیدا اقتصاد کشور را فلج خواهد کرد که آثارآن شاید تا 10سال قابل جبران نخواهد شد رد کردی وگفتی ما اقتصاد غربی را قبول نداریم و اقتصاد خودم را اجرا می کنم دوما الکی چرا برچیزی که میین هستش ظاهر سازی می کنی هدفت چیست؟بقا یی که زندان رفته و یک بچه کوچولو هم میداند که صلاحیتش در استعلام از مراجع 4گانه قانونی ،قانونا رد خواهد شد پس بامردم روراست باش و بگو چه هدفی داری ؟هرچند که معلوم است .....وای قدرت چه شیرینی که نمیشه براحتی از ت دست کشید

    • علی

      بابا یکی به این دیوانه بگه اگه ساکت بمانی هیچ کس نمی گوید لالی

    • محمد

      اين حرفا چيه آخه كدوم خادم ملت كدوم كشك چرا فكر كردي مردم منتظرن جنابعالي بياي ادامه بدي به خرابكاري من كه هشت سال از بهترين سالهاي عمرم در حكومت تو تلف شد رفت پي كارش حالا دوباره با اون بقاييت اومدي كه چيكار كني يكي بياد به اين مهره سوخته بگه بره بشينه خونه دست از سر اين ملت برداره اصلأ چرا نميري ونزوئلا اه

    • Ali

      مزایای عجیب دویدن رو به عقب = مشایی ,بقایی, احمدی‌نژاد

    • بدون نام

      خاّئنی که معرف خائن دیگر باشد

    • بدون نام

      زرشک واب زرشک یکیه

    • بدون نام

      بقایی در حد یک مدیر معمولی هم نیست چه برسد ریاست جمهور احمدی نژاد با حمایت از این ومشایی خودش را خراب میکند

    • علی گمان بر

      ایا اقای بقایی مثل معاون اول اقای رحیمی خطقرمز ایشان است

    • مجید بهروزی از جهرم

      خدا قوت بدهد آقای دکتر احمدی نژاد.امیدوارم بقایی که راه تو را ادامه خواهد داد مورد توجه مردم ایران قرار بگیرد. کشور در حال حاضر فلج است و مردم کار میخواهند.باید جلوی واردات گرفته شود.زنده باد ایران.درود بر دکتر محمد مصدق .

    • مهتاب

      انشالله که آب خوش از گلوت پایین نره محمود که هر چه می کشیم از تو می کشیم، زبونت هم همیشه یک متر و نیم درازه

    • فرهاد

      ببخشید این جنال اول نامه هاش رو کپی پست می کنه!!!

    • بیطرف

      اگه مردم فردی راانتخاب کردندوبایدهمه اورا یاری کنندپس چراشماوایادیت باتوهم وسنگ اندازی درطول 4سال دولت روحانی مرتب چوب لای چرخ دولت گذاشتیدوهرجارفتی باجفنگیاتت دولت رابرای تبرئه خودت وایادیت تضعیف جلوه دادی. بروبمیرکه شایدننگت بامردنت پاک شود.

    • ایرانی

      محمود جان تو را خدا شما دیگه دم از صالحان و موحدان و عدالت طلبان نزن خودت چه گلی به سر مردم زدی گند زدی به همه جا مردم را بدبخت کردی دولتت یه مشت شاه دزد پرورش داد که مال بیت را به تاراج بردند اقتصاد و اعتقاد فرهنگ این مملکت را بر باد دادی دم از ولایت زدی و پشت به ولایت کردی حالا دیگه شاگرد اولت میخواد بقیه گنده کاری هات را تکمیل کنه والله رو که نیست سنگ پای قزوینه تو را خدا یه کم از خودت خجالت بکش برو کشکت را بساب

    • جوان باغیرت ایرانی بی کار افسرده

      باسلام پیشاپیش عیدهمه شما ایرانی های باغیرت مبارک،،،،
      خدایا خودت رحم کن، آقای احمدی نژاد کدوم مردم از شما خواستن که دوباره خادم ملت بشید، ۸۰درصد مردم از ۸سال رئیس جمهوری شما ودارودستت بیشترین آسیب رو دیدن، بس کن تورو خدا این حرفهای الکی رو دیگه حنات پیش مردم رنگی نداره تمام مشگلات امروز مملکت ومردم هنوز از مصبیتهای دولت شماست، حالا چه برسه به بقای که چند ماه زندان هم بوده، چقدر دروغگوی آخه،خودتم تا به امروز دادگاهی نشدی شانس آوردی ولی اون دنیا دادگاه الهی رو چجوری ازش درمیری، خبری کامل وبدون ممیز بچاپ، باتشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام. جواب شما خودش رو نقض ميکنه. از يک طرف ميگی خدا رحم کنه چون از رای مردم ميترسی و از طرف ديگه ميگی کدوم مردم.

    • جواد

      بقایی رد صلاحیت میشه.

    • بدون نام

      سلام به همه دوستان عزیزم بقایی ردصلاحیت میشه...دکتر جلیلی رییس‌جمهور می‌شود...

    • بدون نام

      موقع انتخابات که می شه ما چقدر خادم ونوکر وارادتمند ودلسوز وخدمتگذار پیدا می کنیم جناب احمدی نژاد

    • بدون نام

      اگه‌یک سر سوزن شرم داشتی قبولت‌میکردیم‌

    • بدون نام

      فامیلی قبلیت بیشتر بهت میومد

    • بدون نام

      داش محمود بی خیال شو جون جدت.

    • بدون نام

      تورو خدا دست از سره این ملت بردار

    • امین بهمنی

      طی 8 سال دوران ریاست تان چه خدمتی به ملت و مردم کرده اید که امروز خود را خادم خودخوانده ملت میدانید ؟؟!! 8 سال به خود و اطرافیان تان خدمت کرده اید

    • بدون نام

      منظور از توصیه رهبر معظم انقلاب و مانعی بر سر کاندیداتوری چیه ن

    • بدون نام

      هر چه قدر نظر میخواهید بدید خودتون هم میدانید ما پیروزیم شورای نگهبان هم مجبور به نظر اکثریت احترام بذاره

    • بیزن نیک فر

      چرا این رسانه تنفر مردم را از احمدی نژاد منتشر نمی کند مگر این رسانه مال احمدی نژاد است و این رسانه با بول های غارت شده
      احمدی نژاد وهمکارانش اداره میشه چطور توهین های این غیر انسان را
      را منتشر می کندولی ابراز تنفر مردم را منتشر نمی کند روحانی ضددرصد

    • بدون نام

      مردم8سال ازحق خدادی استفاده کردند وبه احمدی رای دادند اما انعکاس این ادای تکلیف پاسخ حق کشی را به همراه داشت مانند بورسیه 4500نفردانشجوی دوره دکتری بدون امتحان وحقوقهای نجومی واختلاسهای بی پایان واختلاف اندازی درارکان نظام و....

    • بدون نام

      این ۸ سال زمامداری شما مثل حمله اسکندر مقدونی مثل حمله مغول ها مثل حکومت قاجار یک نقطه تاریک در تاریخ چند هزار ساله ایران گنگ و نامفهوم وپر از مسایل حل نشده و دزدی وخیانت خواهد ماند مطمئنا تاریخ بعدها حقایق بسیاری را بازگو خواهد کرد پس این بازیهای مضحک تلخ را تمام کن بگذار مردم نفس بکشند حتما رهبری از حقایق بسیارجدی خبر داره که بقول خودت بر خلاف نظر مردم «مانع»کاندیداتوریت شده

    • محمدجواداکرمی

      هرچی رهبر تلاش میکنه احمدی نژاد تو این انتخابات دخالت نکنه مگه کنارمیکشه...

    • بدون نام

      قبلا گفته بودی از هیچ کسی طرفداری نخواهم کردواکنون از بقایی طرفداری می کنی .دروغگو

    • امیر

      مرد حسابی خجالت نمیکشی؟ مردمو احمق فرض کردی؟ اگه مردم زیر فشارن بخاطر اینه که هنوز دولت روحانی داره با کثافت کاری های تو دست و پنجه نرم میکنه.هشت سال با آبرو و شرف ایران و ایرانی بازی کردی و دلقک بازی درآوردی حالا هشت سال خستگی در کن بعد اگه روت شد بیا......

    • دراكولا تا به تا

      درست نيست با كسي كه نظرش به نظر رهبري نزديك تره ، به اين نحو صحبت كردن

    • بدون نام

      اقتصاد غیرعلمی وخودسرانه ای راکه تو بنا نهادی نه تنهاکالای چینی را به کشور سرا زیرکردوباعث بیکاری شد بلکه سبب تاخیر در اقتصاد مقاومتی شد.

    • بدون نام

      مموتی میشه یه اهنگ‌بخونی بیشتر بخندیم

    • خدابنده لو

      اقا احمدی نژاد عالی بود

    • بدون نام

      این تایید صلاحیت نمیشه. تجربه کافی رو نداره. الکی اومده تا بعد از رد صلاحیت تنش ایجاد کنه احمدی نژاد

    • بدون نام

      دورود بر مرد بزرک آقای دکتر احمدی نژاد

    • بدون نام

      عامل تبعیض و فساد محمود احمدی نژاد

    • علی

      اگه به رقیق جونت بقایی رأی بدیم قول می دی اون دو میلیارد یورو و دکل های نفت رو پس بدی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج