۵۶۶۹۲۵
۳۳ نظر
۵۰۰۳
۳۳ نظر
۵۰۰۳
پ

عروس پس از جشن رؤیایی، تقاضای طلاق کرد!

تازه دامادی که با پرداخت هزینه چند صد میلیون تومانی جشن عروسی، زندگی عاشقانه‌اش را آغاز کرده بود، بعد از چند ماه زندگی مشترک با شکایت همسرش به دادگاه خانواده احضار شد.

روزنامه ایران: تازه دامادی که با پرداخت هزینه چند صد میلیون تومانی جشن عروسی، زندگی عاشقانه‌اش را آغاز کرده بود، بعد از چند ماه زندگی مشترک با شکایت همسرش به دادگاه خانواده احضار شد.

آرین چهار سال پیش با همسرش «شکیلا» در یک مرکز تجاری نوساز آشنا شده بود. قرار بود آرین درباره طراحی محیط آن مرکز خرید به مدیرعامل برج مشاوره بدهد که با منشی او روبه‌رو شد و بعد ازآن چند جلسه با هم دیدارکردند. تا اینکه چندی بعد پسرجوان از شکیلا برای کار درشرکت خودش دعوت کرد که اوهم با خوشحالی پذیرفت. اما مدتی بعد از آن خبردار شد یکی از همکارانش به شکیلا علاقه‌مند شده است و از آنجا که خودش هم عاشق شکیلا شده بود بسرعت از او خواستگاری کرد و برای جلب نظرش به او قول داد جشن عروسی مجللی برگزارکند.
شکیلا هم به خواستگاری آرین جواب مثبت داد و جشن عروسی آنها در یکی از تالارهای مشهور تهران برگزار شد. خودروی لیموزین، کیک هفت طبقه، جواهرات گرانقیمت و میز شام رنگین، جشن ازدواج رؤیایی زوج جوان را در خاطر همه میهمانان ثبت کرد.
اما خیلی زود نخستین اختلاف عروس و داماد جوان به خاطرخلف وعده «آرین» از سفر ماه عسل به اروپا پیش آمد. چرا که حساب‌های بانکی مهندس جوان خالی شده بود و نمی‌توانست هزینه‌های سنگین سفر را تأمین کند.تازه داماد روی درآمد کارهای طراحی داخلی سال جدید حساب ویژه‌ای باز کرده بود، اما رکود بازار مسکن او را به نتیجه دلخواه نرساند به همین خاطر با جیب خالی مورد اعتراض همسرش قرار گرفت.
شکیلا برای شروع زندگی مشترک‌شان نقشه‌های زیادی داشت، اما مشکلات مالی در خانه و شرکت شوهرش همه آن رویاها را نقش بر آب کرده بود. برای همین بیشتر اوقات عصبی بود و این موضوع را همه کارکنان شرکت می‌دانستند. خواستگار قبلی شکیلا هم از فرصت استفاده کرده ودراین فاصله به گوش شکیلا رسانده بود که آرین در دوره مجردی با دختری رابطه داشته و بعد از ازدواج هم این رابطه ادامه دارد.
این دروغ انتقامجویانه هم باعث شد تا شکیلا نسبت به روابط شوهرش حساس شود و به این ترتیب اختلاف میان آنها عمیق‌تر شد تا جایی که نوعروس زندگی مشترک را ترک کرد و به خانه پدرش بازگشت.
آرین در شرایطی به دادگاه خانواده احضار شده بود که همسرش نیز مهریه ۱۰۱۴ سکه طلای خود را به اجراگذاشته بود. وقتی تازه داماد وارد شعبه ۲۷۶ شد، برگه‌ای را روی میز رئیس دادگاه گذاشت و گفت:«آقای قاضی، این لایحه ناتوانی من در پرداخت مهریه همسرم است و از آنجا که بدهی زیادی دارم از شما خواهش می‌کنم در صدور حکم پرداخت مهریه شرایطم را در نظر بگیرید.»
قاضی «غلامرضا احمدی» به منشی دادگاه دستور داد پرونده را بیاورد. سپس نگاهی به اوراق انداخت و گفت:«همسر شما به خاطر نپرداختن هزینه‌های زندگی، مهریه‌اش را اجرا گذاشته و باید در وقت مقرر به اتفاق هم در دادگاه حاضر شوید و هر دو توضیح دهید.»
مرد جوان همان موقع تقویمی را از جیبش درآورد و گفت:«الان سه ماه است که همسرم منزل مشترک‌مان را بدون هیچ توضیحی ترک کرده و حتی به تلفن‌های من جواب نمی‌دهد.انگار علاقه‌ای به ادامه زندگی با من ندارد و از طریق خواهر مطلقه‌اش پیغام داده که باید از هم طلاق بگیریم.»
قاضی به او گفت:«توصیه من اینست که به خاطر مسائل مالی زندگی مشترکتان را به هم نزنید و با هم آشتی کنید.»اما آرین بی‌آنکه به حرف‌های قاضی دقت کرده باشد، ادامه داد:«ما با عشق و علاقه ازدواج کردیم، اما مشکل این است که همسرم بسیار دهن‌بین است و خیلی زود نظرش عوض می‌شود، بعد هم تصور می‌کند سرش کلاه رفته و خیلی زود عصبانی می‌شود. بعد هم بد و بیراه می‌گوید و...»

قاضی به ساعت دیواری اشاره کرد و گفت:«انشاالله در جلسه آینده به حرف‌های هر دو طرف گوش خواهم داد. تا آن روز بهتر است به دلایل اختلاف‌ها و مشکلات میان خودتان فکر کنید. به نظر من حیف است که زندگی یک زوج جوان قبل از جشن سالگرد ازدواج‌شان به جدایی منجر شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو این شرایطی که عده ی زیادی محتاج نون شب اند این کارها و این جشن ها واقعا اعصاب آدم را خرد میکند.
      واقعا خوشی زده زیر دل یه عده

    • بدون نام

      ببخشید ولی ادم با هم قد و قواره های خودش ازدواج میکنه
      تو که اوضاعت خوب بود یکی تو سطح خودت پیدا میکردی ، رفتی یه ندید بدید گرفتی حالا هم طرف هول شده نمیدونه چیکار کنه
      ببین اونورتر از دروازه قزوین رفته که حالا بخاطر سفر اروپا اینجوری هنگ کرده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خوب گفتی

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        این جور ازدواج ها از روی احساسات غیر قابل کنترل آقایون و با زنهای خاص صورت می گیره و خب باید تاوان احساسات رقیقشون رو هم بپردازند. بعد میگن مردها عاقلانه تصمیم می گیرند و زنها احساسی:)

    • بدون نام

      بهتر که جداشه عجب زنایی پیدا میشن بگو اخه تو خونهی بابات میدونستی سفر اروپا با چه س نوشته میشه.چه عقدهای ندید بدید .لیاقتش ی پیر خرفت مایه داره که بره با پول اون بگرده.اینا اهل زندگی نیستن حیف اون همه خرج عروسی.شایدم تا حالا تو تلگرام یکی رو پیدا کرده دادا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منشی واین همه فیس و افاده.خدا میدونه به بعضیا شاخ نمیده والا

    • مرمر

      زندگی که با پول شروع بشه همینه.
      و متاسفانه چه زیادن ازین جور زندگیا

    • بدون نام

      زندگی که اساس وبنیانش پول هست بهترین را این است قبل از ورود بچه به زندگی . آن را پایان دهند .

    • reza

      سال اول زندگی از این حرفا پیش میاد. زندگی رو سخت نگیرید،با هم بسازید،توکلتون رو زیاد کنید.
      (البته من خودم مجردم واسه شماها که خودتون رو بدبخت کردید میگم!)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی من این جوری فکر نمیکنم و تصورم اینه که تو بدبخت که هیچی بیچاره ای، ماها که زن گرفتیم از روی هوا و هوس نبوده و هرگز هم به بی راهه نمیکشه چون قصد درستی داریم نه گول زدن دیگری، فرقی نداره چه مرد ها چه زن ها،

    • بدون نام

      از روی شکم سیری جوانها تصمیم به ازدواج میگیرن و این هم عاقبتش

    • بدون نام

      زندگی کردن با کسی که فقط به خاطر پول باهاته حماقت محضه. ولی خیلی از مردا معیارهای انتخابشون خیلی سطحی و ظاهری شده. عجیب نیست که بعدش اینطوری به مشکل بخورن.
      معیارهای دخترا هم همینطور . ولی فرقی که داره تو جامعه ما اغلب آقایون انتخاب کننده هستن و دستشون برای انتخاب بازتره. باز میرن سراغ دختری که فقط قشنگه و دلبری بلده و دیگر هیچ

    • بدون نام

      اگه این همه ریخت و پاش نمیکردی یکم از پولت رو میدادی به جوونایی که معطل چهار پنج میلیون پول برا ازدواجن اینجور شاید نمیشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب شما هم برو کار کن پول در بیار. آیا جایی نوشته این آقا رانت خاصی داشته؟ فرهنگ گداپروری در جامعه ریشه دوونده واقعا!

    • طوطی

      بخاطر سفر اروپا طلاق گرفته!!
      تادیدی طرف خوشگله این همه مهرش کردی حالا بکش حقته!!
      چه دخترای داریم راه که میرن جزجلوی پاشون جای دیگه ای رو نمیبینن اما خاستگارندارن چون جراح پلاستیک نکردن وعشوه نمیان!!
      بزرگیتو شکر ایزد جان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا برای این خاستگار ندارن که عشوه نمیان و جراحی نکردن ما پول نداریم بریم خواستگاری

      • بدون نام

        به نظر من فرق یبین دخترهای عروسکی و دخترهایی که جلوی پاشون رو نگاه می کنند نیست.مگه داریم در دوره شاه وزوزک زندگی می کینم؟ زن باید انسان باشه و باهوش و اجتماعی .نه که از نگاه کردن به مردها وحشت کنه!

    • حقیقت

      تو باید با این پولت با یکی هم سطح خودت ازدواج میکردی نه با یکی که از سر ندارمی اومده شده منشی یه شرکت!اون از هول حلیم افتاده تو دیگ!مطمئنم تو طایفه اش هنوز کسی تو اینجور عروسی که تو براش گرفتی قبلا خوابشم ندیده بود.

    • بدون نام

      دختره هوا برش داشته..بشین سرجات عمو...روزگار بهت میفهمونه که اینجور ادما چه جوری مجازات میشن

    • بدون نام

      خوشی زده زیر دلشون اینا قابل ترحم نیستن نه مرد شون و نه زنشون چند صد میلیون خرج عروسی کردن که چی
      الان ما باید چکار کنیم تا از هم جدا نشن میخواین شماره حساب بدین کمک کنیم برن به ماه عسل شون برسن

    • بدون نام

      مردای ایرانی حقشونه چون عقلشون به چشمشون هست دنبال دختر نجیب نیستن میرن دنبال زن های زیبا و از خود پرست که معلوم نیست چه گذشته ای داشتن این همه دختر نجیب تو خونه موندن چرا چون اهل بزک کردن و ناز و عشوه نیستن جون دلبری بلد نیستن برای همین به چشم مرد های ظاهر بین ایرانی نمیان
      پس حقتونه

    • بدون نام

      "به خاطر جلب نظرش قول داد جشن عروسی مجللی برگزار کند"
      کسی که به خاطر فقط مجلل گرفتن عروسی باهات ازدواج میکنه به خاطر نرفتن به سفر اروپا هم طلاق و درخواست مهریه میکنه,فقط زندگی لاکچری براش مهم بوده عروس خانم .....
      این طور افراد یه جورایی میشه گفت حقشون هست.

    • نادبا

      عاشق جیب شدن را باید تشخیص داد تا به اینجا نرسد.

    • بدون نام

      خاک تو سر ندید پدیدت کنن ها زندگی میکردی بعد سفر خارجم میرفتی

    • دراكولا تا به تا

      Reza كامنتت شديدا موجب انبساط خاطر شد :)

    • رضاف

      عجب چی بگم که نگفتنش بهتره

    • بدون نام

      تو پسرک ابله که برای چنین ادمی خودت را به این وضع انداختی حقته هر چی سرت بیاد.
      زن گرفتن موضوع حیاتی نیست وقتی هم که کسی با این ولع و ترس و لرز که نکنه طرف بپره میره خودش را به هچل میندازه حقشه هر چی که به سرش بیاد.

    • 5369272170

      بخاطر پول شروع شد و بخاطر پول تموم شد. پسره هم اینو طلاق بده ....

    • علی

      دخترای ایران یا پول و میخوان یا این که برده شون باشی ....!!!!!
      برای همین به هیچ وجه با یه دختر ایرانی ازدواج نکنید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم چند وقته به این فکر میکنم برم از تاجیک های افغانستان یا تاجیکستان زن بگیرم. منطقه پنجشیر افغانستان یا بدخشان در افغانستان و تاجیکستان خوبه هم خوشکل اند هم زبونشون فارسیه هم کم توقع اند هم ساده نه 7 خط!

    • صوری

      ای بابا هیچکی واقعیتو نمیبینه٬خب اینا با توجه به معیارایی که داشتن٬همینقدر زندگی مشترک بسشونه. دیگه زندگی براشون یکنواخت شده و باید ی تفنن ایجاد کنن. این دیگه اینهمه ننه من غریبم بازی نداره.

    • بدون نام

      خب به قولاش عمل کنه کسی اجبارش نکرده بود با دختره ازدواج کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج