adexo3
۲۲۲۰۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

خوراك سينه‌مرغ سوخاري برسكانو

مي‌توانيد براي سرو سينه مرغ را به صورت كامل در يك بشقاب قرار دهيد يا آن را با چاقو تكه كرده و بعد سرو كنيد، همه اين‌ها به شما بستگي دارد.

خوراك سينه‌مرغ سوخاري برسكانو

خوراك سينه‌مرغ سوخاري برسكانو

برترین ها:

مواد لازم :
  • سير: يك حبه
  • ليمو: يك عدد
  • كره: ۲۵ گرم
  • سينه‌مرغ: ۲عدد
  • جعفري: ۵ شاخه
  • آرد سفيد: ۲ قاشق غذاخوري پر
  • تخم‌مرغ: يك عدد بزرگ
ادويه
  • نمك و فلفل سياه
  • روغن زيتون

برای شروع

سيرها را پوست بكنيد و پوست ليمو را رنده كنيد. درون يك خردكن كره و سير، جعفري، پوست ليمو رنده شده، نمك و كمي فلفل سياه بريزيد و بعد همه را به خوبي ميكس كنيد؛ بعد تمامي مواد خرد شده را درون يك بشقاب بريزيد و آرد را در يك ظرف ديگر قرار دهيد و همچنين يك عدد تخم‌مرغ را درون يك كاسه جداگانه بشكنيد و به خوبي با چنگال آن را هم بزنيد تا زرده و سفيده كاملا با هم مخلوط شوند. سينه مرغ را در ابتدا درون آرد به خوبي بخوابانيد به طوري كه ۲طرف سينه آغشته به آرد شود بعد درون ظرف تخم‌مرغ گذاشته و سريع آن را برداريد و در مرحله سوم نوبت مواد خردشده‌اي مي‌رسد كه از قبل تهيه كرده‌ايد. سپس سينه مرغ را درون اين مواد به خوبي بخوابانيد تا كاملا به آن بچسبند.

برای پختن

دو روش براي پخت اين غذا وجود دارد.

۱) مي‌توانيد سينه مرغ آماده شده را درون فر گذاشته و بگذاريد تا با حرارت فر پخته شود. ۲) مي‌توانيد سينه مرغ سوخاري را درون‌تابه سرخ كنيد.

اگر مي‌خواهيد آن را درون فر قرار دهيد بايد فر را در درجه حرارت بالا قرار داده و مرتبا آن را چك كنيد. مدت زمان پخت آن ۱۵دقيقه است اگر مي‌خواهيد سرخ كنيد يك ‌تابه متوسط را در حرارت متوسط گاز قرار داده و روغن زيتون را درون آن بريزيد و بگذاريد تا روغن كاملا داغ شود و بعد سينه مرغ را درون تابه ريخته و بگذاريد تا به مدت ۴ تا ۵ دقيقه هرطرف مرغ پخته شود تا زماني كه كاملا ترد و طلايي رنگ شود.

برای سرو
مي‌توانيد براي سرو سينه مرغ را به صورت كامل در يك بشقاب قرار دهيد يا آن را با چاقو تكه كرده و بعد سرو كنيد، همه اين‌ها به شما بستگي دارد. زيبا و ساده در بشقاب بگذاريد و يك عدد ليمو را به 2 نيم تقسيم كرده و كنار غذا سرو كنيد. در آخر با يك سالاد سبزي سرو خود را كامل كنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج