اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۰۷۸۳۵
۱۱ نظر
۵۰۱۹
۱۱ نظر
۵۰۱۹
پ

چرا هزینه تلفن ثابت گران شد؟

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با اشاره به ثبات قیمت تعرفه خدمات مخابراتی در تمام بخش‌ها، اعم از صوت و دیتا از سال ۱۳۸۴ تاکنون، به لزوم افزایش حق اشتراک تلفن ثابت برای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با اشاره به ثبات قیمت تعرفه خدمات مخابراتی در تمام بخش‌ها، اعم از صوت و دیتا از سال ۱۳۸۴ تاکنون، به لزوم افزایش حق اشتراک تلفن ثابت برای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی تاکید کرد.

پمجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، روز گذشته برگزار و تغییرات در میزان دریافتی حق اشتراک از مشترکین تلفن ثابت تصویب شد. در این مجمع که با حضور ۸۹ درصدی صاحبان سهام تشکیل شد، تصمیم‌گیری درباره تغییرات میزان دریافتی حق اشتراک از مشترکین تلفن ثابت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بدین‌ترتیب نرخ‌های مصوب‌شده برای حق اشتراک ماهانه از مشترکین تلفن ثابت در مناطق روستایی، ماهانه ۱۰۰ تومان، شهری ماهانه ۲۰۰۰ تومان، مراکز شهرستان‌ها ماهانه ۲۵۰۰ تومان، مراکز استان‌ها به استثنا کلان‌شهرها، ماهانه ۴۰۰۰ تومان، کلان‌شهرها ماهانه ۵۰۰۰ تومان و در شهر تهران ماهانه، ۸۰۰۰ تومان محاسبه و به تصویب مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت مخابرات ایران رسید.

در این راستا و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام با تاکید بر توجه ویژه این شرکت به منظور توسعه روزافزون شبکه زیرساختی مخابرات، اظهار کرد: مبلغ حق اشتراک تصویب‌شده در مجمع فوق‌العاده مخابرات، کاملا منطبق با مواد اساسنامه شرکت مخابرات ایران و کمیسیون تنظیم مقررات و در جهت هزینه کرد پروژه‌های توسعه شبکه مخابرات کشور مصروف می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: تعرفه خدمات مخابراتی در تمام بخش‌ها، اعم از صوت و دیتا از سال ۱۳۸۴ تاکنون، به مدت ۱۵ سال افزایش نیافته، در حالی که در این مدت علاوه بر تورم روزافزون سالانه، میزان تعرفه تمام حامل‌های انرژی چندین برابر افزایش یافته است.

بیدخام افزود: هزینه خالص نگهداری هر خط به جز هزینه‌های جانبی، حدودا ماهانه ۷۵۰۰ تومان است که مبلغ حق اشتراک به‌صورت میانگین، بخش کوچکی از این هزینه در حدود ۳۶۰۰ تومان را پوشش می‌دهد. این در حالی ست که از ابتدای سال ۹۸، آبونمان، راندآپ و حداقل کارکرد قبوض صادره مشتریان، با تصمیم مراجع ذی‌ربط به صورت کامل حذف شده است.

وی خاطرنشان کرد: لزوم توسعه شبکه و جایگزینی تجهیزات جدید به جهت ضرورت تغییر تکنولوژی، افزایش قابل توجه هزینه‌های ناشی از اقلام رفاهی کارکنان و بازنشستگان، از جمله مهم‌ترین اولویت‌های شرکت مخابرات ایران است. دریافت حداقل مبلغ ممکن برای حق اشتراک تلفن ثابت در روستاهای سراسر کشور به میزان ماهانه ۱۰۰ تومان و عدم تغییر آن، نسبت به حق اشتراک مصوب پیشین، موید حرکت شرکت در جهت توسعه زیرساخت‌ها همراه با توجه به وضعیت اقتصادی کلی در کشور است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران افزود: حق اشتراک تلفن ثابت در شهرها ماهانه، ۲۰۰۰ تومان، در مراکز شهرستان‌ها، ماهانه ۲۵۰۰ تومان، در مراکز استان‌ها به استثناء کلان‌شهرها، ماهانه ۴۰۰۰ تومان، در کلان‌شهرها ماهانه ۵۰۰۰ تومان و در شهر تهران، ماهانه ۸۰۰۰ تومان، تعیین و مصوب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم در دوران قرنطینه با تلفن در ارتباط هستند ای کاش درک میکردید

    • بدون نام

      آخه توی این آشفته بازار که عرصه به مردم تنگ شده موقع اینکار بود . تا کی میخواین این فشار روی خرخره مردم رو ادامه بدین . علی برکت الله

    • setareh

      چون دولت پول ندارد ..
      چون هر روز همه چیز باید گران شود

    • بدون نام

      چون دلار گران شد

    • بدون نام

      ای بابا همه چیز گران شده تلفن گران شد خدای شکر

    • بدون نام

      آفرین به شرکت مخابرات که برای کمک به یارانه پرداختی دولت نیش تا بناگوش یک نهم انرا در صورت حساب تلفن بدون قبض(برای جلوگیری از انهدام جنگلها)درنظر گرفت

    • بدون نام

      مسئولیت عرضه می خواهد نیست

    • رضا

      این چیزایی که مربوط به درآمد دولت دروغگوهست یواشکی اضافه میشه ولی حق کارگر بعد سه ماه جدال داده نمیشه تازه صندوق مربوط به بازنشستگانش توسط دولت غارت میشه دولت دروغگو پایت را ازروی گلوی مردم بردار

    • رضا

      این چیزایی که مربوط به درآمد دولت دروغگوهست یواشکی اضافه میشه ولی حق کارگر بعد سه ماه جدال داده نمیشه تازه صندوق مربوط به بازنشستگانش توسط دولت غارت میشه دولت دروغگو پایت را ازروی گلوی مردم بردار

    • بدون نام

      پول استفاده رو زیاد میکردن نه حق اشتراک رو آخه ۸۰۰۰ تومن الکی بابت چی؟ ما استفاده ای از تلفن ثابت نداریم فقط آبونه رو میدیم حالا ۸۰۰۰ تومن بیخود باید هزینه کنیم

    • مصطفی امیری

      پس این پول های رو که مردم برای اینترنت و مکالمه پرداخت می‌کنند هاپولی میشه فقط با ابونماه میشه زیر ساخت رو توسعه داد ما که نمی فهمیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج