اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۳۶۴۱
۲۳ نظر
۵۰۱۴
۲۳ نظر
۵۰۱۴
پ

افشاگری گلچین درباره نقش گرفتن برخی بازیگران

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» گفت: متاسفانه حرف زدن درباره بازیگری مثل تف سر بالا است، اما باور کنید سیستم سالمی در بازیگری نداریم، یعنی چه که یک بازیگر برای داشتن نقش صرفا باید به مهمانی شبانه برود، اگر آنجا بود نقش به وی می‌رسد و اگر نه باید سالها خانه نشین شود.

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» گفت: متاسفانه حرف زدن درباره بازیگری مثل تف سر بالا است، اما باور کنید سیستم سالمی در بازیگری نداریم، یعنی چه که یک بازیگر برای داشتن نقش صرفا باید به مهمانی شبانه برود، اگر آنجا بود نقش به وی می‌رسد و اگر نه باید سالها خانه نشین شود.
افشاگری گلچین درباره نقش گرفتن برخی بازیگران
مرجانه گلچین پیرامون کم کاری خود در عرصه سینما گفت: متاسفانه دیگر جایی برای ما در سینما نیست، چند بازیگر محدود همه فیلم‌ها را بازی می کنند، آن زمان که من سینما کار می کردم هیچکدام از این دوستان هنوز وارد بازیگری هم نشده بودند، حال امثال من در سینما جایی ندارند و اینها هر روز کار می‌کنند.
بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» با اشاره به کیفیت بد فیلمنامه ها اضافه کرد: روزانه تعداد زیادی فیلمنامه به دست من می‌رسد، باور کنید چند صفحه اول را که می خوانم عطای بازی در آن اثر را به لقایش می بخشم، مگر می‌شود همه فیلمها تنها به چند سوژه دستمالی شده و تکراری بپردازند.
وی در همین رابطه تاکید کرد: متاسفانه حرف زدن درباره بازیگری مثل تف سر بالا است، اما باور کنید سیستم سالمی در بازیگری نداریم، یعنی چه که یک بازیگر برای داشتن نقش صرفا باید به مهمانی شبانه برود، اگر آنجا بود نقش به وی می‌رسد و اگر نه باید سالها خانه نشین شود، چطور اسم این وضعیت را بگذاریم سینما، هیچکس از پول بدش نمی آید اما من حاضر نیستم در این فیلم‌ها بازی کنم.
بازیگر فیلم سینمایی «شب بیست و نهم» با اشاره به وضعیت بازیگران پیشکسوتان اضافه کرد: بازیگران پیشکسوت ما همه یا در گذشته اند و یا در خانه و در بستر بیماری هستند، شما اگر به یک تابلو نقاشی پاییزی هم نگاه کنید به عینه می‌بینید که هزار نوع رنگ زرد و قرمز وجود دارد، مگر می شود در تعداد زیادی فیلم فقط یک عده محدود فیلم بازی کنند.
وی با اشاره به عدم احترام به بازیگران پیشکسوت اظهار کرد: باور کنید هیچ احترامی برای بازیگران پیشکسوت قائل نمی شوند، در کوچکترین مورد با یک سرویس چندین بازیگر خوب را سوار می کنند و در شرایطی سخت به فیلمبرداری می رسانند، حال باید دید بازیگران پرمدعای امروزی هم حاضرند با چند نفر در یک سرویس قرار بگیرند؟. شاید ما از نسلی هستیم که ناز کردن بلد نیستیم، نسلی نیستیم که غذای سر فیلمبرداری اش حتما باید از فلان رستوران درجه یک برسد، ما عادت کردیم که بازیگری عشق می خواهد و به هیچ عنوان کار سهل و آسانی نیست، اما متاسفانه این نگاه به هیچ وجه در سینمای تجملاتی امروز دیده نمی شود.
بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر اضافه کرد: ما از نسل بازیگرانی هستیم که اگر ساعت شش صبح آفیش می شوم، ساعت پنج و نیم سر صحنه هستم اما بازیگران امروز اگر دیر نرسند به قول معروف کلاس کاری خود را از دست داده اند، من این مناسبات را نمی فهمم، اما خوشحالم که مردم در نهایت بهترین هایشان را انتخاب می کنند، زمان نشان می‌دهد که این شبه بازیگران پرمدعا چند سال به یاد مردم می‌مانند. من مزدم را از مردم می‌گیرم اما هر چیزی حساب و کتابی دارد، متاسفانه به یک بازیگر جوان آن قدر اعتبار کاذب می دهند که جواب سلام ما را هم نمی‌دهد. احترام به بزرگتر در میان نسل جوان کلا فراموش شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      کشوری ساختند گل وبلبل
      ساناز طاری گند کاری های کارگردان وتهیه کننده را گفت کی پی گیری کرد!؟
      هیچ‌یارو به کارش ادامه میده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه بازیگر ها تو ایران هم هستن
        همشوندخارجن برای فیلم میان اینجا از اون ها یاد گرفتن

      • آرمان عظیمی

        رابطه های کثیف زیاد شده در سینما اما به قول شما کسی باهاشون کار نداره، فلان بازیگر خانوم هر ماه با یک شخص دیده میشه، جلوش گرفته شد؟؟؟

      • دخت ایران زمین

        لعنت بر این فرهنگی که برای ما ساختن

      • محمد

        اصلا سلبریتی یعنی جشن شبانه ها

    • سلبریتی

      منظورتو از مهمونی شبانه واضحتر بگو . مهمونی دونفره یا چند نفره ؟!

    • بدون نام

      بازیهای شما فراموش نشدنی است خانم محترم،سالم وشاد باشید

    • بدون نام

      حرفهای صحیح و قشنگی است به شرط آنکه موقع پرکاری هم بر این عقیده باشید

    • بدون نام

      خب اون روزی که تو هم نقش میگرفتی توی مهمانی شبانه و عصرانه صبحانه نصف شبانه بودی الان از تو جدیدید امدن مسلما تو دیگه پیری شدی؟

    • بدون نام

      پس اینجوری شده که خانمها باچ دادن نقش گرفتن وفرهنگ باچ دادن را در جامعه جا انداختن. .داغانیم

    • بدون نام

      حرفاش همه درست. ولی یه موقعی خودش توی تمام نقشها بود، اونموقع چرا یادش نبود اینارو بگه؟ از جوونی تا چند سال پیش یکسره توی فیلمها و سریالها بود و پولش رو گرفت. فقط یه دوره کوتاه این وسط کم کار کرد. اونموقع چرا اعتراض نکرد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبه به خود شما هم وقتی بسیار پر کار بودی و توی همه سریالها بازی میکردی...

      • ابی

        منظورش به حضور در سینماست

      • گودرزوبرادران

        تازه اون دوره کوتاهم خارج ازکشورتشریف داشت

    • بدون نام

      احسنت به شما شیر زن . دقیقا موافقم سینما شده جایگاه تجمل گرایی و کلاس گذاشتن . ی مشت جوانانی ک اگه تکنولوژی رو ازشون بگیرند همه چیو از دست میدهند وحرفی برا گفتن ندارند

    • بدون نام

      مطمئن باش مهمونی شبانه تهش به دو نفره هم میرسه!!!

    • بدون نام

      سینما شده محل فساد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه تازگی داره عزیزم

      • بدون نام

        وقتی نظارت نیست

    • بدون نام

      شما هم مثل بیشتر مردم بیکار ایران!

    • بدون نام

      مسئولان کجایید.

    • گودرزوبرادران

      شماکه مهمانی شبانه نمیری چطوره که یک درمیان درتمام سریالهاحضورداری؟

    • Simaert

      همه چیه این مملکت وارونه هستش و بازیگری هم از این امر مستثنی نیستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج