اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۷۵۰۹
۳۱۳ نظر
۵۰۰۸
۳۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

ولایتی: مسلمانان کالاهای آمریکایی را تحریم کنند

بیانیه پایانی سیزدهمین نشست مجمع جهانی بیداری اسلامی که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، در ۷ بند قرائت شد.

خبرگزاری تسنیم: سیزدهمین نشست فوق‌العاده مجمع جهانی بیداری اسلامی هم اکنون (عصر چهارشنبه ۲۶ شهریورماه) به صورت ارتباط تصویری با صاحب‌نظران حدود ۵۰ کشور اسلامی در خبرگزاری تسنیم برگزار شد. متن بیانیه پایانی این نشست که توسط حسین اکبری معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی قرائت شد به شرح ذیل است:

با استعانت از پیشگاه خداوند متعال و همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان سیزدهمین نشست شورای عالی مجمع بیداری اسلامی با حضور بیش از ۵۰ نفر از علما، فقها، اندیشمندان ، نخبگان و فرهیختگان جهان اسلام بنا به دعوت مجمع جهانی بیداری اسلامی، در روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۹ هجری شمسی و مصادف با ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی و ۲۷ محرم الحرام ۱۴۴۲ هجری قمری بصورت مجازی و وبینار برگزار گردید.

اندیشمندان و فرهیختگان حاضر در این وبینار ضمن ابراز خرسندی از توفیقات جبهه مقاومت منطقه‌ای با توجه به موقعیت زمانی و مسایل خطیر و سرنوشت‌ساز پیش‌روی جهان اسلام بر نکات ذیل تأکید نمودند:

۱- فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، جنبش‌های فلسطینی طی ۷۰ سال با اتخاذ رویکرد‌های مذاکره و مقاومت برای احقاق حقوق حقه خویش و تعیین سرنوشت و استقلال فلسطین، تلاش‌های زیادی را بعمل آورده‌اند. در رویکرد مذاکرات طولانی به غیر از بدعهدی، امتیازگیری، فرصت‌سوزی و توسعه شهرک سازی و حمایت همه جانبه استکبار جهانی از رژیم اشغالگر قدس هیچ دستاوردی ملموسی نصیب ملت مظلوم فلسطین نشده است.

ولایتی: مسلمانان کالاهای آمریکایی را تحریم کنند

اما در دهه‌های اخیر و در رویکرد مقاومت با تکیه بر احکام نورانی قرآن و با تمسک به آیه "فاستقم کما امرت و من تاب معک" تحولات عمیق را در صحنه سیاسی، امنیتی و نظامی شاهد بوده‌ایم و ملت مظلوم فلسطین در مقابل ظلم و ستم، آوارگی، کوچ اجباری، تخریب منازل، ویرانی، کشتار و ... چاره‌ای جز مبارزه معقول و منطقی بعنوان تنهاترین راه و بهترین روش مقاومت برایش باقی نمانده است.

2- متأسفانه در هفته‌های اخیر شاهد عادی‌سازی و آشکار شدن روابط خفت بار دول مرتجع عربی بحرین و امارات متحده با رژیم مجعول صهیونیستی بوده‌ایم. آمریکای جهانخوار با هماهنگی و فشار صهیونیسم بین‌الملل و همکاری برخی شیوخ عرب به‌دنبال اجرای طرح خائنانه معامله قرن است. به رسمیت شناختن انتقال پایتخت از تل آویو به اورشلیم، پذیرش بلندی‌های جولان به عنوان بخشی از خاک رژیم صهیونیستی توسط آمریکا، برگزاری همایش‌های بین‌المللی در بحرین و اروپا و در نهایت عادی‌سازی روابط حکام مرتجع بخشی از اجرای طرح معامله قرن است.

سیزدهیمن مجمع شورای عالی مجمع بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن طرح معامله قرن و عادی سازی روابط دول وابسته با رژیم غاصب صهیونیستی، از تمامی مردم، گروه ها، احزاب و جریان‌ها و دولت‌های اسلامی و آزادی‌خواهان و عدالت‌جویان می‌خواهد با حمایت‌های همه جانبه از آرمان فلسطین تا تحقق پیروزی کامل بر محو رژیم غاصب، ظالم، کودک کش صهیونیستی به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

3- انفعال و نفاق چند حاکم مزدور در عادی سازی روابط با غده سرطانی، اسرائیل غاصب، نتیجه‌ای جز حقارت و سرافکندگی در بین آزادیخواهان و ملل بیدار منطقه و فروپاشی و اضمحلال برای حاکمانی که سرنوشت خویش را همچون نیاکان مستبد خود به تار عنکبوت رژیم صهیونیستی پیوند زده‌اند نخواهد داشت. درمقابل تنها راه رهایی و نجات، مقاومت و پاسخگویی به قلدر مآبی‌های رژیم صهیونیستی است که با استقامت، و تکیه بر تحقق وعده الهی و امداد‌های غیبی، و آیه شریفه " وَ لَیَنصُرَنَّ‌ اللهُ مَن یَنصُرُه" نصرت و پیروزی وعده داده شده، ان‌شالله در آینده‌ای نزدیک شاهد آزادی قدس شریف و بازگشت آن به صاحبان اصلی اش و محو کامل رژیم ددمنش و ظالم اشغالگر قدس باشیم.

4- یقیناً تکیه کشورهای مسلمان به گفتمان مقاومت و ظرفیت های معنوی که برگرفته از وعده‌ها و سنن تغییر ناپذیر الهی است تهدیدها را به فرصت‌های راهبردی برای جهان اسلام تبدیل کرده و با ارتقاء نهضت بیداری اسلامی با روح اعتماد به نفس، عزت و شرف مسلمانان الگوی جدید مباررزاتی را در پیش‌روی ملت‌های دیگر قرار داده است.

5- جسارت به محضر اشرف انبیاء و اولیاء عظام حضرت رسول اکرم(ص) بخشی از پروژه اسلام هراسی و گوشه‌ای از تروریسم فرهنگی، دینی و مذهبی صهیونیزم بین‌الملل است که در هفته های اخیر توسط دشمنان اسلام ناب در حال اجرا و پیاده‌سازی است لذا بر تمام مسلمانان و آزادیخواهان عالم علی‌الخصوص علماء و اندیشمندان جهان اسلام واجب است تا با اتحاد، انسجام و روشنگری، بصیرت و بینش دینی و با حرکت هوشمند و هماهنگ جمعی از بالاترین سطوح رسمی تا اقشار جوامع اسلامی نسبت به محکومیت اینگونه حرکت‌های خزنده و شوم موضع علنی صریح و جسورانه‌ای اتخاذ نمایند تا دشمن زبون احساس قدرت و جسارت بیشتر به خود راه ندهد و التیامی بر قلب شکسته میلیاردها انسان آزدای‌خواه در سرتاسر جهان باشد.

6- برخوداری ملل منطقه از قابلیت‌های بالقوه و بی‌نظیری همچون موقعیت ژئواستراتژیک کشورهای اسلامی، منابع زیرزمینی، نیروی جوانِ با انگیزه، شجاع، خلاق و آینده‌ساز، حوزه‌های تولید علم و اندیشه، زیرساخت‌ها و موقعیت متمایز فرهنگی و امکان برقراری از پیوند راهبردی میان اجزای جهان اسلام در برابر زورگویان مقاومت را فراهم است که بهره‌گیری از این امر منتج به حاکمیت ملل مستضعف مسلمانان بر سرنوشت خود خواهد گردید.

7- حال که دشمنان قسم خورده اسلام از تمامی توان و ظرفیت‌های خود در انحراف و به استثمار کشاندن ملل منطقه بهره جسته‌اند و در امر باطل خویش به ظاهر اتفاق دارند، بر تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان روشن و مبرهن است که باید با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های یاد شده و ارائه مواضع صریح، طرح‌ها و اقدامات خود را نسبت به رسوایی دشمنان و ایادی دست نشانده آنان و جلوگیری از شکستن قبح عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی بعمل آورند و تمام مساعی خویش را در مصادیقی همچون قطع تمامی روابط آشکار و پنهان با دشمن صهیونیستی، تحریم کالاها، محصولات و مصنوعات شرکت‌ها و موسسات آمریکایی-صهیونیستی، قطع و تحدید روابط فرهنگی و اجتماعی، سیاسی با دول مرتجع خیانت‌کار، کاهش سطح مناسبات رسمی و غیر رسمی، ممنوعیت ارتباط با اتباع رژیم صهیونیستی، راهپیمایی و تظاهرات های ضد سازش خائنانه پیاده سازند.

حاضرین در این وبینار در پایان ضمن سپاسگذاری از طرح اجرای اینگونه نشستها در فضای مجازی با تجلیل از اندیشه‌های والا، ژرف و حمایت‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، رهبر معظم انقلاب اسلامی در وحدت مسلمانان و استمرار خط استکبارستیزی و پشتیبانی از مستضعفین جهان، از تلاش‌های دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، مراجع، نخبگان، اندیشمندان و فرهیختگان بیداری اسلامی تقدیر و تشکر می‌نماید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسلمانان جهان دوست دارند سر به تن شما نباشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگو تو آقازاده هاتو فک و فامیلاتو از آمریکا و اروپا بیار وطنت، نمیخواد حلقتو واسه مسلمانان جهان پاره کنی

      • بدون نام

        ۷۵میلیون لایک داری دوست عزیز

      • بينام

        اول همه موبايل هاى اپل رو بزارين كنار تا بعد ببينيم چى ميشه

      • (بی وجدان )

        باز این بدون هماهنگی حرف زد
        آخه جواد جنس آمریکایی اصلا در بازار ایران هست

      • بدون نام

        متاسفانه کرونا تاثرش را گذشت در مغز :!!!

      • بدون نام

        این بابا از آن دسته هست که خودشو بخواب زده:!!!

      • بدون نام

        اول گوشی خودتون رو بندازین زمین اگه راست میگین

      • بدون نام

        18:33لایک داری به خدا

      • موحد

        فقط عاشق اونایی هستم که لایک منفی میکنن، ایکاش میگفتن فازشون چیه ،

      • بدون نام

        واقعا گل گفتی

      • حسین عزیر

        مگه میشه مسلمانی بویینگ سوار نشه و از توییتر و فیسبوک و اینستاگرام و اپل و هزاران هزارن برند آمریکایی استفاده نکنه ....مگه داریم گوگولی مگولی پکولی

      • بدون نام

        بدی پیری اینست...که بشر دچار فراموشی میشود...
        بلاخره لنگ ها را آب کردی...
        سرما نخوری...بچه از کجا سرما میخورد...
        مواظب سلامتی خود باش سرما در راه است...

      • بدون نام

        ای ول

      • بدون نام

        متاسفانه فقط کامنتهای یه عده تایید شده

      • بدیهیات

        مسلمان به معنی مسلمان زاده نیست.. یک مسلمان واقعی نمی تونه با صهیونیستها دوست بشه

      • پژمان

        آقای ولایتی کسی منکر زورگویی و ظلم آمریکا نیست ولی مطمئناً اگر قدرت آمریکا دست تو بود ،تو زورگو تر و ظالم تر میشدی. نمونه بارز آن دانشگاه آزاد اسلامی هست،از وقتی تو آمده ای کارکنان و هیئت علمی دانشگاه از ظلم و ستم تو به ستوه آمده اند.

      • بی ریا

        دم شما گرم

      • جیم باند

        قربون او حرف ز دنت

      • بدون نام

        مسلمانها با اسرائیل دوسا شدن اونوقت به حرف تو کالای امریکاییو تحریم کنن

      • حمید مشهدی

        ما که جنس آمریکایی نمیبینیم که بخوایم تحریم کنیم ولی شما بیزحمت به دختر آقای حداد عادل بفرمایید که شوهر آمریکاییش رو تحریم کنه. قربون دستتون که صدها هنر و تخصص ازش میباره.

      • بدون نام

        جنس آمریکایی حرف اول رو میزنه گرونتر اگر گیر ولایتی بیاد چی میگه

      • بدون نام

        کم چرت پرت بگن مثلا طرف اپل رو ول کنه جی ال ایکس بگیره خخخ

      • بدون نام

        آمریکا خوب شده بهانه و پله ماندگاری و سو مدیریت

      • بدون نام

        میخوان جنس داغون ایرانی مصرف کنند

      • انسانم آرزوست

        شما به کالا چیکار دارید مردید کالاهاتونو قابل عرضه کنید ناخداگاه اونا تحریم میشن

      • ************shanjani ********

        ... فتوای ولایتی.. در باره حرام بودن کالاهای ساخت آمریکا...!!

      • بدون نام

        اقا این هنوز زنده است

      • مردم

        چشم همین الان تمام وسایل آمریکاییمو میفروشم اول هم از خودرو شاسی بلند پر قدرت و زیبا و با کلاس ۶بله فقط ۶هزار دلاریمو میفروشم به جاش میرم پراید آشغال شما رو میخرم

      • بدون نام

        اول خودت نشون بده مسلمانی اون 37تا شغلت رو بده به جوونا بازنشسته شو بعد طبق حرف خودت نشون بده نون خشک میخوری لنگ میپوشی بعد به مسلمانای دیگه خط بده

      • بدون نام

        جالبه مریض شدی دیگه از دارو استفاده نکن چون بیشترش وال ولاد کفر جاهل

      • بهاره

        ببخشید دستم خورد منفی دادم هزار درصد باهات موافقم

    • بدون نام

      چی شو تحریم کنن داروهاشونو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر تحریم کنن که از گشنگی میمیرن

    • بدون نام

      اقا ب شما چ ربطی داره که توی کشورهای مختلف دخالت میکنی تو بچسب ب 17 شغلت تا دم مردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم، آخه سر پیریش دست از فضولیش برنمیداره

      • بدون نام

        ۱۷ شغل چیه
        این یارو حداقل ۳۷ شغل داره

    • بدون نام

      یک کلام از دهان مادر شوهر بشنوید،،، مردم نان و کره ندارند بخورند ایشان از کالای امریکایی حرف میزنند، البته فکر کنم به مسئولان و آقازاده ها توصیه میکنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه اونا مسلومنند؟

    • بدون نام

      آقای ولایتی خواب تشریف دارن کدام کالاهای آمریکایی وارد ایران شده

      پاسخ ها

      • کاربر

        اپل که مردم برای خریدن صف کشیدن

    • بدون نام

      حاجی حالت خوبه؟خوابی؟یا خودتو زدی به خواب،تنها کسی که تو دنیا باهمه مشکل داره ما هستیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما نیستیم بلکه دولت است...

    • بدون نام

      بو بابا دیگه کی گوش به حرف شماهاست

    • بدون نام

      خخخخ جوک نگو مومن

    • بدون نام

      نکنین این کارو. گناه دارن بیچاره میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وسایل خونتو خالی کردی؟؟؟؟

    • سید محمد حسینی

      اول از خودتون از گوشی های اپل شروع کنید بعد برای دیگران نسخه بپیچید راستی از آقا زاده هاتون تو غربت چه خبر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای محترم دیر گفتی

      • بدون نام

        براشما که وزیر بودی دیپلمات بودی کشورهای مختلف روگردیدی بعیده ازاین حرفابزنی

      • بدون نام

        چوب بستنی از کارای شما وارداتی است با امریکا باهنید .....چ بگم

    • بدون نام

      عجب فکری

    • بدون نام

      تو گفتی و همه گوش کردند. . . مگه ملت دنیا مثل شما احمقند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه اصلا هر چی ولایتی بگه

    • بدون نام

      توهم بیمارگونه
      متاسفانه

    • بدون نام

      عامو اکبر دکتر جون کوتاه بیا

    • رضا

      برو جمعش کن مرگ خوبه برای همسایه خودتان که به زندگی لاکچری مشغول باشید

    • بدون نام

      منتظر فتوا تو بودن مسلمانها در طول تاریخ مسلمانها نشون دادن چقدر با وجود هستن نمونه اش امارات عربستان عراق .............ایران

    • بدون نام

      چشم همه حرف تو رو گوش میکنن

    • علیرضا

      برو خدا روزی تو جای دیگه بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمريكا؟

    • بدون نام

      ما هنوز نان خشک میخوریم ولنگ می زنیم
      راستی شما تو کدام کاخ هستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی قشنگ گفتی جناب احسنت

    • بدون نام

      قیمت دارو 5برابر شده حالا هی حرف بزن.بمیرید از دستتون راحت بشیم

    • بدون نام

      اول از خودتون شروع کنید

    • بدون نام

      هههههههه
      مسلمانان
      یکیش خودت
      توشروع کن
      دکتر شما بچهاتون توامریکاس
      مامردم بیچاره اجاره نشین
      چکاربه کالای امریکایی.
      توخونهای شما لوازمات
      کلا خارجیه.
      مافقط بلدیم مرگ برامریکا بگیم
      مشکل شماس.

    • دکتر پشندی

      یکی نیست به دکتر بگه دقیقا کجای جهان اسلام هستیم که به بقیه مسلمان جهان خط میدیم

    • بدون نام

      باشه چشم حتما

    • جانبازم

      اقای ولایتی سرتوزیربرف کردی وخودت رابا داشتن دههاشغل ودرامدمیلیاردی فتوامیدی کالای امریکارامسلمانان تحریم کنندحاج اقاچند تاکشور مسلمان ازترس موشکهای ما به دامن امریکاواسراییل پناه بردندشماهاحتی لباس وجوراب شماازامریکاست ولی حرفتان برای ما مثل ان نماینده بیسوادکه طرح تحریم کره رابا ندیدن فیلمهای کره مطرح کرد بس است این چرندیات

    • بدون نام

      فعلا دارن با اسرائیل آشتی میکنن انشالا بعدا

    • علی

      مسلمانها اصلا شما را آدم حساب نمیکنن

      پاسخ ها

      • حسین

        آفرین گل گفتی

    • بدون نام

      حتما لونگ پوشان نان خشک خوران با تحریم کالاهای امریکایی میرن کاخ سعد آباد زندگی میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تصويرسازى بيست

    • بهزاد

      چشم

    • محمد

      من اگه امریکایش باشه میخرم
      ما یخچال امریکای از زمان شاه دارییم
      الانم مثل ساعت کار میکنه
      چشم میرییم چینی شو میخرییم

    • بدون نام

      اول به بچه های خودتون بگید گوشی هاشون رو بذارن کنار.

    • بدون نام

      چشم حتما!! چون تو گفتی باشه.

    • بدون نام

      این مسیر ادامه دارد چه شما بخواهید وچنانچه نخواهید ودشمن تراشی بیشتری بکنید

    • بدون نام

      مشکل اینجاست مسلمانان حرف شما رو گوش نمیکنن و کالای با کیفیت آمریکایی میخرن...

    • MR.PARVIZI

      چرت نگو

    • بدون نام

      پس چرا بچهاتون میفرستین آمریکا براشون اقامت میگیرین

    • بدون نام

      فعلا که ما التماس میکنیم و آنها به ما نمیفروشن
      لطفا اول آقازاده ها آمریکا را تحریم کنند و برگردن وطن

    • حمیدرضا مرادی

      مسلمانان باید مسئولان ریاکار دورو را تحریم کنند.

    • بدون نام

      جدیدا فتوا هم میده

    • بدون نام

      باشه چشمممممممم

    • خاطره ای فراموش

      تو خرید مایحتاج روزانه خودمون موندیم اونوقت شما ميخوايد کالاهای آمریکایی را تحریم کنید.یه پیشنهاد دارم اول لطف کنید آقا زاده هاتون را نفرسيد اونجا چشم ما هم کالاهاشون را نميخريم.خدایی خیلی رو دارین

    • امیر

      فردا همه تحریم میکنن خخخخ

    • بدون نام

      متاسفانه مسلمانان از خودشون چیزی ندارند که بخوان کالای آمریکایی را تحریم کنند.

    • بدون نام

      آخه کی به حرف تو گوش می‌دهد؟؟

    • م.ص.

      مسلمانان که دارند رابطه شون را با امریکا نزدیکتر میکنند اقای دکتر.

    • بدون نام

      چشم قربان توهم پولایی که هدیه گرفتی بزور هدیه گفتی قربتا لله در هدیه گرفتی واجب بوده هدیه گرفتی تقبه کردی هدیه گفتی به بیت آلمال برگردان

    • جعفر

      جناب تمام کالاهای خانه ات آمریکا یی هستند.
      مگرمسلمان توان خریدن کالاهای آمریکایی رادارند؟

    • بدون نام

      آقای ولایتی مارو گرفتی
      همه دارن با اسراییلی ها وآمریکایی ها میبندن شما میگین تحریم کنید
      مثل اینکه تو باغ نیستین

    • reza

      چشم اقای جیب پرپول!. گوشی و اینترنت و کارخانجات و برق و موادغذایی وووووو همه همه که تکنولوژی امریکا هست قطع کنند
      بیان زیر پرچم خوشبختی شما!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حق جواب ندارد.

    • علی

      اقتصاد ایران را به دلار آمریکا وصل کرده آید. مردم برای خرید ارز خارجی سر از پا نمی‌شناسند..... مسلمانان که شما از آنها میگویید دارن به دامن آمریکا و اسرائیل میروند.......آنوقت شما شعار ها را تکرار کنید....

    • سیبو

      تو خودت همه وسایلات آمریکایی هست ولایی

    • بدون نام

      باش افرین

    • حسینی

      هر وقت خودت تحریم کردی بعدا فتوا بده

    • محمد

      بچه های خودت از امریکا برگردند

    • بدون نام

      بعضا میایی یه چیزی میگیا

    • بدون نام

      آیا کسی گوش به حرفها ی شما میگیره شماها کشور خودتون زمین گیر کردین با این افکار تون مردم به فلاکت انداختین

    • بدون نام

      غیراین کاردیگه بلد نیستن جناب جهانگیر ی

    • بچه‌ نظام‌ اباد‌ تهران‌

      مگه‌ داریم‌ مگه‌ میشه‌ چه‌ چیزها‌ میگی‌ ها‌ خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • سرباز پیر

        همین مسلمانها که می کوی ......همین. مسلمانها ی هستند که با اسراییل صلح می کنند شما کجای دکتر هستی هپلی

    • بدون نام

      منظورت لنگ و نون خشک نخورن

    • بدون نام

      چرا باید کالاهای درجه یک آمریکایی تحریم شه بعد کالاهای بنجول چینی نه

    • بدون نام

      شوخی میکنی ...خودت تنهایی این پیشنهاد و دادی

    • صفا

      امر دیگه شما هم از شغلتون به حمایت از جوونا کم کن..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت گل گفتی

    • مرمر

      عجب! کجایی پدر من مسلمانان دارن میرن دستبوس.

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ....باشه.....الان شروع میکنیم.....

    • محمدسلیمان

      ولایتی. ازخودت حرف بزن. نه. مسلمانان. زیا مسلمانان. جهان. شماها. را. قبول. ندارند.

    • بدون نام

      مگه تا حالا تحریم نکرده بودیم....

    • بدون نام

      آقای دانشمند تو از خودت شروع کن

    • سرباز سید مهدی هاشمی

      ما آمادگی مبارزه با اسراییل را اعلام می کنیم. انشاالله بزودی ضربات مهلک جبهه مقاومت را خواهید چشید.

      پاسخ ها

      • ما که رفتیم و لی

        تو برو

      • بدون نام

        تا کی یبارم شده ده درصد حرفتونو عمل کنین قرار بود هرمز بسته بشه برجام اتیش بگیره انتقام سخت باشه بابا اخه وقتی جرات عملشو ندارین چرا شعاد میدین

    • بدون نام

      مسلمانان ایغور چین هم شامل میشن؟

    • بدون نام

      شما از آیفون تو جیبت شروع کن

    • بدون نام

      اقای ولایتی خواهشا ساکت

    • علی

      فعلا مسلمانان عمان امارات بادشمن ما دوست شدن

    • بدون نام

      مسلمانان جهان:چشم.

    • بدون نام

      نخوندمش. چون ارزش خوندن نداشت

    • بی نام

      مگه مسلمانی بجز ایران داریم آنهم که تحریمشده

    • علی

      چین با مسلمانان صلح کتد

    • بدون نام

      فرزندان خودتون آ مریکاهستن.مردم کالای آ مریکایی نخرن؟شماهاچرا آ نجایید

    • مسلمانان

      باشه

    • بدون نام

      باشه ککام حتما ۰

    • siroos

      اقتصادِ دنیا فقط با صحبتهایِ ولایتی و محسن رضایی بالانس میشه! لامصبا اینقدر میفهمن که نگو...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      جلالخالق چ فکر خوبی

    • بدون نام

      سران مملکت همشون گوشی ایفون امریکایی دارن بعد از ملتهای مسلمان میخوان کالاهای امریکایی رو تحریم کنن اگر تحریم کنین چجوری توئیت میزنین این حقه بازی های شما هیچ تاثیری تو جوامع اسلامی نداره و کسی گول حرفای پوچ شما رو نمیخوره

    • امید شمیرانی

      آقای دکتر بسم الله از خودتون شروع کنید گوشی آمریکایی خودتون رو بندازید دور

    • بدون نام

      چشم حتما اونام به حرف شما گوش دادن برادر من مردم ایران رو نبین مجبورن اونا حرف شنا خود شمارو ....نمیدونن مکه پول مفت ملت بدبختتو بدی به خوردشون

    • ❌❌❌❌

      خخخخخخخ
      چشم

    • بدون نام

      آب رو بریز اونجا که میسوزه

    • بدون نام

      لطفامسولین هم رفتن فرزندانشون وپولهای ایران به آمریکا تحریم کنند مردم توان خرید جنس آمریکایی ندارند نگران نباش

    • حمید

      داداش ما بخواییم هم دسترسی به کالای آمریکایی نداریم. شما از خودت شروع کن

    • بدون نام

      منتظر نطق شما بودن.

    • احمدی

      عمو به آمریکا التماس میکنید کالا بهتون بفروشه حالا توصیه میکنید مردم مسلمان خریدرا از آمریکا تحریم کنند.چقدر دو رویید

    • بدون نام

      آخه من مسلمان از کجا پول بیارم که جنس آمریکایی بخرم؟

    • بدون نام

      چشم حتماً . شما هم ازین به بعد با اتوبوس برو اینطرف اونطرف . آیفونت رو هم بده من .

    • بهلول

      گوشی و لپ تاپ خودتون و فرزاندانتون از چه برندی هست؟؟؟

    • بدون نام

      چرا شما مسولین فرزندانتان امریکایند

    • کلاه قرمزی

      چشم
      ان شالا از شنبه صبح

    • بدون نام

      ساعت خواب

    • بدون نام

      سماها وقتی بچه هاتونو از امریکا اوردین ایران ملت هم جنس امریکایی نمیخرن.... برو خجالت بکش

    • بدون نام

      اخه این نظرات م ز خ ف از کجا میارید

    • بدون نام

      باش حالا بهش میگم

    • بدون نام

      فعلا که رفتن آمریکا برای قرارداد با اسرائیل اومدن بهشون میگم چشم امر دیگه ی نیست

    • بدون نام

      چند سال پیش هم گفتی مردم برای مقابله با تحریم مثل مردم یمن نون خشک بخورن و لُنگ بپوشن

    • بدون نام

      شما ببین اصلا پولمون میرسه کالای امریکایی بخریم؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حق در برابر یاوه گویی

    • m.ka

      ما که چیزی نمیتونیم بخریم چه آمریکایی، چه اروپایی، چه ایرانی. امروز کره شده قابلی ۸ هزار تومان

    • مهرشاد اِس

      عجب بابا عجب

    • بدون نام

      مردم دیگه به حرف شما که به فکر مردم کشور خودتان نیستید گوش نمیدن

    • بدون نام

      ای گفتی های

    • الفبا

      تا که رد سم اسبت گم کنند
      ترکمانا نعل را وارونه زن

    • بدون نام

      فقط منتظر فرمایش شما بودن.

    • خودم

      حالا ما تحریم کردیم

      شما چی از کارهاتون دست میکشید

    • danial

      اونوقت گوشی ایفون ایشون چی میشه؟

    • بدون نام

      نه بابا اخه کدام مسلمان حرف تو گوش میکنه یا اینکه مسلمانان تو مسلمان میدون

    • جواد

      باشه

    • آسمان آبی

      چشم
      حتما
      اصلاکالاهای ایرانی راصادرمی کنیم

    • پژمان

      کاملا حق با شماست جناب آقای دکتر ولایتی. ولی خواهش می کنم در جریان باشید کاری که آمریکا با دنیا می کند دقیقاً همان کاری است که شما با کارکنان و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی می کنید.

    • فردین

      چشم فرمایشی دیگه نداری؟واقعا فکر میکنی کشورهای مسلمان شما را قبول دارند یا حرفتونو گوش میدن؟مردم خودمون هم براتون تره خرد نمیکنن!

    • بدون نام

      چرت نگو

    • پاسارگاد11

      اول مسولان تمام وسایل آمریکایی رو که دارن آتیش بزنن و دور بریزن.
      سپس ملت هم کالاهای آمریکایی رو تحریم کنند.

    • بدون نام

      دنیای امروز نمیتونه خدمات فناورانه آمریکارو نادیده بگیره، اون میکروفونی که جلوی شماست فناوری اولیه اش آمریکاییه. آقازاده هاتونو از آمریکا فراخوانی کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حق جواب ندارد

    • بدون نام

      بروی چشم دکتر ،اوامر دیگه ایی نیست؟

    • بدون نام

      کدوم مسلمان ، شما ها یا اعراب!!!!

    • بدون نام

      حالا خودش آیفون داره ها :)))

    • بدون نام

      فعلا که با رفتارهای شما و سیاست گذاری غلطتون مردم دارن دین زده میشن مسلمون کجا بود همه جارو غیر مسلمون گرفته

    • تبریزی

      دوکلمه هم از مادر عروس بشنوید

    • بدون نام

      مرتیکه مگه کالای آمریکایی هم داریم که مسلمانها تحریم کنن

    • بدون نام

      اول ی تیم برن تو خونه ی آقای ولایتی
      چک کنن
      ببینن کالای امریکای دارن یانه

    • حسین زکی زاده

      دو کلمه هم از مادر عروس....

    • بیطرف

      مخوای حتما کالای ایرانی استفاذه کنن

    • علی 11

      برو بابا ،تو خوابتو ببین

    • Bndboy

      آمریکا مگه کالایی هم داره توی ایران؟؟ یه گوشی اپل موجوده که اونم فقط اسم اپل روشه که خیلیا به قیمت خونشون هم که شده میخرن که بگن ما اپل داریم ولی اکثر امکاناتش تعطیلیه ، داروها هم که از سر مریضا قطع کردن

    • بدون نام

      ماجرای لنگ بستن یمنی ها هنوز تازه است داداش.

    • بینام امیییید

      شکم خودتو بچه هات پره با37تا شغل

    • بدون نام

      استاد اول شما و همرزم هات گوشی های ایفون تون رو که 50 میلیون قیمتش شده در پخش زنده بسوزونید ما هم چشم نمی خریم

    • بدون نام

      از جنس بنجل چینی استفاده کنن،،،تازه تمام سرویسهای اینترنت مال امریکاس،،،لطفا ایفونت عوض کن یه هواوی بگیردستت،،،واسه ملت نسخه نپیچ

    • بدون نام

      اول از خودت و خانواده است شروع کن

    • بدون نام

      همه هم گوش کردند:)چه حرفای مضحکی به دور از هیچ تفکری مسىولین حرف میزنن

    • بدون نام

      اول آیفون های مسئولین و لب تاپهای سورفیس هیات دولت را جمع کنند، بعد نظر بدهند.

    • بدون نام

      چشم خخخ

    • بدون نام

      خخخخخخخ چشم چون تو میگی
      مسلمانان دارن با اسرائیل صلح میکنن اون وقت تو داری اونا رو با آمریکا در میندازی

    • faalgoosh

      مسلمانا کالاهای چینی رو تحریم کنن که دنبال نسل کشی مسلمونان

    • احمد

      سر ۲۰ میلیارد یورو و ۶۰ تن طلا چه امد
      ؟

    • بدون نام

      چشم ما کالاهای آمریکایی را تحریم می کنیم اگر هم بخواهیم هم اونا به ما کالای آمریکایی نمی دهند فقط موندم تکلیف فرزندان مقاماتی که در کشور آمریکا و غیره زندگی می کنند چه می شود طفلکی ها از گرسنگی و بی کالایی امکان دارد از بین بروند.

    • ایدا

      مردم تو خرید نون و پنیر موندن شما از کالای خارجی حرف میزنید

    • بدون نام

      قبلا از نظرات مشعشع ایشون بهره بردیم.
      لنگ بپوشیم و یه وعده نون خشک بخوریم مثل یمنی ها از توصیه های ایشون بود.

    • بدون نام

      اون موقع آقا زاده ها تون تو آمریکا چی میل کنند مگر اینکه بگید آقا زاده های ما مسلمان نیستند ما میگیم مسلمانها

    • امید

      خخخخخخ ما تو عمرمون کالای آمریکایی ندیدیم که تحریمش کنیم لعنت به تو ولایتی ....تو هم شدی فتوا دهنده

    • علی

      هر وقت شما و امثال شما فقط ماشینهای خارجی رو تحریم کردید و سوار بر پراید شدید اونوقت ما هم کالاهای امریکا رو تحریم میکنیم
      دوم اینکه مگه کالای مردم عادی از کالاهای آمریکایی استفاده میکنند که تحریم کنند ، فقط امثال شما از کالاهای با کیفیت خارجی استفاده میکنند

    • ماوشما

      مسابقه خریدجنگنده f35 برای کشتن مسلمانان بین مسلمانها تازه شروع شده .چه چیزی راتحریم کنند؟اگربه ایران هم بفروشد نمی خرید؟

    • بدون نام

      اول خودت گوشی آیفونت رو بشکن بچه هاتم برگردون

    • بدون نام

      ملتها منتظرند که تو برایشان تعیین وتکلیف کنی

    • احمد

      به نظرم اول شما ۵۰ نفر شروع کنین تحریم رو ماهم پشت سر شما میکنین. حتماهم همه اونایی که انلاین جلسه گذاشتن یا اپل داشتن یا با لپ تاپ اپل بودن.

    • مهدی

      کدوم مسلمان دکی جون؟! امارات و بحرین که حتی با اسراییل رفیقن؟!!!!

    • amb

      فکر کردین بقیه مردم دنیا هم مثل ما احمق تشریف دارن

    • بدون نام

      چشم از خودت شروع کن اقای ولایتی

    • نسل سوخته

      باشه
      من از فردا جنس امریکایی نمیخرم

    • ابی

      اول تچ این کارو بکن

    • sajad

      دادا مسلمونا متحد آمریکان و الانم دوست اسراییل و برای شما تره هم خرد نمیکنن

    • بدون نام

      کالای چینی بخرن .خخخخخخخخ

    • وحید. ش

      البته بشرطی که فرزندان شما هم قول بدند از امریکا خارج بشن ...

    • بدون نام

      حتما کالا ایرانی بی کیفیت با چند برابر قیمت بالاتر بخریم

    • ذورو

      شما هم دلار رو آتیش بزن

    • بدون نام

      برو بابا شماها دیگه کسی حرفاتون رو قبول نداره

    • بدون نام

      کلا تو فضا سیر می کنن

    • بدون نام

      ok بهشون میگم

    • بدون نام

      منظورش از مسلمانان مردم ایرانن که خود آمریکا پیشاپیش تحریمشون کرده

    • بدون نام

      آقای ولایتی شما که مشاور خوبی هستی پس لطفا مشاوره بدید به دوستان که حداقل با آیفون توییت نکنن بعد بیاید بگید کالاهای آمریکایی رو تحریم کنید....

    • امید

      حتما توقع داری بیایم پراید صد میلیونی بخریم بعد بودجه کشور رو‌ با افزایش قیمت خودرو تامین کنید چون نفت رو نمیتونید بفروشید انتظاری از مردمی که کارشان ازاد است و با ماشین وگرونی دسته و پنجه نرم میکنند . وافعا چه انتظاری دارید حداقل بیاید منو به عنوان منافق ببرید زندان حداقل یه غذایی یه چیزی گیرم بیاد. تنها امید ما امنیت کشورمونه بقیشو بریز دور

    • حسن

      اقای ولایتی لازم نیست به مسلمانان خط دهی کنید شما شریک دولت تدبیر هستید

    • بی نام

      حتما

    • بدون نام

      ایران چی داره که مردم استفاده کنن خودت استفاده کن بقیه بزار بمیرن

    • بدون نام

      فعلاً که تحریم است همه چیز هم گران وکسی قدرت خرید ندارد

    • رحمت

      خداوندا کشور عزیزمان ایران را از شر افراد کوته فکر، تنگ نظر، کوته بین، چاپلوس، ریاکار، دروغگویان محفوظ بفرما

    • بدون نام

      چرا مسلمانان امریکا راتحریم نمیکنند و به کشورهایشان برنمیگردن؟

    • بدون نام

      این بابا دیگه مشاهیرشو از دست داده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشاعر

    • ع،ر

      کی‌به‌حرف‌شما‌گوش‌می‌ده‌وقتی‌خودتان‌وبچه‌هایتان‌دارن‌تو‌امریکا‌حال‌می‌کنند.

    • بدون نام

      اول شما مسؤلان درمنزل،کارخانه ،وسیله نقلیه ،الکترونیکی، وووو، مثل تحریم تنباکواعلام کنین تا محرومین که نداریم مشاهده کنیم

    • بدون نام

      باشه داداش

    • انی

      چشم عالیجناب!!!
      متأسفانه با تدابیر حضرتعالی و دوستانتان مسلمانان دشمن شماره یک ما شدند!!!

    • بدون نام

      تو برو مدرکت آمریکا گرفتی حالا آمریکا بد شد برو حرف الکی نزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حق

    • بدون نام

      به اين ميگن فرار رو به جلو! چون خودمون نمي تونيم استفاده كنيم الكى طورى وانمود ميكنيم كه ما كالاهاى آمريكايى رو تحريم كرديم

    • بدون نام

      مسلمانان جهان همه گوش بفرمان هستن ببینن شما چه میفرمایید اونام عمل کنن
      خدایی توهم بس نیست ؟

    • بدون نام

      باشه تحریم میکنن تا شما آیفون به دست بچه هاتون برن آمریکا

    • بدون نام

      رسما مملکت نابود شده من نمیدونم به چه رویی هنوز رجز میخونید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با چه رویی؟
        با نهایت وقاحت و پررویی

    • بدون نام

      قول میدم الان برین ببین گوشی و لپ تاپ خودش آمریکاییه

    • بدون نام

      مردم خودمون به حرفای شما توجه ای ندارند ازبس دروغ تحویلمون‌ دادی‌ دم از جهان اسلام میزنی بیا ثابت کن با حدود سی شغل که خودت مسلمانی‌ بعد حرف از جهان اسلام بزن

    • بدون نام

      صبح به خیر

    • سعید

      داداش شما اگر جرات داربد برید یه مسابقه با فلسطین و سوریه و قطر بزارید ببینم اصلا حسابتون میکنن یه بازی باهاتون بکنن همونا که سنگشون رو به سینه میزنین و هیچی حسابتون نمیکنن واسه دوتا مصاحبه میرین واسشون خونه میسازین

    • بدون نام

      هروقت خودت وبچه هات ازگوشیت وازلبتابتون شروع کردی اونوقت هم شروع میکنن

    • بدون نام

      دیر گفتی راست میگی خودت هم بیا مانند مردم زندگی کن زنده باد امریکا

    • بدون نام

      اقایون برای مانگفته چون چیزی امریکایی تو کشور نیست برای اقازاده های خودشون گفتند که تو امریکا زندگی میکنن.اینجا ما کره ای نداریم چه رسد به جنس امریکایی.چینی بنجل گیر ایرانیا هم نمیاد

    • بدون نام

      یه نفر ایشون را از خواب بیدار کنه.

    • بدون نام

      اگر مسلمانها با هم متحد باشند آمریکا اینهمه قلدری نمیکنه،بین مسلمونا جنگ راه میندازه اسلحه هاشو میفروشه اقتصادش بر پایه فروش تسلیحاته،ادعای صلح هم داره تو سر مسلمونا میزنه ،باید مسلمونها تحریمش کنند

    • عارف

      به نظره شما دنیا برا چی پیشرفت نمیکنه؟ چون اولا از قوانین ما پیروی نمیکنن دوما مسئولاشون مثل مسئولین ما نیستن

    • قریب

      آخه بی خبر از جامعه کدوم کالای آمریکایی در بازار ایران وجود دارد ؟ تو کالاهای آمریکایی موجود در کاخ هایت را بریز بیرون نگران الکی کالاهای آمریکا نباش

    • یاحق

      امت مسلمان شامل کشورهای خلیج فارس و مصر وغیره میشود حتما گوش می کنند

    • بدون نام

      بوئینگ،فانتوم،اپل را ...

    • بدون نام

      ما خودمون تحریم دنیا هستیم یک جارو باید ببندی دممون

    • بدون نام

      تو خودت گوشیت اپله لپتابت اپله بعد از تحریم میگی دکتر

    • ایرانی

      اول آیفون خودت و بچه هات را بنداز سطل زباله

    • ناشناس

      شماهم فرزندانتونو نفرستید آمریکا
      فقط برای مردم صحبت میکنید اول از خودتون شروع کنید

    • علی

      اکل اقازادها را از امریکا فرا بخوانید داما فلانی چی

    • بدون نام

      به برکت شما و دلار ۲۷ هزارتومان دیگه کسی بجز شما توان خرید کالای آمریکایی را ندارد
      بچه ها تون را از آمریکا و اروپا برگردونید

    • بدون نام

      باشه خخخ

    • ایرانی

      چیکار کنیم لنگ یمنی به تن کنیم و نان خشک سق بزنیم!!!!!

    • ایرانی

      از خود و خانواده ات شروع کن تا!!!!!

    • بدون نام

      میگن طرف تو . ده جا بهش نمیدادن سوال خونه کدخدا میگرفت ما ایرانیها شب روز تو فکر کالای امریکای هستیم شما فتوا میدین مسلمانان کالای امریکایی تحریم کنند اقای ولایتی خودت به خواب زدی

    • ما که رفتیم و لی

      بچه هاتون از آمریکا بیارید بعد حرف بزنید حنای شماها دیگه رنگ نداره

    • بدون نام

      نُون خشك و لنگ يمني حالا هم تحريم كالاهاي امريكا

    • بدون نام

      بابا تو دیگه کی هستی

    • محسن

      شما از کاخی که نشستی بیرون بیا مردم هم به حرف شما گوش میدن

    • جانم فدای ایران

      چشم حتما ..اخه مرد حسابی ما پول نداریم جنس اشغاله ایرانی بخریم چ برسه به آمریکایی

    • بدون نام

      اقای ولایتی یه عمر سیاست بازی کردی . ما ایرانیها عتش امریکا وکالای امریکایی داریم شما فتوا به مسلمانان میدی

    • خوزستانی

      من عاشق کالاهای آمرییکایی هستم بسیار با کیفیت و ارزنده

    • بدون نام

      هیس فقط خواهشا هیچی نگو

    • بدون نام

      ٨۰میلیون لایک داری داداش

    • احمد

      شما اون مک بوکت رو اول بنداز دور بعد تحریم کن

    • بدون نام

      بیاید ما آمریکا را تحریم کنیم. تا اقتصادش فلج شود. نمیشه؟

    • 2424

      مرفه بی درد

    • بدون نام

      آقا وقاهت این آقا را ببین دیگه حرف اضافی نزنید

    • بدون نام

      از خودت شروع کن .‌اول این گوشی اپلت دور بنداز دوم دیگه نیا تو اینترنت سوم هواپیما ههم دیگه سوار نشو

    • بدون نام

      خودت و خاندانت چی؟ یعنی خونه هاتون کالای آمریکایی نیست؟

    • بدون نام

      تو فکری برای تخم مرغ بکن تا توان مقاومت یمنی پیدا کنیم

    • وحید

      خخخخ محسن مسلمان منظورته دیگه؟

    • هالو

      دست از سر ملتها بردارید

    • بدون نام

      چشم، فرمایش دیگه ای ندارین ،مسلمانان جهان فقط منتظر دستور تو هستن

    • بدون نام

      جنس ایرانی بخریم۰ که مفت گرونه ۰۰۰۰ سطل اشغال رو هم کثیف میکنه ؟ ؟ ؟

    • بهنام

      اقای ولایتی بدبختانه در دنیای فانی چند روزه - درصدی از ملت و دولت ما به خاطر امریکا و کالاهایش حاضرند همه چیزشان را بدهند حتی....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سخت نگیر
        خیال کن امریکا اسمش چینه
        حله

    • بدون نام

      تو بازار ما که جنس چینی هم به زور گیر میاد

    • بدون نام

      امریکا از فردا ورشکست میشه همه مسلمانها منتظر اوامر شما بودن

    • بدون نام

      مسخره

    • بی نام

      باشه شما هم زندگی وبچهات واشناهات رو از امریکا تحریم کن

    • بی ریا

      یه شغل جدید برای ولایتی. رییس تحریم کالاهای آمریکایی مسلمانان جهان. خخخ

    • بدون نام

      جناب ولایتی انگار شما اصلا این اطراف نیستی
      اصلا توی کشور ما جنس آمریکایی گیر میاد که ما زحمت کشیده تحریمش کنیم

    • بدون نام

      شما دلارهای تو خونتون پاره کن نمی‌خواد واسه مسلمونا نسخه بپیچی مردک

    • بدون نام

      شما رفتن به آمریکا رو برای بچه هاتون تحریم کنید ما که به لطف امثال شما اصلا پولی برای خرید کالای ایرانی هم نداریم چه برسد به آمریکایی

    • بدون نام

      اینا همشون زندگی لاکچری دارن و بچه هاشون آمریکان مرگ بر آمریکا یه بازیه دنیا بده ولی پناهیان باید یکی از مالکای تک ماکارون باشه و ما رو نصیحت کنه که حب دنیا نداشته باشیم دو دستی آخر عمرشون دنیا رو چسبیدن فقط برا ما بده و اخه

    • بدون نام

      لطفا آهنگین بخونین
      انگارنه انگار

    • بدون نام

      دقیقا می دونن چی بگن مارو بسوزونن

    • بدون نام

      باید برن به جای جنس امریکا یی حتماجنس چینی بخرن

    • علی

      اقتصاد ایران رو با دلار امریکایی میچرخونید ....اول از خودتون شروع کنید

    • بدون نام

      امکان ندارن ذره ای به اسلام معتقد باشی

    • بینام

      کدام مسلمان کسیه سراغ داری

    • بینام

      علی اکبر داداش موافقم بزن بریم

    • بینام

      اول بگو خودت مسلمونی یا کافر علی جون

    • گودرزوبرادران

      شماهادرموردمملکت خودتون نمیتونین یک تصمیم جامع وهماهنگ بگیرین اونوقت برای مسلمانان دنیاتصمیم میگیرین روکه رونیست

    • بدون نام

      آمریکا مگه اصلا به شماها کالا میفروشه که بخواهید تحریمش کنید

    • Zorro

      تو گفتی مسلمانان گفتن چشم.

    • بدون نام

      تمام سران ایران موبایل آیفون دارند خنده‌دار است.صحبت از تحریم می کنند.

    • بدون نام

      كدوم مسلمونا مسلمونا كه همه با امريكا و اسراعيل پيوند اخوت بستن

    • بدون نام

      كالاي ناب آمريكايي را تحريم كنند و كالاي بنجل ايراني و چيني مصرف كنند كه چي بشه .؟؟ كه شماها توي جنگ هاتون پيروز بشيد.؟؟؟

    • بدون نام

      تو برو شعر حفظ کن، زاهد... زاهد چی بود؟ منم یادم رفت!!!

    • دهخدا

      باشه دکترجووووون همه مسلمونهامنتظرنظرحضرتعالی بودن

    • بدون نام

      چشم نمی خرم ... دیگه پول ندارم که بخرم .نه کار دارم نه پول دارم

    • رسول

      بهش گفتم قبول نکرد.

    • صادق

      اول خودتون

    • من

      من تحریمشونن کردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج