adexo3
۱۰۵۳۴۷۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

واکنش به اظهارات سخنگوی کمیسیون اصل نود

به دنبال اظهارات روز گذشته علی خضریان، نماینده تهران در مجلس یازدهم درباره میزان فروش نفت توسط دولت که گفته بود “متوسط فروش نفت خام ایران و صادرات آن، دوبرابر سال گذشته است.” کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: وزارت نفت قبلا هم اعلام کرده است که اصلا در مورد صادرات، میزان صادرات و درآمد هیچ اظهار نظری نمی کند.

سایت خبری مدارا: به دنبال اظهارات روز گذشته علی خضریان، نماینده تهران در مجلس یازدهم درباره میزان فروش نفت توسط دولت که گفته بود "متوسط فروش نفت خام ایران و صادرات آن، دوبرابر سال گذشته است." کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: وزارت نفت قبلا هم اعلام کرده است که اصلا در مورد صادرات، میزان صادرات و درآمد هیچ اظهار نظری نمی کند.

وی ادامه داد: موردی که این نماینده مجلس مطرح کرده است را باید از بانک مرکزی و دولت گرفت چون این پول به ما دیگر ربطی پیدا نمی کند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: تمام این اطلاعات جز اطلاعات محرمانه کشور است و ما قبلا هم اعلام کردیم که ما اطلاعاتی در خصوص این موضوع نمی دهیم چون ممکن است که حساسیت هایی ایجاد کند و تمام راه هایی که ما برای فروش داریم لو برود.

وی ادامه داد: ما هیچ وقت نه میزان صادرات را اعلام کردیم نه درآمد و مقصد را حالا این آقایان اعلام می کنند و به همین دلیل باید خودشان پاسخگو باشند.

کسری نوری گفت: اینکه پول در چه محلی ذخیره می شود و چرا استفاده نمی شود مرجع پاسخگویی آن وزارت نفت نیست و باید از بانک مرکزی و یا جای دیگر سئوال کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نماینده ای که هنوز نمی دانی بعضی اطلاعات محرمانه است که نباید گفته شود اگر هم این نماینده دروغ بگوید باز این حرفها نباید گفته شود ممکن است دشمنان ما سو استفاده کنند هدف این نماینده از این حرفها چه بوده بوده این نماینده باید پاسخگو باشد

    • بدون نام

      نمایندگان این دوره تهران چقدر خام و بی سوادند به لحاظ سیاسی اصلاً نماینده نیستند خدایا چطور تهرانیها بینا رای داده اند و آیا اگر میدان برای نمایندگان واقعی باز بود عمراً اینها ها اصلا درب مجلس را هم می دیدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج