adexo3
۱۰۵۹۱۸۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

دبیر تئاتر فجر: هیچ قطعیتی درباره تاریخ اجرا‌ها نداریم

دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی اعلام کرد هنوز هیچ قطعیتی درباره بخش‌ها و تاریخ اجراهای این دوره از جشنواره وجود ندارد.

خبرگزاری مهر: دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی اعلام کرد هنوز هیچ قطعیتی درباره بخش‌ها و تاریخ اجراهای این دوره از جشنواره وجود ندارد.
دبیر تئاتر فجر: هیچ قطعیتی درباره تاریخ اجرا‌ها نداریم
حسین مسافرآستانه دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درباره اینکه آیا با توجه به محدودیت‌های جدید کرونایی و تأثیر آن بر تولید آثار و روند شکل‌گیری بخش‌های مختلف جشنواره تغییری در زمان برگزاری و بخش‌های جشنواره سی و نهم ایجاد خواهد شد یا نه، به ما گفت: در حال بررسی تمام این شرایط هستیم و باید ببینیم جمع بندی به کجا می‌رسد. به موضوعات فکر می‌کنیم ولی به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و قصد داریم در جلسه آتی شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر فجر این موضوعات را مطرح می‌کنیم.
وی تأکید کرد: قطعیت هیچکدام از بخش‌ها و تاریخ اجراهای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر برای ما مشخص نیست.
مسافرآستانه در ادامه سخنان خود یادآور شد: ما طبق برنامه‌ریزی قبلی خودمان کار را پیش می‌بریم. تا الان ما پیش بینی هیچ تضمینی را نمی‌کنیم و در عین حال به همه تغییرات هم فکر می‌کنیم.
وی درباره روند فعالیت دبیرخانه جشنواره سی و نهم تئاتر فجر گفت: برنامه‌ریزی‌مان بر اساس آن چیزی است که از قبل تعریف کرده بودیم؛ هم تاریخ مشخص و هم بخش‌های مشخص. در حال حاضر بر همان منوال کارها را پیش می‌بریم.
دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در پایان سخنان خود تصریح کرد: اگر ضرورتی بر تغییر وجود داشته باشد و به ما اعلام شود، از پیش در حال بررسی راهکارهای آن هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتر اینکه همه جشنواره ها از جمله فیلم فجر لغو بشن ، مثلا تو اختتامیه چه جوری می خوان چند هزار نفر رو یک جا جمع کنند تو این اوضاع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج