adexo3
۱۰۸۸۸۱۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پخش زنده اختتامیه تئاتر فجر از رادیو فرهنگ

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر دوشنبه ـ ۲۰ بهمن ماه ـ با تقدیر از چهار هنرمند و برگزیدگان این دوره از جشنواره به کار خود پایان می دهد و رادیو فرهنگ این مراسم را به طور زنده پخش می کند.

خبرگزاری ایسنا: سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر دوشنبه ـ ۲۰ بهمن ماه ـ با تقدیر از چهار هنرمند و برگزیدگان این دوره از جشنواره به کار خود پایان می دهد و رادیو فرهنگ این مراسم را به طور زنده پخش می کند.
پخش زنده اختتامیه تئاتر فجر از رادیو فرهنگ
در آیین اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر که در قالب برنامه «تماشاخانه فجر» از ساعت ۱۸ پخش می شود، از اختر تاجیک عکاس پیشکسوت تئاتر، بهرام ابراهیمی بازیگر و گوینده تئاتر، سینما و تلویزیون، همایون علی آبادی مدرس، منتقد و پژوهشگر تئاتر و جمشید داورپناه کارگردان باسابقه تئاتر، به پاس سال‌ها تلاش شان برای هنر تئاتر تقدیر می‌شود.
سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه از ۱۱ تا ۲۰ بهمن ماه برگزار شد و برنامه «تماشاخانه فجر» با محوریت گفتگو با مسئولان، هنرمندان، بازیگران، کارگردانان و نویسندگان حوزه تئاتر به تهیه کنندگی امیررضا راز و اجرای کارشناسی دانیال معنوی هر شب ساعت ۱۸ از استودیو مستقر در تئاتر شهر تهران به طور مستقیم از رادیو فرهنگ پخش می شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج