adexo3
۱۰۹۹۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۵
۴ نظر
۵۰۱۵
پ

اقدام فوری دولت در واکنش به گرانی‌ها

واعظی گفت: جلساتی با حضور رئیس جمهور پس از ابراز نگرانی مقام معظم رهبری درباره گرانی‌ها برگزار شده و بررسی کردیم تا با هماهنگی شهرداری‌ها در بازارهای سطح کشور عرضه مستقیم داشته باشیم.

خبرآنلاین: واعظی گفت: جلساتی با حضور رئیس جمهور پس از ابراز نگرانی مقام معظم رهبری درباره گرانی‌ها برگزار شده و بررسی کردیم تا با هماهنگی شهرداری‌ها در بازارهای سطح کشور عرضه مستقیم داشته باشیم.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه دولت تلاش در راستای استفاده از ارز ترجیحی برای کالاهای مورد نیاز روزمره مردم بوده است، گفت: بخشی از کالاها وارداتی و بخشی هم تولید داخل است؛ البته در طول چند سال گذشته حقوق کارمندان و کارگران نزدیک به ۵۰ درصد افزایش داشته و بسیاری از حوزه‌ها با افزایش قیمت روبه رو بوده اند، طبیعتاً روی قیمت تمام شده کالا نیز اثر خواهد داشت.

وی بیان کرد: وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی باید دقت بیشتری در توزیع کالاها داشته باشند تا دست واسطه‌ها قطع شود، بخشی از گرانی‌ها به دلیل وجود واسطه هاست و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که تولید به مصرف مسیر کوتاه‌تری داشته باشد.

واعظی تصریح کرد: جلساتی با حضور رئیس جمهور پس از ابراز نگرانی مقام معظم رهبری درباره گرانی‌ها برگزار شده و بررسی کردیم تا با هماهنگی شهرداری‌ها در بازارهای سطح کشور عرضه مستقیم داشته باشیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تأکید کرد: حجت‌الاسلام روحانی دستور داده که وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی واسطه‌های گران کننده را شناسایی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ریز بین

      چهار سال داریم ذلت میکشم حالاا یادتون اومده. جناب واعظی خودت اصلا رفتی خرید.....مسلما نه اگرهم گرانی هست واسه قشر فلک زده هست

    • بدون نام

      دروغگو کجا حقوق کارگر 50درصد افزایش داشته

    • بدون نام

      چرا دروغ میگید کجا حقوق ما رو پنجاه درصد اضافه کردید

    • بدون نام

      مردم دیگه شناختنتون منتظر فرصت هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج