اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۲۹۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۷تابلوی تبلیغاتی بر اثر تندباد در اصفهان سقوط کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از سقوط هفت تابلوی تبلیغاتی بانک‌ها و داربست‌های شهری بر اثر وزش باد شدید در اصفهان، شهرضا و مناطق شرقی استان خبر داد.

ایرنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از سقوط هفت تابلوی تبلیغاتی بانک‌ها و داربست‌های شهری بر اثر وزش باد شدید در اصفهان، شهرضا و مناطق شرقی استان خبر داد.

منصور شیشه‌فروش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از این تابلوها مربوط به بانک ملت خیابان آتشگاه اصفهان و تعدادی هم مربوط به تابلوی تبلیغاتی شرکت ها بود که البته خسارت جانی به همراه نداشت.

وی اضافه کرد: از ظهر امروز وزش باد با سرعت ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در تمام مناطق استان بویژه نیمه شرقی همراه با گرد و خاک آغاز شده است و احتمال بروز خسارت‌های دیگر نیز پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در این راستا رعایت اصول ایمنی در تردد جاده‌ای، حفاظت از تاسیسات از ط

ریق استحکام‌بخشی سازه‌ها، گلخانه‌ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی و دکل‌های برق ضروریست.

وی، بر پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع بویژه‌ در کارگاه‌های ساختمانی، نرفتن به ارتفاعات و حفاظت از تاسیسات تاکید کرد و به کشاورزان در باره استحکام بخشی نهال های تازه کشت شده در برابر باد، محافظت از کندوها، کنترل دمای سالن‌های مرغداریها و جمع‌آوری شاخه های هرس شده از کف باغها هشدار داد.

۷تابلوی تبلیغاتی بر اثر تندباد در اصفهان سقوط کرد

شیشه‌فروش افزود: از امروز(چهارشنبه) تا عصر روز جمعه باید از پارک نکردن خودرو در مجاورت درختان و اجسام قابل سقوط احتراز ورزید.

وی، ضرورت توجه به اخطارهای پلیس راه برای تردد ایمن در جاده‌ ها متاثر از طوفان و گرد و خاک بویژه در مسیر اردستان، نایین، خور و بیابانک و دیگر مناطق شرقی استان را نیز مورد تاکید قرار داد.

اداره کل هواشناسی اصفهان پیش از این در باره وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای همراه با گرد خاک محلی از امروز چهارشنبه تا عصر جمعه هفته جاری در این استان هشدار داد.

تجزیه و تحلیل اطلاعات یک دوره ۱۰ ساله نشان می‌دهد که کلانشهر اصفهان بطور میانگین هر ۹ روز، یک پدیده گرد و غبار داشته است.

استان اصفهان با پنج میلیون نفر جمعیت در سال های اخیر با معضلات زیست محیطی مانند آلودگی هوا، گرد و غبار، خشک شدن زاینده رود و تالاب گاوخونی و کمبود منابع آبی مواجه بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج