adexo3
۱۱۱۹۴۵۳
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

درخواست افزایش ۵۰درصدی قیمت شیرخام

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی گفت: دامداران درخواست افزایش قیمت شیرخام از ۴۵۰۰ تومان به ۶۵۰۰ تومان را به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ارائه کردند.

تسنیم: سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی گفت: دامداران درخواست افزایش قیمت شیرخام از ۴۵۰۰ تومان به ۶۵۰۰ تومان را به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ارائه کردند.

محمدرضا بنی طبا اظهار کرد: قیمت خرید شیر خام کیفی در کارخانه های لبنی نزدیک به ۵۰۰۰ تومان است که بالاتر از قیمت ۴۵۰۰ تومانی مصوب خود است.

وی افزود: نرخ خرید و فروش شیر خام در بازار بالاتر از نرخ مصوب است زیرا بازار عملا از دستورات و مصوبه ها پیروی نمی کند هر کیلوگرم شیر خام در نقاط مختلف کشور ۴۷۰۰ تومان تا ۴۸۰۰ تومان و در بیشترین قیمت کمتر از ۵۰۰۰ تومان خرید و فروش می شود.

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی ادامه داد: دامداران اما تقاضای افزایش قیمت شیرخام به ۶۵۰۰ تومان را به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ارائه کرده اند و نرخ فروش محصول خود راضی نیستند.

وی در واکنش به فروش هر کیلوگرم شیر خام به قیمت ۸ هزار تومان در برخی خرده فروشی ها و فروشگاه های لبنیات سنتی در تهران تصریح کرد: به طور قطع فروش شیرخام به این قیمت گران فروشی است و به افراد توصیه می شود که شیر را به صورت پاستوریزه مصرف کنند که علاوه بر حفظ ارزش غذایی از سلامت لازم برخوردار است.

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی اضافه کرد که کارخانه های تولید کننده فروآورده های لبنی شیرخام بی کیفیت را پس می زنند و این محصولات به بخش های دیگر تولید لبنیات وارد می شود.

بنابراین گزارش حدود یکماه قبل دامداران خواهان افزایش قیمت ۴۵۰۰ تومانی شیر خام به ۶۵۰۰ تومان بودند و قیمت تمام شده شیرخام را ۵۹۵۰ تومان اعلام کرده اند.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران نیز در این ارتباط اظهار داشت که مستندات لازم به وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت ارائه کرده‌ایم اما هنوز این مسأله در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار نگرفته است.

این افزایش درخواست شیرخام و به طبع آن قیمت محصولات لبنی در حالی ارائه شده است که رئیس جمهور چندی پیش عنوان کرده بود که تا قبل از انتخابات نباید قیمت کالاهای اساسی و مصرفی مردم افزایش یابد؛ اما صنایع روغن نیز به دنبال افزایش قیمت ۳۰ درصدی محصولات خود هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به درک هزار در صد گران کنند بسمت انحطاط با سرعت در حرکتیم

    • بدون نام

      خدا ازتون نگذره ک خون مردم کردین تو شیشه

    • طاهری

      چه خبرتونه چه خبررررررتونه چی شده هر کی زورش میرسه داره میبره خودشونم فهمیدن دیگه این بازیهای بعد انتخابات و قبا انتخابات همه فهمیدن قراره ایران تموم بشه

    • بی نام نامدار

      جالبه تورم و گرانی با سرعت نور داره بالا میره بعد اقایون میگن چرا جوانها ازدواج نمیکنن یا چرا مردم بچه نمیارن خدا وکیلی چرا خجالت نمیکشید البته کار خوبی دارید میکنید چون ما مردم هر بلایی که سرمون بیاد حقمونه پس
      با تمام قدرت پیش برید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟?؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج