adexo3
۱۱۲۰۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گویش‌ های «جاده چالوس» حذف شد

بازیگر مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» از نقش خود در این سریال و اینکه سریال ابتدا قرار بود گویش داشته باشد و این به شیرین بودن فضای سریال کمک می‌کرد ولی بعدا این گویش‌ها حذف شد، سخن گفت.

خبرگزاری مهر: بازیگر مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» از نقش خود در این سریال و اینکه سریال ابتدا قرار بود گویش داشته باشد و این به شیرین بودن فضای سریال کمک می‌کرد ولی بعدا این گویش‌ها حذف شد، سخن گفت.

فاطمه گودرزی به سریالی که هم‌اکنون مشغول بازی در آن است اشاره و بیان کرد: سریال «جاده چالوس» به کارگردانی احمد معظمی فیلمنامه خیلی خوبی دارد. این سریال درباره مساله‌ای است که خیلی از مردم با آن دست به گریبان هستند و آن هم مسایل و مشکلات اقتصادی است.

وی با اشاره به نقش خود در این سریال ادامه داد: اتفاقاتی در این سریال رخ می‌دهد که همه اعضای خانواده دست به کار می‌شوند تا از این شرایط بیرون آیند. من نقش همسر احمد را در این سریال بازی می‌کنم و بازیگر مقابلم بیژن امکانیان است، محسن افشانی و سیما خضرآبادی هم نقش فرزندان ما را دارند.

این بازیگر همچنین به اینکه فیلمنامه ابتدا در بعضی از نقش‌ها از گویش استفاده کرده بود، اشاره و اظهار کرد: ابتدا قرار بود این کار گویش داشته باشد و در بعضی از نقش‌ها گویش‌های مرتبط به کار رود اما به دلایلی که مشخص است تلویزیون اجازه نداد که ما از گویش استفاده کنیم.

وی که پیش از این هم در سریال «ما فرشته نیستیم» به کارگردانی فلورا سام گویش‌اش حذف شد درباره حذف گویش‌ها گفت: این اصلا خوب نیست که گویش ها به طور کلی حذف شوند چون آثار را از فضای مردمی دور می‌کنند اما فعلا شرایط به این صورت است که گویش‌ها حذف می‌شود. به هرحال باید دوباره به همین سمت بازگردد و به نوعی گویش همه مردم ایران در کارها نمایش داده شود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «فاصله‌ها» درباره فضای اثر نیز گفت: فیلمنامه نکات ظریفی در طنزپردازی دارد و معظمی بسیار خوب به نقش‌ها پرداخته است و بسیار درست کارش را می‌شناسد. همچنین این کار دکوپاژهای خوبی دارد و بازی بازیگران سریال برای کارگردان بسیار اهمیت دارد و در هر قسمتی که نیاز باشد کارگردان با بازیگران مشورت می‌کند.

گودرزی درباره ادامه تصویربرداری‌ها نیز گفت: من حدود چند هفته است که به این کار پیوسته ام. این روزها بیشتر مشغول تصویربرداری قسمت‌هایی از کار هستیم که مربوط به تهران است و در لوکیشن خانه این خانواده بازی داشتیم بعد از این چند روزی به تهران خواهیم رفت و آنجا هم ادامه تصویربرداری‌های کار را دنبال خواهیم کرد.

مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» به کارگردانی احمد معظمی‌ و تهیه کنندگی علیرضا داوری برای پخش از شبکه تهران آماده می‌شود.

«جاده چالوس» روایت یک خانواده است که در تهران زندگی می‌کنند، به همسر خانواده یک رستوران متروکه در جاده چالوس ارث می‌رسد. همسر این خانواده به همراه وکیل خود به جاده چالوس می‌رود تا رستوران متروکه را که حدود ۴۰ سال از فعالیت و رونق آن می‌گذرد، با همکاری خانواده دوباره احیا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج