adexo3
۱۱۲۹۶۵
۵۰۴۶
۵۰۴۶
پ

نحوه محاسبه تعرفه گاز تابستانی منازل

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با رد هرگونه افزایش مجدد قیمت گاز، جزئیات محاسبه گازبهای تابستانی مشترکان خانگی را تشریح کرد و گفت: در دوره تابستانی کف بار مالی قبوض ۷ هزار تومان و سقف آن ۳۳ هزار تومان است.

خبرگزاری مهر: مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با رد هرگونه افزایش مجدد قیمت گاز، جزئیات محاسبه گازبهای تابستانی مشترکان خانگی را تشریح کرد و گفت: در دوره تابستانی کف بار مالی قبوض ۷ هزار تومان و سقف آن ۳۳ هزار تومان است.

ناصر ابراهیمی درباره جزئیات محاسبه قبوض گاز تابستانی مشترکان خانگی، گفت: همزمان با ورود به فصل گرم سال متوسط مصرف گاز مشترکان خانگی هم به شدت کاهش یافته است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه از خرداد ماه تا پایان مهر ماه سال جاری متوسط مصرف گاز مشترکان خانگی به کمتر از ۱۰۰ متر مکعب در هر دوره کاهش می یابد، تصریح کرد: بر این اساس آن دسته از مشترکانی که در دوره گرم سال ۴۵ مترمکعب گاز مصرف کنند در پله اول مصرف قرار می گیرند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آن دسته از مشترکانی که کمتر از ۹۵ متر مکعب گاز مصرف کنند در پله دوم مصرف قرار می گیرند، اظهار داشت: بر این اساس برای آن دسته از مشترکانی که کمتر از ۹۵ متر مکعب گاز مصرف می کنند، قبض سبز صاذر خواهد شد.

ابراهیمی با یادآوری اینکه هزینه قبض برق مشترکانی که در هر دوره ۴۵ متر مکعب گاز مصرف کنند ۴۲۰۰ تومان است، بیان کرد: با احتساب هزینه آبونمان، عوارض گازرسانی و ارزش افزوده بار مالی این دسته از قبوض به حدود ۷۲۰۰ تومان افزایش می یابد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه همچنین متوسط بار مالی قبوض مشترکانی که بین ۴۶ تا ۹۵ متر مکعب گاز مصرف کننده بین ۷ تا ۱۴۰۰۰ هزار تومان محاسبه خواهد شد، تبیین کرد: همچنین متوسط بار مالی قبوض گاز مشترکانی که بین ۹۶ تا ۱۴۵ متر مکعب گاز مصرف کننده بین ۱۴۰۰۰ تا ۲۲۴۰۰ تومان محاسبه خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مشترکانی که بین ۱۴۶ تا ۱۹۵ متر مکعب گاز مصرف کننده در پله چهارم مصرف قرار می گیرند، گفت: بار مالی قبوض این دسته از مشترکان بین ۲۲۴۰۰ تا ۳۳۰۰۰ تومان محسابه خواهد شد.

وی همچنین با رد هرگونه افزایش مجدد قیمت گاز برای مشترکان خانگی، یادآور شد: پس از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها بهای گاز شامل تعرفه‌های قیمت گذاری، عوارض گازرسانی، بیمه و ارزش افزوده به هیچ وجه افزایش نیافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج