اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۰۳۴۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

۶٣درصد وام‌های بانکی در اختیار تهرانی‌ها

در بین استان‌های کشور بالاترین میزان سپرده به استان تهران تعلق دارد که بیش از ١٩٩٠ هزار میلیارد تومان از حجم ٣٧٠۵ هزار میلیارد تومانی مانده سپرده‌ها و به‌عبارتی ۵۵ درصد آن را دربر می‌گیرد.

فرهیختگان: در بین استان‌های کشور بالاترین میزان سپرده به استان تهران تعلق دارد که بیش از ١٩٩٠ هزار میلیارد تومان از حجم ٣٧٠۵ هزار میلیارد تومانی مانده سپرده‌ها و به‌عبارتی ۵۵ درصد آن را دربر می‌گیرد. درمقابل استان کهگیلویه‌وبویراحمد قرار دارد که تنها ٩ هزار میلیارد تومان از سپرده‌های بانکی مربوط به این استان است.

در پرداخت تسهیلات نیز شبکه بانکی به‌گونه‌ای عمل کرده که در پایان سال ٩٩، مانده تسهیلات به حدود ٢٧٠٠ هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت‌به دوره مشابه سال ٩٨ در حدود ۴٣ درصد معادل ٨٩٠ هزار میلیارد تومان رشد دارد.

باز هم به مانند سپرده‌ها، عمده پرداختی تسهیلات در تهران بوده است، به‌گونه‌ای که بیش از ١٧١۶ هزار میلیارد تومان از مانده تسهیلات که تا ۶٣ درصد کل را دربر می‌گیرد، به این استان تعلق دارد. در عین‌حال که استان کهگیلویه‌وبویراحمد با ٩ هزار میلیارد تومان کمترین تسهیلات بانکی را دریافت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینجاست که تبعیض بیداد میکند، تهران جای ایران را گرفته تمام امکانات و تسهیلات به تهران اختصاص یافته و خودشون هم میگن چرا اینهمه مهاجرت به تهران افزایش یافته طبیعیه چون خودتون مملک تبدیل به تهران کرده اند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج