اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۴۶۵۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تعویق آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی

وزارت آموزش و پرورش در دستورالعملی اعلام کرد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل آغاز پیک پنجم بیماری کووید ۱۹ و افزایش خطر سرایت پذیری ویروس دلتا در تجمعات و لزوم حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران، زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی دوره دوم متوسطه را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت.

خبرگزاری ایسنا: وزارت آموزش و پرورش در دستورالعملی اعلام کرد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل آغاز پیک پنجم بیماری کووید ۱۹ و افزایش خطر سرایت پذیری ویروس دلتا در تجمعات و لزوم حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران ، زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی دوره دوم متوسطه را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت.

دستورالعمل آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه «دبیرستان ها و هنرستان های فنی و حرفه ای» سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، از سوی معاونت آموزش متوسطه به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

بر اساس این دستور العمل، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل آغاز پیک پنجم بیماری کووید ۱۹ و افزایش خطر سرایت پذیری ویروس دلتا در تجمعات و لزوم حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران ، زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی دوره دوم متوسطه را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، زمان آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه «دبیرستان ها و هنرستان های فنی و حرفه ای» سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، پس از انجام هماهنگی های لازم از سوی وزارت آموزش و پرورش و صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج