adexo3
۱۱۳۹۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سازمان سیا فیس بوکی و توییتری شد

سازمان جاسوسی آمریکا در اقدامی با هدف اعلام «رساندن پیام خود به شکل بهتر و ارتباط مستقیم با توده ها» بطور رسمی به عضویت شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر درآمد.

خبرگزاری ایرنا: خبرگزاری رویترز روز شنبه در گزارشی نوشت: مدت هاست که دستگاه جاسوسی آمریکا (سیا) از طریق پایگاه های اجتماعی، در حال رصد رویکردهای جهانی و پیگرد سرپیچی کنندگان از قانون است، اما روز جمعه خود بطور رسمی عضو دو پایگاه اجتماعی فیسبوک و توییتر شد.

این خبرگزاری افزود: سیا این اقدام را تلاشی برای رساندن بهتر پیام خود و ارتباط مستقیم با توده های مردم اعلام کرد اما در اولین پیام روی توییتر که ساعت ۱۸ دیروز جمعه به وقت گرینویچ و ساعت دو به زمان آمریکا منتشر شد، اشاره ای به کشف اطلاعات حساس (ازطریق این عضویت) نکرد.

در این پیام آمده است: ˈنمی توانیم تاکید یا نفی کنیم که این، اولین پیام ما است.ˈ

اما وارد نشدن اطلاعات زیاد در صفحه توییتر این سازمان اطلاعاتی باعث عدم اقبال به آن نشد و در کمتر از ۹۰ دقیقه اول، تعداد پیگیری های کاربران در آن به ۸۴ هزار رسید و این روند همچنان ادامه دارد.

جان برنان مدیر سیا در بیانیه ای اعلام کرد: سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا از طریق این دو پایگاه (فیسبوک و توییتر) تمایل دارد با توده ها ارتباط مستقیم تری برقرار و اطلاعاتی از ماموریت سازمان، تاریخ آن و سایر تحولات ارائه کند.

در این صفحات قرار است برخی اسناد موجود در موزه سازمان اطلاعاتی آمریکا که تاکنون در دسترس عموم نبوده است، اطلاعاتی از رهبران جهان، نقشه ها و اطلاعاتی دیگر منتشر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج