adexo3
۱۱۴۰۷۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آغاز ورود چک پول‌های ۱۰۰ هزار تومانی به بازار

رئیس کل بانک مرکزی از آغاز ورود چک پول های ۱۰۰ هزار تومانی از امروز به بازار خبر داد و گفت: قسط ششم منابع آزادسازی شده در پی مذاکرات ژنو به مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار در شرف انتقال است.

خبرگزاری مهر: رئیس کل بانک مرکزی از آغاز ورود چک پول های ۱۰۰ هزار تومانی از امروز به بازار خبر داد و گفت: قسط ششم منابع آزادسازی شده در پی مذاکرات ژنو به مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار در شرف انتقال است.

ولی الله سیف امروز در حاشیه نمایشگاه بین المللی بانک، بیمه و بورس از احتمال ورود چک پول های ۱۰۰ هزار تومانی به بازار از روز جاری و در نهایت فردا خبر داد.

رئیس کل بانک مرکزی در مورد آثار هدفمندی یارانه ها گفت: آمارهای تورمی در اردیبهشت نشان می دهد که آثار هدفمندی یارانه ها مدیریت شده است و اثرات تورمی آن تقسیم شده و به نظر نمی رسد که اثر خاصی را بر اقتصاد کشور گذاشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شاخص قیمت تولیدکننده در این مدت روند صعودی نداشته و پیش بینی می شود که افزایشی بر روی نرخ تورم نداشته باشد.

سیف در پاسخ به این سئوال که آیا قسط ششم منابع ایران که در طی مذاکرات ژنو آزادسازی شده به حساب بانک مرکزی واریز شده است، گفت: این پول در شرف انتقال و اقساط آن ۵۰۰ میلیون دلار است.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود با پول هایی که از این حیث آزاد سازی می شود فقط کالاهای غیر تحریمی می توان خریداری کرد، گفت: خیر چنین نیست و خرید هر کالایی آزاد است و این بستگی به اراده ما دارد؛ حتی بخشی از آن برای تامین اسکناس مورد نیاز برای بازار داخلی استفاده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • arash

      یادم هست تو مجله گل آقایه کاریکاتوری بوددررابطه باگرانی دلارویک پیکانی که نوک آن به آسمان میرسیدشاغلام بااون چای دبشش که همیشه به تلخی میزدانگشتش راگذاشته بودرونوک پیکان که1000نوشته بودالان باهمت آقای احمدی نژاداز3000ردکرده درضمن قراربودسه صفرکم بکنندالان اگرپنج صفرکم بکنندچیزی جابجانمیشودفقط اگرحالاکمی حرف حساب گل آقایی باشداین اسکناس یک میلیون ریالی رابنویسندیک تومان ریال هم بماندبعدباچرتکه هم میشودجمع وتفریق کردالان ماشین حساب ها صفرکم میارن

    • طهمورثی

      با وارد شدن چک پول 100 هزارتومانی فاتحه ارزش پول ایران واقعا" دستخوش تغییرات می شود؟ قرار بودتاوضعیت حذف سه صفرکه جزء سیاست های بانک مرکزی وشورای پول بودتعیین تکلیف نشودچک پول 100 هزارتومانی وارد بازارمبادلات نشود؟ خدابخیرکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج