اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۹۴۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

۹۵ درصد تماس‌ها با ۱۲۵ مزاحمت تلفنی است

مدیرستاد فرماندهی سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران، میانگین تماس های روزانه شهروندان با سامانه ۱۲۵ تهران را ۴ هزار تماس اعلام کرد و گفت: از مجموع تماس های تلفنی ۲۰۰ مورد به عملیات آتش نشانی می انجامد و بقیه مزاحمت های تلفنی می باشد.

خبرگزاری ایرنا: عزیز کارگری در حاشیه مراسم شبگردی سه شنبه شب خبرنگاران در ستاد فرماندهی سامانه ۱۲۵ با اشاره به برخورد قاطع و قانونی با مزاحمین تلفنی، افزود: متاسفانه مزاحمین تلفنی از همه سنین هستند که این اقدام موجب تاخیر در امداد رسانی نیروهای آتش نشانی می شود.

وی از شهروندان تقاضا کرد از تماس های غیرضروری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی به شدت خودداری کنند تا نیروهای آتش نشانی بتوانند امدادرسانی مناسب را برای حادثه دیدگان انجام دهند.

کارگری در خصوص تماس های تلفنی شهروندان مبنی بر اعلام حوادث و سوانح به سامانه ۱۲۵، اظهار کرد: از زمانی که شهروند با این سامانه تماس می گیرد حدود ۴۰ ثانیه بعد نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام می شود.

مدیر ستاد فرماندهی سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اظهار کرد: آتش نشانان براساس اطلاعات جمع آوری شده از تماس های تلفنی شهروندان اقدام به اعزام دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز برای امدادرسانی مطلوب به محل حادثه می کنند.

خبرنگاران اصحاب رسانه در قالب شبگردی در تهران از مراکز مختلف آتش نشانی تهران همچون ایستگاه شهید صالحی و ستاد فرماندهی ۱۲۵ بازدید کردند و در جریان فعالیت آتش نشانان قرار گرفتند.

خبرنگاران با حضور در ایستگاه شهید صالحی تهران از نحوه آمادگی و اعزام آتش نشانان، خاموش کردن آتش و نحوه استفاده از تجهیزات آتش نشانی نظیر خودروهای نردبان، آشنایی بیشتری پیدا کردند.

این افراد با مراجعه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران همچنین در جریان چگونگی نحوه تماس های تلفنی شهروندان مبنی بر اعلام حوادث و سوانح و سایر اقدامات برای اعزام آتش نشانان، قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاسف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج