اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امام جمعه موقت تهران:

آمریکا به یک ولگرد متوسل شده است!

آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته تهران به مناسبات و اتفاقات هفته گذشته اشاره کرده و به ایراد خطبه در خصوص آنها پرداخت.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به موسم برگزاری حج گفت: مراسم برائت از مشرکین امسال نسبت به سالهای گذشته اهمیت بسیاری دارد زیرا فریاد اعتراض از جای جای دنیا بر علیه مستکبران برخاسته است.

آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته تهران به مناسبات و اتفاقات هفته گذشته اشاره کرده و به ایراد خطبه در خصوص آنها پرداخت.

وی به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه استقبال پرشور مردم این استان را مهمترین مناسبت این هفته عنوان کرد و گفت: در این سفر کلمات و رهنمودهای عالی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد و انسجام و وحدت میان شیعیان و اهل تسنن در این سفر مثال زدنی بود که ما از همین جا از مردم این استان تشکر می کنیم.

وی در ادامه به دیدار مقام معظم رهبری با دانشگاهیان این استان اشاره کرد و گفت: ایشان در خصوص نظام اسلامی مطالبی را مطرح کردند و از ثبات و انعطاف پذیری نظام اسلامی سخن گفتند.

امامی کاشانی نظام جمهوری اسلامی را نظامی جوان و شاداب دانست که آنچه از نظر مردم و رهبری صلاح باشد از خود انعطاف نشان می دهد و گفت: ولایت مطلقه فقیه به هیچ وجه آنچه که برخی مخالفان نظام تعبیر می کنند نیست بلکه اهرمی برای شکست بن بست ها است.

وی افزود: گاهی در کشور در خصوص موضوعی خلاء قانونی وجود دارد که ولایت فقیه می تواند به عنوان فصل الخطاب نظر بدهد و این اختیار در اغلب کشورها وجود دارد.

امام جمعه موقت تهران مطرح کردن بحث انعطاف پذیری و مهندسی نظام در دانشگاه را اقدامی حکیمانه عنوان کرد و گفت: این اقدام در واقع باید در جایی که تعقل و منطق وجود دارد بازگو می شد و دانشگاه دقیقا جای همین گونه مسائل است.

امامی کاشانی همچنین رهبری و ملت را رکن اول و دوم کشور دانست که می توانند برای بسیاری از مسائل در کشور تصمیم گیری کنند.

وی در ادامه سخنانش بر تلاش مضاعف دانشگاهیان و مسئولین برای مردم تاکید کرد و گفت: حضور در کرسی های مجلس و دولت باید عاملی برای نزدیکی خدا باشد.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش به توطئه طراحی شده در رابطه با بحث ترور سفیر عربستان اشاره کرد و گفت: آنها یک انسان ولگرد را پیدا کرده و به او گفته اند که برو واین گونه سخن بگو ولی غافل از آنها هستند که اسلام و نظام اسلامی به طور صریح با ترور مخالف است .

وی افزود: آنها می خواهند با طرح این گونه مسائل ، فکر ملت خود را از کاستی های نظامشان منحرف کنند.

امام جمعه موقت تهران در پایان با اشاره به موسم برگزاری حج گفت: امسال این مراسم از نظر برائت از مشرکین بسیار مهم است زیرا فریاد اعتراض بر علیه مستکبران همه گیر شده و ملت های دیگر نیز به صفوف تبری جویندگان اضافه شده اند.

امامی کاشانی در خطبه های نخست نماز جمعه این هفته تهران نیز مسلمانان را به خضوع و پرهیز از دلبستگی به مناصب دنیوی توصیه کرد.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آمریکا به یک ولگرد متوسل شده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج