adexo3
۱۱۷۷۵۵۳
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

واکنش نماینده اردبیل به اظهارات خبرسازش

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: من برای هنرمندان عزیز کشور احترام خاصی قائلم و اگر از خود هنرمندان هم سوال شود، حتما در اینکه نان شب واجب‌تر است یا واردات آلات موسیقی، حق را به بنده خواهند داد که گفته‌ام نان شب واجب‌تر است.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: من برای هنرمندان عزیز کشور احترام خاصی قائلم و اگر از خود هنرمندان هم سوال شود، حتما در اینکه نان شب واجب‌تر است یا واردات آلات موسیقی، حق را به بنده خواهند داد که گفته‌ام نان شب واجب‌تر است.

واکنش نماینده اردبیل به اظهارات خبرسازش

سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ، گفت: در مصاحبه اخیری که از من منتشر شده درباره این موضوع که ارز 4200 تومانی به چه مواردی تخصیص یابد سؤال شد.

وی ادامه داد: از من در این مصاحبه مصراً سؤال شد که این ارز 4200 تومانی برای واردات اقلام و آلات موسیقی چگونه است؟ که من گفتم آیا نان شب و معیشت مردم و تامین کالاهای اساسی مهم است یا این جور مسائلی که شما از من سؤال می‌کنید؟

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من نسبت به هنرمندان عزیز کشور احترام خاصی قائلم و ملت بزرگ ایران و هر کسی که در این زمینه مصاحبه من را به صورت تحریف‌شده مطالعه کرده‌ است بداند که بین تامین نان شب و واردات آلات موسیقی حتی اگر از خود هنرمندان هم سؤال شود، حتما در این زمینه حق را به بنده خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی قوچانی

      حق کاملا با ایشونه.ما هم فقط یاد گرفتیم الکی مخالفت کنیم.الویت ارز ۴۲۰۰ برای نیازهای اولیه معیشت مردم.ما بقیه وسایل هرکس که بخاد مشکلی نیست،با ارز آزاد هرچقدر دوست داره وارد کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج