adexo3
۱۱۷۸۵۴۳
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

ظاهرا با بهترین «اسپایدرمن» تاریخ طرف شده‌ایم!

فیلم Spider Man No Way Home در پیش نمایش پنجشنبه شب باکس آفیس داخلی ۵۰ میلیون دلار کسب کرده است. با این وجود فیلم جدید اسپایدی به رکورد بالاترین پیش نمایش پنجشنبه تمام دوران برای یک فیلم سونی دست پیدا کرد.

سینمادیلی: فیلم Spider Man No Way Home در پیش نمایش پنجشنبه شب باکس آفیس داخلی ۵۰ میلیون دلار کسب کرده است. با این وجود فیلم جدید اسپایدی به رکورد بالاترین پیش نمایش پنجشنبه تمام دوران برای یک فیلم سونی دست پیدا کرد.

ظاهرا با بهترین «اسپایدرمن» تاریخ طرف شده‌ایم!

«اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» هنوز نخستین آخر هفته خود را تجربه نکرده؛ اما کمپانی سونی در پیش‌بینی محافظه‌کارانه گفته که احتمالا فروشی در حدود 150 میلیون دلار در این آخر هفته برای آن فیلم متصور است، عددی که بسیاری معتقدند در حدود 190 تا 200 میلیون دلار است. این فروش عددی رویایی برای دوران پاندمی کروناست و اولین فیلمی خواهد بود که بالاتر از 100 میلیون دلار در اولین آخر هفته خود فروش خواهد کرد.چنانچه فروش این فیلم بیش از پیش‌بینی سونی و 150 میلیون دلار باشد، این فیلم رکورد «اسپایدرمن 3» با بازی توبی مگوایر را خواهد شکست و به پرفروشترین فیلم اسپایدرمن در آخر هفته اول بدل خواهد شد .

از سوی دیگر منتقدان و طرفداران این فیلم هم بسیار از این فیلم راضی هستند و واکنش بسیار خوبی به آن نشان داده‌اند. این فیلم هم اکنون امتیاز 9.2 را در IMDB با بیش از 70 هزار رای دارد و منتقدین حرفه‌ای هم آن را دوست داشته و امتیاز 94% در سایت راتن تومیتوز نشانه جذابیت بالای فیلم برای منتقدان بوده است.

پیتر تراوس منتقد مشهور آمریکایی در نقد خود نوشته:«تام هالند از همیشه بهتر است و این فیلم پر از شگفتی، جهان را از دست باکس آفیس‌های ناامید کننده دوران پاندمی نجات داده است.»طرفداران دنیای مارول هم در توییتر بسیار از فیلم استقبال کرده‌اند و نوشته‌اند این فیلم نه تنها انتظارات را برآورده می‌کند بلکه سطح آنها را به نقطه‌ای بالاتر می‌برد. اریک دیویس منتقد سایت فاندانگو در توییتی نوشت:«با اطمینان می‌گویم که اسپایدرمن: راهی به خانه نیست، بهترین فیلم اسپایدرمن تمام تاریخ است. پایانی احساسی و پرهیجان بر سه‌گانه تام هالند که در عین حال هوشمندانه، بامزه و هیجان انگیز است. و من هرلحظه آن را دوست داشتم.»

با این حساب به نظر می‌رسد که اسپایدرمن توانسته انتظارات مخاطبان خود را برآورده کند و در همین حین هم سینماها را بار دیگر پرکند و مردم را به سینما بکشاند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج